هتل های بلژیک

با برخی از بهترین هتل های بلژیک بیشتر آشنا شویم

۲۳ آبان ۱۳۹۷

هتل های بلژیک

اگر برای گذراندن تعطیلات خود کشور بلژیک را انتخاب کرده‌اید این مژده را به شما می‌دهیم که برای اقامت خود در بلژیک نگرانی بابت محل اقامت نداشته باشید. هتل های بلژیک با درجه بندی‌های مختلف و امکانات مناسب از بهترین هتل‌ها در سراسر دنیا می‌باشند و شما می توانید بهترین امکانات رفاهی و خدمات را در هتل‌ های کشور بلژیک دریافت کنید. اقامت در هتل‌ های بلژیک این کشور زیبا و تماشایی خاطرات خوب و به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در خصوص هتل‌ های بلژیک را در اختیارتان قرار دهیم. جهت رزرو تور بلژیک با آژانس های مسافرتی معتبر در ارتباط باشید.

هتل بروکسل بلژیک:

اگر قصد اقامت در شهر بوکسل را دارید ما اقامت در هتل بروکسل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل از بهترین هتل‌ های بلژیک بوده و امکانات رفاهی مناسبی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. از جمله امکانات هتل بروکسل می‌توان به تهویه مطبوع اتاق‌های هتل اشاره کرد. شما با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات سالن ورزشی و سونا و جکوزی این هتل استفاده کنید. اتاق‌های این هتل مجهز به تخت‌های تاشو هستند و با اقامت در این هتل می‌توانید از غذاهای اصیل و خوش مزه بلژیکی در رستوران این هتل استفاده کنید. اقامت در این هتل برای شما مقرون به صرفه می‌باشد و هزینه مناسبی را برای اقامت در این هتل می‌توانید پرداخت کنید. هتل بروکسل مناسب‌ترین قیمت را در میان هتل‌ ها در کشور بلژیک دارد.

هتل های بلژیک
هتل های بلژیک

هتل بدفورد بروکسل:

اگر برای مدت زمان اقامت خود در کشور بلژیک به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستید ما اقامت در هتل سه ستاره بدفورد بروکسل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل تمامی امکانات رفاهی لازم را برای مسافران داشته و فاصله این هتل با مرکز شهر و فرودگاه بسیار نزدیک می‌باشد. اگر با خانواده خود به شهر بروکسل سفر می‌کنید خوب است که بدانید در هتل فضای مناسبی برای کودکان در نظر گرفته شده است و برخی از اتاق‌های هتل دارای چندین تخت برای اقامت خانواده‌ها می‌باشند. رستوران این هتل نیز غذاهای خوشمزه و لذیذ بلژیکی را با بهترین کیفیت برای مهمانان و مسافران هتل طبخ و تهیه می‌کند. از بهترین هتل‌ های بلژیک برای اقامت با خانواده هتل بدفورم را می‌توان نام برد.

هتل های بلژیک
هتل های بلژیک

هتل دومینیکن بروکسل بلژیک:

از جمله هتل‌های مدرن و مجلل شهر بلژیک می‌توان به هتل دومینیکن بروکسل اشاره کرد. طرح اولیه این هتل برگرفته از یک کلیسای قدیمی در قرن ۱۵ می‌باشد ولی از طرح‌های امروزی و مدرن در داخل این هتل بهره برده شده است. شما در این هتل می‌توانید در اتاق‌ها و سوئیت های زیبا با امکانات کامل رفاهی اقامت داشته باشید. در زمان اقامت در هتل می‌توانید از سالن بدنسازی، اتاق بوتاکس، سونا و حمام ترکی این هتل لوکس استفاده کنید. رستوران و کافه هتل دومینیکن بروکس بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای اصیل بلژیکی و بین المللی را با طعمی بی نظیر تهیه کرده و در کافه آن نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را نوش جان کنید. این هتل نیز در بین هتل‌ های بلژیک گزینه مناسبی برای اقامت شما خواهد بود.

هتل رویال ویندزور بروکسل بلژیک:

اگر مایل هستید که در مدت زمان اقامت خود در بروکسل به مکان‌های دیدنی و مراکز اصلی شهر نزدیک باشید ما اقامت در هتل دومینیکن بروکس که از بهترین هتل‌ های بلژیک است را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل به کاخ بزرگ و معروف منکن پیس و میدان لی نزدیک می‌باشد و دسترسی به این مکان‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشد. از امکانات ویژه هتل می‌توان به مرکز تناسب اندام، رستوران، بوفه، بار واترلو و بوفه‌ی میان وعده و صبحانه می‌توان اشاره کرد. این هتل اقامت گاه بسیار مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند به مرکز شهر دسترسی داشته باشند. خوب است که بدانید هتل‌ های بلژیک از لحاظ ارائه خدمات در سراسر دنیا معروف و مطرح هستند.

هتل های بلژیک
هتل های بلژیک

هتل متروپل بروکسل بلژیک:

از دیگر هتل‌ های بلژیک که اقامت در آن توصیه شده است هتل متروپل است که تمامی امکانات رفاهی با بهترین کیفیت برای مسافران و مهمانان در نظر گرفته شده است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و اتاق‌های این هتل تمامی امکانات لازم برای یک اقامت راحت را در خود جای داده‌اند. غذاهای این هتل بالاترین کیفیت را داشته و در این هتل می‌توانید بخشی از صبحانه‌های معروف و مرسوم کشور بلژیک را تست کنید. خوب است که بدانید برای مسافرانی که می‌خواهند حیوانات خانگی خود را به همراه داشته باشند این هتل مکانی را برای نگهداری حیوانات خانگی زیر بیست کیلو را فراهم کرده است. و این یکی از ویژگی‌های هتل‌ های بلژیک می‌باشد.

هتل های بلژیک
هتل های بلژیک

هتل به لوم بروکسل بلژیک:

اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ و روشن بوده و مکانی بسیار مناسب برای مدت اقامت شما در این شهر می‌باشد. هتل به لوم دارای طراحی خاص و هوشمندانه‌ای است که اقامت در آن را دلپذیر و دوست داشتنی می‌کند. این هتل که از بهترین هتل‌ ها در کشور بلژیک می‌باشد برای افرادی که می‌خواهند با وسایل نقلیه عمومی در سطح شهر تردد داشته باشند گزینه مناسبی می‌باشد. چون دسترسی به مترو و اتوبوس و همچنین تراموا از این هتل بسیار راحت می‌باشد. تمامی اتاق‌های هتل دارای اینترنت رایگان می‌باشند. از دیگر امکانات رفاهی هتل می‌توان باشگاه ورزشی و استخر و سونا را نام برد. صبحانه‌ای که در هتل به لوم سرو می‌شود بسیار لذیذ و کامل بوده و شامل گوشت، میوه تازه، تخم مرغ، ماست و غلات می‌باشد. لذت میل کردن صبحانه در هتل به لوم را از دست ندهید.

هتل ریلیز و چاتئاکس:

این هتل در شهر بروژ بلژیک واقع شده است و از قدیمی‌ترین هتل‌ های بلژیک می‌باشد. قدمت این هتل به قرن ۱۴ می‌رسد. برخلاف ظاهر و نمای تاریخی این هتل تمامی اتاق‌ها و سوئیت های آن به سبکی مدرن و امروزی طراحی شده‌اند. تمامی اتاق‌های هتل دارای تلویزیون و دستگاه اسپرسو بوده و تمامی اتاق‌ها از تهویه مطبوع برخوردار هستند. در زمان اقامت در هتل ریلیز و چاتئاکس می‌توانید از استخر و سونای این هتل نیز استفاده کنید. اقامت در هتل ریلیز را در بین هتل‌ ها در کشور بلژیک به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هتل فلوریس آرلکوین

هتل های بلژیک
هتل های بلژیک

بروکسل:

از بهترین هتل‌ های بلژیک که در شهر بروکسل قرار دارد می‌توان هتل فلوریس آرلکوین را نام برد. این هتل زیبا که به تازگی باز سازی شده است با داشتن اتاق‌هایی بسیار تمیز و مجهز در اختیار مشتریان و مهمانان خود می‌باشد. اینترنت رایگان و دستگاه فکس و کپی از ویژگی‌های خاص این هتل می‌باشد. خوب است که بدانید کارکنان هتل فلوریس آرلکوین به زبان انگلیسی، فرانسوی و هلندی مسلط می‌باشند و می توانند پاسخگوی سؤالات شما باشند. شما برای انجام قرارهای ملاقات کاری خود می‌توانید از اتاق‌های مخصوص ملاقات که در این هتل وجود دارد استفاده کنید. هتل فلوریس آرلکوین دارای یک رستوران به نام سونز هیوون می‌باشد که فقط برای صرف صبحانه طراحی و در نظر گرفته شده است. صبحانه در این هتل به صورت رایگان برای مهمانان سرو می‌شود. با اقامت در این هتل دسترسی به نقاط اصلی شهر برای شما راحت بوده و به راحتی می‌توانید از میدان روگی یر، کاخ اگمونت و گاردو میدی بازدید کنید. در اطراف هتل کافه‌ها و رستوران‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید انواع غذاهای خوش مزه بلژیکی را در این رستوران‌ها تست کنید.

هتل کراون پلازا بلژیک:

اگر می‌خواهید اقامتی به یاد ماندنی در بلژیک داشته باشید ما یکی از بهترین هتل‌ های بلژیک که در سراسر دنیا شناخته شده است را به شما معرفی می‌کنیم. هتل کراون پلازا که در منطقه لیژ واقع شده است از بهترین هتل‌ ها در کشور بلژیک بوده و این هتل از نزدیک‌ترین هتل‌ها به مرکز شهر می‌باشد و تمامی اتاق‌های این رستوران مجهز به اینترنت رایگان بوده و این اتاق‌ها از سیستم گرمایشی مطلوبی بر خوردار هستند. در تمامی اتاق‌ها تلویزیون، مینی بار، لوازم بهداشتی به صورت رایگان وجود دارد. در زمان اقامت لذت استفاده از استخر و سونای هتل را از دست ندهید. در مدت زمان اقامت در هتل تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید تمامی نیازهای خود را بر طرف کرده و حتی خریدهای خود را نیز توسط تیم های خدماتی هتل انجام دهید. رستوران بزرگ و معروف شیشه‌ای هتل مکان مناسبی برای زوج‌های جوان بوده و غذاهای بی نظیر هتل باب میل تمامی افراد می‌باشد. در این رستوران انواع غذاهای اصیل بلژیک و غذاهای بین المللی سرو می‌شود. هتل کراون پلازا در میان هتل‌ های کشور بلژیک دارای رتبه بالایی می‌باشد.

هتل های بلژیک
هتل های بلژیک

انتخاب بهترین هتل‌ های بلژیک:

اقامت در کشور بلژیک به دلیل جاذبه‌های فراوانی که دارد بی شک می تواند خاطره ای خوب و به یاد ماندنی را برای شما و عزیزانتان بسازد. بی شک در هر سفر مهم‌ترین و اصلی‌ترین مورد انتخاب محل اقامت می‌باشد. ما در این مطلب سعی کردیم تا تعدادی از هتل‌ های بلژیک را که معروف و مناسب هستند و شما می‌توانید اوقات خوشی را در آن ها سپری کنید را به شما معرفی کنیم. حال شما با در نظر گرفتن شرایط خود می‌توانید هتل مورد نظرتان را برای اقامت از میان هتل‌ های کشور بلژیک انتخاب کنید. هتل‌ ها در بلژیک دارای دسته بندی‌های متفاوتی از نظر ارائه خدمات می‌باشند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که در زمان اقامت در هتل‌ های بلژیک چه چیزی برای شما اولویت دارد اگر دسترسی به مراکز خرید برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد هتل‌هایی که در نزدیکی و یا مرکز شهر قرار دارند را برای اقامت خود انتخاب کنید. و اگر تمایل به اقامت در هتل‌های لوکس و مجلل بلژیک را دارید حتماً به سراغ هتل‌ های کشور بلژیک که ۵ ستاره هستند بروید.هت

هتل های بلژیک
هتل های بلژیک
نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

روادید بلژیک روادید بلژیک برای سفر به کشور بلژیک مورد نیاز است. برای اخذ روادید بلژیک شما باید مدارک ویژه‌ای...

تور بلژیک آیا دوست دارید در تور بلژیک ثبت نام کنید و یک خاطره زیبا با این سفر بسازید؟ امروزه...

ویزای تجاری بلژیک یکی از کشورهای پادشاهی که در قاره اورپا قرار دارد، کشور بلژیک است. امروزه افراد زیادی خواهان...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر