هتل های استکهلم

با برخی از هتل های استکهلم بیشتر آشنا شویم

۱۲ آبان ۱۳۹۷

هتل های استکهلم

شهر استکهلم پایتخت کشور سوئد می باشد و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است. امروزه افراد زیادی به این شهر تاریخی و مدرن سفر می کنند و در هتل های استکهلم اقامت می کنند. هتل های استکهلم دارای بهترین امکانات روز و مدرن می باشد که اقامتی رویایی را برای مسافرین این شهر به ارمغان می آورند. تمامی هتل های استکهلم به گونه ای طراحی شده اند که از زمان ورود تا زمان خروج آرامش را در آنها حس خواهید کرد. در اینجا می توانید با چند مورد از هتل های استکهلم آشنا شوید.

هتل اتچ استکهلم

یکی از بهترین هتل های استکهلم، هتل اتچ می باشد که دارای بهترین امکانات روز و مدرن می باشد. این هتل از جمله هتل های مشهور استکهلم است که در طی سال های اخیر بازسازی های زیادی بر روی آن انجام شده است. این هتل یکی از هتل های استکهلم است که محبوبیت بسیار زیادی در میان گردشگران و توریستان این شهر دارد. تمامی اتاق های این هتل از بهترین امکانات برخوردار هستند و دارای امکاناتی مانند تخت های دو نفره، مبلمان شیک و تلویزیون و غیره هستند. در رستوران هتل اتچ می توان بهترین غذاهای معروف و خوشمزه سوئد را نوش جان کرد و از غذاهای بین المللی که توسط بهترین سرآشپزها سرو می شوند لذت برد. هتل اتچ یکی از هتل های استکهلم است که دارای امکانات تفریحی مانند باشگاه، سونا، استخر، اینترنت رایگان و .. می باشد. این هتل از بهترین هتل های استکهلم است که بهترین خدمات را برای مسافران ارائه می دهد.

هتل های استکهلم
هتل های استکهلم

هتل وسترن کوم استکهلم

یکی دیگر از هتل های استکهلم، هتل وسترن کوم می باشد که در نزدیکی ایستگاه مترو مرکز شهر قرار دارد و مسافرین به راحتی می توانند به تمامی نقاط شهر رفت و آمد داشته باشند. هزینه اقامت در این هتل به توجه خدماتی که ارائه می دهد، بسیار کم و منحصر بفرد می باشد. هتل وسترن دارای یک رستوران مدرن می باشد که تمامی غذاهای بین المللی و سنتی سوئد را سرو می کند که دارای طعمی بی نظیر و استثنایی هستند. در این هتل زیبا بهترین صبحانه ها رایگان در اختیار مسافرین قرار می گیرد. اتاق های این هتل مانند سایر هتل های استکهلم دارای امکانات زیادی هستند. این اتاق ها دارای تلویزیون، حمام های مجزا، مبلمان های شیک، پنجره های رو به شهر و دیگر امکانات  می باشند. بهتر است بدانید تمامی کارمندان این هتل به زبان های مختلف مانند انگلیسی، فنلاندی، یونانی، آلمانی و بسیاری زبان رایج دیگر مسلط هستند و مسافرین هیچ گونه مشکلی برای برقراری ارتباط با آنها نخواهند داشت.

هتل های استکهلم
هتل های استکهلم

 استوری هتل استکهلم

یکی دیگر از مجهزترین هتل های استکهلم، هتل استوری می باشد. این هتل زیبا و مدرن در مرکز شهر استکهلم قرار دارد و طراحی آنها بسیار مدرن استو طراحی هتل استوری مانند هتل نیویورک می باشد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی خود در جایگاه خوبی قرار دارد و مسافرین به راحتی می توانند به مراکز خرید و گردشگری شهر رفت و آمد کنند. این هتل دارای امکاناتی مانند اینترنت، پارکینگ، لابی برای صرف نوشیدنی ها، کارمندان دلسوز و مهربان، خدمات ۲۴ ساعته، خدمات بهداشتی و درمان و غیره می باشد. بیشتر اتاق های این هتل چشم انداز خوبی از شهر دارند و می توان ساعت ها از نمای بیرون شهر لذت برد. این اتاق ها دارای امکاناتی مانند مبلمان، تخت های دو نفره و یک نفره، تلویزیون، حمام، امکانات درست کردن نوشیدنی ها سرد و گرم هستند. این هتل از جمله هتل های استکهلم است که اقامتی رویایی را برای فرد به ارمغان می آورد.

هتل میکرو استکهلم

یکی دیگر از هتل های استکهلم، هتل میکرو است. این هتل در مرکز شهر استکهلم قرار دارد و دارای امکاناتی بسیار مدرن و شیک می باشد. در این هتل مسافرین می توانند از به طور ۲۴ ساعته از اینترنت رایگان بهرمند شوند. به دلیل قیمت مناسب این هتل در بیشتر مواقع تمامی اتاق های هتل میکرو مملو از مسافران و گردشگران می باشد. هتل میکرو دارای یک رستوران بسیار مجهز می باشد که تمامی غذاهای بین المللی و سنتی شهر در آن سرو می شود. بعد از صرف غذا در این رستوران می توان به لابی رفت و از بهترین نوشیدنی های این هتل نوش جان کرد. مسافرین می توانند بعد از گشت و گذار در شهر در بهترین اتاق های این هتل استراحت کنند و خاطراتی خوبی را برای خود به ارمغان بیاورند.

هتل های استکهلم
هتل های استکهلم

هتل نوردیک لایت استکهلم

یکی دیگر از هتل های استکهلم که بسیار زیبا و منحصر بفرد است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مرکزی قرار دارد و بهترین رفت و آمد در شهر را برای مسافرین ایجاد می کند. بهترین ویژگی این هتل در این است که تمامی اتاق های آن عایق صدا بوده و هیچ گونه صدایی را در این اتاق ها احساس نخواهید کرد. در اتاق های این هتل امکانات زیادی وجود دارد و احساس خوشایندی را به مسافرین می دهد. مبلمان، تخت خواب ها، سرویس بهداشتی، تلویزیون، یخچال و قهوه ساز در اتاق ها وجود دارد. در لابی این رستوران می توان کمی استراحت کرد و یک نوشیدنی فصل میل کرد. رستوران این هتل در یک محیط دنج و راحت قرار دارد و بهترین غذاها را سرو می کنند. تنوع غذاهای هتل نوردیک بسیار زیاد است. البته می توان بهترین صبحانه ارگانیک را نوش جان کنید. این هتل از بهترین هتل های استکهلم است که با امکانات روز خود اقامتی رویایی را برای مسافرین به ارمغان می آورد.

هتل های استکهلم
هتل های استکهلم

هتل کلاریون ساین استکهلم

یکی دیگر از هتل های استکهلم، هتل کلاریون ساین می باشد. این هتل در ناحیه نورا بانتورگه قرار دارد که دارای قیمتی بسیار مناسب و خوب است. این هتل دارای ۵۵۸  اتاق می باشد که همه آنها با بهترین امکانات مجهز شده اند و بسیار راحت و شیک می باشند. این هتل دارای امکاناتی مانند استخر، سالن ماساژ، آب درمانی، باشگاه و سالن ورزشی، اینترنت، لابی و .. است. یکی از بهترین جذابیت های این هتل رستوران آن می باشد که با بهره گیری از بهترین امکانات بهترین غذاها را سرو می کند. اگر قصد برگزاری کنفرانس در هتل های استکهلم را دارید، این هتل می تواند بهترین گزینه باشد و دارای یک سالن کنفرانس بزرگ است که گنجایش زیادی دارد. تمامی هتل های استکهلم یک تجره بیادماندنی برای مسافرین می باشند.

هتل سی استکهلم

یکی دیگر از هتل های استکهلم که بسیار زیبا و منحصر بفرد می باشد، هتل سی است. این هتل در فاصله نزدیکی از هتل نوردیک قرار دارد. این هتل مانند سایر هتل های استکهلم تجربه ای منحصر بفرد را برای مسافرین شهر به ارمغان می آورد. بر روی دیوارهای این هتل تصاویر معروفی از استکهلم قرار دارد که بسیار زیبا و منحصر بفرد هستند. صبحانه های این هتل بسیار معروف هستند و از مواد کاملا ارگانیک تهیه شده اند. در این هتل رستوران بسیار شیکی قرار دارد که بهترین غذاهای بین المللی و سنتی را سرو می کند. کارکنان این هتل نیز در تمامی ساعات آماده ارائه خدمات هستند. مسافرین جهت کاهش هزینه های سفرشان از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو تور سوئد مینمایند.

هتل های استکهلم
هتل های استکهلم

اسکاندیک مالمن استکهلم

هتل اسکاندیک یکی دیگر از هتل های استکهلم است که بهترین امکانات راحتی برای مسافرین و گردشگران را دارد. این هتل محبوبیت زیادی در شهر دارد و به راحتی قابل دسترس می باشد. هتل اسکاندیک از جمله هتل های استکهلم است که درای اتاق های کابینی می باشد و پنجره ندارند و به همین خاطر بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند. این هتل دارای یک کافه و یک رستوران می باشد که بهترین غذاها را سرو می کنند. در این هتل می توان به راحتی به امکاناتی مانند اینترنتی رایگان، صبحانه، باشگاه ورزشی، پارکینگ و … دسترسی داشت.

هتل هورنسگاتان استکهلم

این هتل یکی از بهترین هتل های استکهلم است که دارای محیطی دنج و بسیار راحت می باشد. بهتر است بدانید که این هتل دارای یک محیطی بسیار سرزنده و شیک می باشد. طراحی این هتل بسیار منحصر بفرد و ویژه است. این هتل دارای کفپوش های چوبی، فضاهای باز و دکور اختصاصی می باشد. اتاق های این هتل بسیار شیک و مجهز هستند و از بهترین امکانات برخوردار می باشند. بهترین غذاها را می توان در رستوران این هتل نوش جان کرد و از یک صبحانه ارگانیک لذت برد.

هتل های استکهلم
هتل های استکهلم

هتل ویت استکهلم

یکی دیگر از هتل های استکهلم که بسیار مدرن و شیک است، هتل ویت می باشد. این هتل در نزدیکی بسیاری از مرکز خرید و وسایل نقلیه، جاذبه های گردشگری و تفریحی قرار دارد و مسافرین به راحتی می توانند به آنها رفت و آمد داشته باشند. یکی از بهترین گزینه های این هتل وجود اتاق های مجهز و مدرن می باشد. این هتل مانند سایر هتل های استکهلم دارای امکاناتی مانند ماساژ درمانی، استخر، سونا، اتاق های کنفرانس، اینترنت، سالن ورزشی و .. می باشد. رستوران این هتل نیز بهترین غذاها را سرو می کند و مسافرین بعد از گشت و گذار در شهر می توانند از غذاهای آن لذت ببرند. تمامی هتل های استکهلم دارای بهترین امکانات هستند و تمامی مسافرین و گردشگران می توانند از بهترین امکانات این هتل ها بهره ببرند. هتل های استکهلم با بهره گیری از امکانات روز و مدرن بهترین خدمات را به مسافرین و گردشگران ارائه می دهند. هتل های استکهلم دارای بهترین رستوران ها و کافه ها هستند و بهترین غذاها و نوشیدنی ها را سر می کنند. شما نیز اگر می خواهید به این شهر بروید می توانید در بهترین هتل های استکهلم اقامت داشته باشید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

تور استکهلم شهر استکهلم دارای جاذبه های توریستی فراوانی می باشد و هر ساله نظر گردشگران زیادی را به خود...

هتل های سوئد اگر قصد سفر به سوئد و داشتن یک اقامت دلنشین و لذت بخش را دارید، ابتدا باید...

سفر به سوئد سفر به سوئد از هیجان خاصی برخوردار است چرا که می توان در پایتخت این کشور قصرهای...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر