ویزای ایران جهت افراد فرانسوی

ویزای ایران جهت افراد انگلیسی

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

ویزای ایران جهت افراد انگلیسی

با توجه به استقبال افراد انگلیسی برای بازدید از مناطق مختلف ایران شرایطی فراهم ساختیم تا در خصوص ویزای ایران برای اتباع انگلیسی صحبت کنیم. قطعا در این بین یک سری قوانین وجود دارد که باید به درستی رعایت شود. ویزای ایران برای اتباع انگلیسی شامل یک سری قوانین جدید است که دانستن آن سبب می شود که روند اخذ ویزا آسان تر شود.

ویزای ایران برای اتباع انگلیسی نوع فرودگاهی

افراد انگلیسی می توانند ویزای ایران در فرودگاه اخذ کنند. در نظر داشته باشید که این ویزا عموما برای کشورهای خاصی در نظر گرفته می شود. و نیاز به مراجعه به کنسولگری ایران خواهد بود.

از طرف دیگر فردی که می خواهد ویزای جهانگردی دریافت کند باید مدارک خود را شخصا به نمایندگی جمهوری اسلامی عرضه کند. مدارک ویزای ایران برای اتباع انگلیسی در نوع فرودگاهی شامل تکمیل یک برگ فرم درخواست است که قطعا باید به درستی تکمیل شود.

گزینه بعدی در خصوص ویزای ایران برای اتباع انگلیسی این است که نیاز به ارائه شماره دعوت نامه خواهد بود و البته این شماره باید از طریق وزارت امور خارجه اخذ شود.

شما نیاز به ارائه دو قطعه عکس بیومتریک جدید تمامی رخ خواهید داشت. این عکس ها در مدل ۴*۳ تمام رخ عرضه می شود و فرد مورد نظر باید بدون کلاه و عینک تیره باشد.

ارائه گذرنامه که دارای ۶ ماه اعتبار است بسیار مهم است. هزینه ای در این خصوص وجود دارد که باید برگه رسید آن عرضه شود.

ویزای ایران جهت افراد انگلیسی

ویزای ایران جهت افراد انگلیسی

نکات مهم اخذ ویزای ایران برای اتباع انگلیسی

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران می تواند در صورت نیاز فرد متقاضی را برای مصاحبه دعوت کند. البته این گزینه برای ویزاهای کار و تجاری بیشتر دیده می شود و در خصوص ویزای توریستی محدودتر است.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران تشخیص نهایی در خصوص اعطای ویزا را اعلام می کند. این موضوع به این معنی است که اگر از آژانس های مربوطه اقدام به ویزای ایران برای اتباع انگلیسی شده باشد در صورت رد اعطای ویزا مسئولیتی پذیرفته نخواهد شد.

دقت کنید که ارائه دادن مدرک دلیلی بر الزام صدور ویزا نخواهد بود. کلیه افراد خارجی و افرادی که اتباع انگلستان هستند باید پذرنامه و اجازه اقامت داشته باشند و فقط با در دست داشتن مجوز می توانند به ایران سفر کنند.

ارائه گذرنامه بسیار مهم است البته افرادی که تنها می خواهند به کیش، قشم و چهاربهار سفر کنند با ویزای ۱۴ روزه می توانند این شرایط را فراهم سازند.

ویزای ایران جهت افراد انگلیسی

ویزای ایران جهت افراد انگلیسی

شرایط ویزای ایران برای اتباع انگلیسی

افرادی که کمتر از ۱۸ سال دارند برای اخذ ویزا باید اجازه کتبی از پدر خود داشته باشند.

افرادی که تنها با ویزای ۱۴ روزه قصد سفر به جزیره کیش و قشم دارند اما درطول سفر شرایطی ایجاد می شود و نیاز است که شهرهای دیگر بروند باید به نمایندگی وزارت امور خارجه مراجعه کنند و طبق مقررات اقدام به دریافت ویزا کنند.

افرادی که قصد دارند تنها از مناطق دیدنی ایران بازدید کنند و به نوعی زمان مناسب برای اخذ ویزای توریستی ندارند می توانند از طریق ویزای فرودگاهی اقدام کنند، ویزای ایران به این معنی است که فرد تنها می خواهد در زمانی مشخص از یک سری دیدنی های ایران بازدید کند و معمولا در طی ۴ الی ۷ روز ارسال می شود.

ویزای ایران جهت افراد انگلیسی

ویزای ایران جهت افراد انگلیسی

قوانین ویزای ایران برای اتباع انگلیسی

به طور کلی مراحل ویزای ایران برای اتباع انگلیسی به این شکل است که در ابتدا فرم مربوطه تکمیل شده و ارسال می شود، این فرم در بررسی اولیه قبول و یا رد می شود. در صورت رد شدن باید فرم مجددا تکمیل شود و در صورت تایید شدن کدی به شما ارسال می شود که در واقع مشخص می کند مشکلی برای ویزای ایران وجود ندارد.

در گام دون این کد باید از طریق وزارت امور خارجه به مرحله تایید برسد و معمولا تایمی برای مصاحبه اعلام می شود که فرد باید حضور داشته باشد و به سوالات پاسخ دهد. در نظر داشته باشید که معمولا بین ۳ الی ۷ روز زمان نیاز است تا تاییدیه اصلی ارسال شود و این عدد برای ویزاهای مختلف متفاوت خواهد بود و قطعا ویزای تجاری از گزینه هایی است که زمانبر تر خواهد بود.

ویزای ایران جهت افراد انگلیسی

ویزای ایران جهت افراد انگلیسی

انواع ویزای ایران برای اتباع انگلیسی

اولین و رایج ترین ویزاهایی که برای اتباع انگلیسی وجود دارد مربوط به ویزای توریستی است که فرد می تواند به مدت سی روز در ایران اقامت داشته و به گشت و گذار و یا دیدن اقوام بپردازد.

گزینه بعدی در این لاین مربوط به ویزای کار است که از گزینه های دشوار محسوب می شود باید اینطور بررسی شود در ابتدا شرایط به چه صورتی است و فرد مهمان قرار است که در کدام شرکت فعالیت کرده و چه سمتی داشته باشد.

در این نوع ویزا مشخص می شود که در واقع افراد چطور می توانند کسب و کاری در ایران داشته باشند و چرا ایران را انتخاب کرده اند این نوع ویزا اغلب در ایران نیز با مصاحبه همراه خواهد بود.

ویزای بلند مدت و چندگانه از دیگر گزینه هایی هستند که به دنبال ویزای کار می تواند بسیار عالی و کار آمد باشد در واقع با این ویزا فرد می تواند به سادگی چندین بار وارد خاک ایران شده و خارج شود و دیگر درگیر اخذ و تمدید مجدد ویزا نخواهد بود. شرایط ویزای ایران برای اتباع انگلیسی می تواند در چندین لاین بررسی شود.

ویزای ایران جهت افراد انگلیسی

ویزای ایران جهت افراد انگلیسی

تابعیت با ویزای ایران برای اتباع انگلیسی

در خصوص تابعیت عموما قوانین پیچیده و دشواری پیش روی فرد است. به طور کلی افرادی که پدر و یا مادرشان ایرانی هستند می توانند بسیار راحت تر تابعیت ایران را دریافت کنند.

افرادی که از طریق ازدواج نیز می خواهند وارد خاک ایران شده و تابعیت بگیرند در صورتی که ازدواجشان واقعی باشد می توانند از این گزینه برخوردار شوند.

ویزای ایران برای اتباع انگلیسی در دوره های خاصی از سال آسانتر است و اگر از فردی خبره و متخصص در خصوص ویزای ایران برای اتباع انگلیسی استفاده کنید قطعا به نتیجه مناسب دست خواهید یافت.

ویزای ایران جهت افراد انگلیسی

ویزای ایران جهت افراد انگلیسی

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای ایران جهت افراد اندونزی شهروندان اندونزی برای ورود به ایران می توانند انواع ویزاهای توریستی، تجاری، مولتی و یا...

ویزای ایران برای ژاپنی ها ویزای ایران برای ژاپنی ها در انواع مختلف صادر می شود. ویزای تجاری، ویزای تحصیلی...

ویزای ایران جهت افراد هندی در این مقاله راجع به ویزای ایران برای اتباع هندی صحبت می کنیم و مراحل...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر