هتل های اسلواکی

با برخی از هتل های اسلواکی بیشتر آشنا شویم

۲۱ آبان ۱۳۹۷

هتل های اسلواکی، هر کدام دارای خدمات و امکانات مختلفی می باشند. اکثر هتل های درجه یک این کشور در شهر براتیسلاوا متمرکز شده اند. اگر تمایل دارید در هتل های …

هتل های اسلواکی

هتل های اسلواکی هر کدام دارای خدمات و امکانات مختلفی می باشند. اکثر هتل های درجه یک این کشور در شهر براتیسلاوا متمرکز شده اند. اگر تمایل دارید در هتل های مناسب اسلواکی اقامت چند روزه داشته باشید توصیه می کنیم به چند ستاره بودن آن ها در کنار قیمتشان توجه کافی نمایید. در ادامه به ویژگی های هتل های این شهر و معرفی چند مورد آن ها خواهیم پرداخت.

با برخی از هتل های اسلواکی بیشتر آشنا شویم | سایت ویزا

هتل های اسلواکی برای اقامت چند روزه

سفر کردن نیاز به برنامه ریزی های مختلفی دارد که یکی از آن ها رزرو هتل و اقامتگاه مناسب می باشد. اسلواکی را می توان یکی از مقاصد گردشگری به شمار آورد که دارای جاذبه های طبیعی بسیاری است. این منطقه برای توریست و گردشگران هتل های مختلفی را تأسیس نموده است که هر کدام از ویژگی های مختص خود برخوردارند.

هتل های چهار تا پنج ستاره در شهرهای مختلف این کشور از جمله شهر پرتردد براتیسلاوا متمرکز شده اند که دارای خدمات استاندارد و مناسبی می باشند.

شما در کنار این هتل ها می توانند اقامتگاه های ارزان قیمت را نیز قبل از سفر خود رزرو نمایید. رزرو کردن هتل های اسلواکی راه و رسم خود را دارد و تنها با توجه به قیمت و امکانات نمی توان هتل مناسبی را انتخاب و رزرو کرد.

قبل از رزرو هتل در این کشور از تجربیات اطرافیان و افرادی که در اقامتگاه های مختلف اسلواکی اقامت داشته اند استفاده نمایید. مسافرین و گردشگران از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو تور اسلواکی مینمایند.

اقامتی مناسب در هتل های اسلواکی

برای اینکه بتوانید اقامت عالی و به یادماندنی در هتل های اسلواکی داشته باشید باید در ابتدا قبل از سفر به بررسی هتل های مختلف این کشور اقدام کنید. برای رسیدن به انتخابی ایده آل توصیه می کنیم به هیچ عنوان شتاب زده عمل نکنید. اولین راه برای رزرو هتل های اسلواکی توجه به خدمات و امکانات آن هاست.

توصیه می شود از هتل هایی برای اقامت چند روزه استفاده کنید که خدماتی در حد استانداردهای بین المللی به مسافران ارائه دهند. اغلب هتل های چند ستاره و گران قیمت اسلواکی در شهر براتیسلاوا تأسیس شده و گردشگران اغلب در این هتل ها اقامت چند روزه دارند.

می توانید شهر مقصد خود را براتیسلاوا قرار دهید و در نهایت در یکی از هتل های آن اقامت مناسبی را تجربه نمایید. برای بررسی هتل های مناسب اسلواکی باید به چند نکته مهم توجه کنید که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

اقامتی مناسب در هتل های اسلواکی | سایت ویزا

رزرو هتل های اسلواکی بر اساس قیمت

برای اینکه بتوانید یکی از هتل های اسلواکی را قبل از سفر رزرو کنید، می بایست به توان مالی خود توجه کافی نمایید. همان طور که در بخش قبلی نیز عنوان کردیم در این کشور مخصوصاً شهر براتیسلاوا هتل های گران قیمت یک تا پنج ستاره در کنار هتل های ارزان قیمت تأسیس شده اند تا تمامی گردشگران براساس توان خود بتوانند در آن ها اقامت مناسبی را تجربه نمایند.

قیمت هر هتل بر اساس خدماتی که ارائه می دهد تعیین می شود. می توانید قیمت ها را براساس امکانات هتل های اسلواکی مورد ارزیابی قرار دهید. اگر توان مالی مناسبی دارید ما هتل های چهار تا پنج ستاره اسلواکی را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم در غیر این صورت می توانید در هتل آپارتمان های شهر براتیسلاوا اقامت ارزان و مناسبی را تجربه نمایید.

رزرو هتل های اسلواکی بر اساس قیمت | سایت ویزا

اقامت در هتل های اسلواکی بر اساس خدمات رفاهی

تمامی هتل های اسلواکی دارای امکانات و خدمات متنوعی می باشند که می توانند در هر سطحی نیاز مسافران را تأمین کنند. برخی از هتل های این کشور دارای امکانات ویژه مانند استخر، حمام اختصاصی، سالن بدن‌سازی و رستوران های مختلف می باشند که بر اساس این خدمات هزینه ی آن ها نیز به مراتب بالاتر خواهد بود.

اگر به دنبال خدمات رفاهی از جمله نگهداری کودک، صندوق امانات، اینترنت بی سیم و رایگان، خدمات کامل اتاق از جمله قهوه ساز هستید، باید گزینه ی خود را از میان هتل های پنج ستاره اسلواکی انتخاب کنید در غیر این صورت هتل های اسلواکی با درجات پایین تر نیز دارای خدمات استاندارد و مناسبی می باشند که اقامت چند روزه را برای گردشگران با رفاه کامل فراهم می کنند.

اقامت در هتل های اسلواکی بر اساس خدمات رفاهی | سایت ویزا

هتل های اسلواکی از نوع یک ستاره

جالب است بدانید که هتل های اسلواکی هر کدام دارای خدمات مختلفی می باشند که بر اساس امکانات آن ها درجه بندیشان تعیین شده است. اغلب گردشگرانی که وارد این کشور می شوند در هتل های یک ستاره این کشور از جمله هتل های هاستل پاتیو و گارنی جی براتیسلاوا اقامت می کنند.

این دست از هتل ها به نسبت دیگر اقامتگاه های کشور اسلواکی دارای قیمت ارزان تری می باشند. نگران خدمات ارائه شده در این هتل ها نباشید چرا که براساس استانداردها این خدمات ارائه می شوند و پایین بودن هزینه ملاک بر بی کیفیت بودن خدمات آن ها نیست. در ادامه به ویژگی های هتل های درجه یک اسلواکی خواهیم پرداخت.

هتل های اسلواکی از نوع یک ستاره | سایت ویزا

خصوصیات هتل های اسلواکی از نوع یک ستاره

دو هتل هاستل پاتیو براتیسلاوا و همچنین هتل گارنی جی این شهر در زمره ی هتل های یک ستاره شناخته می شوند. از مهم ترین ویژگی های این هتل ها قیمت مناسب آن هاست که اغلب گردشگران اسلواکی توان پرداختشان را دارند.

موقعیت مکانی مناسب و ایده آل از دیگر ویژگی های دو هتل ذکر شده می باشد. ۱٫۴ مایل از مرکز شهر تا هتل گارنی جی براتیسلاوا فاصله وجود دارد و مرکز Hlavna Station‎ تا این هتل تنها ۱٫۵ مایل فاصله دارد.

برای رفتن به مکان های گردشگری مختلف دیگر نیاز به طی کردن مسافت های طولانی نخواهید داشت، اگر در دو هتل ذکر شده که از جمله هتل های اسلواکی اقامت چند روزه داشته باشید. اگر به دنبال خدمات و امکانات رفاهی بیشتری هستید، توصیه می کنیم همچنان با ما باشید تا با دیگر هتل های این کشور آشنا شوید.

هتل های اسلواکی از نوع دو ستاره

اولین بحث در رابطه با این هتل ها قیمت آن هاست که مسلماً از هتل های تک ستاره اسلواکی گران تر می باشند. دلیل گران بودن آن ها امکانات و خدمات بیشترشان است که باعث رفاه بیشتر مسافران و گردشگران می شوند.

هتل پلاس براتیسلاوا اسلواکی (Hotel Plus Bratislava)، هتل توریست براتیسلاوا، هتل اولد سیتی براتیسلاوا، هتل برگ براتیسلاوا و هاستل بلوز براتیسلاوا اسلواکی را می توان به عنوان چهار هتل دو ستاره در این کشور به شما عزیزان معرفی کرد که هر کدام خصوصیات و برتری هایی نسبت به هتل های تک ستاره که در بخش های قبلی به آن ها اشاره کردیم دارند.

در هر کدام از هتل های ذکر شده اقامت کنید می توانید لحظات شادی را در کنار دوستان و آشنایان خود تجربه نمایید.

هتل های اسلواکی از نوع دو ستاره | سایت ویزا

ویژگی های هتل های اسلواکی از نوع دو ستاره

هتل پلاس براتیسلاوا اسلواکی، هتل توریست براتیسلاوا، هتل اولد سیتی براتیسلاوا، هتل برگ براتیسلاوا و هاستل بلوز براتیسلاوا اسلواکی هر کدام دارای موقعیت مکانی مناسب و ایده آلی هستند.

اگر مکان تأسیس این هتل ها را مورد ارزیابی قرار دهید متوجه خواهید شد که در اطراف آن ها مکان های گردشگری و توریستی بسیاری واقع شده اند و این موضوع یک مزیت برای آن ها به شمار می رود.

آب و هوای مناسب در کنار محیط بکر و آرام از دیگر ویژگی های چهار هتل ذکر شده از هتل های اسلواکی محسوب می شوند. با کمی هزینه ی بیشتر می توانید در این هتل ها اقامتی عالی را تجربه کنید. در ادامه همچنان با ما همراه باشید تا با هتل دیگر اسلواکی در شهرهای دیگر آشنا شوید.

ویژگی های هتل های اسلواکی از نوع دو ستاره | سایت ویزا

هتل های اسلواکی در شهرهای دیگر

براتیسلاوا یکی از شهرهای اسلواکی است که هتل و اقامتگاه های ارزان و گران قیمت متعددی را در خود جای داده است. به طور قطع می توان گفت بسیاری از توریست ها این شهر که بیشتر هتل های اسلواکی را در خود جای داده است را برای اقامت خود انتخاب می کنند.

در کنار شهر زیبای براتیسلاوا نباید از دیگر شهرهای کشور اسلواکی برای اقامت غافل شد. شما عزیزان می توانید قبل از سفر خود هتل های شهرهایی مانند پرشوف و گوشیتسه را نیز مورد بررسی قرار دهید. شاید اقامت در این هتل ها به دلیل عدم شلوغی و ازدحام گزینه ی مناسب تری به شمار آیند.

رزرو هتل های اسلواکی از طریق تور های مسافرتی

بسیاری از افراد به دلیل اولین تجربه ی سفر به اسلواکی با هتل های این کشور آشنایی بسیاری ندارند بنابراین انتخاب و رزرو هتل های مناسب برای آن ها به مراتب کار دشواری شناخته می شود.

برای این افراد ما پیشنهاد جالبی داریم. سفر کردن با تورهای مسافرتی اسلواکی از مزیت های بسیاری برخوردار است که یکی از آن ها رزرو هتل مناسب قبل از سفر به این کشور است. شما عزیزان می توانید این تور را رزرو کرده و بقیه امور مربوط به انتخاب و رزرو هتل های اسلواکی را به کارشناسان مربوط به تور بسپارید.

خیالتان از این موضوع راحت باشد چرا که بهترین و مناسب ترین هتل برای شما عزیزان توسط افراد کاربلد رزرو خواهد شد. در کنار رزرو هتل های اسلواکی می توانید رزرو بلیط رفت و برگشت را نیز به کارشناسان فروش تور اسلواکی بسپارید و با خیال راحت سفر نمایید.


سوالات متداول هتل های اسلواکی

کدام یک از هتل های اسلواکی علاوه بر قیمت ارزان، خدمات قابل قبولی ارائه می‌دهند؟

علت گران‌تر بودن هتل های 2 ستاره اسلواکی چیست؟

معمولا توریست ها کدام شهر اسلواکی را برای اقامت در هتل ها انتخاب می‌کنند؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل ویزای توریستی اسلواکی کشور اسلواکی یکی از کشورهای مستقل می باشد که در زمینه تجارت و فرهنگ بسیاری...

راهنمای کامل ویزای تجاری اسلواکی برای دریافت ویزای تجاری اسلواکی مراحلی وجود دارد که باید طی شود. همانطور که می...

درباره اسلواکی درباره اسلواکی: سفر به اسلواکی یکی از پر طرفدارترین سفرهای اروپایی می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر