هتل های کپنهاگ

با برخی از هتل های کپنهاگ بیشتر آشنا شویم

۲۷ آبان ۱۳۹۷

هتل های کپنهاگ

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد هتل های کپنهاگ بپردازیم اگر به دنبال این هستید که در مورد هتل های کپنهاگ اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله همراه ما باشید کپنهاگ از مهم ترین شهرهای اروپایی است و به عنوان پایتخت دانمارک محسوب می شود و با توجه به جاذبه های گردشگری و دیدنی که دارد در طول سال مسافران زیادی در این شهر حضور پیدا می کنند یکی از ضروری ترین نیازهای مسافران کپنهاگ هتل است که در این مقاله به معرفی مهم ترین هتل های کپنهاگ خواهیم پرداخت.

هتل های کپنهاگ

اگر تصمیم گرفته اید که به کپنهاگ سفر کنید حتما به دنبال این هستید که پیش از سفر اطلاعاتی را در مورد این شهر بدست آورید یکی از مهم ترین اطلاعاتی را که باید بدست آوردید مربوط به هتل های کپنهاگ است، همه کسانی که به کپنهاگ سفر می کنند نیازمند محل اقامت هستند و بیشتر آن ها نیز به طور معمول هتل های کپنهاگ را برای اقامت خود انتخاب می کنند. هتل های کپنهاگ همگی دارای استاندارد بالایی هستند و خدمات ارائه شده در آن ها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است، شما با توجه به بودجه و نیاز خود می توانید از بین هتل های کپنهاگ مناسب ترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید.

هتل استار کپنهاگ (Copenhagen Star Hotel)

یکی از هتل های کپنهاگ در سایت های مختلف از امتیاز خوبی هم از سوی کاربران برخوردار است، هتل استار کپنهاگ است. این هتل از جمله هتل های کپنهاگ است که سه ستاره می باشد. هتل استار از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. مهم ترین ویژگی این هتل این است که در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است. از جمله امکانات این هتل می توانیم به رستوران، شاتل فرودگاه، اینترنت رایگان، سرویس نظافت، بوفه، صندوق امانات و… اشاره کنیم. این هتل از جمله هتل های کپنهاگ است که سطح متوسطی دارد ولی در قیاس با هتل های هم سطح خود از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. کسانی که می خواهند در سفر به کپنهاگ هزینهٔ کم تری را داشته باشند انتخاب این هتل برایشان می تواند یک انتخاب ایده آل باشد. همچنین این هتل برای افراد مجرد و زوجینی که دارای فرزند نیستند نیز بسیار مناسب است.

هتل های کپنهاگ
هتل های کپنهاگ

هتل آنجل تری (Angleterre)

یکی دیگر از هتل های کپنهاگ، هتل آنجلتری است، این هتل را می توان به مانند یک افسانه دانست، این هتل از قدمت بسیار طولانی برخوردار است و از ۲٫۵ قرن پیش محلی برای اقامت شاهان، سیاستمداران و افراد معروفی بوده است. شخصیت های معروفی مانند وینستون چرچیل، بیل کلینتون، مایکل جکسون، اپرا وینفری و… در این هتل اقامت داشته اند. هتل آنجلتری در مرکز شهر قرار دارد و یکبار هم بازسازی شده است که به جذابیت آن افزوده است. اگر می خواهید از اقامت در این هتل لذت ببرید، می توانید سوئیت سوپرلوکس آن را رزرو کنید. این سوئیت دارای تختی با شکوه است و اتاق های مجزا و سرویس های بهداشتی از جنس سنگ مرمر دارد. با توجه به لوکس بودن این هتل از جمله هتل های کپنهاگ است که قیمت اقامت در آن نسبت به دیگر هتل های کپنهاگ بالاتر است.

هتل مرکور کپنهاگ (Copenhagen Mercur Hotel)

هتل مرکور کپنهاگ از جمله هتل های کپنهاگ است که سه ستاره می باشد، این هتل نیز در بین هتل های هم سطح خود توانسته است که رضایت مشتریان را جلب کند. این هتل بیشتر محل اقامت زوج های جوان است و به مرکز شهر نیز نزدیک است و از طریق آن به راحتی می توان به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی داشت. از مهم ترین خدماتی که در این هتل ارائه می شود می توانیم به سرویس نظافت ۲۴ ساعته، اینترنت وای فای پر سرعت، سالن همایش و… اشاره کنیم. اگر به دنبال هتل های کپنهاگ با قیمت مناسب هستید این هتل برای شما می تواند یک انتخاب مناسب باشد تا در هزینه های سفر خود بتوانید صرفه جویی کنید.

هتل بِلا اسکای کامول (Bella Sky Comwell)

یکی از هتل های کپنهاگ که بسیار معروف است، هتل بلا اسکای کامول است. این هتل به صورت برج های دو قلو است و زمانی که یک هواپیما بر بالای شهر کپنهاگ پرواز می کند این دو برج قابل مشاهده هستند. تعداد طبقات برج به بیست و سه می رسد. در بین شهرهای شمال اروپا این هتل از جمله هتل های بزرگ به حساب می آید و طراحی آن نیز از سبک اسکاندیناوی الگو گرفته است. تعداد اتاق های آن نیز ۸۱۲ اتاق است. اگر از این هتل بخواهید به مرکز شهر بروید با استفاده از مترو پس از ده دقیقه می توانید در مرکز شهر حضور پیدا کنید. اتاق های طبقه بالای این هتل چشم انداز بسیار زیبایی به شهر دارند برای داشتن چشم انداز بهتر اتاق های طبقات بالاتر را رزرو کنید.

هتل های کپنهاگ
هتل های کپنهاگ

هتل برترامس گولدسمدن (Bertrams Guldsmeden Hotel)

یکی دیگر از هتل های کپنهاگ، هتل برترامس گولدسمدن است، از جمله هتل های کپنهاگ است که سه ستاره می باشد. این هتل، یکی از بهترین هتل های های سه ستاره محسوب می شود. از ویژگی مهم این هتل این است که از لحاظ دسترسی در موقعیت بسیار مناسبی واقع شده است و از این هتل به راحتی می توان به نقاط مختلف شهر دسترسی داشت. از جمله مزایای هتل برترامس گولدسمدن می توانیم به داشتن صبحانه و غذاهای لذیذ، پذیرش ۲۴ ساعته، کیفیت بالای اتاق ها و … اشاره کنیم. با این وجود قیمت این هتل بسیار مناسب است که با توجه به امکانات آن می تواند یک انتخاب بسیار ایده آل باشد. اگر این هتل را رزرو کنید زمان ورود به هتل ساعت ۱۵ می باشد و ساعت ۱۱ نیز زمان تخلیه اتاق می باشد.

هتل های کپنهاگ
هتل های کپنهاگ

هتل نیمب (Nimb)

هتل نیمب از جمله هتل های کپنهاگ است که یک هتل لوکس به حساب می آید، این هتل در یک پارک تفریحی زیبا به نام تیوولی واقع شده است. این هتل در واقع برای قصر فانتزی موریش بنا شد. بنای مذکور از آن زمان تا به حالا شاهد تغییرات و تحولات زیادی بوده است. از جمله هتل های کپنهاگ است که فضای آن تخیلی و افسانه ای به نظر می رسد. این هتل دارای هفده اتاق است که از ترکیب بسیار زیبایی ساخته شده است. اگر می خواهید اقامتی به یادماندنی در این هتل داشته باشید حتما اتاق هایی را انتخاب کنید که پنجره های آن به سمت باغ های قدیمی اشراف دارد. بسیاری از اتاق های هتل نیمب دارای وان ها بزرگ های هستند. خدمات بسیار مناسبی در این هتل ارائه می شود. این هتل رستورانی دارد که در آن غذاهای متنوع و لذیذ می توانید سرو کنید.

هتل های کپنهاگ
هتل های کپنهاگ

هتل ایمپریال (Imperial Hotel)

یکی دیگر از هتل های کپنهاگ، هتل ایمپیریال است، این هتل از جمله هتل های کپنهاگ است که هتلی چهار ستاره محسوب می شود و از جمله هتل های لوکس به حساب می آید. این هتل در مرکز شهر واقع شده است و در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد. از جمله امکانات این هتل می توانیم به وای فای رایگان، تهویه مطبوع، ایستگاه مترو، رستوران، پارکینگ اختصاصی، اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری، استخر، اتاق همایش و خدمات بهداشتی اشاره کنیم. این هتل امکانات بسیاری را دارد. در بین هتل های کپنهاگ که میان رده هستند یکی از بهترین هتل ها محسوب می شود. بسیاری از کسانی که در این هتل اقامت داشته اند از اقامت در آن احساس رضایت کرده اند.

هتل های کپنهاگ
هتل های کپنهاگ

هتل اسکوئر (The Square Hotel)

یکی دیگر از هتل های کپنهاگ، هتل اسکوئر است این هتل نیز از جمله هتل های کپنهاگ است که توانسته است نمره قابل قبولی را از سوی مشتریان خود کسب کند. کسانی که می خواهند در مرکز شهر اقامت داشته باشند این هتل می تواند یک گزینه مناسب برای اقامت باشد. از جمله ویژگی های این هتل این است که از طریق آن دسترسی به مترو بسیار آسان است. خدماتی که در این هتل ارائه می شود بسیار مناسب است. بوفه و رستوران خوب، وای فای رایگان، پذیرایی خوب و امکانات رفاهی از دیگر ویژگی های این هتل است. در مقایسه امکانات این هتل با قیمت آن مطمئنا می تواند یک انتخاب ایده آل ، باشد. هتل اسکوئر می تواند یک گزینه مناسب برای خانواده ها و همچنین زوج های جوان باشد. این هتل همچنین فضای ورزشی مناسبی دارد که برای علاقه مندان به ورزش می تواند بسیار مناسب باشد.

هتل های کپنهاگ
هتل های کپنهاگ

فرست هتل کنگ فردریک (First Hotel Kong Frederik)

فرست هتل کتگ فردریک یکی دیگر از هتل های کپنهاگ است که در مرکز شهر واقع شده است و به همین دلیل است که موقعیت دسترسی آن بسیار عالی است و از جمله هتل ها کپنهاگ است که از آن به عنوان یک هتل لوکس یاد می شود. این هتل محلی بسیار دنج و پر از آرامش را برای مسافران فراهم کند. حمام های این هتل مجهز به وان بزرگی هستند که استفاده از آن ها موجب خواهد شد که خستگی سفر و گشت و گذار از تن شما بیرون برود. سبک طراحی این هتل نیز قدیمی است و یک حیاط روباز دارد که می توانید در آنجا به میل کردن قهوه مشغول شوید. تم های به کار گرفته شده در ساخت این هتل بسیار جالب است و از تم هایی مثل عشق، لاکچری و کتابخانه استفاده شده است، ترکیب مبلمان ها نیز از عناصر سنتی و مدرن است.

هتل های کپنهاگ
هتل های کپنهاگ
نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

تور کپنهاگ سفر به کشورهای زیبا و مدرن یک سفر کامل و جذاب برای هر گردشگری محسوب می گردد. در...

همانطور که می دانید برای سفر به اکثر کشور های خارجی نیازمند دریافت روادید و ویزای آن کشور می باشیم....

ویزای نمایشگاهی دانمارک ویزای نمایشگاهی دانمارک، ویزایی جهت شرکت در تور نمایشگاهی دانمارک است که این کشور را به یکی...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر