هتل های اسلو

بهترین هتل های اسلو کدام هتل ها هستند؟

۱۰ آبان ۱۳۹۷

هتل های اسلو

هتل های اسلو برای اقامت چند روزه در کشور نروژ تاسیس شده اند. اقامت کنندگان اغلب این هتل ها توریست و گردشگران خارجی از نقاط مختلف دنیا می باشند. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین و ارزان ترین هتل های شهر اسلو پایتخت کشور نروژ خواهیم پرداخت. اگر قصد سفر به این کشور را دارید توصیه می کنیم همچنان با ما باشید. جهت رزرو تور اسلو و همچنین هتل های اسلو میتوانید به آژانس های مسافرتی معتبر و باتجربه در این زمینه مراجعه نمایید.

Continental از هتل های اسلو

اسلو پایتخت نروژ هر ساله میزبان توریست و گردشگران بسیاری از نقاط مختلف دنیا است. در این شهر توریستی اقامتگاه های مختلفی تاسیس شده است که هر کدام دارای امکانات و خدمات مناسبی می باشند. یکی از هتل های اسلو Continental نام دارد که جزء هتل های ۵ ستاره این شهر محسوب می شود. در سال ۱۹۰۰ هتل Continental در مرکز شهر اسلو پایتخت نروژ تاسیس شده است. جالب است بدانید که هتل مذکور جزء قدیمی ترین هتل های اسلو شناخته می شود و در نزدیکی یکی از مراکز تفریحی و توریستی اسلو به نام گالری ملی تاسیس شده است. از خدمات مهم این هتل می توان به وجود تلویزیون، سشوار، گاوصندوق، مینی بار، تهویه مطبوع، رادیو و تلویزیون در اتاق ها اشاره کرد. اتاق جلسات، باشگاه بدنسازی، مرکز تجاری و آسانسور نیز از دیگر امکانات هتل Continental محسوب می شوند. این هتل برای اقامت چند روزه در اسلو بسیار مناسب است.

هتل های اسلو
هتل های اسلو

Anker Hotel از هتل های اسلو

هتل های اسلو به یک یا چند مورد ختم نمی شوند و در هر نقطه از این شهر هتل های مناسب و با کیفیتی قرار دارد که یکی از مناسب ترین آنها Anker Hotel می باشد. موزه مونک در اطراف این هتل باعث شده است که بسیاری از توریستها و گردشگران برای اقامت خود این هتل را انتخاب کنند. از ویژگی های هتل مذکور می توان به مناظر زیبای اطراف آن که به وسیله باغی زیبا احاطه شده است اشاره کرد. اینترنت رایگان بی سیم از امکانات رایگان Anker Hotel شناخته می شود. امکانات این هتل در میان دیگر هتل های اسلو بسیار بهتر و با کیفیت تر می باشند. در لابی این هتل می توان از روزنامه های رایگان استفاده نمود. وجود باشگاه تناسب اندام از دیگر امکانات این هتل شناخته می شود. ۲۶۴ اتاق با بهترین خدمات و امکانات از جمله تلویزیون های صفحه تخت در Anker Hotel از هتل های اسلو میزبان میهمانان و توریستهای داخلی و خارجی می باشند. حمام و سشوار نیز در این اتاق ها در نظر گرفته شده است.

هتل های اسلو
هتل های اسلو

Best Western Karl Johan از هتل های اسلو

Best Western Karl Johan را می توان از مناسب ترین هتل های اسلو به شمار آورد. مکان های ضروری از جمله بیمارستان و درمانگاه های مختلف در اطراف این هتل وجود دارند که از مزیت های اقامت در این هتل شناخته می شوند. Best Western Karl Johan با موقعیت مکانی مناسب در بهترین محله های شهر اسلو تاسیس شده است. اینترنت وای فای، آسانسور، خشکشویی، خدمات و پذیرش ۲۴ ساعته را می توان از امکانات این هتل برشمرد. در اتاق های هتل Best Western Karl Johan شما می توانید از خدماتی همچون رادیو، سشوار، تلویزیون، ویدئو و ماهواره برخوردار شوید. اقامتی مناسب را در این هتل از هتل های اسلو به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

هتل های اسلو
هتل های اسلو

Rica Victoria از هتل های اسلو

Rica Victoria یکی دیگر از هتل های اسلو است که در آن تنها می توان ۲ وعده صبحانه و ناهار را سفارش داد. میل کردن تنقلات سبک در تراس هتل مذکور شب را برای شما دلنشین تر می کند. اگر بخواهیم یکی از مدرن ترین هتل های شهر اسلو را به شما عزیزان معرفی کنیم Rica Victoria گزینه مناسبی خواهد بود. از ویژگی های این هتل می توان به وجود اتاق های فرست کلاس در آن اشاره کرد. خشکشویی، اتاق جلسات، تلویزیون، اتاق های غیر سیگاری، کلوپ، مرکز تجاری، کافه و چندین مورد دیگر را می توان از خدمات هتل Rica Victoria از بهترین هتل های اسلو در قلب این شهر معرفی کرد. در ادامه به چند هتل دیگر در پایتخت نروژ اشاره خواهیم نمود. جهت رزرو هتل های اسلو و همچنین تور اسلو میتوانید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام نمایید.

Radisson Blu Plaza Hotel Oslo از هتل های اسلو

Radisson Blu Plaza Hotel Oslo با ۳۷ طبقه و ۶۷۳ اتاق از هتل های بزرگ شهر اسلو شناخته می شود. این هتل در سال های اخیر بازسازی شده و از امکانات و خدمات مناسبی نیز برخوردار است. از مهمترین ویژگی های هتل مذکور می توان به وجود ۱۹ اتاق به عنوان سوئیت در آن اشاره کرد. در این هتل مکان های مختلفی وجود دارد که می توان به سالن آرایشگری، اتاق جلسات و رویدادهای مهم و همچنین مرکز خرید سوغاتی اشاره کرد. رستوران و کافه نیز در هتل Radisson Blu Plaza Hotel Oslo وجود دارد که می توانید انواع نوشیدنی و البته ۳ نوع غذای خوشمزه را در آنها سفارش دهید. پذیرش ۲۴ ساعته از ویژگی های بارز این هتل شناخته می شود. روم سرویس بودن اتاق ها و امکان استفاده از اینترنت در اتاق های هتل مذکور از امکانات هتل Radisson Blu Plaza Hotel Oslo به حساب می آیند.

هتل های اسلو
هتل های اسلو

Clarion Hotel Royal Christiania از هتل های اسلو

Clarion Hotel Royal Christiania با ۵۳۱ اتاق و همچنین مکانی با نام اتاق غیر سیگاری ها از هتل های اسلو محسوب می شود. این هتل نیز به مانند دیگر هتل های شهر اسلو دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، سشوار، کنسول، اتاق جلسه، گاراژ، اینترنت بی سیم، سونا، رستوران، پذیرش، منو باز، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس و چندین مورد دیگر است.

هتل Clarion Hotel Royal Christiania در کنار امکانات اقامتی و رفاهی از خدمات تفریحی و ورزشی نیز برخوردار است. باشگاه بدنسازی، سونا، اتاق ماساژ و استخر از جمله امکانات رفاهی هتل مورد نظر می باشد که از جمله هتل های اسلو شناخته می شوند. با اقامت در این هتل می توانید از غذاهای رستوران آن نیز بهره مند شوید.

هتل های اسلو
هتل های اسلو

Thon Hotel Munich از هتل های اسلو

اغلب هتل های اسلو شاید دارای قیمت های بالایی باشند ولی برخی از این اقامتگاه ها را می توان در لیست ارزان ترین هتل های این شهر جای داد. Thon Hotel Munich یکی از ارزان ترین و در عین حال مناسب ترین هتل های پایتخت نروژ شناخته می شود که برای افرادی که وضعیت مالی متوسطی دارند تاسیس شده است. محیط آرام و ساکت این هتل از دلایلی است که بسیاری آن را برای اقامت چند روزه خود در شهر اسلو انتخاب و رزرو می کنند. در ضمن باید بدانید که پایین بودن قیمت اقامت در این هتل هیچ تاثیری روی کیفیت و خدماتی که در آن ارائه می شود ندارد. موقعیت مکانی مناسب، کیفیت خدمات و امکانات و همچنین قیمت مناسب هتل Thon Hotel Munich از دلایلی به شمار می روند که خیلی از افراد قصد اقامت در آن را قبل از سفر به نروژ در نظر می گیرند.

Hotel Bondeheimen از هتل های اسلو

موقعیت مرکزی مناسب و ایده آل هتل Hotel Bondeheimen از ارزان ترین هتل های اسلو باعث شده است که بسیاری این اقامتگاه را به جای هتل هایی که در مراکز شلوغ تاسیس شده اند انتخاب نمایند. فضایی آرام و خلوت از ویژگی های هتل مذکور می باشد. در این هتل در ۱۲۷ اتاق آن از دکوراسیون و طراحی های داخلی متنوع استفاده شده است و این امر اقامت در آن را جذاب تر کرده است. اگر اهل خرید در سفر هستید نگران نباشید در اطراف این هتل مراکز خرید متنوعی وجود دارند که می توانند این خواسته شما را برآورده کنند. تمیز بودن این هتل از دلایلی است که می تواند اقامت در آن را برای توریستها و گردشگران لذت بخش تر کند. در بوفه این رستوران می توانید صبحانه کامل را در کنار دوستان و خانواده نوش جان کنید.

هتل های اسلو
هتل های اسلو

Harald sheim از هتل های اسلو

اقتصادی سفر کردن خصیصه برخی از افراد است که بر اساس آن قبل از سفر به رزرو هتل های ارزان قیمت اما با امکانات و خدمات مناسب اقدام می کنند. هتل Harald sheim یکی از ارزان ترین هتل های اسلو شناخته می شود که دارای موقعیت مکانی و چشم اندازی زیبا است. این هتل بر روی تپه ای مشرف به فضای سبز بنا شده است. چندین اتاق تک نفره، دو و چند نفره در این هتل وجود دارند که هر کدام از امکانات و خدمات مناسبی برخوردار هستند. در آشپزخانه های مجهز این هتل این امکان برای اقامت کنندگان فراهم شده است که خود به تهیه غذای خود اقدام کنند. وجود تلویزیون، حمام اختصاصی و همچنین طراحی مدرن اتاق های هتل Harald sheim از هتل های اسلو باعث رضایتمندی اقامت کنندگان شده است.

هتل های اسلو
هتل های اسلو

درجه بندی هتل های اسلو

در بخش های قبلی سعی کردیم به چند مورد از هتل های اسلو که دارای کیفیت و خدمات مناسبی هستند اشاره کنیم. هتل های این شهر به مانند دیگر هتل های شهرهای دیگر نروژ بر اساس شرایط مختلف دسته بندی می شوند. از مهمترین مواردی که می توانند درجه یک هتل را در شهر اسلو تعیین کنند عبارتند از وجود رستوران با غذاهای ملل و اروپایی، وجود مراکز تفریحی، اندازه و امکانات اتاق ها، ویو و چشم انداز اتاق ها، داشتن اسپا و چندین مورد دیگر که همگی نوع درجه هتل را تعیین می کنند. جالب است بدانید که همیشه گران بودن هتل تنها به دلیل خدمات و امکانات ویژه آن نیست موقعیت مکانی هتل نیز می تواند در میزان قیمت رزرو آن تاثیرگذار باشد.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

بلیط نروژ امروزه به راحتی می توان بلیط نروژ جهت انجام سفر هوایی به این کشور را از طریق خدمات...

ویزای توریستی نروژ گردشگری مسئله ای است که افراد را به خروج از مرزهای داخلی کشور تشویق می کند. که...

ویزای تجاری نروژ نروژ یکی از کشورهای اروپایی خوش آب و هواست که سالیانه افراد زیادی به دلایل مختلف به...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر