ویزای ایران جهت افراد تایلندی

ویزای ایران جهت افراد تایلندی

۳ خرداد ۱۳۹۷

ویزای ایران جهت افراد تایلندی

در این مقاله می خواهیم راجع به مراحل اخذ ویزای ایران برای اتباع تایلندی و مدارک لازم برای آن صحبت کنیم. در پایان نیز نکاتی ذکر می گردد که با مطالعه آن ها می توانید روند صدور ویزا را با سرعت بیشتری پیش ببرید.

مراحل اخذ ویزای ایران برای اتباع تایلندی

در این بخش مراحل ارائه درخواست اخذ ویزای ایران برای اتباع تایلندی را مورد بررسی قرار می دهیم و توضیحاتی را در این خصوص مطرح خواهیم کرد:

  1. تکمیل فرم مربوط به مشخصات دعوت کننده فرد تایلندی
  2. تکمیل فرم مشخصات مربوط به فرد دعوت شونده
  3. در این مرحله باید تایید سایت دالاهو را دریافت و هزینه ویزا را به حساب های تعیین شده واریز نمایید.
  4. طی ۴ الی ۱۰ روز کاری کد دریافت ویزا به دست شما خواهد رسید. البته ناگفته نماند که در این مرحله تأییدیه وزارت امور خارجه نیز الزامی است.
  5. این کد باید در اختیار فرد دعوت شده تایلندی قرار گیرد تا با مراجعه به نزدیک ترین سفارت مراحل نهایی الصاق ویزا را طی نماید، برای این مرحله نیز حدود دو هفته زمان لازم است.
  6. برای تایلندی ها امکان اخذ ویزا در فرودگاه نیز میسر است و می توانند از این طریق نیز اقدام نمود، این فرصت مختص افرادی ست که زمان لازم برای منتظر ماندن را ندارند.

ناگفته نماند که در صورت رد شدن درخواست هزینه پرداختی قابل بازگشت نخواهد بود.

ویزای ایران جهت افراد تایلندی

ویزای ایران جهت افراد تایلندی

ویزای ایران برای اتباع تایلندی و مدارک لازم

لیست مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای ایران برای اتباع تایلندی نیز عبارت اند از: عکس رنگی از پاسپورت فرد تایلندی به صورت اسکن شده، صفحات پاسپورت به صورت اسکن شده، صفحه اول شناسنامه فرد دعوت کننده، فرم های پر شده مربوط به فرد دعوت کننده و دعوت شونده.

نکاتی در خصوص اسکن پاسپورت

همان طور که گفته شد ارائه صفحات پاسپورت تبعه تایلندی الزامی ست، این گذرنامه باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد و توسط فرد دعوت کننده به وزارت امور خارجه تحویل داده شود، این گزینه یکی از مهم ترین مواردی ست که باید در پرونده مدارک ضمیمه کنید. رنگی بودن اسکن و عدم وجود خوردگی و ناخوانایی روی بخش های مختلف آن بسیار مهم است پس هنگام تهیه اسکن توجه لازم را داشته باشید.

اعتبار ویزای ایران برای اتباع تایلندی

ویزای ایران برای اتباع تایلندی دارای ۳ ماه اعتبار است که اجازه ۳۰ روز اقامت در کشور را به فرد می دهد، البته ناگفته نماند که در صورت تأیید وزارت امور خارجه امکان اقامت ۶۰ روزه نیز وجود دارد. در ادامه راجع به تمدید ویزا نیز صحبت خواهد شد.

ویزای ایران جهت افراد تایلندی

ویزای ایران جهت افراد تایلندی

ویزای ایران برای اتباع تایلندی از نوع توریستی

در این بخش توضیحاتی در خصوص اخذ ویزای توریستی ایران برای تایلندی ها ارائه می شود که با مطالعه آن می توانید مسیر پیش رو را آسان تر طی نمایید. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید مهمان تایلندی تان را به ایران دعوت کنید از ویزای توریستی استفاده نمایید، این نوع ویزا امکان ورود و اقامت در کشور وتردد در شهرها را به تبعه تایلندی خواهد داد.

انواع ویزای ایران برای اتباع تایلندی

ویزای ایران برای اتباع تایلندی انواع مختلفی دارد که برخی از آن ها عبارتند از: ویزای توریستی، تجاری، اقوام و ویزای مولتی. که در ادامه توضیحاتی در خصوص ویزای تجاری نیز داده خواهد شد.

ویزای ایران برای اتباع تایلندی از نوع تجاری

این نوع ویزای ایران مختص آن دسته از اتباع تایلندی ست که با هدف تجارت وارد ایران می شوند، این دسته از افراد می توانند ویزای شرکتی و یا تجاری را دریافت نمایند، اگر می خواهید با این هدف یک تبعه تایلندی را به کشور دعوت کنید باید مدارک خاصی را ارائه دهید که در ادامه لیست آن ها ارائه خواهد شد. توجه به لیست و نبود ناقصی در مدارک ارائه شده روند رسیدگی به درخواست شما را کوتاه تر خواهد کرد.

مدارک لازم برای ویزای تجاری ایران

مدارک لازم برای اخذ ویزای تجاری ایران و ارسال دعوت نامه برای تبعه تایلندی عبارت است از: روزنامه رسمی که مطابق با تغییرات نهایی شرکت و قابل استناد باشد. نامه ای حاوی درخواست حضور تبعه تایلندی در کشور همراه با سربرگ، این درخواست باید حاوی مهر و امضا مدیر عامل شرکت و علت دعوت از فرد نیز باشد. دقت کنید که همه موارد ذکر شده باید مطابق با درخواست وزارت امور خارجه ارائه گردند.

ویزای ایران جهت افراد تایلندی

ویزای ایران جهت افراد تایلندی

تمدید ویزای ایران برای اتباع تایلندی

مراحل تمدید ویزای ایران برای اتباع تایلندی بسار سخت است و این عملکرد برای ویزاهای توریستی توصیه نمی شود، برای پیگیری این امر نیز باید به پلیس اداره مهاجرت مراجعه و اسناد لزوم حضور خود در کشور را ارائه دهید، تمدید ویزا بیشتر برای اهداف تجاری قابل قبول است و ممکن است در موارد دیگر جواب مثبت دریافت نکنید.

ویزای ایران جهت افراد تایلندی

ویزای ایران جهت افراد تایلندی

ویزای ایران برای اتباع تایلندی و ارسال دعوت نامه

اولین مرحله اخذ ویزای ایران برای تایلندی ها، ارسال دعوت نامه است. این دعوت نامه باید از طریق وزارت امور خارجه ارسال گردد و تهیه و ضمیمه کردن مدارک ذکر شده در ابتدای مقاله نیز الزامی است.

نکاتی مهم در خصوص اخذ ویزای ایران برای اتباع تایلندی

در این بخش نیز نکاتی مطرح می شود که هنگام اقدام برای اخذ ویزای ایران برای اتباع تایلندی باید مد نظر قرار دهید:

  1. همه مدارک را به صورت کامل تهیه و به وزارت امور خارجه ارائه دهید.
  2. از تهیه و ارائه مدارک جعلی خودداری کنید.
  3. ارسال و یا دریافت دعوتنامه دلیلی بر صدور و موافقت با صدور ویزای ایران نیست و باید منتظر تأییدیه درخواست خود بمانید.
  4. امکان استفاده از ویزای فرودگاهی امام خمینی نیز وجود دارد و از این آپشن باید در موارد ضروری بهره گرفت.
  5. اعتبار دعوت نامه توریستی ایران یک ماه است و پس از ارسال آن باید مراحل بعدی نیز به سرعت طی شوند.

ویزای ایران جهت افراد تایلندی

ویزای ایران جهت افراد تایلندی

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای ایران جهت افراد ازبکستانی اگر شما هم مسافر ازبکی دارید می توانید با مطالعه ی مقاله ی زیر از...

ویزای تجاری ایران صاحبان شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ همواره با مسئله ورود مهمانان خارجی روبرو هستند و...

ویزای ایران جهت افراد مالایی ویزا در واقع اجازه حضور اتباع کشور خارجی برای هدفی خاص در کشور مقصد می...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر