ویزای ایران جهت افراد تاجیکستانی

ویزای ایران جهت افراد تاجیکستانی

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

ویزای ایران جهت افراد تاجیکستانی

در این مقاله قصد داریم به نحوه اخذ ویزای ایران برای افراد تاجیکستانی بپردازیم، تاجیکستان یکی از کشورهایی است که در حوزه فرهنگی ایران قرار می گیرد به همین دلیل همواره مسافران زیادی بین دو کشور در حال رفت و آمد هستند، تاجیکستانی ها برای سفر به ایران نیازمند اخذ ویزای ایران هستند، ویزای ایران برای افراد تاجیکستانی به مانند ویزای بقیه کشورها تابع قوانین خاصی است که رعایت آن ها از طرف متقاضیان ویزای ایرانی ضروری است، دریافت ویزای ایران برای افراد تاجیکستانی به این گونه است که در ابتدا باید از طریق سایت وزارت خارجه ایران وقت سفارت گرفته شود و در زمان مقرر مدارک مورد نیاز ویزای ایران ،برای افراد تاجیکستانی به سفارت تحویل داده شود تا صدور ویزا بررسی شود.

ویزای ایران برای افراد تاجیکستانی

در طول سال تعداد زیادی از تاجیکستانی ها تحت عنوان سفرهای مختلف به ایران می روند، برای سفر به ایران از هرنوع سفری که باشد، اخذ ویزای ایران برای افراد تاجیکستانی ضروری است. در مورد روش اخذ ویزای ایران برای افراد تاجیکستانی همان طور که در بالا نیز اشاره شد گفتن این نکته ضروری است که شخص متقاضی ویزای ایران باید به سایت وزارت امور خارجه ایران مراجعه کند و در خواست ویزای خود را ثبت کند، سپس در زمان تعیین شده به سفارت ایران در تاجیکستان مراجعه کند و با توجه به نوع ویزای درخواستی مدارک خود را تحویل دهد و پس از انجام مصاحبه منتظر بررسی و صدور ویزای ایران باشد.

ویزای ایران جهت افراد تاجیکستانی

ویزای ایران جهت افراد تاجیکستانی

اعتبار ویزای ایران برای افراد تاجیکستانی

ویزای ایران برای افراد تاجیکستانی و کسانی که متقاضی سفر به ایران از طریق دریافت ویزا هستند سه ماه اغتبار دارد و در این سه ماه نیز اجازه اقامت سی روزه داده می شود، در صورتی که شخص متقاضی در مدت سه ماه تعیین شده به ایران سفر نکند، با اتمام اعتبار ویزا دیگر نمی تواند به ایران سفر کند و باید از نو تقاضای ویزای ایران را بدهد. برچسبی بر روی ویزای ایران برای افراد تاجیکستانی چسبانده می شود که در آن مدت اعتبار و تعداد روزهای مجاز اقامت مشخص می شود. در صورتی که مسافر تاجیکستانی بخواهد بیشتر از سی روز در ایران بماند با مراجعه به پلیس اتباغ خارجی می تواند در خواست تمدید ویزای خود را بدهد.

ویزای ایران جهت افراد تاجیکستانی

ویزای ایران جهت افراد تاجیکستانی

ویزای تحصیلی ایران

ویزای ایران برای افراد تاجیکستانی و سایر کشورها انواع مختلفی دارد یکی از مهم ترین ویزاهای ایرانی که تاجیکستانی ها آن را اخذ می کنند، ویزای تحصیلی ایران است. ویزای تحصیلی ایران برای دانش آموزان، دانشجویان و طلابی که قصد تحصیل در ایران را دارند صادر می شود، همه ساله مراکز دانشگاهی و دینی ایران شاهد حضور تعداد زیادی از تبعه های خارجی هستند، تاجیکستانی ها نیز معمولا ایران را برای تحصیل انتخاب می کنند، اگر به دانشگاه های مادر و مهم ایران سر بزنید حتما در آن تبعه هایی از کشور تاجیکستان را مشاهده می کنید که برای تحصیل به ایران آمده اند به همین دلیل ویزای ایران برای افراد تاجیکستانی به منظور تحصیل در ایران از ویزاهای پرطرفدار است.

ویزای ایران جهت افراد تاجیکستانی

ویزای ایران جهت افراد تاجیکستانی

ویزای توریستی ایران

ایران از کشورهایی است که از لحاظ جاذبه های گردشگری و طبیعی در سطح بسیار خوبی قرار دارد به همین دلیل است که هر ساله تعداد زیادی توریست برای بازدید از جاذبه های ایران سفر می کنند، کشورهای همسایه و نزدیک ایران نیز هر ساله تعداد زیادی مسافر برای بازدید از ایران دارند، مردم تاجیکستان از آن جا که قرابت فرهنگی با ایران دارند و در حوزه فرهنگی ایران قرار می گیرند معمولا ایران را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود انتخاب می کنند، ویزای ایران برای افراد تاجیکستانی به منظور سفر توریستی یکی دیگر از ویزاهای ایرانی است که مردم تاجیکستان از آن استفاده می کنند.

ویزای ایران جهت افراد تاجیکستانی

ویزای ایران جهت افراد تاجیکستانی

ویزای تجاری ایران

تجارت یکی از راهکارهای مهم برای نزدیکی ملت ها و کشورها به همدیگر است، هر ساله تعداد زیادی از مسافران در قالب سفرهای تجاری در بین کشورهای مختلف دنیا جابجا می شوند و سفر به ایران به منظور انجام فعالیت های تجاری نیز از این قاعده مستثنی نیست، ویزای ایران جهت افراد تاجیکستانی به منظور انجام فعالیت های تجاری نیز صادر می شود که مردم تاکستان در صورتی که قصد فعالیت تجاری در ایران داشته باشند، می توانند از آن استفاده کنند، ویزای ایران برای تاجیکستانی ها در سایر موارد نیز صادر می شود.

ویزای فرودگاهی ایران

هفتاد کشور دنیا از جمله مردم کشور تاجیکستان که قصد دارند به ایران سفر کنند، می توانند ویزای فرودگاهی ایران را اخذ کنند. ویزای ایران برای افراد تاجیکستانی که از نوع فرودگاهی است در بدو ورود به ایران صادر می شود. بر همین اساس مسافران تاجیکستانی ضروری است که در هنگام ورود به فرودگاه های بین المللی ایران به دفتر وزات خارجه که در داخل فرودگاه مستقر است مراجعه کنند و نسبت به درخواست ویزای ایران اقدام کنند، با توجه به ملیت و نوع ویزای درخواستی اعتبار ویزا از یک الی سی روز اقامت در ایران خواهد بود.

نکته ای که باید در این جا به آن توجه شود این است که برای تسهیل در دریافت ویزای فرودگاهی و دیپورت نشدن بهتر است که از قبل در سایت وزرات خارجه ایران در خواست ویزای ایران برای افراد تاجیکستانی ثبت شود و پرینت آن در هنگام درخواست ویزای فرودگاهی ایران تحویل داده شود این امر موجب خواهد شد که ویزای شما در کم ترین زمان ممکن صادر شود.

 فرودگاه هایی که امکان دریافت ویزای فرودگاهی ایران در آن ها وجود دارد و تبعه های تاجیکستان و سایر کشورها می توانند ویزای فرودگاهی ایران را دریافت کنند  و متقاضیان سفر می توانند به گرفتن ویزا در فرودگاه بین المللی امام خمینی، گرفتن ویزا در فرودگاه بین المللی تبریز،  فرودگاه بین المللی شیراز، فرودگاه بین المللی مشهد و  فرودگاه بین المللی بندرعباس اقدام کنند.

تمامی مباحث گفته شده جهت گرفتن ویزای ایران برای افراد تاجیکستانی لازم می باشد.از این که تا پایان متن ما را همراهی کردید سپاسگذاریم

ویزای ایران جهت افراد تاجیکستانی

ویزای ایران جهت افراد تاجیکستانی

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای ایران جهت افراد اسپانیایی همان‌طور که می دانید ویزا، مدرک و حق عبور و مرور به دیگر کشورهای دنیا...

ویزای توریستی ایران برای ورود به هر کشوری احتیاج به ویزا است. اتباع خارجی که می خواهند به ایران سفر...

ویزای ایران جهت افراد روسی صدور روادید ایران تنها توسط مقامات رسمی این کشور برای اتباع بیگانه امکان پذیر می...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر