هتل های برلین

با محبوب ترین هتل های برلین بیشتر آشنا شویم

۳ آذر ۱۳۹۷

هتل های برلین، اگر می خواهید به شهر برلین که یکی از تاریخی ترین و زیبا ترین شهر های جهان است، سفر کنید باید اطلاعاتی راجع به هتل های برلین داشته باشید در …

هتل های برلین

اگر می خواهید به شهر برلین که یکی از تاریخی ترین و زیبا ترین شهر های جهان است، سفر کنید باید اطلاعاتی راجع به هتل های برلین داشته باشید در ادامه درباره محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین هتل های برلین صحبت خواهیم کرد. شهر برلین پایتخت باشکوه کشور پر زرق و برق با معماری های چشمگیر آلمان می باشد. برلین شهری پر از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری مانند موزه ها، کلیساها، پارک ها، زیبایی های خیره کننده ی طبیعی، هتل های بی نظیر و مدرن، رستوران های بسیار شیک و مکان های تاریخی است.

هتل اینترکانتیننتال برلین از محبوب ترین هتل های برلین

هتل اینترکانتیننتال برلین یکی از لوکس ترین هتل های برلین می باشد این هتل ۵ ستاره برلین دارای اتاق‌هایی زیبا با طراحی مدرن فضای مناسب و راحتی را برای گردشگران و مسافران ایجاد کرده و دارای ۵۵۸ اتاق است و همه ی اتاق‌های آن دارای تهویه مطبوع ، اینترنت بی‌سیم و … هستند.

این اتاق ها امکاناتی برای تهیه چای و قهوه دارد. رستوران های زیادی در هتل وجود دارد که به دلیل کیفیت و تنوع غذایی، بسیار پر طرفدار هستند که اغلب غذاهای کلاسیک را در این رستوران ها مشاهده خواهید کرد.

هتل اینترکانتیننتال برلین دارای امکانات بسیار فوق العاده ای از جمله کتابخانه، بار، تراس، باغ، استخر بزرگ، جکوزی، خدمات ماساژ، سالن هایی برای سولاریوم، سونا، مرکز تناسب اندام با دستگاه های پیشرفته ، میل کردن صبحانه در اتاق، منوی کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، چک این و چک اوت خصوصی، نگهداری کودکان و افراد معلول می باشد. این هتل دارای کارمندانی است که می توانند به زبان های مختلف انگلیسی، هلندی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی صحبت کنند.

هتل اینترکانتیننتال برلین از محبوب ترین هتل های برلین | سایت ویزا

هتل کمپینسکی بریستول برلین یکی از هتل های برلین

هتل کمپینسکی بریستول برلین (Hotel Bristol Berlin) ۵ ستاره یکی دیگر از هتل های برلین است که به اصطلاح در قلب برلین جای گرفته است این هتل زیبا دارای مناظر و چشم‌ اندازهای فوق‌ العاده‌ای در اطراف خود می باشد.

از این هتل به راحتی می توانید به جاذبه های گردشگری شهر و مراکز درمانی و خرید و رستوران ها دسترسی داشته باشید. این هتل دارای دکوراسیون فوق العاده با اتاق های زیبا و لوکس می باشد و ۳۰۱ اتاق برای پذیرایی از مهمانان دارد ، مهمانان این هتل هیچ گاه کم و کاستی احساس نخواهند کرد.

اتاق های هتل امکاناتی چون تهویه مطبوع، اینترنت وای‌ فای رایگان دارند. رستوران هتل بریستول دارای منوی غذاهای محلی و غذاهای بین‌المللی متنوعی است که طعم و مزه ی بسیار عالی دارند برای لذت بردن از لحظاتی که در برلین هستید استفاده از استخر سر پوشیده می تواند گزینه ی مطلوبی باشد، در ضمن این هتل پذیرش بیست و چهار ساعته دارد و ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز می باشد.

هتل کمپینسکی بریستول برلین یکی از هتل های برلین | سایت ویزا

هتل وستین گرند برلین از محبوب ترین هتل های برلین

هتل وستین گرند برلین یکی از محبوب ترین هتل های برلین است و در موقعیت شهری بسیار خوبی قرار دارد و از ویژگی های خاصی برخوردار است و کاملا مورد توجه توریست ها و مسافران قرار گرفته است.

دکوراسیون هتل از رنگ های شاد و آرامی برخوردار است و هتل دارای چشم انداز های زیبایی است که از پنجره های بسیار بزرگ هتل وستین گرند برلین نظاره گر خواهید بود. مبلمان و میزهای بسیار زیبا و با کیفیت، حمام های شیک و بسیار تمیز و نظیر تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون از جمله امکانات هتل می باشد.

این هتل ۵ ستاره دارای ۴۰۰ اتاق است. به صورت روزانه هتل غذاهای مدرن و متنوع که تحت تاثیر آشپزی آسیایی و فرانسوی می باشد را سرو می کند و مهمانان می توانند هر روزه از قهوه های بی نظیر این هتل لذت کافی ببرند.

هتل وستین گرند برلین از محبوب ترین هتل های برلین | سایت ویزا

هتل سوفیتل برلین کورفورستندام از بهترین هتل های برلین

هتل سوفیتل برلین کورفورستندام از جمله هتل های برلین است که در قسمت غربی شهر واقع شده است و رستوران ها، مرکز های خرید و جاذبه های گردشگری زیادی حوالی این هتل قرار دارند. این هتل ۵ ستاره دارای ۳۱۱ اتاق است که تمامی این اتاق ها از امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت، تهویه هوا برخوردارند. دکوراسیون این اتاق ها به گونه ای است که روحیه مسافران را شاد می کند. در هتل سونا، استخر و جکوزی وجود دارد که مسافران می توانند برای ریلکس کردن از آنها استفاده کنند و نوشیدنی های گوارا بنوشند و از تک تک لحظات لذت ببرند.

هتل سوفیتل برلین کورفورستندام از بهترین هتل های برلین | سایت ویزا

هتل ریجنت برلین از لوکس ترین هتل های برلین

هتل ریجنت برلین (Regent Berlin) از جذاب ترین هتل های برلین می باشد این هتل فوق العاده لوکس است و خدماتی خاص به شما ارائه می دهد. هتل ریجنت ۵ ستاره است و دارای ۱۹۵ اتاق است که تمامی این اتاق ها بسیار بزرگ و شامل دکوراسیونی خیره کننده هستند. رستوران هتل در فضایی پر از نور قرار دارند و هتل برای آرامش بیشتر مسافران، به آن ها آبگرم و ماساژ ارائه می دهند. بی شک این هتل از جمله هتل های منحصر بفرد برلین می باشد.

هتل ریجنت برلین از لوکس ترین هتل های برلین | سایت ویزا

هتل زو برلین از منحصر به فردترین هتل های برلین

هتل زو برلین از زیبا ترین هتل های برلین محسوب می شود. این هتل ۵ ستاره است و دارای ۱۴۵ اتاق با طراحی های ماهرانه و متفاوت می باشد.

هنگام ورود به این هتل  لوستر های بزرگ و پر نور به چشم می آید. در دکوراسیون این هتل ریزه کاری های زیادی صورت گرفته است که نمای هتل زو برلین را خاص جلوه می دهد و برای مهمانان بسیار چشمگیر است و از آرامش بخش ترین هتل های برلین می باشد قدمت این هتل به اوایل قرن بیست می رسد و تا به حال بسیاری از افراد مشهور در این هتل اقامت داشته اند.

هتل ماندالا از مدرن ترین هتل های برلین

از دیگر هتل های برلین هتل ماندالا را می توان نام برد که هتلی بسیار لوکس است و در مرکز شهر قرار دارد و فاصله ی کمی با دروازه براندنبورگ دارد. این هتل ۵ ستاره است و دارای ۱۵۸ اتاق مجلل می باشد و شیک و مدرن دکور شده است که از پنجره های آن می توانید نمایی به سمت شهر داشته باشید.

کشیدن سیگار و ورود حیوانات خانگی در اتاق های هتل ماندالا ممنوع است. رستوران های این هتل برای تمامی سلیقه ها غذاهایی با طعم فوق العاده دارند و روزانه صبحانه ی لذیذی برای مهمانان در تراس سرو می شود و مسافران می توانند از هوای دلچسب نیز لذت ببرند.

هتل ماندالا از مدرن ترین هتل های برلین | سایت ویزا

هتل استیگن برگر برلین از لوکس ترین هتل های برلین

هتل استیگن برگر برلین از جمله لوکس ترین هتل های برلین است. این هتل لوکس دارای ۳۹۸ اتاق با نظم خاصی می باشد و بسیار دوستانه و سنتی خدمات خود را به مسافران ارائه می دهند و برای هر گونه مناسبت و رخدادی مناسب می باشد. لازم به ذکر است که هتل استیگن برگر برلین یک هتل سازگار با محیط زیست است و همین دلیل باعث شده است که آن به هتلی متمایز از دیگر هتل های برلین تبدیل شود.

هتل شرایتون برلین گرند اسپلاناد از بهترین هتل های برلین

هتل شرایتون برلین گرند اسپلاناد یکی دیگر از بهترین هتل های برلین می باشد که از لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه ی برلین قرار گرفته است و مهمانان می توانند از شیوه زندگی کردن مردم شهر آگاه شوند این هتل ۵ ستاره است و دارای ۳۹۴ اتاق بزرگ و شیک که پنجره‌های پانارومایی به سمت مناظر شهری می باشد و مهمانان روز خود را سرشار از انرژی با نور خورشیدی که از پنجره ها به سمت آنها می تابد، شروع می کنند.

تمامی اتاق ها با وسایلی شیک و تمیز پر شده است و دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، اینترنت بی‌سیم و حمام بزرگ می باشند. صبحانه ی مهمانان از محصولات تازه و کاملا سالم تهیه می شود، رستوران های بسیار عالی هتل غذا های بسیار خوشمزه ی کلاسیک را در محیطی مدرن و لوکس سرو می کنند. در این هتل مرکز تناسب اندام بزرگ و زیبایی وجود دارد که امکانات بسیار خوب و متنوعی مانند ماساژ در اختیار مهمانان قرار می دهند.

هتل شرایتون برلین گرند اسپلاناد از بهترین هتل های برلین | سایت ویزا

سوالات متداول هتل های برلین

یکی از لوکس ترین هتل های برلین چیست؟

یکی از بهترین هتل های برلین چیست؟

یکی از هتل های برلین که از دسترسی خوبی هم برخوردار می‌باشد، کدام هتل است؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

دیدنی های نورنبرگ را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این جاذبه ها ویژگی...

هتل های فرانکفورت هتل های فرانکفورت دارای امکانات زیادی می باشد. فرانکفورت به عنوان یکی از شهرهای توریستی آلمان هر...

کشور آلمان جز توسعه یافته ترین کشورهای جهان است که به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری فراوان توانسته صنعت گردشگری...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر