هتل های ایتالیا

با برخی از هتل های ایتالیا بیشتر آشنا شویم

۱۳ آذر ۱۳۹۷

هتل‌ های ایتالیا، بسیار تجملاتی و لوکس هستند و سالانه مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کنند. کشور ایتالیا به دلیل آب و هوای مدیترانه ای و سواحل …

هتل های ایتالیا

هتل های زیادی در جهان وجود دارند که از نظر هنر و معماری زیبا شهرت خود را به دست آورده اند و به جاذبه های گردشگری تبدیل شده اند. هتل‌ های ایتالیا بسیار تجملاتی و لوکس هستند و سالانه مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کنند. کشور ایتالیا به دلیل آب و هوای مدیترانه ای و سواحل تمیز و زیبا و دیدنی های فوق العاده مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است بعضی از هتل های کشور ایتالیا در سواحل مدیترانه به زیبایی جای گرفته اند.

هتل‌های ایتالیا بسیار متنوع هستند برخی از این هتل ها که در سواحل و جزیره قرار دارند به صورت فصلی باز هستند. قیمت این هتل ها با توجه به زیبایی و لوکس بودن و رسیدگی عالی به مهمانان بسیار مناسب می باشد.

با برخی از هتل های ایتالیا بیشتر آشنا شویم، هتل های ایتالیا بسیار تجملاتی و لوکس هستند و سالانه مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کنند - سایت ویزا

هتل بسلو آلف لاکساری از بهترین هتل های ایتالیا

یکی از بهترین هتل های ایتالیا که در شهر رم واقع شده است، هتل بسلو آلف لاکساری (Aleph Rome Hotel, Curio Collection by Hilton) می باشد که در موقعیتی سرشار از آرامش قرار گرفته است.

این هتل به ایستگاه متروی باربرینی بسیار نزدیک است و مسافران به راحتی می توانند به مراکز خرید ، رستوران ها و دیدنی های شهر رم دسترسی داشته باشند، این هتل دارای یک رستوران معروف است که غذاهای لذیذ بین المللی و ایتالیایی سرو می کند و با نوشیدنی های گوارا از مهمانان پذیرایی می شود.

از جمله امکانات این هتل ۵ ستاره می توان به سونا، جکوزی،سولاریوم، ماساژ، مراکزی برای نگهداری معلولین و کودکان، حمام ترکی و بخار، باشگاه بدن سازی اشاره کرد. اتاق های هتل بسلو آلف لاکساری  بسیار تجملاتی و شیک می باشند و دارای طراحی بسیار هوشمندانه و زیبا می باشد که باعث شده است که این اتاق ها فضایی رمانتیک و خاص داشته باشد. اتاق های این هتل بسیار خوش رنگ و نگار است و با مبلمان های سلطنتی و سنتی ایتالیایی دکور شده است.

یکی از بهترین هتل های ایتالیا که در شهر رم واقع شده است، هتل بسلو آلف لاکساری می باشد که در موقعیتی سرشار از آرامش قرار گرفته است - سایت ویزا

 هتل دانیلی ونیز یکی از مجلل ترین هتل های ایتالیا

هتل دانیلی یکی از مجلل ترین هتل های ایتالیا می باشد که در شهر ونیز قرار دارد. این هتل ۵ ستاره موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی نسبت به بقیه هتل ها دارد و همین یک ویژگی برجسته برای این هتل است. هتل دانیالی دارای کارکنان مسئولیت پذیر، با دقت و بسیار خوش رفتار می باشند که ۲۴ ساعته آماده ی خدمت رسانی به مهمانان هستند.

این هتل دارای ۲۲۵ اتاق است و اتاق ها هر کدام دارای امکانات مختص خود هستند. تمامی اتاق ها دارای تراس، تهویه ی مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن و تخت هایی بسیار شیک با روتختی های تمیز و… می باشد اتاق ها به بهترین نحو طراحی شده است.

برای راحتی مهمانان یک صرافی در هتل وجود دارد که می توانند مشکلات ارزی خود را به آسانی حل کنند و همچنین دارای اتاق های جلسه و کنفرانس بسیار عالی و شیک می باشد. مسافران می توانند در مواقع ضروری کودکان خود را به مرکز نگهداری در هتل بسپارند.

هتل دانیلی یکی از مجلل ترین هتل های ایتالیا می باشد که در شهر ونیز قرار دارد. این هتل ۵ ستاره موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی نسبت به بقیه هتل ها دارد - سایت ویزا

 هتل گراند ات دی میلان یکی از بی نظیر ترین هتل های ایتالیا

هتل گراند ات دی میلان یکی از بی نظیرترین هتل های ایتالیا می باشد که در دومین شهر بزرگ ایتالیا، میلان واقع شده است که دارای محیطی آرامش بخش و بسیار دل انگیز می باشد. این هتل با آمادگی بسیار بالایی از مهمانان خود پذیرایی می کند و تمامی امکانات و آسایش مورد نیاز مسافران را فراهم کرده و تیم مجربی از کارکنان مسئولیت پذیر و مهربان به مسافران خدمات ارائه می دهند.

پذیرش رستوران هتل به صورت شبانه روزی انجام می گیرد و مهمانان می توانند در هر لحظه ی دلخواه از طعم های بی نظیر غذاها بچشند و لذت کافی ببرند. این هتل ۵ ستاره دارای ۹۵ اتاق می باشد که تمامی اتاق ها بسیار تمیز هستند و مورد پسند هر نوع سلیقه ای به زیبایی دکور شده اند، پاکیزگی این هتل در شهر میلان شهرت خاصی دارد.

هتل گراند ات دی میلان یکی از بی نظیرترین هتل های ایتالیا می باشد که در دومین شهر بزرگ ایتالیا، میلان واقع شده است که دارای محیطی آرامش بخش و بسیار دل انگیز می باشد - سایت ویزا

 هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت از لوکس ترین هتل های ایتالیا

هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت از جمله بهترین هتل های ایتالیا می باشد که در شهر ونیز واقع شده است و یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن تعطیلات در ایتالیا می باشد و مسافران به جاذبه های گردشگری و دیدنی های فوق العاده‌ی ونیز دسترسی آسان دارند.

این هتل ۵ ستاره دارای ۲۰۰ اتاق بسیار لوکس است که پنجره های عظیم رو به طبیعت دارند و مهمانان می‌توانند از این چشم انداز های عالی و آرامش بخش لذت ببرند. این هتل لوکس دارای رستوران با غذاهای بی نظیر، استخر رو باز، زمین تنیس و گلف، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و باشگاه بدن سازی می باشد.

هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت از جمله بهترین هتل های ایتالیا می باشد که در شهر ونیز واقع شده است و یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن تعطیلات در ایتالیا می باشد - سایت ویزا

 هتل پیرر میلانو یکی از مشهور ترین هتل های ایتالیا

هتل پیرر میلانو (Hotel Pierre Milano) یکی از معروف ترین هتل‌های ایتالیا می باشد که در شهر میلان واقع شده است. معماری این هتل بسیار زیبا و خیره کننده است و این هتل به تازگی بازسازی شده است و از لحاظ موقعیت در بهترین نقطه میلان جای گرفته است و به  ایستگاه مترو بسیار نزدیک می باشد.

این هتل ۵ ستاره دارای ۵۱ اتاق می باشد. این اتاق ها بسیار بی مانند دکور و طراحی شده اند. در دکوراسیون اتاق ها بیشتر رنگ های گرم به چشم می خورد. این هتل میزبان بسیاری از افراد مشهور بوده و مورد توجه افراد خاص قرار گرفته است. اگر مهمانان قصد برگزاری جلسات مهمی را داشته باشند هتل ، سالن جلسات را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

هتل دارای امکانات تفریحی از جمله استخر، سونا، جکوزی، سالن های ورزشی و چندین رستوران می باشد. مهمانان در رستوران های هتل می توانند انواع غذا ها از جمله غذاهای دریایی، ایتالیایی، آسیایی، اروپایی را نوش جان کنند.

هتل هلوتیا اند بریستل فلورانس یکی از پیشرفته ترین هتل های ایتالیا

هتل هلوتیا اند بریستل فلورانس یکی از پیشرفته ترین هتل های ایتالیا می باشد که در مرکز شهر فوق العاده زیبای فلورانس قرار دارد و تنها چند قدم تا کلیسای جامع فاصله دارد و به مراکز خرید و ایستگاه راه آهن نزدیک می باشد.این هتل ۵ ستاره با پیشرفته ترین امکانات از مسافران پذیرایی می کند و مسافران کوچک ترین کمبودی را در این هتل حس نخواهند کرد.

یکی از خاص ترین امکانات این هتل، رستورانی است که غذاهای بین المللی و ممتازی را برای مهمانان سرو می کند. دکوراسیون اتاق های هتل از تنوع خاصی برخوردار است و رنگ های ملایم و آرامش بخش برای طراحی اتاق ها به کار رفته است.

هتل هلوتیا اند بریستل فلورانس یکی از پیشرفته ترین هتل های ایتالیا می باشد که در مرکز شهر فوق العاده زیبای فلورانس قرار دارد - سایت ویزا

 هتل دی گرای میلان یکی از زیبا ترین هتل های ایتالیا

هتل دی گرای یکی از زیباترین هتل‌های ایتالیا می باشد که در قلب شهر میلان قرار گرفته است. این هتل ۵ ستاره به سبک قدیمی و کلاسیک معماری و طراحی شده است و رونمای ساختمان هتل بی نظیر می باشد.

این هتل دارای ۲۱ اتاق با تمامی امکانات مدرن و دکوراسیونی بسیار زیبا و چیدمانی خیره کننده می باشد. مبلمان و سرویس خواب این اتاق ها بسیار تمیز و شیک است. هتل سعی دارد از مهمانان خود به بهترین نحو پذیرایی به عمل آورد.

هتل دی ست رگیس رم یکی از مدرن ترین هتل های ایتالیا

هتل دی ست رگیس رم یکی از بهترین هتل های ایتالیا می باشد که در شهر زیبای رم قرار دارد. این هتل ۵ ستاره  ۱۶۱ اتاق دارد. این اتاق ها کاملا شیک و مدرن هستند و بسیار به روز طراحی و دکور شده اند از جمله امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان، مراکزی برای نگهداری کودکان و افراد معلول، استخر، ماساژ، سونا و باشگاه ورزشی و… اشاره کرد.

هتل دی ست رگیس رم یکی از بهترین هتل های ایتالیا می باشد که در شهر زیبای رم قرار دارد. این هتل ۵ ستاره  ۱۶۱ اتاق دارد - سایت ویزا

هتل پارک هیات میلانو میلان یکی از بزرگ ترین هتل های ایتالیا

هتل پارک هیات میلانو میلان یکی از بزرگ ترین هتل های ایتالیا می باشد که از موقعیت مکانی خوبی در شهر میلان برخوردار است و تا کلیسای جامع و گالری های معروف تنها چند قدم فاصله دارد. این هتل دارای کارکنانی مجرب و متعهد است که به چندین زبان مسلط هستند. این هتل ۵ ستاره دارای دو رستوران عالی می باشد که مهمانان می توانند در رستوران ها اوقات خوشی داشته باشند و از نوشیدنی ها و غذاهای بی نظیر لذت کافی ببرند.

هتل پارک هیات میلانو میلان یکی از بزرگ ترین هتل های ایتالیا می باشد که از موقعیت مکانی خوبی در شهر میلان برخوردار است - سایت ویزا

 هتل رلایس سانتا کرس بای باگلینی فلورانس یکی از اشرافی ترین هتل های ایتالیا

هتل رلایس سانتا کرس بای باگلینی فلورانس یکی از اشرافی ترین هتل‌های ایتالیا می باشد و در بهترین نقطه ی فلورانس جای گرفته است.

این هتل یکی از ۵ ستاره های هتل‌های ایتالیا است که دارای ۲۴ اتاق اشرافی و بسیار پاکیزه می باشد که طراحی این اتاق ها بسیار لوکس است و با مبلمان های گران قیمت دکور شده است روی تمامی دیوار های این هتل نقش و نگارهایی دیده می شود که نشان دهنده ی خاص بودن این هتل است. تمامی کارکنان سعی بر این دارند که مهمانان هیچ کم و کسری نداشته باشند و اقامت در این هتل برای همه ی مهمانان بسیار خوشایند باشد.


سوالات متداول هتل های ایتالیا

یکی از بهترین هتل های ایتالیا کدام هتل است؟

یکی از مجلل ترین هتل های ایتالیا کدام هتل است؟

یکی از معروف ترین هتل های ایتالیا کدام هتل است؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های فلورانس یکی از شهرهای ایتالیا، شهر زیبا و دوستداشتنی فلورانس می باشد که همواره گردشگران، این مکان را...

سفر به فلورانس فلورانس در شمال کشور ایتالیا واقع شده است که از نظر آب و هوا، بسیار خوش آب...

راهنمای کامل ویزای تحصیلی ایتالیا یکی از کشورهای علمی در قاره اروپا کشور ایتالیا می باشد که بسیاری از دانشجویان...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر