هتل استر

با هتل های کراکوف بیشتر آشنا شویم

۱ دی ۱۳۹۷

هتل های کراکوف

کراکوف در گذشته پایتخت کشور لهستان بوده است. این شهر هنوز پایتخت گردشگری لهستان است و دارای هتل های مناسبی می باشد. هتل های کراکوف از تنوع زیادی برخوردارند. موزه های جذاب، رستوران های بزرگ، کلیساهای نفیس آن، ارزش سفر کردن به کراکوف را دارد و خاطره ای ماندگار در ذهن شما ایجاد خواهد کرد. برای این که اقامت دلچسبی در کراکوف داشته باشید، باید هتل های شهر کراکوف را بشناسید و یک هتل مناسب رزرو نمایید. برای آشنایی کامل با هتل های کراکوف بهتر است تا پایان ما را همراهی کنید در این مقاله شما را با امکانات و ویژگی های هتل های کراکوف بیشتر آشنا خواهیم کرد.

هتل نوا پانوراما (Hotel Nova Panorama):

این هتل، یک هتل دو ستاره و محبوب بین مسافران می باشد و یکی از هتل های کراکوف با قیمت ارزان محسوب می شود. فاصله ی این هتل از مرکز شهر کراکوف ۶ کیلومتر است و دسترسی مناسبی به مکان های مهم و دیدنی شهر دارد. این هتل، یک اقامتگاه کوچک است که شامل ۲۰ اتاق است و امکانات آن شامل تلویزیون ال سی دی، سرویس های بهداشتی مخصوص هر اتاق به همراه دوش و خشک کن مو، اینترنت وایرلس، پارکینگ اختصاصی، آسانسور و تهیه صبحانه توسط هتل می باشد. در کل اگر به دنبال اقامت در هتلی با قیمت و امکانات مناسب هستید، درمیان هتل های این شهر، این هتل را به شما پیشنهاد می دهیم.

سکرت گاردن هاستل (Secret Garden Hostel):

این هتل هم یک هتل دو ستاره و با محبوبیت بالا، می باشد .رنگ آمیزی اتاق ها بسیار شاد، به رنگ های سبز و صورتی، هستند و همچنین این هتل ساختمانی آنتیک با فضایی جذاب دارد و همان طور که از اسم آن پیدا است، مناسب برای زوج های جوان است که می خواهند از امتیازاتی مانند تلفن، وای فای، کافه، سرویس بهداشتی اختصاصی، تلویزیون برخوردار شوند و در هتلی با قیمت مناسب در ۶ کیلومتری شهر، اقامت داشته باشند. اگر به دنبال هتلی با قیمت مناسب و محبوبیت بالا هستید، این هتل را از بین هتل های کراکوف رزرو کنید.

سکرت گاردن هاستل
سکرت گاردن هاستل

 

بلوبلس آپارتمان (Bluebells Apartments):

بلوبلس یک هتل آپارتمان تاریخی و سه ستاره در مرکز شهر کراکوف است و فقط ۵ دقیقه با مرکز خرید میدان کازیمیرز، فاصله دارد. اگر در طول اقامت خود، به دنبال محیطی آرام و راحت مانند خانه ی خود هستید و در عین حال می خواهید در اتاق محل اقامت خود، از امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، رادیو، تلویزیون، دستگاه پخش، دسترسی اینترنت، دسترسی ۱۰ دقیقه ای به ایستگاه اتوبوس، کافه، صبحانه و پارکینگ اختصاصی لذت ببرید، این هتل را از بین هتل های کراکوف به شما پیشنهاد می دهیم. با رزرو این هتل، می توانید با قیمت متوسط، اقامتی بی نظیر را در این شهر تجربه کنید.

بلوبلس آپارتمان
بلوبلس آپارتمان

 

هتل کولومبوس(hotel Columbus):

هتل کولومبوس یک هتل سه ستاره و شیک در شهر کراکوف می باشد. اگر شما با خانواده سفر می کنید، هتل کولومبوس می تواند یک انتخاب مناسب از بین تمام هتل های کراکوف برای اقامت شما باشد. این هتل با رنگ های گرم و شاد دکور شده است و فضایی گرم و مطبوع برای اقامت شما، فراهم کرده است. از سری امکانات این هتل، می توان به اینترنت رایگان، صبحانه، حمل و نقل فرودگاهی و سرویس خشک شویی اشاره کرد.

هتل کولومبوس
هتل کولومبوس

 

هتل اورینت (Hotel Orient):

این هتل، یک هتل چهار ستاره دیگر از بین هتل های کراکوف است که در محله ای آرام در چهار کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که می خواهید در طول روز در فضای شلوغ مرکز شهر وقت بگذرانید و آخر شب به اتاق آرام خود بازگردید و در سکوت به استراحت بپردازید، اقامت در این هتل را از دست ندهید. امکانات این هتل عبارتند از: رستوران، وای فای رایگان، مرکز تجاری، پارکینگ، مرکز تفریحی، استخر به همراه سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و تجهیز اتاق ها به مینی بار و همچنین صبحانه ی سلف سرویس با انواع و اقسام غذاهای لهستانی که تجربه ای بی نظیر برای شما خواهد بود.

هتل اورینت
هتل اورینت

 

هتل سویینگ (Hotel Swing):

این هتل هم یک هتل چهار ستاره است که به نسبت قیمت، از هتل های قبلی گران تر است ولی با توجه به امکاناتی که در این هتل در اختیار خواهید داشت، قیمت منصفانه ای پرداخت خواهید کرد. این هتل در کراکوف، یک هتل تازه تاسیس است که خدمات کترینگ خود را با بهترین کیفیت ارائه می کند. همچنین موقعیت جغرافیایی این هتل هم، بسیار مناسب است و تقریبا در مرکز شهر واقع شده است و دسترسی به اکثر مکان های دیدنی شهر، با پیاده روی، انجام می گیرد. رستوران های زیبا و کم نظیر، کافه، سونا، آبگرم، ماساژ، حمام بخار، پارکینگ، وای فای، مرکز تجاری، خدمات اتاق، خدمات شاتل و امکان صرف صبحانه در اتاق تنها قسمتی از مهمترین امکانات عالی این هتل زیبا هستنداگر به دنبال هتلی با بهترین امکانات و بهترین موقعیت جغرافیایی از نظر نزدیک بودن به مرکز شهر و همچنین مناسب ترین قیمت ممکن هستید، شک نکنید که هتل سویینگ، بهترین انتخاب برای شما از بین دیگر هتل های کراکوف است.

هتل سویینگ
هتل سویینگ

 

هتل استر (Hotel Ester):

هتل استر هم یک هتل چهار ستاره دیگر از هتل های کراکوف است. از نظر جغرافیایی بسیار عالی است و در مرکز شهر واقع شده است. تلویزیون، یخچال، ال سی دی، دسترسی اینترنت، سرویس های بهداشتی اختصاصی به همراه دوش و وان حمام، سشوار، سالن ماساژ، رستوران، خدمات نظافت ۲۴ ساعته، بوفه صبحانه، روزنامه در لابی، خشک شویی، اتاق ملاقات و تهویه مطبوع از امکانات این هتل محبوب از سری هتل های کراکوف، محسوب می شوند و این هتل بالاترین امتیاز را از جهت موقعیت جغرافیایی، سرویس دهی کارکنان و همچنین تمیزی محیط اتاق ها  در بین هتل های این شهر دریافت کرده است.

هتل استر
هتل استر

 

شرایتون گرند کراکوو (Sheraton Grand Krakow):

این هتل در لیست بهترین هتل های کراکوف قرار دارد. هم چنین، این هتل یک هتل پنج ستاره در بین این هتل هاست. این هتل برای اقامت شما، یک هتل متفاوت و رویایی خواهد بود. اگر بین قیمت و کیفیت، کیفیت برای شما مهم تر است، نباید اقامت در این هتل فوق العاده را از دست بدهید. موقعیت جغرافیایی این هتل عالی است و نزدیک به مرکز شهر قرار دارد. اتاق های دلباز و مجهز، به مانند عکس های پینترست، با ترکیب رنگ هوشمندانه، یک اقامت لوکس و لاکچری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. دیگر امکانات این هتل لوکس عبارتند از: آسانسور، پارکینگ، رستوران تمام وقت، خدمات اتاق، خدمات شاتل، خشکشویی، کرایه دوچرخه، استخر، سونا، آبگرم، فروشگاه، خدمات درمانی، کارکنان چند زبانه، سالن ماساژ، امکانات اتاق جلسه و مهمان، اتاق غیر سیگاری و ….همچنین جالب است بدانید که در این هتل، شما به راحتی می توانید حیوان خانگی خودتان را هم همراه داشته باشید. اگر قصد اقامت در این هتل را دارید بهتر است زودتر اتاق خود را رزرو کنید، چون با توجه به محبوبیت این هتل در بین این هتل ها، معمولا اتاق های آن زودتر از بقیه هتل های کراکوف، رزرو می شوند.

شرایتون گرند کراکوو
شرایتون گرند کراکوو

 

هتل استاری (Hotel Stary):

این هتل هم از سری هتل های منحصر به فرد در بین هتل های کراکوف می باشد. استاری از هتل های پنج ستاره ی کراکوف است و در یک خانه ی قدیمی مربوط به قرن ۱۴ میلادی ساخته شده است. این هتل از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار است و فاصله ی آن از کلیسای جامع گوتیک، فقط ۴ دقیقه است. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل، داشتن دکور با مبلمان قدیمی و عجیب و غریب و همچنین داشتن یک رستوران به سبک گوتیک است. نکته منحصر به فرد دیگر این هتل این است، که اگر شما سیگاری هستید، باید بدانید که به هیچ وجه در این هتل، اجازه ی سیگار کشیدن نخواهید داشت. از امکانات دیگر این هتل می توان به اینترنت پرسرعت، استخر، رستوران، امکانات جلسات و مهمان، مرکز تجاری در داخل هتل، بوفه ی صبحانه، شاتل فرودگاه، استخر، مرکز درمانی و سلامت و هم چنین بار، اشاره کرد.

هتل استاری
هتل استاری

 

در این مقاله سعی کردیم به معروف ترین هتل های کراکوف اشاره کنیم. شما هم بهتر است با مطالعه ی این مقاله و همچنین مشخص کردن انتظارات خود از محل اقامت خودتان در لهستان و همچنین بودجه ای که برای این کار می خواهید اختصاص دهید، بهترین انتخاب برای رزرو هتل کراکوف انجام دهید. امیدواریم از اقامت در این شهر زیبا و رویایی، لذت ببرید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

بلیط ورشو سفر به شهر های زیبای اروپایی می تواند جذاب و هیجان انگیز باشد. با تهیه بلیط ورشو می...

تور لهستان یکی از کشورهایی که در مرکز اروپا قرار دارد، کشور لهستان است که از کشورهای بزرگ جهان محسوب...

سفر به لهستان لهستان یکی از کشورهایی است که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. سفر...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر