ویزای ایران جهت افراد مکزیکی

ویزای ایران جهت افراد مکزیکی

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

ویزای ایران جهت افراد مکزیکی

ویزای ایران برای مکزیکی ها را می توان از طریق سایت مسافرتی مذکور دریافت نمود. مراحل اخذ ویزای ایران با توجه به نوع آن تعیین می شود. ۴۵ یورو میزان هزینه دریافت ویزای فرودگاهی ایران برای افراد مکزیکی است.

ویزای ایران برای مکزیکی ها

ورود و خروج به خاک ایران با شرایط و قوانین خاصی امکان پذیر است. کسانی که به ایران سفر می کنند باید روادید مور نظر خود را درخواست نموده و مراحل دریافت آن را به انجام برسانند. در این بین اخذ ویزای ایران برای مکزیکی ها نیز از این شرایط مستثنی نیست. افراد مکزیکی با هر دلیلی که به ایران سفر می کنند باید مراحل اخذ ویزای ایران را طی کنند و تنها می توانند با روادید وارد ایران شوند.

 البته طبق قوانین ایران ، اهالی مکزیک می توانند در یک مورد بدون اخذ ویزا وارد ایران شوند و آن در مواقعی است که قصد سفر به مناطقی از جمله کیش، قشم و چابهار را دارند. این شهرها در منطقه آزاد قرار دارند و ورود به آن‌ها برای اتباع خارجی بدون دریافت ویزا نیز امکان پذیر است؛ اما ویزای ایران برای مکزیکی ها در انواع مختلفی قابل دریافت می باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

ویزای ایران جهت افراد مکزیکی

ویزای ایران جهت افراد مکزیکی

اخذ ویزای ایران برای مکزیکی ها در فرودگاه

قوانین مختلف با توجه به شرایط خاص برای ورود اتباع خارجی در ایران وضع شده است. یکی از این موارد دریافت ویزای فرودگاهی ایران است. در واقع اخذ ویزای ایران برای مکزیکی ها در فرودگاه نیز کاملاً امکان پذیر است. البته یاد آور شویم که افراد مکزیکی می بایست اطلاعات کاملی در رابطه با این نوع ویزای ایران کسب کنند و سپس برای دریافت ویزا از این طریق اقدام نمایند.

 هفتاد کشور مختلف دنیا با این نوع ویزا می توانند به مناطق و شهرهای مختلف ایران سفر کنند. این نوع ویزا در فرودگاه قابل دریافت است و مکزیکی ها می توانند آن را با ارائه مدارک مشخص دریافت نمایند. این قانون برای اهالی هفتاد کشور وضع شده است که مکزیک نیز در این لیست جای دارد.

ویزای ایران جهت افراد مکزیکی

ویزای ایران جهت افراد مکزیکی

انواع ویزای ایران برای مکزیکی ها

ورود مکزیکی ها به جزء شرایط خاص تنها از طریق دریافت ویزا امکان پذیر است. در این بین انتخاب نوع ویزا نیز می تواند افراد را سریع تر به اخذ روادید نزدیک نماید. ورود اتباع خارجی به ایران هر ساله به دلایل و اهداف مختلفی انجام می شود که با توجه به این موضوع انواع مختلفی از ویزای ایران برای مکزیکی ها قابل دریافت می باشد. ویزای جهانگردی ایران یکی از این موارد محسوب می شود.

در واقع این نوع ویزا برای تفریح و گردش در شهرهای توریستی ایران صادر می شود. همچنین افراد می توانند از طریق این ویزا به زیارت مکان های مذهبی همچون مشهد و قم نیز اقدام کنند. ویزای تحصیلی و ویزای تجاری و کار نیز از نمونه های دیگر ویزای ایران برای مکزیکی ها می باشند که افراد می توانند با ارائه مدارک معتبر و کامل به اخذ آن ها اقدام نمایند. ویزاهای ایران متنوع و گوناگون هستند که با توجه به نوع درخواست فرد مکزیکی قابل دریافت می باشند.

روش های دریافت ویزای ایران برای مکزیکی ها

برای دریافت ویزای ایران برای مکزیکی ها می توان دو راه را به آن ها معرفی کرد. اولین راه اقدامات لازم برای اخذ روادید از سوی فرد متقاضی است. اگر فرد مکزیکی قصد ندارد از ویزای فرودگاهی استفاده نماید ، می تواند قبل از سفر خود به ایران از طریق سفارت خانه ایران در کشورش اقدامات لازم برای دریافت ویزا را به انجام برساند. از طریق سایت سفارت خانه می تواند فرم ویزا را دریافت و آن را تکمیل نماید و در زمان مشخص برای ارائه مدارک به این سفارت خانه مراجعه کند.

همان طور که متوجه شدید اخذ ویزای ایران و یا ویزای هر کشوری پروسه زمان بری است که فرد با توجه به زمان خالی خود می تواند اقدامات لازم را انجام دهد؛ اما راه کار دوم سپردن اخذ ویزا به آژانس های مسافرتی است که این روش بسیار مناسب محسوب می شود. تمامی اقدامات مربوط به اخذ ویزا از طریق مسئولین این مراکز ، به انجام خواهد رسید. فرد مکزیکی می تواند برای دریافت ویزا به آژانس مربوطه مراجعه نماید.

ویزای ایران جهت افراد مکزیکی

ویزای ایران جهت افراد مکزیکی

اخذ ویزای ایران برای مکزیکی ها با مدت اعتبار

ویزای ایران برای مکزیکی ها با توجه به نوع آن می تواند از اعتبار مشخصی برخوردار باشد. در واقع اعتبار یک ویزا بیان گر مدت زمان حضور فرد مکزیکی در ایران است. اگر فرد از ویزاهای کوتاه مدتی همچون جهانگردی استفاده می کند باید بداند که تنها سی روز اجازه حضور در ایران را دارد و با اتمام اعتبار باید اقدامات لازم برای تمدید آن را به انجام برساند. ویزای کار و تجاری با اعتبار بلند مدت سه ماه قابل دریافت می باشد. برخی از ویزای های تجاری با اعتبار ۷۲ ساعته نیز صادر می شوند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای ایران جهت افراد انگلیسی با توجه به استقبال افراد انگلیسی برای بازدید از مناطق مختلف ایران شرایطی فراهم ساختیم...

ویزای ایران جهت افراد یونانی ویزای ایران برای ورود افرد یونانی با توجه به نوع هدف سفر صادر می شود....

ویزای ایران جهت افراد تایلندی در این مقاله می خواهیم راجع به مراحل اخذ ویزای ایران برای اتباع تایلندی و...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر