هتل های لوکزامبورگ

با برخی از هتل های لوکزامبورگ بیشتر آشنا شویم

۱۱ آذر ۱۳۹۷

هتل های لوکزامبورگ

لوکزامبورگ پایتخت کشور کوچک لوکزامبورگ است که در شمال اروپا قرار دارد. با توجه به اینکه سالانه افراد زیادی جهت گردشگری به این شهر سفر می‌کنند ما در این مقاله می خواهیم تعدادی از هتل های لوکزامبورگ را معرفی کنیم تا در هنگام سفر به این کشور از نظر پیدا کردن اقامتگاه مشکلی نداشته باشید. همه ساله مسافرین بسیاری جهت سفر به این کشور، اقدام به رزرو تور لوکزامبورگ مینمایند.

هتل ۵ ستاره رویال یکی از بهترین هتل های لوکزامبورگ

یکی از لوکس ترین و مجهزترین هتل های لوکزامبورگ هتل ۵ ستاره رویال است که در مرکز شهر لوکزامبورگ واقع شده است. این هتل در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد و در نزدیکی کاخ بزرگ و ایستگاه لوکزامبورگ قرار گرفته است. گردشگران عزیز از سراسر دنیا با اقامت در بهترین هتل های لوکزامبورگ از جمله هتل رویال می توانند سفری بسیار خوش را برای خود ثبت کنند ‌ هتل رویال دارای اتاق کنفرانس، دو رستوران کافی شاپ، استخر سرپوشیده، مراکز تناسب اندام و ورزشگاه می باشد. مهمانان می توانند با هزینه ناچیزی در رستوران های این هتل بهترین غذاهای بین المللی و اروپایی را صرف کنند؛ همچنین ۲۰۹ اتاق هتل رویال مجهز به حمام با سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان، مطبوعات رایگان، تهویه مطبوع اتاق ها، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان، تختخواب و مبلمان می باشد.

هتل های لوکزامبورگ
هتل های لوکزامبورگ

هتل پارک بیوکس آرت از دیگر هتل های لوکزامبورگ

در هنگام سفر به شهر و کشور لوکزامبورگ داشتن اقامتگاه مناسب می‌تواند در لذت بخش کردن سفر بسیار تاثیرگذار باشد، از این رو قبل از سفر بهتر است با تعدادی از هتل های لوکزامبورگ آشنا شوید تا بتوانید بنا به سلیقه خود نوعی از این اقامتگاه ها را انتخاب کنید. در این بین هتل پارک بیوکس آرت از جمله هتل های لوکزامبورگ است که محل اقامتی راحت برای تعطیلات می باشد. این هتل دارای امکانات خدمات رفاهی متعددی از جمله سالن بدنسازی منحصر به فرد، رستوران با آشپز های فوق العاده و نمونه، سالن های مختلف، آسانسور، سرویس اتاق جلسه، اتاق کنفرانس کوچک، تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی ماهواره، اینترنت رایگان، تخت خواب، حمام مجهز به وان و سشوار می باشد.

هتل های لوکزامبورگ
هتل های لوکزامبورگ

اقامتی به یاد ماندنی در جذاب ترین هتل های لوکزامبورگ

هتل بلیر جزو آن دسته از هتل های لوکزامبورگ است که سالانه افراد زیادی جهت اقامت در این شهر اقدام به رزرو اتاق در آن می نمایند‌. این هتل ۴ ستاره در داخل شهر لوکزامبورگ واقع شده است و در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است. با توجه به امکانات خدمات رفاهی متعددی که در هتل بلبر قرار دارد می توان گفت تقریبا این هتل یکی از جذاب ترین هتل های لوکزامبورگ می باشد که می توانید با اقامت در آن لحظات بسیار خوشی را سپری کنید. مهمترین این خدمات شامل مرکز تناسب اندام، ورزشگاه، مینی بار، سشوار، حمام مجهز به وان، اتاق کنفرانس، خدمات پذیرایی، تخت خواب رایگان نوزاد، تخت خواب دو نفره و اینترنت رایگان می باشد؛ همچنین در این هتل رستورانی مجهز و مجلل قرار دارد که می توانید با سفارش غذا در این رستوران خوشمزه ترین و لذیذترین غذای عمر خود را تجربه کنید.

هتل های لوکزامبورگ
هتل های لوکزامبورگ

هتل پاکس یکی از هتل های لوکزامبورگ

اگر در هنگام سفر به شهر لوکزامبورگ قصد اقامت در بهترین هتل های لوکزامبورگ را دارید پیشنهاد ما به شما هتل پاکس می باشد. این هتل در نزدیکی کلیسا و موزه ملی تاریخی این شهر قرار گرفته است که این امر موجب شده تا مهمانان و مسافران به راحتی بتوانند از این اماکن دیدن کنند. پس از یک روز پر هیجان در شهر لوکزامبورگ می توانید در اتاق های لذت بخش هتل پاکی آرامش را برای خود به ارمغان بیاورید؛ همچنین استفاده از استخر سرپوشیده و باشگاه بدنسازی هتل پاکس به شما این امکان را می دهد که ساعات زیادی را در آن سپری کنید و از اقامت در یکی از مجهزترین هتل های شهر لوکزامبورگ لذت ببرید. از طرفی غذاهایی که در رستوران این هتل صرف می شود به طور حتم شما را شگفت زده خواهد کرد. در کافه هتل پارس نیز انواع نوشیدنی های مورد علاقه شما موجود است که می توانید آن را در تراس اتاق خود نیز بنوشید.

هتل های لوکزامبورگ
هتل های لوکزامبورگ

معرفی یکی از مدرن ترین هتل های لوکزامبورگ

هتل سیمونسینی یکی از هتل های هنری تازه در مرکز شهر لوکزامبورگ است که ساختمان سفید و مدرن آن به راحتی قابل تشخیص می باشد. در حال حاضر هتل سیمونسینی جزو مدرن ترین و مجهزترین هتل های لوکزامبورگ به شمار می رود که دارای پیشرفته ترین خدمات رفاهی و خدماتی است. این هتل در مرکز شهر لوکزامبورگ واقع شده است که این امر موجب شده دسترسی راحتی به مراکز خرید و منطقه کسب و کار این شهر داشته باشید. طراحی و سبک شیک و کلاسیک اتاق های هتل سیمونسینی به طور ختم تحسین شما را بر می انگیزد. با توجه به اینکه ایستگاه قطار و اتوبوس در فاصله چند دقیقه ای از این هتل قرار دارد افرادی که در هتل سیمونسینی اقامت دارند می توانند به راحتی با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در اقصی نقاط این شهر گردش کنند و از دیدنی های آن لذت ببرند.

هتل های لوکزامبورگ
هتل های لوکزامبورگ

اقامتی راحت در هتل های لوکزامبورگ

هتل سیو بورن هتل راحت در ۲ کیلومتری مرکز تجاری لوکزامبورگ است که در لبه جنگل بمب شک قرار گرفته است و این امر موجب زیبایی هرچه تمام تر منظره این هتل شده است. افراد با اقامت در این هتل می‌توانند از پنجره اتاق خود زیباترین مناطق شهر لوکزامبورگ را تماشا کنند. هتل سیو بورن امکان اسب سواری، استفاده از باشگاه تناسب اندام و استفاده از یک زمین بازی را برای مهمانان فراهم کرده است تا در زمان آزاد حوصله آنها سر نرود و بتوانند اوقات خوشی را برای خود مهیا کنند. این مجموعه همچنین دارای اتاق های بسیار بزرگ است که در آن حمام اختصاصی مجهز به وان و سشوار وجود دارد. خوردن خوشمزه ترین غذاهای محلی و سنتی لوکزامبورگ در رستوران این هتل می تواند برای مهمانان بسیار هیجان انگیز باشد. همچنین انواع نوشیدنی ها در بار این رستوران برای همه گردشگران مهیا است، تمامی این امکانات در کنار هم موجب شده است که هتل سیو بورن به یکی از بهترین هتل های لوکزامبورگ تبدیل شود.

هتل های لوکزامبورگ
هتل های لوکزامبورگ

معرفی هتل واوبان یکی دیگر از هتل های لوکزامبورگ

اقامت در بهترین هتل های لوکزامبورگ که دارای امکانات خدماتی رفاهی است می تواند موجب فراهم شدن بهترین شرایط اقامتی برای گردشگران در این شهر شود، که در این بین هتل واوبان از جمله مجهزترین هتل های لوکزامبورگ به شمار می رود. این هتل در مرکز شهر لوکزامبورگ واقع شده است و تا تالار شهر و کلیسای مقدس فاصله چندانی ندارد. هتل واوبان دارای ۱۶ اتاق است که در این اتاق ها دسترسی بیسیم به اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام مجهز به دوش و سشوار، تلفن بیسیم و میز و مبلمان وجود دارد. هتل واوبان همچنین مجهز به اتاق کنفرانس و خدمات پذیرایی است که می توانید جهت هماهنگی قرارهای کاری خود نیز در این هتل، اتاق رزرو کنید. از طرفی برای راحتی مهمانان یک صبحانه رایگان به صورت روزانه در این هتل سرو می‌شود که بسیار مورد پسند گردشگران واقع شده است. از جمله مزیت های دیگر این هتل می توان به کارکنان چند زبانه آن اشاره کرد.

هتل های لوکزامبورگ
هتل های لوکزامبورگ

هتل زوریچ از جمله پر رفت و آمد ترین هتل های لوکزامبورگ

هتل زوریچ یکی دیگر از هتل های لوکزامبورگ است که در منطقه پر جنب و جوش این شهر واقع شده است. این هتل در ۱۰۰ متری ایستگاه قطار اصلی شهر واقع شده است و تعداد زیادی مغازه رستوران و مرکز خرید در اطراف این هتل وجود دارد که این امر  دسترسی به این اماکن را برای گردشگران بسیار راحت کرده است. وجود امکانات متعدد در این هتل باعث شده که در حال حاضر هتل زوریچ به یکی از معروف ترین هتل های لوکزامبورگ تبدیل شود‌. با رزرو اتاق در این هتل می توانید از وای فای رایگان در کل هتل لذت ببرید. نظافت هتل و اتاق های آن بسیار عالی انجام می شود به صورتی که تاکنون گردشگری ناراضی از این هتل خارج نشده است. تمامی اتاق های هتل زوریچ مجهز به حمام خصوصی با دوش و سرویس بهداشتی و سوار می باشد. برای لذت بردن از نوشیدنی و میان وعده در طول روز می توانید به کافه این هتل مراجعه کنید.

یکی از با قدمت ترین هتل های لوکزامبورگ

هتل کراوات یکی از هتل های ۴ ستاره است که جزو قدیمی ترین هتل های لوکزامبورگ به شمار می رود. این هتل با گذشت زمان زیادی که از تاسیس آن می‌گذرد هنوز هم بسیار معروف و مشهور می باشد. در تمامی اتاق ها و لابی این هتل می توانید عکس ها و نامه های تشکر از مهمانان مشهور را مشاهده کنید. می توان گفت این هتل در حال حاضر بهترین مکان در لوکزامبورگ است که در مرکز شهر قدیمی قرار دارد. با اقامت در هتل کراوات  دیگر نیاز نیست برای خرید و انتخاب رستوران و کافه فاصله چندانی از هتل بگیرید زیرا تعداد زیادی کافه، رستوران و مرکز خرید در اطراف این هتل موجود می باشد.

هتل های لوکزامبورگ
هتل های لوکزامبورگ

هتل دوموس اقامتگاهی مناسب در لوکزامبورگ

هتل دوموس در کنار پارک دیل قرار دارد که جزو یکی از بهترین هتل های لوکزامبورگ به شمار میرود‌ این هتل مجهز به سونا، باشگاه تناسب اندام، وای فای رایگان، آشپزخانه با مایکروفر و یخچال، تلویزیون ماهواره‌ای، تختخواب و صبحانه رایگان میباشد. همچنین می توانید از امکانات عمومی این هتل از جمله خشکشویی، رستوران و پذیرش ۲۴ ساعته این هتل استفاده کنید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای لوکزامبورگ ویزای لوکزامبورگ در انواع مختلفی قابل دریافت می باشد. از مهم‌ترین انواع ویزای کشور لوکزامبورگ می‌توان به انواع...

ویزای تجاری لوکزامبورگ در این جا با روش اخذ ویزای تجاری لوکزامبورگ و مدارک و مراحل لازم برای این نوع...

بلیط لوکزامبورگ بلیط لوکزامبورگ را می توانید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر رزرو نمایید. حتما در رزرو بلیط لوکزامبورگ...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر