هتل های اسلوونی

با برخی از هتل های اسلوونی بیشتر آشنا شویم

۸ آذر ۱۳۹۷

هتل های اسلوونی، کشور اسلوونی یکی از پر جاذبه ترین کشورهای اروپایی می باشد که هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند به همین منظور هتل های بسیاری …

هتل های اسلوونی

کشور اسلوونی یکی از پر جاذبه ترین کشورهای اروپایی می باشد که هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند به همین منظور هتل های بسیاری در این کشور بنا شده است. از هتل های اسلوونی می توان به هتل بزرگ لیوبلیانا، هتل بیت سنتر، هتل بین قاره ای و هتل اشاره کرد.

در تمامی هتل های اسلوونی امکانات و خدمات باکیفیت و بی نظیری برای مشتریان و مسافران ارائه می شود. شما می توانید با اقامت در یکی از هتل های اسلوونی لحظات به یاد ماندنی را سپری کنید.

با برخی از هتل های اسلوونی بیشتر آشنا شویم | سایت ویزا

کشور اسلوونی

کشور اسلوونی از جمله کشورهای پر جاذبه می باشد که هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود برای بازدید از این جاذبه ها جذب می کند.

با توجه به این امر هتل ها و سوئیت های بسیاری در سراسر اسلوونی برای اقامت مسافران و گردشگران بنا شده است و هم چنان نیز در حال تأسیس هتل های بسیار بزرگ با امکانات عالی می باشند. افرادی که قصد سفر به اسلوونی را دارند هیچ نگرانی از جهت اقامتگاه نخواهند داشت چرا که تمامی هتل های اسلوونی با دارا بودن بهترین امکانات و هزینه های مناسب از تمامی مشتریان خود استقبال و پذیرایی می کنند.

می توان گفت بیشتر هتل های اسلوونی در نزدیکی مرکز شهر برای دسترسی راحت و آسان افراد به مراکز خرید و برخی جاذبه های دیدنی مقرر گشته اند. در بخش های بعدی به برخی از هتل های اسلوونی با امکانات و خدمات ارائه شده توضیحات مختصر و مفیدی برای شما عزیزان ارائه داده ایم. با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیق و مفیدی در این زمینه به دست آورید.

کشور اسلوونی | سایت ویزا

اسامی بهترین هتل های اسلوونی

تمامی هتل های اسلوونی سعی بر آن دارند تا با ارائه ی بهترین و باکیفیت ترین امکانات، رضایت و توجه مشتریان و مسافران خود را به دست آورند که در این امر نیز بسیار موفق می باشند.

شما با اقامت در یکی از هتل های این کشور بهترین و لذت بخش ترین لحظات را تجربه خواهید کرد و از نزدیک شاهد بی نظیر بودن و درجه یک بودن امکانات و طراحی داخلی و خارجی چشمگیر هتل های اسلوونی خواهید بود.

از برخی از بهترین هتل های کشور اسلوونی می توان به هتل بزرگ لیوبلیانا، هتل بین قاره ای اسلوونی، هتل بیت سنتر اسلوونی، هتل کامپاس اسلوونی، هتل هاستل پیران، هتل تریگلاوا و هتل آستوریا اشاره کرد. شما می توانید برای رزرو و اقامت در یکی از هتل های اسلوونی یکی از هتل های ذکر شده را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

اسامی بهترین هتل های اسلوونی | سایت ویزا

رزرو هتل های اسلوونی

برای رزرو هتل های اسلوونی ابتدا بایستی از طریق آژانسهای مسافرتی معتبر خدمات و امکانات تمامی هتل های اسلوونی و موقعیت جغرافیایی آن ها را مورد مشاهده قرار دهید و هم چنین با در نظر گرفتن مقدار هزینه هتل ها بر اساس میزان بودجه ی خود اقدامات لازم را جهت رزرو اتاق خود انجام دهید.

در برخی از هتل های اسلوونی با توجه به کیفیت امکانات و کادر پرسنلی که در اختیار مشتریان قرار می دهند به طبع هزینه های گرانی نیز در قبال تمامی این خدمات اخذ می کنند.

هم چنین در صورت تمایل شما می توانید در هتل های ارزان با کیفیت خدمات مناسب اقامت داشته باشید. برای این منظور بایستی از اقامت در هتل های ۵ ستاره و نزدیک به مرکز شهر صرف نظر کنید و در اقامتگاهی با فاصله ی اندک زیاد با مرکز شهر اسکان کنید.

رزرو هتل های اسلوونی | سایت ویزا

هتل بزرگ لیوبلیانا

از بهترین هتل های اسلوونی که مورد توجه بسیار از گردشگران خارجی واقع شده است می توان به هتل بزرگ لیوبلیانا (Grand Hotel Union Eurostars) اشاره کرد. قرار گرفتن این هتل در نزدیکی مراکز خرید و برخی از جاذبه های گردشگری یکی از مزیت های بسیار بزرگ برای این هتل به شمار می آید که در جذب مسافران و گردشگران به سوی خود نقش به سزایی دارد.

از امکانات هتل بزرگ لیوبلیانا می توان موارد زیر را نام برد:

  • اتاق ماه عسل
  • سالن ورزشی
  • فروشگاه
  • رستوران
  • تناسب اندام
  • اتاق خانواده
  • شاتل فرودگاهی
  • کارکنان مسلط به ۴ زبان
هتل بزرگ لیوبلیانا | سایت ویزا

هتل بین قاره ای اسلوونی

هتل بین قاره ای در لیوبلیانا از هتل های ۵ ستاره ای اسلوونی می باشد که از معروف ترین و لوکس ترین هتل های اسلوونی بوده و بیشتر افراد ثروتمند و با وضع مالی عالی در این هتل اقامت می کنند. این هتل مدرن در نزدیکی فرودگاه برنیک قرار گرفته و دارای برترین امکانات و خدمات می باشد.

کادر پرسنلی مسلط به زبان های انگلیسی، روسی، آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی و … هم چنین امکاناتی نظیر سیستم تهویه، آسانسور، اتاق مخصوص افراد سیگاری، اینترنت وای فای، شنا با نمایش، اسنک بار، مرکز بدنسازی و بالکن از دیگر خدمات ارائه شده در این هتل می باشند.

هزینه ی این هتل بین قاره ای تا حدودی گران می باشد و افرادی که می خواهند در این هتل اتاق رزرو نمایند بایستی قبل از انجام اقدامات مربوطه اطلاعاتی در مورد هزینه ی یک شب اقامت در این هتل را به دست آورند.

هتل بین قاره ای اسلوونی | سایت ویزا

هتل بیت سنتر اسلوونی

هتل بیت سنتر یکی از ارزان ترین هتل های اسلوونی می باشد. این هتل دو ستاره بوده و امکاناتی نظیر پرسنل چند زبانه، خدمات ورزشی و سرگرمی، اتاق مهمان، اتاق نگه داری کودک و پارکینگ عمومی رایگان و اینترنت رایگان ارائه می دهد.

این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و امکان دسترسی از این هتل به تمامی نقاط مختلف شهر در کم ترین زمان ممکن بسیار مورد پسند و توجه گردشگران و توریست ها واقع شده است.

شما می توانید با انتخاب این هتل برای اقامت در اسلوونی هزینه ی بسیار ارزان و مناسبی را پرداخت کنید. برخی از افراد با تصور این که هتل بیت سنتر دارای خدمات بی کیفیت می باشد از رزرو اتاق در این هتل منصرف می شوند اما بایستی گفت این تصور به کل غلط می باشد و مشتریان این هتل رضایت کامل از امکانات و کارد پرسنلی هتل بیت سنتر دارند.

هتل بیت سنتر اسلوونی | سایت ویزا

هتل کامپاس اسلوونی

هتل کامپاس اسلوونی نیز از هتل هایی می باشد که در سطرهای اول لیست بهترین هتل های اسلوونی قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی ساحل اسلوونی واقع شده و فاصله ی بسیار کمی با فرودگاه برنیک دارد و برای افرادی که تمایل دارند با فاصله ی کوتاه به فرودگاه اقامت داشته باشند مکان بسیار ایده آلی می باشد.

هم چنین قرار گرفتن هتل کامپاس در نزدیکی ساحل بر زیبایی و چشم گیری این هتل افزوده است. مسافران و گردشگران می توانند با اقامت در این هتل مناظر زیبای ساحل را در غروب و طلوع خورشید به تماشا بنشینند و در کنار ساحل قدم زدن از دیگر دلنشین ترین کارهایی می باشد که با اقامت در این هتل برای افراد فراهم می شود.

این هتل چهار ستاره دارای طراحی داخلی و خارجی بسیار شیک و مدرنی می باشد و در وهله ی اول توجه افراد را به سوی خود جذب می کند. طراحی ساده و در عین حال مدرن اتاق ها و فضای باز نشیمن برای مشتریان از دیگر نکاتی می باشد که این هتل را در نظر زیبا جلوه می دهد.

هتل کامپاس اسلوونی | سایت ویزا

هتل هاستل پیران

هتل هاستل پیران یکی دیگر از محبوب ترین هتل های اسلوونی می باشد که دارای امکانات ویژه و متنوعی بوده و با طراحی داخلی بسیار جالب و بی نظیر از مهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند. از امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل می توان مواردی نظیر امانت، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، پرسنل خوش منش، استخر سرپوشیده سرباز و پارکینگ عمومی را نام برد.

هتل هاستل پیران | سایت ویزا

هتل تریگلاوا

هتل تریگلاوا یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های اسلوونی می باشد که طبیعت بسیار زیبای اطراف این هتل در زیبایی و جذابیت این هتل بسیار تأثیرگذار می باشد. هتل ترگلاوا از هتل های ۴ ستاره اسلوونی بوده و دارای امکانات زیر می باشد:

  • تور دوچرخه
  • سالن بدنسازی
  • رستوران، بار
  • ماهی گیری
  • استخر سرپوشیده و سرباز، سونا، ماساژ
  • کلاس آموزش گلف، مینی گلف هاکی
  • صبحانه در اتاق، نظافت روزانه
  • امکانات آبگرم
  • اینترنت رایگان

و موارد بسیار زیاد دیگری که با اقامت در این هتل زیبای اسلوونی می توانید از تمامی این امکانات بهره مند شوید. برای رزرو و اقامت در این هتل به شما توصیه می شود قبل از سفرتان اقدام کنید چرا که امکان پر شدن ظرفیت بسیار بالا می باشد.

هتل تریگلاوا | سایت ویزا

هتل آستوریا

یکی دیگر از زیباترین هتل های اسلوونی هتل سه ستاره آستوریا می باشد که در لیست پرانتخاب ترین و پرتردد ترین هتل های اسلوونی قرار گرفته است.

هتل آستوریا مکانی بسیار دلنشین و آرام برای گذراندن یک سفر خاطره انگیز و به یاد ماندنی برای شما خواهد بود. شما می توانید در این هتل زیبا و دنج اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خواهید گذراند. کادر پرسنلی این هتل افرادی بسیار خوش منش و خوش خلق می باشند و به گرمی از مهمانان خود پذیرایی می کنند.

به طبع خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل در مقایسه با هتل های چهار ستاره و پنج ستاره یکسان نخواهد بود اما در سطح خود امکانات رفاهی را برای مسافران و مشتریانش فراهم می کند. هتل آستوریا دارای ۷۶ اتاق و دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، رستوران، اتاق یوگا و پارکینگ رایگان و غیره می باشد.

هتل آستوریا | سایت ویزا

سوالات متداول هتل های اسلوونی

از بهترین هتل های اسلوونی به کدام هتل ها می‌توان اشاره کرد؟

یکی از زیباترین و پرتردد ترین هتل های اسلوونی کدام هتل است؟

یکی از محبوب‌ترین هتل های اسلوونی کدام هتل است؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

درباره اسلوونی باید درباره اسلوونی گفت که جمهوری اسلوونی، کشوری در بالکان است که از لحاظ جغرافیایی جزو کشورهای اروپایی...

اقامت اسلوونی یکی از کشورهای اروپایی که سالانه افراد زیادی تمایل به مهاجرت کردن به آن دارند کشور اسلوونی می...

راهنمای کامل ویزای توریستی اسلوونی در این مقاله با کشور اسلوونی، شهرهای مهم، موقعیت جغرافیایی و اقتصادی آن، جاذبه های...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر