هتل های دانمارک

با بهترین هتل های دانمارک بیشتر آشنا شویم

۲۸ آبان ۱۳۹۷

هتل های دانمارک

انتخاب یک اقامتگاه خوب در سفر به دانمارک می تواند سفری خاطره انگیز و دلنشین را برای هر گردشگری رقم بزند. همانطور که انتخاب یکی از بهترین هتل های دانمارک سفر را برای مسافران لذت بخش می کند، انتخاب نادرست یک اقامتگاه می تواند خاطراتی بد از سفر به این سرزمین زیبا و دیدنی را در ذهن تداعی کند. با توجه به اهمیت بسیاری که انتخاب هتل و اقامتگاه در طی سفر دارید، سعی کرده ایم در این مقاله برخی از هتل های دانمارک را معرفی کرده تا با شناخت بیشتری بهترین اقامتگاه را برای سفر انتخاب نمایید.

کدام یک از هتل های دانمارک را انتخاب کنیم؟

از آنجایی که پایتخت کشور دانمارک شهر کپنهاگ می باشد، لذا این شهر از نظر جاذبه های گردشگری نیز مکان مناسبی برای گردشگران به شمار می رود. به همین دلیل اغلب هتل های دانمارک که در این بخش به معرفی آنها می پردازیم در شهر کپنهاگ خواهند بود. اما برای انتخاب بهترین هتل های کشور دانمارک باید گفت که موارد بسیاری دخیل خواهئد بود؛ به طور مثال میزان خدمات و امکاناتی که هر مسافر مدنظر دارد می تواند برای انتخاب بهترین هتل های دانمارک متفاوت باشد، از طرفی دیگر برخی افراد بهترین هتل های کشور دانمارک را از نظر موقعیت مکانی نسبت به دیگر اماکن دیدنی می دانند و برخی دیگر بهترین هتل ها در کپنهاگ را با توجه به قیمت آن می سنجند. از اینرو می توان گفت در برخی موارد لوکس ترین هتل های دانمارک می تواند بهترین انتخاب باشد و در برخی موارد نیز ارزان ترین هتل های کشور دانمارک گزینه ای خوب و عالی به نظر خواهند رسید.

هتل های دانمارک
هتل های دانمارک

معرفی لوکس ترین هتل های دانمارک

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به دنبال هتل های اشرافی و لوکس در شهر کپنهاگ می گردید، ما هتل  Angleterre را به شما پیشنهاد می دهیم. تاریخ ساخت و راه اندازی این هتل به بیش از ۲۵۰ سال پیش برمی گردد. فضای بیرونی و دکوراسیون داخلی این هتل با معماری خاص و ویژه ای که دارد یک محیط کاملاً مجلل، سلطنتی و اشرافی را ایجاد نموده است. رستوران های مجلل و اتاق های سلطنتی این هتل سبب شده تا یکی از لوکس ترین هتل های دانمارک به حساب آمده و سالیان سال میزبان افراد سرشناس و معروف از سراسر جهان باشد. هتل فونیکس از دیگر هتل های لوکس دانمارک به شمار می رود که می تواند اقامتی رویایی و به یادماندنی را برای شما به وجود آورد. البته فراموش نکنید که این هتل از هزینه ای بالا برخوردار بوده و تا حدودی جزو گران ترین هتل های کشور دانمارک نیز محسوب می شود.

هتل بلا اسکای کامل

علاوه بر اینکه این هتل را جزو بزرگترین هتل های دانمارک می دانند، بلکه آن را به عنوان بزرگترین هتل در شمال اروپا می شناسند. این هتل ۸۱۲ اتاق دارد و به برج ۲ قلوی بلای اسکای معروف است. جالب است بدانید فاصله این ۲ برج تنها ۱۵ درجه است. هتل بلا اسکای کامل در ۲۳ طبقه ساخته شده و اگر عاشق داشتن ویویی عالی از پنجره اتاقتان به بیرون هستید می توانید اتاق هایی را جهت اقامت انتخاب کنید که در طبقات بالایی قرار دارند. از طرفی دیگر می توانید با رفتن به اسکای بار این هتل یکی از منوهای خاص آن را در یک ویوی عالی و بی نظیر صرف کنید. فاصله این هتل تا مرکز شهر و با مترو تنها ۱۰ دقیقه است که در واقع می توان گفت از نظر موقعیت مکانی نیز در موقعیت مناسبی قرار دارد. امکانات عالی و اتاق های مجهز در کنار دیگر خدمات رفاهی و تفریحی بی نظیر این هتل را به یکی از بهترین مراکز اقامتی برای گردشگران تبدیل کرده است.

هتل های دانمارک
هتل های دانمارک

هتل نیمب شهر کپنهاگ  (Nimb)یکی از معروف ترین هتل های دانمارک

اگر به دنبال یکی از معروف ترین هتل های دانمارک هستید، می توانید هتل نیمب را برای اقامت خود در شهر کپنهاگ انتخاب کنید. این هتل دارای فضایی لوکس اما محیطی آرام و راحت برای مسافران می باشد. اگر می خواهید انواع غذاهای محلی و بین المللی را تست کنید و در عین حال اقامتی لوکس و آرام بخش را تجربه کنید، هتل نمیب بهترین گزینه برایتان خواهد بود. معماری خاص این هتل چه در فضای بیرونی و چه در فضای داخلی این هتل را جلوه ای خاص و منحصر به فرد بخشیده است.

هتل های دانمارک
هتل های دانمارک

هتل اسکات انتخابی مناسب در میان هتل های دانمارک

اگر برای انتخاب در میان هتل های دانمارک به دنبال هتلی هستید که موقعیت مکانی خوبی در شهر داشته باشد، می توانید یکی از اتاق های هتل اسکات را جهت اقامت خود انتخاب کنید. به جرات می توان گفت این هتل در بهترین موقعیت مکانی قرار گرفته و در این زمینه هیچ همتایی ندارد. این هتل در نزدیکی سینمای palads قرار گرفته و سبک معماری آن کلاسیک می باشد.

هتل های دانمارک
هتل های دانمارک

انتخاب هتل ادمیرال برای داشتن ویویی عالی

هتل ادمیرال از جمله قدیمی ترین هتل های دانمارک می باشد که در نزدیکی دریا قرار دارد. به همین دلیل اگر عاشق دیدن مناظر زیبای دریا از پنجره اتاقتان هستید؛ می توانید این هتل را جهت اقامت خود رزرو و انتخاب کنید. علاوه بر مناظر زیبای دریا از اتاق ها این هتل، می توانید شاهد ساختمان های تئاتر سلطنتی دانمارک و همچنین اپرای شهر کپنهاگ نیز باشید. از دیگر مزایای اقامت در این هتل چشیدن طعم غذاهای مدرن اسکاندیناوی و همچنین بهترین و معروف ترین غذاهای فرانسوی خواهد بود.

هتل های دانمارک
هتل های دانمارک

هتل فرست کنگ فردریک از دنج ترین و آرام ترین هتل های دانمارک

وجود این هتل در منطقه ای آرام سبب شده تا آن را در زمره هتل های دنج و آرام شهر کپنهاگ قرار دهند. این هتل دارای یک حیاط سرباز است که می توانید ساعاتی را در زیر نور آفتاب و در آرامشی محض بگذارنید. نوشیدن چای یا قهوه ای دلپذیر در فضای باز حیاط این هتل می تواند لحظات بسیار آرام و خوشی را نیز برایتان رقم بزند. از طرفی دیگر جالب است بدانی دکوراسیون داخلی اتاق های این هتل بر اساس تم هایی همچون لاکچری، عشق و کتابخانه طراحی شده است. چیدمان وسایل در هتل فرست کپنهاگ ترکیبی از سبک مدرن و سنتی می باشد.

رزرو هتل هایی با قیمت مناسب در دانمارک

اگر برای اقامت خود در شهر کپنهاگ به دنبال رزرو هتل هایی می گردید که علاوه بر داشتن امکانات خوب و عالی دارای قیمتی مناسب باشند. ما هتل کابین مترو Cabinn Metro Hotel را به شما معرفی می کنیم. این هتل که از جمله مناسب ترین هتل های دانمارک به شمار می رود، دارای امکانات فراوانی همچون اتاق های مجهز، فضای سبز و همچنین رستوران های متنوع می باشد. این هتل ۲ ستاره فاصله کمی تا ایستگاه مترو و بوفه صبحانه دارد، از طرفی دیگر نظافت و تمیزی در این هتل آن را یکی از مناسب ترین هتل های دانمارک برای اقامت مبدل کرده است. این هتل ۳۵۲ اتاق دارد که به اتاق های کاپیتان، استاندارد و کومودو تقسیم می شوند.

هتل های دانمارک

هتل های دانمارک

معرفی ارزان ترین هتل های دانمارک

اگر در سفر خود به دانمارک به دنبال ارزان ترین هتل های دانمارک با توجه به بودجه محدودی که دارید برای اقامت هستید می توانید هتل ۳ ستاره آستوریا را انتخاب کنید. این هتل امکانات رفاهی مناسب و درخوری برای مسافران دارد، همچنین در نزدیکی برخی مکان های دیدنی قرار داشته و در عین حال از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. هتل ویک آپ یکی دیگر از ارزان ترین هتل های کشور دانمارک محسوب می شود که چیزی از هتل های شیک شهر کپنهاگ کم ندارد اما در مقایسه با قیمت واقعا از قیمتی مناسب برخوردار می باشد. سبک ساده و مینیمال اتاق ها در این هتل سبب شده تا بسیار ساده اما شیک به نظر برسد و اقامتی به یادماندنی را برای مسافرانش رقم بزند.

اما از دیگر هتل های ارزان و قیمت مناسب دانمارک می توان به هتل هایی همچون هتل استرپورت، بست وسترن هتل ریچموند، ای اند او کپنهاگن نوروبو، هتل سنت توماس و همچنین ساگا هتل در شهر کپنهاگ اشاره نمود. این هتل ها که در رده هتل های ۲ و ۳ ستاره قرار دارند با توجه به امکانات مناسبشان از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشند و در اغلب موارد برای افرادی که نمی خواهند هزینه های هنگفتی بابت اقامت بپردازند، مناسب هستند و در نهایت اقامت دلنشینی ر برای مسافران رقم می زنند.

هتل های دانمارک

هتل های دانمارک

انتخاب بر اساس نوع اتاق

سیتی هتل نبو یکی دیگر از هتل های دانمارک است که سعی کرده با طراحی بسیار خبره اتاق های مختلف اما متفاوت برای هر مسافری با هر بودجه و توان مالی مکانی در نظر گرفته باشد. به همین جهت اتاق های این هتل در ۳ دسته استاندارد، اقتصادی و همچنین اقتصادی ارزان دسته بندی شده اند. بنابراین اگر شما قصد دارید برای اقامت خود هزینه ای زیادی پرداخت نکنید می توانید با توجه به توان مالی خود یکی از اتاق های این هتل را انتخاب کرده و اقامتی دلنشین را داشته باشید. اتاق های این هتل به صورت یک تخته، دو تخته و همچنین خانوادگی تعبیه شده اند؛ لذا در صورت سفر به تنهایی یا همراه با خانواده می توانید در این هتل اقامت داشته باشید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای تجاری دانمارک برای سفر به کشور دانمارک نیازمند ویزای دانمارک خواهید بود. با توجه به هدفتان از سفر، انواع...

اقامت دانمارک اقامت دانمارک از پرطرفدارترین اقامت ها برای کشورهای اروپایی می باشد. شما برای به دست آوردن اقامت این...

تور کپنهاگ سفر به کشورهای زیبا و مدرن یک سفر کامل و جذاب برای هر گردشگری محسوب می گردد. در...

نظرت چی بود؟

0 نظر

ارسال نظر در این پست بسته شده است.

آژانس مسافرتی سفری دیگر