هتل های سوئد

بهترین هتل های سوئد کدام هتل ها هستند؟

۱۳ آبان ۱۳۹۷

هتل های سوئد

اگر قصد سفر به سوئد و داشتن یک اقامت دلنشین و لذت بخش را دارید، ابتدا باید کمی اطلاعات خود را درباره هتل های سوئد بالا ببرید. این که بدانید بهترین هتل های سوئد کدام ها هستند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. همچنین باید از امکانات هر یک از هتل های سوئد نیز آگاهی کامل داشته باشید تا بتوانید به سادگی یکی را به عنوان محل اقامت خود انتخاب نمایید. حال همراه ما باشید تا با شما بهترین هتل های سوئد را بررسی کنیم. جهت رزرو تور سوئد و تور اروپا میتوانید به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید.

کوآلیتی هتل گلوب

اگر به خرید و گشت و گذار در مراکز خرید علاقه دارید، این هتل می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. هتل کوآلیتی یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های سوئد می باشد که در پایتخت این کشور یعنی استکهلم واقع شده است. این هتل دقیقاً کنار مرکز خرید گلابن قرار دارد. همچنین با ایستگاه مترو نیز تنها ۴۰۰ متر فاصله دارید. اتاق های این هتل نیز به شیوه ای مدرن طراحی شده اند و از تمام امکانات رفاهی در آن ها به بهترین نحو وجود دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، پارکینگ، رستوران، مرکز تجاری، بوفه صبحانه، بار و اتاق جلسات اشاره نمود. شما می توانید صبحانه خود را هر روز در رستوران این هتل صرف نمایید همچنین از منظره زیبای آن نیز لذت ببرید.

هتل های سوئد
هتل های سوئد

هتل شراتون استکهلم

از دیگر هتل های سوئد که در استکهلم قرار دارد و جزء لیست بهترین هتل های سوئد نیز قرار می گیرد، هتل شراتون می باشد. از ویژگی های خوب این هتل می توان به باشگاه بدنسازی آن اشاره نمود. همچنین در طراحی هتل سعی شده است در کنار مدرنیته، به تاریخ سوئد نیز توجه شود. در تمام اتاق ها می توانید از تلویزیون ماهواره ای به همراه اینترنت رایگان وای فای بهره مند شوید. همچنین مبلمان و سبک چیدمان اتاق ها نیز زیبا می باشد. همچنین از نظر دسترسی در این هتل نیز به بیشتر جاذبه های گردشگری استکهلم دسترسی آسانی خواهید داشت و لازم نیست نگران هزینه های گزاف برای حمل و نقل شوید.

هتل های سوئد
هتل های سوئد

هتل اسکپشلمن

از دیگر هتل های سوئد که در دسته ی معروف ترین آن ها نیز قرار می گیرد، هتل اسکپشلمن می باشد. این هتل دارای ساختمانی قدیمی مربوط به سال ۱۶۹۰ می باشد که البته طراحی و دیزاین اتاق ها و امکانات آن به هیچ عنوان قدیمی نیستند. شما می توانید به سادگی از این هتل با طی فاصله ای ۳۰۰ متری به موزه مدرنا برسید. از ایستگاه اتوبوس نیز تنها ۷۰ متر فاصله دارید. در اتاق ها نیز می توانید از تلویزیون به همراه دی وی دی پلیر استفاده نمایید. منظره هر یک از اتاق های این هتل به دریا و پارک کنار آن می باشد. می توانید از اینترنت پر سرعت رایگان و یک باشگاه کوچک در این هتل استفاده نمایید.

هتل های سوئد
هتل های سوئد

هتل نوبیس

هتل نوبیس که یکی از بهترین هتل های سوئد می باشد، در یک ساختمان قدیمی متعلق به قرن ۱۹ قرار گرفته است. همچنین از دلایل معروفیت این هتل در بین هتل های سوئد می توان به قرار گرفتن آن در وسط مراکز خرید شهر استکهلم اشاره کرد. در اتاق های این هتل نیز می توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون کابلی با سی دی و دی وی دی پلیر استفاده نمایید. در رستوران این هتل نیز می توانید صبحانه و همچنین غذاهای ایتالیایی مختلفی را امتحان نماید. گلد بار نیز در این هتل برای شما نوشیدنی های مختلفی را سرو می نماید که می توانید از آن ها لذت ببرید. در این هتل همچنین باشگاه بدنسازی به همراه سونا نیز وجود دارد. یکی از پر طرفدارترین کلوپ های شبانه نیز تنها با فاصله سه دقیقه ای از هتل نوبیس قرار گرفته است. مسافرین بسیاری جهت سفر به کشور سوئد از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو تور سوئد و یا تور اروپا مینمایند.

هتل های سوئد
هتل های سوئد

هتل بیرگر جارل

یکی از هتل های سوئد که می توانید یک اقامت راحت و دلچسب را در آن تجربه نمایید. از ویزگی های این هتل که باعث شده است آن را در لیست بهترین هتل های سوئد قرار دهیم، می توان به طراحی ساده و در عین حال زیبای آن اشاره نمود. این هتل در یکی از نقاط خوب شهر استکهلم قرار دارد که با ایستگاه مترو تنها ۳۰۰ متر فاصله دارد. سبک طراحی اتاق ها مدرن بوده و اینترنت وای فای رایگان نیز در تمام نقاط هتل قابل دسترس می باشد. می توانید در رستوران این هتل وعده های غذایی خود را با تنوع زیادی صرف نمایید. همچنین می توانید انواع غذاهای سوئدی را نیز در این رستوران تجربه کنید.

کامفورت هتل استکهلم

از دیگر هتل های سوئد که در دسته بهترین هتل های سوئد قرار گرفته است، کامفورت هتل استکهلم می باشد. این هتل در وسط بخش تجاری استکهلم قرار گرفته است و مناسب برای افرادی است که به قصد کار و تجارت به سوئد سفر می کنند. با کمی فاصله از هتل می توانید به ایستگاه اصلی اتوبوس ها و قطارها به مقصد فرودگاه برسید. اتاق های این هتل نیز با بهترین کیفیت سرویس داده می شوند. که البته همین امر از یک هتل با رده جهانی انتظار می رود. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر و مرکز سلامت آن اشاره نمود.

هتل های سوئد
هتل های سوئد

کلاریون هتل استکهلم

هتل کلاریون یکی از بهترین هتل های سوئد در استکهلم می باشد که تمام نیازهای شما در سفر را برایتان فراهم می آورد. شما در این هتل می توانید از امکانات و خدمات یک هتل فرست کلس برخوردار شوید. به خاطر همین کیفیت بالا در خدمات و امکانات هتل، نام این هتل در بین بهترین هتل های سوئد قرار گرفته است. شما می توانید در این هتل از استخر و مرکز سلامت آن استفاده کنید. همچنین باشگاه بدنسازی نیز در این هتل قرار دارد. پارکینگ، رستوران، اتاق جلسات، بوفه صبحانه، مرکز تجاری، اتاق غیر سیگاری، اینترنت پر سرعت، بار و تهویه مطبوع بخشی از امکانات این هتل می باشد.

هتل هوبو

از دیگر هتل های سوئد که در قلب شهر استکهلم قرار دارد و البته در بین بهترین هتل های سوئد نیز جای می گیرد، هتل هوبو می باشد. از نظر دسترسی در این هتل شما می توانید با فاصله ۲۰۰ متری به میدان سلجرز ترگ برسید. همچنین از پارک کانگسترا گاردن نیز تنها ۵۰۰ متر فاصله دارید. این هتل یکی از بهترین هتل های سوئد می باشد. از این رو است که توانسته است برای یک اقامت راحت تمام امکانات لازم را فراهم نماید. می توانید در رستوران این هتل انواع غذاهای ارگانیک و غذاهای مخصوص هر فصل را بچشید. سالن ورزشی رایگان و همچنین وای فای رایگان نیز برای شما در این هتل فراهم می باشد.

هتل های سوئد
هتل های سوئد

هیمارک بای اسکاندیک

این هتل یکی از هتل های تازه تأسیس در بین هتل های سوئد می باشد که در مه ۲۰۱۶ افتتاح شده است. در مرکز شهر استکهلم و در نزدیکی میدان هوتورگت قرار گرفته است. نحوه دیزاین هتل نیز مدرن می باشد. یکی از امکانات خوب هتل که در بین سایر هتل های سوئد جدید می باشد، سینمای آن است. همچنین باشگاه بدنسازی و بار نیز در این هتل قرار دارد. در اتاق های این هتل می توانید از وای فای رایگان، تلویزیون کابلی و سرویس بهداشتی به همراه دوش بهره مند شوید. در رستوران این هتل می توانید از انواع غذاهای اروپایی لذت ببرید. با اقامت در این هتل از نزدیک ترین فرودگاه تنها هفت کیلومتر فاصله دارید.

هتل های سوئد
هتل های سوئد

کلاریون کالکشن هتل ولینگتون

از دیگر هتل های سوئد در لیست بهترین هتل های سوئد می باشد که دسترسی های راحت و آسانی را نیز برای شما به عنوان مسافر فراهم می کند. می توانید تنها با دو دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو برسید یا با هشت دقیقه پیاده راه رفتن به میدان لیولی استرپلن برسید. از امکانات خوب این هتل نیز می توان به وای فای رایگان به همراه قهوه یا چای بیست و چهار ساعته اشاره نمود. هر اتاق در این هتل از یک طراحی شیک و زیبا بهره می برد. همچنین هر اتاق دارای یک تراس جداگانه نیز می باشد. می توانید در سونای این هتل به ریلکس کردن مشغول شوید یا یک نوشیدنی فوق العاده را در بار آن تجربه کنید.

هتل های سوئد
هتل های سوئد

الیت هتل آدلون

الیت هتل آدلون یکی از هتل های سه ستاره در بین هتل های سوئد می باشد. اسن هتل در مرکز شهر استکهلم قرار گرفته است که فاصله کمی تا ایستگاه مرکزی راه آهن هم دارد. از شهر قدیمی استکهلم و مرکز خرید نیز تنها چند دقیقه فاصله دارید. اتاق های این هتل به زیبایی با تخت هایی راحت و نور پردازی عالی طراحی شده اند. در اتاق ها می توانید از تلویزیون و وای فای رایگان نیز استفاده نمایید. نوشیدنی های مختلف را که مایل به امتحان هستید می توانید در بار این هتل امتحان کنید. بوفه صبحانه نیز در رستوران این هتل مهیا می باشد. همچنین اگر علاقه مند به برگزاری جلسات کاری هستید می توانید این کار را در اتاق جلسات این هتل برگزار نمایید. همین موضوع می تواند هتل الیت را به یکی از گزینه های خوب برای اقامت در یک سفر کاری در بین تمام هتل های سوئد تبدیل نماید. انواع غذاهای تازه و خوش مزه را نیز می توانید در رستوران این هتل امتحان نمایید.

هتل های سوئد
هتل های سوئد
نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های گوتنبرگ در هنگام سفر مهم‌ترین دغدغه‌ای که داریم بی شک انتخاب محل اقامت و استراحت می‌باشد. این که...

ویزای تحصیلی سوئد ویزای تحصیلی سوئد رویاى تحصیل در این کشور پیشرفته را برای علاقمندان فراهم خواهد کرد. بسیارى از...

تور استکهلم شهر استکهلم دارای جاذبه های توریستی فراوانی می باشد و هر ساله نظر گردشگران زیادی را به خود...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر