هتل های گوتنبرگ

با هتل های گوتنبرگ بیشتر آشنا شویم

۱۳ آبان ۱۳۹۷

هتل های گوتنبرگ

در هنگام سفر مهم‌ترین دغدغه‌ای که داریم بی شک انتخاب محل اقامت و استراحت می‌باشد. این که مکانی را برای مدت زمان اقامت خود انتخاب کنید که امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی داشته باشد. در سفر به گوتنبرگ و اقامت در هتل های گوتنبرگ شما می‌توانید از تمامی خدمات این هتل‌ها به صورت ۲۴ ساعته برخوردار باشید. تمامی هتل‌های گوتنبرگ این شهر زیبا و تاریخی بسیار مجهز و لوکس بوده و اقامت در هتل‌های گوتنبرگ سفری لذت بخش و خاطره‌ای خوش را برای شما رقم خواهد زد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم و کافی را در خصوص بهترین هتل‌های گوتنبرگ در اختیارتان قرار دهیم.

هتل های گوتنبرگ
هتل های گوتنبرگ

هزینه اقامت در هتل‌های گوتنبرگ:

اگر قصد سفر به گوتنبرگ و اقامت در هتل‌های گوتنبرگ را داشتید خوب است که بدانید هزینه اقامت در هتل‌های گوتنبرگ کمی بالا می‌باشد و علت آن امکانات بالای رفاهی و خدماتی هتل‌های گوتنبرگ می‌باشد. در ازای پرداخت مبلغی که برای اقامت در هتل‌های گوتنبرگ می‌پردازید شما از بالاترین کیفیت خدمات و امکانات برخوردار خواهید بود. در ادامه به معرفی تعدادی از هتل‌های گوتنبرگ و ویژگی‌های هر کدام می‌پردازیم تا در زمان اقامت در شهر گوتنبرگ با این هتل‌ها آشنایی کامل داشته باشید و مشکلی در انتخاب و تصمیم گیری در زمینه محل اقامت خود نداشته باشید. همه ساله گردشگران زیادی از طریق رزرو تور سوئد به این کشور سفر مینمایند.

هتل های گوتنبرگ
هتل های گوتنبرگ

هتل FIRST G

این هتل را می توان به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری گوتنبرگ معرفی کرد چرا که زیباترین دکور و بهترین خدمات را ارائه می دهد. این هتل در نزدیکی ایستگاه مرکزی شهر گوتنبرگ می‌باشد و شما می‌توانید از داخل این هتل فضای زیبای ایستگاه قطار شهر را مشاهده کنید. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به دیوار دو جداره می‌باشند و شما مشکلی از لحاظ سر و صدا نخواهید داشت. در این هتل شما می‌توانید جشن های بزرگ خود را برگزار کنید و این هتل ظرفیت پذیرایی از میهمانان با تعداد بالا را نیز دارد. این هتل مجهز به وای فای رایگان نیز می‌باشد و در رستوران شیک هتل می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ سوئدی را تست کرده و صبحانه خود را به صورت سلف میل کنید. از بهترین هتل های گوتنبرگ می توان به هتل FIRST G  اشاره کرد . در زمان اقامت خود در هتل حتما از رستوران و بار سرد و گرم هتل نیز استفاده کنید.

هتل های گوتنبرگ
هتل های گوتنبرگ

هتل DORSIA:

DORSIA از بزرگترین و مدرن‌ترین هتل‌های گوتنبرگ می‌باشد که امکانات رفاهی بسیاری دارد. مهم‌ترین ویژگی که می‌توان برای این هتل نام برد تسلط کارکنان هتل به زبان فارسی است که بهترین مزیت این هتل می‌باشد و شما در زمان اقامت در این هتل مشکلی بابت زبان نخواهید داشت. تمامی اتاق‌های این هتل بسیار زیبا و لوکس بوده و به تلویزیون و کتری برقی و همچنین اتو مجهز می‌باشند. در این هتل وای فای به صورت رایگان نیز برای استفاده مسافران و میهمانان هتل در نظر گرفته شده است. معماری این هتل بیشتر شبیه به سبک معماری فرانسوی است. خوب است که بدانید در این هتل شما می‌توانید روزنامه مورد علاقه خود را درخواست کرده و به مطالعه آن بپردازید. این هتل دارای بار و خوراکی‌هایی بسیار خوش مزه می‌باشد.

هتل SANK:

این هتل در فاصله ۱۰ کیلومتری از شهر گوتنبرگ قرار دارد. اگر به دنبال اقامت در مکانی آرام هستید اقامت در این هتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل همانند سایر هتل‌های گوتنبرگ به امکاناتی مانند استخر، باشگاه، تلویزیون، رستوران لوکس و بار صبحانه مجهز می‌باشد. علاوه بر امکاناتی که به آن‌ها اشاره کردیم این هتل مجهز به پارکینگ رایگان و زمین گلف اختصاصی نیز می‌باشد. فاصله هتل SANK تا فرودگاه چیزی حدود نیم ساعت می‌باشد. خوب است که بدانید ورود حیوانات به تمامی هتل های گوتنبرگ ممنوع است.

هتل UPPER HOUSE:

از معروفترین هتل‌های گوتنبرگ می‌توان به این هتل بزرگ اشاره کرد. فاصله این هتل تا فرودگاه گوتنبرگ حدود ۲۰ دقیقه می‌باشد. شما با قدم زدن در اطراف این هتل می‌توانید از تماشای مناظر زیبا و اماکن تاریخی که در اطراف این هتل وجود دارد لذت ببرید. مرکز تجارت جهانی، موزه فرهنگ جهانی و پارک لیزبرگ در نزدیکی این هتل قرار دارند. به دلیل نزدیکی هتل به سواحل و رودخانه‌ها شما می‌توانید در ساحل و کنار رودخانه قدم زده و از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید. از ویژگی‌های خاص این هتل می‌توان به استخر اختصاصی برای هر اتاق اشاره کرد. این هتل مجهز به باشگاه و سرویس صبحانه در داخل اتاق نیز می‌باشد. وای فای و اینترنت رایگان نیز از دیگر امکانات این هتل مجهز است. با اقامت در این هتل می‌توانید خاطره‌ای خوش برای خود بسازید.

هتل های گوتنبرگ
هتل های گوتنبرگ

هتل Towers GOTHIA

یکی از بهترین هتل‌های گوتنبرگ در هر زمینه ای هتل Towers GOTHIA می‌باشد. این هتل برای علاقه مندان به اقامت در آسمان خراش‌ها گزینه بسیار مناسبی است. با اقامت در این هتل شما می‌توانید نمایی زیبا از شهر گوتنبرگ را تماشا کنید. این هتل مجهز به سالن بدن سازی و رستورانی با غذاهای لذیذ سوئدی است. با اقامت در این هتل شیک و لوکس هر آنچه از امکانات و خدمات یک هتل انتظار دارید برای شما فراهم است. در زمان اقامت در این هتل از مینی بار و وای فای رایگان این هتل غافل نباشید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در تمامی هتل های گوتنبرگ ممنوع می باشد.

هتل های گوتنبرگ
هتل های گوتنبرگ

هتل:PIGALLE

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به اقامت در هتل‌های کلاسیک علاقه دارید اقامت در این هتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تمامی اتاق‌های این هتل بسیار زیبا بوده و دارای دکوراسیون کلاسیک و تماشایی هستند. با اقامت در این هتل شما می‌توانید منظره زیبایی از شهر گوتنبرگ را در مقابل خود داشته باشید. تمامی اتاق‌های هتل به تلویزیون کابلی مجهز بوده و در رستوران هتل می‌توانید غذاهای اصیل سوئدی را تست کنید. مانند دیگر هتل‌های گوتنبرگ این هتل نیز به وای فای رایگان مجهز می‌باشد. هتل در فاصله ۴۰ کیلومتری از فرودگاه گوتنبرک واقع شده است و مانند دیگر هتل‌های گوتنبرگ پذیرش ۲۴ ساعته مسافر را داشته و از امکانات بار صبحانه و لباسشویی و تمیزی روزانه اتاق‌ها می‌توانید بهره مند باشید.

هتل SCANDIC CROWN:

این هتل در مرکز شهر گوتنبرگ قرار دارد و از لحاظ موقعیت مکانی بسیار مناسب است. دسترسی راحت و آسان هتل به تمامی مراکز اصلی شهر از ویژگی‌های خاصی است که این هتل را در بین هتل‌های گوتنبرگ محبوب و مورد پسند همگان کرده است. با اقامت در هتل SCANDIC CROWN به راحتی می‌توانید از تمامی نقاط شهر دیدن کنید. هتل مجهز به سالن اختصاصی برای برگزاری جلسات نیز می‌باشد. در این هتل شما علاوه بر امکانات معمول تمامی هتل‌ها می‌توانید از بار ناهار و شام این رستوران نیز استفاده کنید.

هتل های گوتنبرگ
هتل های گوتنبرگ

هتل RADISSON BLU RIVERSIDE:

اگر برای انجام امور اداری و تجاری به گوتنبرگ سفر می‌کنید یکی از بهترین هتل‌های گوتنبرگ که خدمات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد هتل RADISSON BLU RIVERSIDE می‌باشد و این هتل مجهز به سالن جلسات ۲۴ ساعته بوده و برای رفاه حال مشتریان و مسافرانش دسترسی به اینترنت رایگان و فکس را فراهم کرده است. شما با اقامت در هتل می‌توانید هزینه اقامت و همچنین امور رزرو هتل را به وسیله ارسال ایمیل انجام دهید. در هر ساعت از شبانه روز که در این هتل اقامت دارید با یک تماس تلفنی با مسئولان و کارکنان هتل می‌توانید نیاز خود را برطرف کنید. در این هتل امکان استفاده از بار صبحانه فوری برای صرفه جویی در وقت را نیز خواهید داشت. هتل RADISSON BLU RIVERSIDE یکی از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های گوتنبرگ برای تجار و کسانی است که برای انجام امور کاری به این شهر سفر می‌کنند. جهت رزرو تور سوئد و هتل های گوتنبرگ با آژانس های مسافرتی معتبر در ارتباط باشید.

هتل GOTHIA TOWERS:

بی شک هتل GOTHIA TOWERS را می‌توان یکی از بهترین هتل‌های گوتنبرگ نامید. اگر علاقمند به بازدید از نمایشگاه‌های مختلف هستید به دلیل نزدیکی هتل به نمایشگاه‌های گوتنبرگ اقامت در این هتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یکی دیگر از امکانات این هتل نسبت به سایر هتل‌های گوتنبرک نزدیکی به پارک تفریحی لیزبرگ می‌باشد که برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی است و در این هتل فضایی نیز برای بازی و سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده است. اگر رژیم غذایی خاصی دارید می‌توانید به کارکنان هتل اطلاع داده و غذایی متناسب با رژیم غذایی خود را میل کنید. این ویژگی مختص به این هتل بوده و وجه تمایز آن نسبت به سایر هتل‌های گوتنبرگ می‌باشد. هتل حدود ۲۰ دقیقه با فرودگاه شهر گوتنبرگ فاصله دارد. این هتل نیز مانند سایر هتل‌های گوتنبرگ بهترین امکانات را برای میهمانان خود در نظر گرفته است و با اقامت در این هتل لوکس اوقات خوشی را برای خود رقم خواهید زد.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

روادید سوئد شاید شما هم از جمله کسانی باشید که نام و آوازه کشور سوئد را شنیده باشند و با...

تور سوئد در این مقاله قصد داریم تا شما را با تور سوئد آشنا کنیم و اطلاعاتی در زمینه جاذبه...

تور استکهلم شهر استکهلم دارای جاذبه های توریستی فراوانی می باشد و هر ساله نظر گردشگران زیادی را به خود...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر