هتل های بروکسل

محبوب ترین هتل های بروکسل کدام هتل ها هستند؟

۲۳ آبان ۱۳۹۷

هتل های بروکسل

اقامت در هتل های بروکسل یکی از بخش های جذاب سفر به شهر تاریخی است. بروکسل پایتخت کشور بلژیک و از زیبا ترین شهر های این کشور است. بروکسل با آب و هوای معتدل و دلنشین در تمام فصول سال و جاذبه های گردشگری و تاریخی فراوان، سالانه مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در واقع بروکسل یکی از قطب های مهم گردشگری در اروپا است. قبل از هر سفری آشنایی با مقصد سفر برای اقامت لازم است تا در طول سفر خیالتان برای اقامت راحت باشد. هتل ها در بروکسل همیشه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران به این شهر هستند. در ادامه به معرفی محبوب ترین هتل های بروکسل می پردازیم و شما را با آن ها آشنا می کنیم تا دیگر نگران انتخاب هتل نباشید.

محبوب ترین هتل های بروکسل

داشتن یک اقامتگاه و هتل مناسب در هنگام سفر نقش بسیار مهم و پر رنگی را در آن سفر ایفا می کند. تعداد هتل های بروکسل بسیار زیاد است و این شهر هم دارای هتل های لوکس و لاکچری و هم هتل های معمولی با قیمت مناسب است. شما برای سفر و انتخاب یکی از هتل های بروکسل می توانید با توجه به سلیقه و بودجه تان یکی از آنها را انتخاب کرده و قبل از سفر رزرو کنید. برخی از هتل های بروکسل بسیار شیک و لاکچری می باشد و قطعا در این هتل ها می توانید اوقات بسیار شیرین و لذت بخشی را در کنار خانواده و دوستانتان سپری کنید چرا که این هتل ها خدمات بسیار عالی و ویژه ای را ارائه می دهند. اما برای اقامت در این شهر زیبا برخی دیگر از هتل ها هستند که خدمات محدود با قیمت مناسب تری دارند. در ادامه ما برخی از محبوب ترین هتل های شهر بروکسل را معرفی می کنیم.

هتل سوفیتل

یکی از بهترین و محبوب ترین هتل ها در بروکسل، هتل سوفیتل می باشد. این هتل با معماری و دکوراسیون زیبا و موقعیت مکانی مناسب محبوبیت بسیار زیادی را در بین مسافران پیدا کرده است. این هتل دارای ۷ طبقه و پرسنل خوش اخلاق می باشد که تمام امکانات رفاهی را برای مسافران خود مهیا مرده است. هتل سوفیتل با داشتن برترین آشپز‌ها و رستوران ها، بهترین غذا ها را برای مسافران خود سرو می کند. این هتل از مدرن ترین هتل های بروکسل می باشد و لذت سفر را برای شما چندین برابر می کند.

هتل های بروکسل
هتل های بروکسل

هتل وارویک

از خاص ترین هتل های بروکسل می توان به هتل ۵ ستاره ای وارویک اشاره کرد. این هتل نسبت به دیگر هتل ها در بروکسل از قیمت بالاتری برخوردار است اما امکانات فوق العاده آن باعث خاص بودن و بی نظیر بودن این هتل شده است. هتل وارویک به مرکز شهر بسیار نزدیک و اطراف آن پر از جاذبه های گردشگری و آثار دیدنی است. هتل وارویک با دارا بودن امکاناتی از جمله تراس، پارکینگ، وای فای رایگان و ماشین لیموزین برای اقامت بسیار مناسب است. این هتل دارای ۶ طبقه و ۲۶۷ اتاق می باشد و پذیرش در این هتل به طور ۲۴ ساعته است. این هتل دارای تهویه مطبوع و مراکز تجاری برای خرید است.

هتل های بروکسل
هتل های بروکسل

هتل استانهوپ

یکی از زیباترین هتل های بروکسل، هتل استانهوپ می باشد که دارای ۱۲۵ اتاق برای پذیرش مسافران است. پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ ساعته می باشید و شما می توانید با ترانسفر فرودگاهی به راحتی به این هتل دسترسی پیدا کنید. فاصله ی هتل استانهوپ تا فرودگاه ۱۶ دقیقه می باشد. این هتل دارای جکوزی و خانه داری روزانه است و رقابت زیادی با دیگر هتل های بروکسل دارد و می توان این هتل را یکی از شلوغ ترین هتل های شهر بروکسل دانست.

هتل های بروکسل
هتل های بروکسل

هتل آمیگو

هتل آمیگو یکی از هتل های بروکسل است که دارای معماری خاص و منحصر به فرد می باشد و ۱۷۳ اتاق برای پذیرش مسافران دارد. این هتل یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین هتل های بروکسل است و از خدمات آن می توان به مرکز تناسب اندام، اجاره اتومبیل، خانه نگهداری کودک به صورت ۲۴ ساعته، پارکینگ عمومی و خصوصی اشاره کرد. همچنین این هتل دارای رستوران و فست فود نیز می باشد.

هتل متروپل

یکی از اقامتگاه های راحت و زیبا در بروکسل، هتل متروپل می باشد. این هتل ۵ ستاره ای است و دارای سالن ورزش و صبحانه رایگان است. طراحی و دکوراسیون این هتل زیبا و دلنشین است و در آن کافه ها و رستوران های زیبایی قرار دارد که لذ سفر را برای شما چند برابر می کند.

هتل های بروکسل
هتل های بروکسل

هتل رویال

این هتل یکی از هتل های گران قیمت بروکسل می باشد. اما می تواند انتخاب بسیار خوبی برای آن افرادی که هزینه اقامت برایشان مهم نیست باشد زیرا این هتل با امکاناتی همچون استخر، اتاق کسب و کار، سالن ورزشی و اسپا لذت سفر را چندین برابر می کند. این هتل  ستاره ای می باشد و تا مرکز شهر ۸۰۰ متر فاصله دارد.

هتل های بروکسل
هتل های بروکسل

هتل بلوم

این هتل یکی از هتل های ۴ ستاره بروکسل است که دارای ۳۰۵ اتاق برای پذیرش مسافران به صورت ۲۴ ساعته می باشد و امکانات خوب آن مانند صندوق امانت، اینترنت رایگان، اتاق خانواده و برخورد خوب پرسنل باعث شده است تا مسافران زیادی این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.

هتل های بروکسل
هتل های بروکسل

هتل نووتل

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های بروکسل، هتل نووتل است که دارای ۴ ستاره و ۲۱۷ اتاق می باشد. از امکانات ویژه ی این هتل می توان به صندوق امانات، استخر، سالن ورزشی، خشکشویی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. رستوران های این هتل انواع غذاها را سرو می کنند و صرف صبحانه در آن به صورت بوفه است.

                                                                                                Renaissance hotel

این هتل یکی دیگر از هتل های بروکسل است که بسیار شیک و مدرن می باشد. این هتل با ۴ ستاره و ۲۶۲ اتاق آماده پذیرایی از مسافران می باشد. خدمات این هتل شامل صندوق امانات، استخر و اتاق خانواده است. اتاق های آن از تهویه ی مطبوع برخوردارند و پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته می باشد. همچنین این هتل دارای فروشگاه، باغ، و خدمات پرستاری کودک است.

The hotel brassels

این هتل یکی از عالی ترین هتل ها در بروکسل با ۵ ستاره می باشد. این هتل دارای رستوران، پارکینگ، اینترنت پر سرعت، مرکز تجاری، استخر و بوفه می باشد و امکان برگزار کردن جلسات و مهمانی در آن وجود دارد.

هتل های بروکسل
هتل های بروکسل

برخی دیگر از هتل های پر فروش بروکسل

جهت رزرو هتل های بروکسل میتوانید به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید.

هتل لوئیز: این هتل دارای ۵ ستاره می باشد و تا مرکز شهر ۰٫۷ مایل و تا فرودگاه ۶٫۹ مایل فاصله دارد.

هتل بمانوس: دارای ۵ ستاره و فاصله ۰٫۸ مایلی تا مرکز شهر و ۷٫۴ مایلی تا فرودگاه بروکسل می باشد.

هتل چاتلیان: این هتل ار هتل های ۵ ستاره ای بروکسل می باشد و فاصله آن تا مرکز شهر ۱٫۵ مایل و تا فرودگاه ۷٫۲ مایل می باشد.

هتل مونتگومری: دارای ۵ ستاره و فاصله ۲٫۴ مایلی تا مرکز شهر و ۵٫۲ مایلی تا فرودگاه می باشد.

هتل استیگنبرگر: این هتل نیز ۵ ستاره ای می باشد و فاصله آن تا مرکز شهر ۱ مایل و تا فرودگاه ۷٫۱ مایل است.

هتل شرایتون: هتلی با ۴ ستاره و فاصله ۰٫۷ مایلی تا مرکز شهر و ۶٫۲ مایلی تا فرودگاه بروکسل می باشد.

هتل هیلتون: دارای ۴ ستاره و فاصله ی ۰٫۱ مایلی تا مرکز شهر و ۶٫۶ مایلی تا فرودگاه بروکسل می باشد.

هتل آتلانتا: این هتل دارای ۴ ستاره می باشد و فاصله آن تا مرکز شهر ۰٫۴ مایل و تا فرودگاه ۶٫۴ مایل است.

هتل زوم: این هتل با ۴ ستاره تا مرکز شهر ۱ مایل و تا فرودگاه ۷ مایل فاصله دارد.

هتل ماریوت: دارای ۴ ستاره و فاصله آن تا مرکز شهر ۲٫۸ مایل و تا فرودگاه ۳٫۹ مایل می باشد.

هتل دومینگن: این هتل دارای ۴ ستاره می باشد و فاصله آن تا مرکز شهر ۰٫۲ مایل و تا فرودگاه ۶٫۵ مایل است.

قیمت و رزرو هتل های بروکسل

گردشگران و مسافران در هنگام سفر به بروکسل باید با توجه به امکانات هتل ها و موقعیت مکانی آنها و همچنین بودجه خود بهترین هتل را برای خود انتخاب کنند. برخی از هتل های بروکسل از شهرت بسیار بالایی برخوردار هستند و شهرت آنها در بین مردم باعث شده است تا از گران ترین هتل های بلژیک به شمار روند. همچنین هتل های نزدیک به مرکز شهر نسبت به هتل های اطراف عموما از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. برای رزرو هتل های شهر بروکسل می توان از طریق آژانس های هواپیمایی اقدام کرد و کار رزرو را به راحتی انجام داد. بهتر است قبل از سفر اقدام کنید تا خیالتان بابت اقامت در بروکسل راحت باشد. برای رزرو هتل های بروکسل لازم است ویزای بلژیک و کارت شناسایی به همراه داشته باشید و دقت کنید اگر با خانواده یا دوستانتان به سفر رفته اید باید تمام اعضا کارت شناسایی و ویزای بلژیک را داشته باشند تا در هنگام رزرو به مشکل نخورید. همچنین باید توجه داشته باشید که هر کدام از هتل ها در بروکسل قوانین مخصوص به خود را دارند که رعایت آن ها امر بسیار مهم و ضروری است پس بهتر است قبل از رزرو قوانین آن ها را مطالعه کرده تا بعد از رزرو هتل دچار مشکل نشوید و با آگاهی کامل هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. 

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای تجاری بلژیک یکی از کشورهای پادشاهی که در قاره اورپا قرار دارد، کشور بلژیک است. امروزه افراد زیادی خواهان...

درباره بلژیک آنچه درباره بلژیک میتوان به آن اشاره کرد موقعیت جغرافیایی این کشور است .کشور بلژیک در غرب اروپا...

وقت سفارت بلژیک در این مقاله می‌خواهیم درباره وقت سفارت بلژیک و همچنین نحوه دریافت وقت سفارت بلژیک و به...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر