هتل های فلورانس

با برخی از هتل های فلورانس بیشتر آشنا شویم

۲۴ آذر ۱۳۹۷

هتل های فلورانس، در تمامی ایام سال پذیرای مهمان و گردشگران بسیار زیادی هستند. تمامی هتل های فلورانس بهترین خدمات را برای اقامت مسافرین ارائه می دهند و خدماتی …

هتل های فلورانس

یکی از شهرهای ایتالیا، شهر زیبا و دوستداشتنی فلورانس می باشد که همواره گردشگران، این مکان را برای بازدید در ایام تعطیل انتخاب می کنند. هتل های فلورانس در تمامی ایام سال پذیرای مهمان و گردشگران بسیار زیادی هستند. تمامی هتل های فلورانس بهترین خدمات را برای اقامت مسافرین ارائه می دهند و خدماتی عالی را برای مهمانان و گردشگران فراهم می کنند. بیشتر هتل های فلورانس در بهترین نقاط شهر قرار دارند و امکان رفت و آمد به مناطق مختلف را آسان می کنند.

با برخی از هتل های فلورانس بیشتر آشنا شویم | سایت ویزا

هتل ویلا لیانا

یکی از هتل های فلورانس هتل ویلا لیانا (Villa Liana) می باشد که در قلب شهر فلورانس واقع شده است. این هتل مجلل بازمانده از قرن نوزدهم میلادی می باشد و در یک محیط بسیار زیبا و جذاب قرار دارد. این هتل مجلل و بسیار شیک در یک فضای سرسبز و پر از درخت قرار دارد.

این هتل یکی از هتل‌های فلورانس است که در فاصله کمی از کلیسای جامع شهر قرار دارد و به راحتی و با پای پیاده می توان به پارک بوتانیک رفت. این هتل از امکانات بسیار مجهزی برخوردار است و دارای اتاق هایی با دکوراسیونی شیک می باشد. در اتاق های هتل ویلا امکاناتی مانند تخت خواب ها، تلویزیون، حمام و لوازم بهداشتی و … وجود دارد. این هتل از جمله هتل‌های فلورانس است که اقامتی رویایی را برای مسافرین به ارمغان می آورد.

یکی از هتل های فلورانس هتل ویلا لیانا (Villa Liana) می باشد که در قلب شهر فلورانس واقع شده است. این هتل مجلل بازمانده از قرن نوزدهم میلادی می باشد | سایت ویزا

هتل هلوتیا اند بریستل فلورانس

یکی دیگر از هتل‌های فلورانس هتل هلوتیا (Helvetia and Bristol) می باشد. این هتل زیبا در مرکز شهر فلورانس قرار دارد و در فاصله بسیار کمی از مراکز گردشگری و تاریخی شهر قرار دارد. اقامت در این هتل به شما فرصت رفتن به مغازه ها و فروشگاه های خرید را می دهد.

این هتل دارای بهترین اتاق ها با بهترین کارکنان برای سرویس دهی به مسافرین می باشد. کارکنان این هتل به طور ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به مسافرین می باشند. اتاق های این هتل دارای امکانات زیادی برای اقامت مسافرین می باشد و از بهترین چشم اندازها برخوردار می باشد.

رستوران این هتل بهترین غذاها و بهترین نوشیدنی ها را سرو می کند. این غذاها در یک محیط بسیار زیبا و مجلل برای مسافرین ارائه می شوند که می توانند در آرامش کامل غذای خود را میل کنند. این هتل دارای امکانات دیگری مانند اتاق جلسات، لباسشویی، خدمات تور، گاوصندوق، سیستم تهویه و … می باشد.

یکی دیگر از هتل‌های فلورانس هتل هلوتیا می باشد. این هتل زیبا در مرکز شهر فلورانس قرار دارد و در فاصله بسیار کمی از مراکز گردشگری و تاریخی شهر قرار دارد | سایت ویزا

هتل ریجنسی فلورانس

هتل‌های فلورانس، خدماتی عالی برای اقامت مسافرین ارائه می دهند. یکی دیگر از هتل‌های فلورانس، هتل ۵ ستاره ریجنسی (Regency Hotel) می باشد. این هتل دارای ۳۵ اتاق بسیار شیک و راحت می باشد که آرامشی رویایی را برای مسافرین به ارمغان می آورد. در این هتل کارکنانی وجود دارد که بسیار مهربان هستند و تمام سعی خود را می کنند تا مسافرین در رفاه و راحتی کامل باشند. اتاق های این هتل دارای حمام های مجزا، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون، اینترنت، تخت های راحت و مبلمان می باشد.

این هتل دارای یک رستوران بسیار شیک و فوق العاده می باشد که بهترین غذاهای ایتالیایی را سرو می کند و هرگز طعم غذاهای آن را فراموش نخواهید کرد.

هتل‌های فلورانس، خدماتی عالی برای اقامت مسافرین ارائه می دهند. یکی دیگر از هتل‌های فلورانس، هتل ۵ ستاره ریجنسی می باشد | سایت ویزا

هتل سیلا فلورانس

هتل سیلا (Silla Hotel) از جمله هتل‌های فلورانس است که دارای بهترین رستوران می باشد. رستوران این هتل بهترین غذاهای سنتی ایتالیایی را در منوی خود قرار داده و محبوبیت بسیار زیادی در بین مسافرین ایجاد کرده است. در این هتل می توان از امکانات زیادی مانند گاوصندوق، پارکینگ، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودک، سالن کنفرانس و … برخودار شد. مسافرین این شهر می توانند از بهترین امکانات اقامتی هتل های فلورانس استفاده کنند.

هتل سیلا از جمله هتل‌های فلورانس است که دارای بهترین رستوران می باشد. رستوران این هتل بهترین غذاهای سنتی ایتالیایی را در منوی خود قرار داده است | سایت ویزا

هتل گراند ویلا کرا فلورانس

هتل های فلورانس بخاطر خدمات عالی خود برای همه مردم شناخته شده اند. هتل گراند ویلا (Grand villa cora) یکی از بهترین هتل های فلورانس می باشد که امکانات زیادی را برای مسافرین فراهم می کند. در این هتل می توان از امکانات زیادی مانند ماساژ، سونا، حمام های ترکی، استخر سرباز، سالن های کنفرانس، رستوران و کافه استفاده کرد.

در این هتل اتاق ها و سوئیت های زیادی وجود دارد که بهترین سوئیت های آن برای تازه عروس ها می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به مبلمان، تخت های دو نفره، تلویزیون، حمام و … می باشند که چشم اندازی زیبا از شهر را دارند. در این هتل می توانید سری به کافه ها بزنید و از بهترین نوشیدنی های این هتل لذت ببرید.

هتل های فلورانس بخاطر خدمات عالی خود برای همه مردم شناخته شده اند. هتل گراند ویلا یکی از بهترین هتل های فلورانس می باشد | سایت ویزا

هتل رلایس سانتا کرس بای باگلینی فلورانس

هتل های فلورانس بسیار زیبا و جذاب هستند. یکی از هتل های فلورانس که ۵ ستاره است هتل رلایس سانتا (Santa Cruz by Baglioni) می باشد. این هتل با امکانات عالی خود، خدمات بی نظیری برای مسافرین ارائه می دهد. این هتل دارای ۲۴ اتاق بسیار لوکس و مجلل می باشد که اقامتی رویایی را برای مسافرین به ارمغان می آورد.

در این هتل کارکنانی بسیار مهربان حضور دارند که به طور ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به مسافرین و گردشگران می باشند. این هتل دارای امکانات زیادی مانند حمام های ترکی، لباسشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات اسپا و … می باشد. اتاق های هتل بسیار راحت و شیک هستند و می توانید صبحانه خود را در این اتاق ها میل کنید.

هتل اسپادای فلورانس

هتل اسپادای (Hotel Spadai) یکی از بهترین هتل های فلورانس است که در نزدیکی مراکز گردشگری و دیدنی شهر قرار دارد. مسافرین می توانند در این هتل بسیار مجلل و شیک، دوچرخه کرایه کنند و ساعاتی را به گردش و تفریح بگذرانند. یکی از ویژگی های عالی این هتل حضور کارکنان چند زبانه در آن می باشد که بهترین خدمات را برای مسافرین ارائه می دهند.

در اتاق های مجهز این هتل سرویس های بهداشتی، اینترنت رایگان، قهوه ساز، حمام، مبلمان و تخت های راحت و نرم وجود دارد. یکی از قابلیت های این هتل داشتن اتاق های عایق صدا می باشد که اجازه نمی دهند کوچک ترین سر و صدایی به اتاق ها وارد شود.در این هتل یک رستوران بسیار مجهز و زیبا وجود دارد که بهترین غذاهای ایتالیایی را برای مسافرین سرو می کنند.

هتل اسپادای یکی از بهترین هتل های فلورانس است که در نزدیکی مراکز گردشگری و دیدنی شهر قرار دارد | سایت ویزا

هتل سان گالو پالاس

یکی دیگر از هتل‌های فلورانس که در ارائه خدمات خود نظیر ندارد هتل سان گالو (San Gallo Palace) می باشد. این هتل بهترین خدمات اقامتی را برای مسافرین ارائه می دهد و دارای اتاق ها و سوئیت های مجهزی می باشد.

در این هتل کارکنانی مهربان وجود دارد که به طور شبانه روزی خدمات خود را برای مسافرین ارائه می دهند. هتل سان گالو دارای اتاق هایی می باشد که از دکوراسیونی شیک برخوردار هستند و بهترین امکانات اقامتی را دارند. رستوران این هتل نیز بهترین غذاها را سرو می کند.

یکی دیگر از هتل‌های فلورانس که در ارائه خدمات خود نظیر ندارد هتل سان گالو می باشد. این هتل بهترین خدمات اقامتی را برای مسافرین ارائه می دهد | سایت ویزا

هتل ویلا کارلوتا

یکی از هتل‌های فلورانس با چهار ستاره هتل ویلا کارلوتا (Villa Carlotta) می باشد. این هتل دارای ویلاهای اقامتی بسیار لوکس و شیکی می باشد. در این هتل می توان از خدمات عالی مانند نگهداری از کودک، استخر، اسپا، سالن ورزشی، صندوق امانات، پارکینگ، اینترنت و … استفاده کرد. این هتل دارای رستورانی عالی است که بهترین غذاهای ایتالیایی را سرو می کند و در کافه آن می توان از نوشیدنی های فصل لذت برد.

هتل مارتلی فلورانس

از جمله برترین هتل‌های فلورانس می توان به هتل مارتلی (Hotel Martelli) اشاره کرد. این هتل در یک موقعیت عالی و خوب در شهر قرار دارد و به راحتی می توان به مکان های گردشگری شهر رفت. در این هتل ۵۳ اتاق وجود دارد که به تمامی امکانات مجهز هستند و می توان از بهترین چشم اندازهای شهر دیدن کرد. در این هتل صرافی، پارکینگ، اتاق مراقبت از کودک، کرایه اتومبیل سالن کنفرانس، اسپا و .. وجود دارد.

در این هتل می توانید از خدمات ارائه شده در رستوران و کافه آن نیز لذت ببرید.

هتل های شهر فلورانس خدماتی عالی و بی نظیر برای مسافرین و گردشگران ارائه می دهند. در هتل های فلورانس می توان اقامتی رویایی داشت.


سوالات متداول هتل های فلورانس

یکی از هتل های 5 ستاره فلورانس کدام هتل است؟

یکی از برترین هتل های فلورانس کدام هتل است؟

از بهترین هتل های فلورانس به کدام هتل می‌توان اشاره کرد؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

سفر به ایتالیا یکی از کشور های رویایی که در حال حاضر محبوب ترین کشور دنیا برای گردشگران نیز می...

راهنمای کامل تور ایتالیا ایتالیا از کشورهای معروف اروپا با قدمتی بسیار کهن می باشد، و سالانه تعداد بسیار زیادی...

ویزای توریستی ایتالیا برای سفر به کشور زیبا و توریستی ایتالیا باید برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا اقدام نمایید که مراحل...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر