فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

۵ خرداد ۱۳۹۸

دریافت و پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای این کشور می باشد. دقت داشته باشید هر فردی برای ورود به هر کشور خارجی نیاز دارد تا ویزا یا روادید آن کشور را ارائه دهد با این حال طبیعتاً افرادی که قصد سفر به کشور لیتوانی را با هدف های مختلف دارند، در مرحله اول باید درخواست فرم سفارت لیتوانی داده و پس از پر کردن این فرم آن را به همراه مدارک مورد نیاز به سفارت این کشور تحویل دهند تا در سریع ترین زمان ممکن ویزای مورد نظر آن ها توسط افسر کنسولگری تایید شود.

دریافت ویزای لیتوانی

کشور لیتوانی یکی از کشورهایی است که عضو حوزه شنگن بوده و افراد جهت ورود به خاک آن باید اقدام به دریافت ویزای شنگن نمایند. این کشور به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری و طبیعی سالانه مقصد توریست های زیادی است و از طرفی به دلایل سطح بالای زندگی مقصد مناسبی برای مهاجران سراسر کشور می باشد. با این حال توجه داشته باشید تنها تا پایان مدت یاد شده در ویزا افراد می‌ توانند در این کشور یا در کشورهای دیگر عضو شنگن تردد کنند.

با وجود اینکه افراد با مقاصد مختلف اقدام به اخذ روادید این کشور می کنند مشاهده می شود که ویزای لیتوانی انواع مختلفی از جمله ویزای توریستی، ویزای تجاری، ویزای تحصیلی، ویزای کار، ویزای پزشکی و غیره دارد. با این حال دقت داشته باشید که هنگام سفر به این کشور می توانید دو نوع ویزای ملی لیتوانی یا ویزای شینگن را انتخاب کنید که برای دریافت هر کدام از آنها اولین مرحله، درخواست فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی می باشد.

حال با وجود این که یکی از مهمترین مراحل دریافت ویزای این کشور پر کردن و درخواست فرم اپلیکیشن سفارت می باشد به طور حتم لازم است به نکات مهم در این زمینه توجه داشته باشید تا بتوانید به بهترین نحو آن را پر نمایید زیرا ارایه درست این فرم که هویت اصلی شما را نشان می دهد در سهولت اخذ ویزا بسیار تاثیرگذار است. همچنین لازم است بدانید این فرم باید کامل و خوانا پر شده و حتما یک کپی از آن برای خود نگه دارید باز هم اگر فکر می کنید ممکن است به مشکل بربخورید می توانید از آژانس ویژه ایران ویزا کمک بگیرید.

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

برای دریافت ویزای لیتوانی و سفر به این کشور اولین مرحله مراجعه به سفارت لیتوانی در کشور خود متقاضی می باشد. پس از این مرحله نیاز به دریافت و پر کردن نسخه ای از فرم درخواست ویزای لیتوانی است. لازم است بدانید این فرم را می توانید به صورت آنلاین دانلود کرده و به راحتی پر نمایید.

توجه داشته باشید پس از پر کردن فرم درخواست ویزا یا فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی باید فرم را به همراه تمام اسناد و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای لیتوانی به سفارت این کشور ارائه داده تا توسط کنسول‌گری مدارک شما بررسی شده و وقتی مناسب جهت حضور در سفارت این کشور برای شما تعیین شود.

با این حال پس از تعیین وقت لازم است متقاضی شخصا در سفارت لیتوانی جهت انگشت نگاری و پیگیری روند اخذ روادید این کشور حضور یابند. دقت داشته باشید در فرم درخواست ویزا لیتوانی سوالاتی از متقاضی پرسیده می شود که جوابگویی کامل و دقیق به آن بسیار مهم است.

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

مدارک لازم برای پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

در هنگام دریافت ویزای لیتوانی و یا هر کشور اروپایی یکی از موارد مهم همان طور که گفته شد دریافت فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی می باشد. در اینجا ممکن است برای افراد سوال پیش بیاید که چگونه ممکن است به راحتی این فرم را دریافت و پر نمود. داشته باشید شما می توانید به راحتی این فرم را بدون هیچ هزینه ای از مشاورین سایت ویزا دریافت کرده که این فرم در قالب pdf بوده و قابل ویرایش می باشد.

با این وجود می توانید با راهنمایی هایی که در ادامه بیان می شود فرم درخواست ویزا لیتوانی را در کامپیوتر پر کرده و سپس یک کپی از آن گرفته و پس از امضای آن، فرم را به همراه دیگر مدارک به سفارت ارائه نمایید. در این میان لازم است بدانید پر کردن این فرم کار بسیار حساس و دقیق بوده و بهتر است از افراد باتجربه در این زمینه کمک بگیرید که برای این امر می توانید به راحتی از متخصصین و مشاورین سایت ویزا کمک گرفته تا آنها برای شما این فرم را کامل پر کرده و ارسال نمایند.

مدارک مورد نیاز:

مدارکی برای پر کردن این فرم نیاز است که اگر آنها را به همراه نداشته باشید نخواهید توانست فرم مورد نظر را در نمایید. در این بین باید بدانید گذرنامه یکی از این مدارک مهم است به طوری که شما بدون داشتن گذرنامه یا پاسپورت معتبر نمی توانید فرم اپلیکیشن را پر نمایید؛ با این حال قبل از درخواست این فرم بهتر است گذرنامه که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد را دریافت نمایید تا بتوانید مشخصات خواسته شده را طبق گذرنامه پر کنید.

همچنین برای اخذ ویزا باید مدارک مالی به مامورین سفارت ارائه دهید که آنها مطمئن شوند شرایط پرداخت هزینه های سفر به لیتوانی و را دارید و همچنین در زمان سفر به این کشور به راحتی می تواند هزینه های خود را بپردازید. بیمه نامه معتبر بگونه ای که بتواند هزینه های پزشکی ناگهانی شما را در کشور لیتوانی پوشش دهد نیز از دیگر مدارک لازم می باشد. تهیه رزرو بلیط لیتوانی و رزرو اتاق در یکی از اقامتگاه ها و یا  هتل های این کشور و همچنین دو عدد عکس مناسب از دیگر مدارک لازمه می باشد که باید به سفارت این کشور ارائه شود.

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

عکس مناسب برای استفاده در فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

همانطور که گفته شد عکس مناسب یکی از مهمترین مدارک در هنگام پر کردن فرم سفارت لیتوانی می باشد. دقت داشته باشید این فرم دارای سه بخش بوده که بخشی توسط شما پر شده بخش دیگر توسط سفارت پر می شود و بخشی از آن نیز مختص عکس می باشد. ابعاد عکس مناسب برای این فرم حتما باید چهار و نیم در سه و نیم بوده که باید بدون لبخند و بدون عینک باشد. همچنین لازم است بدانید که این عکس هت باید زمینه سفید بوده و کیفیت بالایی داشته باشند.

همچنین توجه کنید که این عکس باید به گونه ای باشد که چهره تنها ۷۰ تا ۸۰ درصد از قاب عکس گذرنامه را بگیرد اما حجاب و پوشش مو در این عکس اجباری نیست. اگر عکس شما تمامی موارد فوق را نداشته باشد به طور حتم در اخذ ویزا به مشکل بر خواهید خورد.

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

سوالات فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

با وجود اینکه تکمیل فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی از جمله موارد مهم در مراحل اخذ ویزای این کشور می باشد طبیعتاً افراد زیادی هستند که از تخصص افراد با تجربه در این زمینه کمک می گیرند تا بتوانند به درستی این فرم را پر کرده و تحویل دهند.

با این حال پر کردن این فرم می تواند یکی از کارهای سخت و پر استرس برای متقاضیان باشد که بهتر است قبل از هر اقدامی در باره آن، مواردی را مد نظر قرار دهید. دقت داشته باشید در اولین گام برای پر کردن این فرم باید نوع ویزای خود را مشخص نموده و سپس به ۳۷ پرسشنامه که در قالب سه صفحه طراحی شده است به طور دقیق و کامل با خط خوانا پاسخ دهید.

اولین سوال در این فرم، نام خانوادگی شخصی شما را پرسیده که باید به آن پاسخ دهید. سوال دوم درباره نام خانوادگی سابق شما پرسیده شده که اگر در گذشته نام خانوادگی دیگری داشتید باید آن را در این محل ذکر کنید.

پرسش سوم:

پرسش سوم به نام شما اختصاص داشته که باید دقیقا آن را ذکر کنید. در ادامه پرسش ها نیز باید تاریخ تولد، محل تولد، کشور تولد، ملیت کنونی، جنسیت، وضعیت تاهل، افراد زیر سن قانونی، شماره ملی شناسایی، نوع گذرنامه، شماره گذرنامه، تاریخ صدور گذرنامه، تاریخ انقضای گذرنامه صادر شده، آدرس منزل، ایمیل و شماره تلفن متقاضی، اقامت در کشور دیگر، شغل فعلی، اطلاعات کارفرما، هدف از سفر، کشور مقصد، کشور ورودی، تعداد درخواست ویزا، مدت زمان اقامت، تعداد ویزای شینگن، اثر انگشت، اجازه ورود به کشورهای غیر شینگن،

تاریخ ورود، تاریخ خروج، دعوتنامه سازمان یا شرکت میزبان، هزینه های سفر، اطلاعات شهروند اتحادیه اروپا، نوع رابطه و نسبت و تاریخ و محل را کامل نمایید و در انتها قسمت مربوطه را امضا نمایید. دقت کنید در محل هدف سفر به طور کامل باید هدف خود از سفر را تشریح دهید و در صورتی که بخواهید بر اساس دعوت نامه یک دوست و یا یکی از اقوام تات به این کشور سفر کنید، حتما باید اطلاعات دقیق شهروند این کشور را ذکر کنید.

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

نهایی فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

لازم است بدانید در هنگام دریافت و پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی، تمام مراحل این کار م ‌تواند توسط فرد دیگری برای شما صورت پذیرد، اما لازم است بدانید محل امضا حتما باید توسط خود فرد متقاضی پر شود پس این نکته ای است که در انتهای پر کردن فرم باید به آن دقت داشته باشید. همچنین لازم است بدانید که اگر شخصی مسافر زیر ۱۸ سال سن داشته باشد والدین او باید این فرم را امضا کرده و داخل پرانتز نوع نسبت خود یعنی پدر، مادر و سرپرست را بنویسند.

با این حال به راحتی می توانید پر کردن این فرم را به مشاورین ما سپرده و در انتها تنها جهت امضای فرم مراجعه کنید و مطمئن باشید که در این باره هیچ مشکلی در خصوص عدم پر کردن فرم توسط خودتان پیش نخواهد آمد.

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی
.

چگونه فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی را دریافت کنیم؟

همانطور که گفته شد فرم سفارت لیتوانی در اولین مراحل اخذ ویزای این کشور قرار دارد با این وجود یکی از سوالات متداول برای افراد متقاضی اخذ ویزای لیتوانی این است که چگونه و از کجا می توان فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی را تهیه نموده و آن را پر کرد؟ دقت داشته باشید در حال حاضر این فرم به صورت آنلاین در سایت ما وجود داشته که می توانید به راحتی آن را در دانلود نمایید و بعد از پر کردن آن یک کپی از این فرم را به سفارت تحویل دهید. اما باید بدانید که انجام درخواست به صورت آنلاین امکان پذیر نیست.

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

هزینه پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی همانطور که گفته شد بسیار حائز اهمیت بوده که بعضی از افراد جهت اطمینان کامل از صحت پر کردن آن، این امر بسیار مهم و حیاطی را به افراد متخصص و با تجربه در این زمینه واگذار می ‌کنند. دقت داشته باشید هیچ گونه هزینه ای برای دریافت این فرم وجود نداشته و شما می توانید آن را کاملا رایگان از سایت ویزا دریافت کنید و آن را پر نمایید.

اما اگر تمایل داشتید که این فرم توسط افراد متخصص سایت ویزا پر شود می توانید جهت اطلاع از هزینه ای که برای آن در نظر گرفته شده است با مشاورین این سایت در ارتباط باشید و پس از اطلاع از این هزینه در صورت تمایل این امر را به مشاورین ما واگذار کنید. البته لازم است بدانید این هزینه بسیار ناچیز بوده و به طور حتم در برابر مهم بودن این امر قابل مقایسه نمی باشد.

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی را با چه زبانی پر کنیم؟

خانا بودن و درست نوشتن اطلاعات تان در فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی یکی از مواردی است که می‌ تواند به شما کمک کند تا راحت تر ویزای این کشور را دریافت نمایید زیرا با وارد شدن اطلاعات درست شما در این فرم مسئولان مربوطه راحت تر با اخذ ویزای شما موافقت خواهند کرد. دقت داشته باشید لازم است نام و نام خانوادگی خود را طوری در این فرم وارد کنید که با حروف لاتین که در گذرنامه شما درج شده است هماهنگ باشد و بهتر است در صورت امکان نام محل تولد خود را نیز تبدیل کنید، و برای قید نام محل تولد نیز باید آن را به طور کامل درج نمایید.

سایر صفحات این فرم را نیز می توانید به زبان انگلیسی آلمانی تکمیل نمایید با این حال اگر به این دو زبان تسلط کامل ندارید نخواهید توانست فرم را کامل نمایید.

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

تاریخ قید شده در فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

همانطور که گفته شد یکی از بخش های موجود در فرم اپلیکیشن سفارت کشور لیتوانی مختص به مدت زمان اقامت شما در این کشور می‌باشد که باید تاریخ دقیقی را قید نمایید. توجه داشته باشید برای این امر باید تعداد روزهایی را که قصد دارید در کشور لیتوانی اقامت داشته باشید را ذکر نمایید؛ همچنین توجه داشته باشید در پرسش های ۲۹ و ۳۰ این فرم در مورد اولین تاریخ ورود برنامه ریزی شده شما به این کشور و آخرین تاریخ خروجی برنامه ریزی شده پرسش می شود که باید این تاریخ را دقیق وارد نمایید.

حال لازم است بدانید تعداد روزهای اقامت شما در کشور لیتوانی می ‌تواند از تعداد روزهای بین نخستین ورود و آخرین خروج کمتر باشد اما امکان بیشتر شدن این تعداد روزها وجود ندارد، به صورتی که اگر شما در طول این فاصله زمانی قصد خروج از کشور لیتوانی را داشتید این امکان برای شما وجود دارد.

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی برای گردش در این کشور

همانطور که گفته شد ویزای کشور لیتوانی بسیار متعدد بوده که برای هر هدف سفری که دارید باید یکی از ویزا های این کشور را دریافت نماید و همانطور که گفته شد در ابتدا قبل از پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی باید نوع آن را مشخص کنید‌. اگر شما هم قصد گردشگری در این کشور را داشتید در اولین گام برای دریافت ویزای توریستی این کشور لازم است فرم درخواست ویزا را دریافت و پر نموده و سپس به همراه دیگر مدارک به سفارت این کشور تحویل دهید.

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی برای مهاجرت به این کشور

با وجود این که کشورهای اروپایی جزو کشورهای پیشرفته جهان است که دارای سطح بالایی از زندگی است مشاهده می شود سالانه افراد زیادی قصد مهاجرت به این کشورها از جمله کشور لیتوانی را دارند. توجه داشته باشید اگر شما هم قصد مهاجرت کاری و یا تحصیلی به لیتوانی را داشتید باید بدانید که شرایط شما با دیگر روش ها کمی متفاوت است البته تنها شرط یکسان در تمامی ویزا ها، دریافت فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی می باشد اما در این بین باید بدانید که مدارک ارائه شده شما به همراه این فرم متفاوت بوده است.

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

اهمیت درخواست فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

با وجود آنچه در مورد اهمیت فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی بیان شد به طور حتم در می‌یابیم در اولین مرحله برای دریافت ویزای این کشور باید فرم درخواست ویزای لیتوانی را کامل کنید زیرا در غیر این صورت شما نمی توانید مراحل بعدی دریافت این روادید را انجام دهید. دقت داشته باشید اهمیت این فرم برای افسران کنسولی سفارت لیتوانی نیز بسیار زیاد می باشد به طوری که هر فردی که قصد سفر به این کشور را داشته باشد باید ابتدا اطلاعاتی جامع از خودش را به سفارت ارائه داده تا مورد بررسی قرار گیرد.

حال با این وجود در میابیم پر کردن این فرم به صورت دقیق و کامل تا چه حد می‌تواند در سهولت روند دریافت ویزای لیتوانی تاثیر گذار باشد.

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

نکات مهم درباره فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی

در پر کردن و درخواست فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی موارد زیادی باید مورد توجه قرار گیرد به طوری که لازم است بدانید فرم درخواست ویزا برای هر پلمتقاضی باید به صورت جداگانه پر شود و هیچ یک از قسمت های فرم سفارت نباید خالی بماند. همچنین توجه داشته باشید اگر این فرم را با رنگ سیاه پر کنید اسکن و خوانایی آن بهتر خواهد بود و لازم است بدانید با وجود اهمیت زیادی که پر کردن این فرم دارد بهتر است پس از اتمام کار حتما آن را بازخوانی کرده تا مطمئن شوید که هیچ گزینه ای را اشتباه نکرده باشید زیرا در صورت پاسخ اشتباه به یک سوال به راحتی پرونده شما ریجکت می‌شود.

فرم اپلیکیشن سفارت لیتوانی
نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای نمایشگاهی لیتوانی یکی از کشور های عضو اتحادیه اروپا که دارای شرایط مناسبی برای گردش است، کشور لیتوانی می...

تور لیتوانی یکی از راه های گذراندن یک تعطیلات متفاوت، ثبت نام در تور لیتوانی است. شما می توانید سفر...

ویزای تجاری لیتوانی ویزای تجاری لیتوانی یکی از ویزای های ملی این کشور است و دارای چندین ویزا ملی است،...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر