فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا، افراد زیادی هر ساله ویزای کشور ایتالیا را برای اهداف مختلف دریافت می‌کنند. این افراد در ابتدا باید فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را ...

چگونه فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را تکمیل کنیم؟

۸ خرداد ۱۳۹۸

فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا، افراد زیادی هر ساله ویزای کشور ایتالیا را برای اهداف مختلف دریافت می‌کنند. این افراد در ابتدا باید فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را …

راهنمای کامل فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا

ایتالیا در جنوب قاره اروپا قرار دارد و یکی از کشورهای توریستی جهان می‌باشد. افراد زیادی هر ساله ویزای این کشور را برای اهداف مختلف دریافت می‌کنند. این افراد در ابتدا باید فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را دریافت و تکمیل کنند تا بتوانند ویزای خود را اخذ کنند.

کشور ایتالیا یکی از کشورهای پر جمعیت اروپایی می‌باشد که هر ساله پذیرای گردشگران و توریستان بسیار زیادی از کشورهای مختلف جهان است. افرادی که می‌خواهند به این کشور سفر کنند می‌توانند با کمک مشاورین و متخصصین ما به راحتی فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را تکمیل کنند و در مدت کوتاهی راهی سفر به این کشور شوند.

چگونه فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را تکمیل کنیم؟ | سایت ویزا

کشور ایتالیا

همانطور که می‌دانید کشور ایتالیا در جنوب قاره اروپا واقع شده است و پایتخت این کشور شهر زیبا و دوست داشتنی رم می‌باشد. کشور ایتالیا از جمله کشورهای توسعه یافته می‌باشد و از واحد یورو استفاده می‌کند. مردم این کشور به زبان رسمی ایتالیایی صحبت می‌کنند و تقریبا بیش از ۹۱ درصد آنها مسیحی می‌باشند. این کشور با جمعیتی بیش از ۶۰ میلیون نفر پنجمین کشور پرجمعیت اروپا شناخته می‌شود.

آثار تاریخی و توریستی بسیار زیادی در این کشور وجود دارد و به همین دلیل آثار ثبت شده آن در میراث جهانی یونسکو بسیار زیاد می‌باشد. مردم ایتالیا بسیار خونگرم و مهربان هستند و دارای فرهنگی غنی می‌باشند. امروزه افرادی زیادی به اهداف مختلف به کشور ایتالیا سفر می‌کنند و در ایام مختلف سال به دنبال راهی برای گرفتن ویزا هستند.

با مشاورین و متخصص گروه ما ( ایران ویزا ) اخذ ویزای ایتالیا کار بسیار ساده و راحتی شده است. این مشاورین و متخصصین با مهارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را برای شما تکمیل می‌کنند و ویزای شما را دریافت می‌کنند.

بهترین زمان سفر به ایتالیا

آب و هوای کشور ایتالیا مدیترانه‌ای می‌باشد. در شمال کشور ایتالیا رشته کوه‌های آلپ قرار دارد که دارای آب و هوایی سرد است و در جنوب آن آب و هوای گرم و خشک می‌باشد. بهترین زمان سفر به این کشور زیبا از فروردین تا اواسط تیر ماه و همچنین در اواخر شهریور ماه تا پایان آبان ماه می‌باشد. در این ماه‌ها آب و هوای ایتالیا بسیار خوب و دلچسب می‌باشد و با ازدحام جمعیت رو به رو نخواهید شد.

در مرداد ماه این کشور بسیار گرم است و بیشتر مکان‌ها مملو از توریست‌ها و گردشگران می‌باشد و این امر ممکن است برای مسافرین خوشایند نباشد.

کشور ایتالیا دارای جذابیت‌های بسیار زیادی است که هر فرد را مجذوب زیبایی‌های خود می‌کند. هر فردی که متقاضی سفر به این کشور است می‌تواند به کم‌ترین هزینه ممکن با کمک مشاورین ما فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را پر کنند و به این کشور توریستی و زیبا سفر کند.

فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا

اولین و مهم‌ترین اقدامی که یک فرد برای درخواست ویزا باید انجام دهد، تکمیل فرم سفارت آن کشور می‌باشد. امروزه افراد زیادی به کشور ایتالیا سفر می‌کنند و این کشور هر ساله ویزاهای بسیار زیادی را به متقاضیان می‌دهد. این امر تنها در صورت اخذ فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا و همچنین تکمیل این فرم امکان‌پذیر می‌باشد.

این فرم‌ها را باید در زمان مراجعه به سفارت ایتالیا به همراه سایر مدارک تکمیل داد. فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را باید با اطلاعات شخصی فرد متقاضی ویزا تکمیل شود و هر گونه مغایرتی در اطلاعات موجود در فرم باعث رد درخواست و همچنین طولانی‌تر شدن روند درخواست ویزا می‌شود. پس بهتر است این امر را به متخصصین و مشاورین ما بسپارید.

متخصصین و مشاورین ما

همانطور که گفته شد برای سفر به کشور ایتالیا در ابتدا باید فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را تکمیل و پر کرد. از آنجاییکه تکمیل کردن این فرم بسیار مهم می‌باشد. بهتر است آن را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید تا بتوانید با خیالی راحت چمدان سفر خود را ببندید. متخصصین و مشاورین ما در این امر سابقه طولانی دارند و سالانه فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را برای افراد زیادی تکمیل می‌کنند.

خوشبختانه در این امر موفق بوده‌اند و توانسته برای تمامی افراد ویزا را دریافت کنند. شما نیز اگر می‌خواهید با خیالی راحت فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را تکمیل کنید این امر را به متخصصین ما بسپارید. این افراد با صرف یک هزینه بسیار کم فرم را برای شما تکمیل می‌کنند و پس از آن می‌توانید ویزای خود را بگیرید.

اخذ فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا

فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را می‌توان به دو صورت دریافت کرد. این فرم به دو صورت اینترنتی و همچنین به صورت مراجعه حضوری به آژانس مسافرتی به فرد داده می‌شود. در روش اینترنتی می‌توانید وارد سایت خدمات ویزا شوید و این فرم را دریافت کنید و در روش مراجعه حضوری می‌توانید این فرم را از شرکت ما دریافت کنید. تکمیل فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا برای اخذ ویزای این کشور بسیار مهم می‌باشد و باید برای هر فرد متقاضی ویزا یک فرم تکمیل شود.

مهم‌ترین قسمت در دریافت فرم و ارائه آن به سفارت، تکمیل درست و صحیح اطلاعات می‌باشد که هر گونه مغایرت و اشتباهی ممکن است باعث رد درخواست ویزا شود و در این صورت فرد مجبور می‌شود دوباره روند درخواست ویزای خود را آغاز کند.

اخذ فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا | سایت ویزا

سفارت ایتالیا

هر فردی که می‌خواهد ویزای ایتالیا را دریافت کند، باید برای اخذ ویزا و ارائه مدارک خود به سفارت این کشور مراجعه کند. خوشبختانه کشور ایتالیا در شهر تهران سفارت دارد و مراجعین می‌توانند تمامی خدمات اخذ ویزا را از این سفارت دریافت کنند. سفارت ایتالیا در شهر تهران و در خیابان نوفل لو شاتو بوده و پلاک آن ۶۸ می  باشد.

این سفارت همه روزه از یک شنبه‌ها ساعت ۶ تا ۱ بعدظهر تا روز جمعه به تمامی مراجعین خدمات خود را ارائه می‌دهد. افراد فقط می‌توانند در زمان تعیین شده به سفارت مراجعه کنند و در غیر این صورت هیچ جوابی دریافت نخواهند کرد.

اخذ وقت سفارت ایتالیا

هر فردی که می‌خواهد ویزای ایتالیا را دریافت کند می‌تواند وقت این سفارت را به صورت آنلاین در سایت خدمات ویزا دریافت کند. این افراد می‌توانند برای نوبت وقت سفارت به آدرس سایت خدمات ویزا مراجعه کنند و از طریق آن نوبت خود را اخذ بنمایند.

در این سایت مراجعین ابتدا باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنند و آنچه که در سایت گفته شده را مرحله به مرحله انجام دهند. این افراد بعد از آپلود کردن اطلاعات خود در سایت می‌توانند نوبتی برای مراجعه به سفارت دریافت کنند.

اما اگر می‌خواهید تمامی مراحل کار شما دقیق و قانونی انجام شود می‌توانید این امر را به متخصصین و مشاورین ما بسپارید تا این افراد برای شما وقت سفارت ایتالیا را دریافت کنند. بعد از دریافت نوبت می‌توانید با خیالی راحت با کمک مشاورین فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را تکمیل کنید.

انواع ویزا های ایتالیا

کشور ایتالیا یکی از اعضای پیمان شینگن می‌باشد که فرد متقاضی ویزا برای سفر به این کشور باید ویزای شینگن داشته باشد. این کشور نه تنها ویزای توریستی به متقاضیان ارائه می‌دهد، بلکه هر ساله افراد زیادی ویزاهای دیگری مانند ویزای تجاری، ویزای کار، ویزای تحصیلی، ویزای نمایشگاهی، ویزای ازدواج، ویزای بیماری، ویزای ورزشی، ویزای افراد برجسته و مقامات کشوری، ویزای مخصوص افراد هنرمند و … را به افراد متقاضی می‌دهد.

اما ویزای توریستی این کشور از مهم‌ترین ویزاهای این کشور می‌باشد که هر ساله افراد زیادی آن را دریافت می‌کنند. برای هر کدام از این ویزاها باید فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را تکمیل نموده و ارائه داد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای ایتالیا

هر نوعی ویزایی را که می‌خواهید از سفارت ایتالیا دریافت کنید باید مدارکی را برای اخذ ویزا ارائه دهید.

این مدارک شامل:

  • دریافت فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا و کپی از آن
  • ارائه دو قطعه عکس بدون روتوش مربوط به همان سال
  • داشتن گذرنامه‌ای که دارای دو برگ سفید باشد و حداقل اعتباری بیش از ۳ ماه داشته باشد.
  • پرداخت هزینه ویزا برای هر فرد متقاضی
  • دعوتنامه تکمیل شده
  • کارت شناسایی به همراه کپی و ترجمه
  • کارت ملی به همراه کپی و ترجمه
  • داشتن مدارک شغلی ترجمه شده
  • مدارکی مبنی بر تمکین مالی فرد متقاضی
  • پرینت ۶ ماهه آخر حساب بانکی
  • ارائه اصل و کپی بیمه نامه مسافرتی
  • بلیط رزرو شده هواپیما برای رفت و برگشت
  • کپی از صفحات گذرنامه که دارای مهر شینگن می‌باشند
  • ارائه گواهی بازنشستگی در صورت بازنشسته شدن
  • گواهی اشتغال به تحصیل در صورت محصل بودن
  • گواهی اشتغال به کار در صورت کارمند بودن
  • رضایت نامه والدین برای کودکانی که زیر ۱۸ سال می‌باشند.
  • دانشجویای و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های می‌بایست کارت دانشجویی و کارت عضو هیئت علمی خود را ارائه دهند.
  • افرادی که کار آزاد دارند باید ترجمه جواز کسب و یا اینکه کارت بازرگانی خود را داشته باشند.
  • ارئه یک سند مالکیت
  • تمامی این مدارک را باید ترجمه کرد و از هر کدام یک کپی ارائه داد.

هزینه ویزای ایتالیا

بهتر است بدانید برای اینکه ویزای کشور ایتالیا را دریافت کنید باید هزینه‌ای را برای دریافت ویزا پرداخت کنید. تمامی افرادی که متقاضی ویزا هستند باید این هزینه ویزا را پرداخت نمایند.

هزینه ویزای ایتالیا برای افراد متخلف متفاوت می‌باشد. کودکان زیر ۶ سال رایگان می‌باشند و افرادی که بین سن ۶ تا ۱۲ سال می‌باشند می‌بایست نیم هزینه را بدهند و افراد بزرگسال باید هزینه را به طور کامل پرداخت کنند. این هزینه به صورت نقدی پرداخت می‌شود و البته افرادی که عضو کشورهای شینگن هستند هزینه ویزای آنها رایگان می‌باشد.

بهتر است بدانید که این هزینه برای بررسی مدارک شما و فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا می‌باشد و در صورت رد شدن درخواست شما این مبلغ برگردانده نمی‌شود.

در صورتی که درخواست ویزای شما رد شود می‌توانید دوباره درخواست ویزای را بدهید و فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را تکمیل کنید و روند اخذ ویزا را دوباره آغاز کنید. اما در صورتی که ویزای شما پذیرفته شود می‌توانید طبق برنامه مشخص خود برای سفر به این کشور زیبایی توریستی آماده شوید.

مدت زمان صدور ویزا

افرادی که می‌خواهند به ایتالیا سفر کنند بهتر است از دو ماه قبل برای درخواست ویزای خود اقدام کنند. در ابتدا فرد باید فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا  را دریافت کند و بعد وقت سفارت را بگیرد و تمامی این مراحل تقریبا سه هفته طول می‌کشد.

بعد از مراجعه به سفارت و ارائه مدارک سفارت تقریبا چیزی بیش از دو هفته را برای بررسی مدارک شما می‌گذارد و بعد از آن به شما اعلام می‌کند که مدارک شما تائید شده است یا نه. پس بهتر است فرد متقاضی از دو ماه قبل از برنامه سفر خود اقدام کند تا در تاریخ مشخص بتواند به سفر خود به این کشور اروپایی برود.

ارائه دعوتنامه

یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به ایتالیا ارائه دعوت نامه برای اخذ ویزا می‌باشد. در صورتی که می‌خواهید به اهداف تجاری، توریستی، ازدواج، کار، تحصیل و … به این کشور رویایی سفر کنید، می‌توانید از هم پیمانان و خویشاوندان خود درخواست دعوتنامه کنید.

این دعوتنامه روند اخذ ویزای شما را سریع‌تر می‌کند و می‌توانید در مدت زمان کوتاهی ویزای خود را بگیرید. در کنار این دعوتنامه باید یک کپی از مدرک اقامتی فرد و همچنین آدرس محل سکونت و کار و همچنین شماره تلفنی از او ارائه دهید تا مورد بررسی قرار بگیرند. این دعوتنامه در اخذ ویزا به شما کمک زیادی می‌کند و می‌تواند مانند یک ضمانت نامه برای شما باشد.

تکمیل فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا برای ویزا های توریستی، سرمایه گذاری و تحصیلی

این سه نوع ویزا از متداول‌ترین نوع ویزاهای کشور ایتالیا می‌باشند و هر ساله افراد زیادی این ویزاها را دریافت می‌کنند. در اینجا به طور مختصر درباره آنها صحبت می‌کنیم.

ویزای توریستی: این نوع ویزا مشخصا برای اهداف توریستی و گردشگری مسافرین داده می‌شود. افرادی که می‌خواهند این ویزا را بگیرند باید حساب مالی خوبی داشته و این موضوع تعیین‌کننده اصلی اخذ ویزای آنها می‌باشد. با اخذ این ویزا می‌توان تا ۹۰ روز در این کشور ماند و البته هر ۶ ماه یکبار می‌توان دوباره به این کشور رفت.

کشور ایتالیا از جمله کشورهایی است که هر ساله ویزاهای توریستی زیادی را با تکمیل فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا به متقاضیان می‌دهد و این افراد به راحتی می‌توانند از این کشور بازدید کنند.

ویزای سرمایه گذاری: یکی دیگر از ویزاهای مهم کشور ایتالیا ویزای سرمایه گذاری می‌باشد. این نوع ویزا به افرادی داده می‌شود که هدف اصلی آنها سرمایه گذاری در کشور ایتالیا می‌باشد. این افراد می‌توانند در این کشور ملک بخرند و یا اینکه سرمایه گذاری در امور مختلف کنند.

افرادی که خواهان سرمایه گذاری هستند، باید سرمایه اولیه را خودشان تامین کنند. در این صورت ویزا به آنها داده می‌شود. با هدف شروع یک کار جدید یا سرمایه گزاری در یک کار در این کشور می‌توان به راحتی ویزای ایتالیا را گرفت. در زمان تکمیل فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا باید ذکر شود که این ویزا برای سرمایه گذاری است.

ویزای تحصیلی ایتالیا: این نوع ویزا به افرادی داده می‌شود که می‌خواهند در این کشور تحصیل کنند و به تحصیلات تکمیلی بپردازند. این نوع ویزا کوتاه مدت و یا بلند مدت می‌باشد و بر حسب نوع درخواست فرد داده می‌شود.

فردی که می‌خواهد ویزای تحصیلی را بگیرد باید در یکی از دانشگاه‌های این کشور و یا یکی از موسسات تحصیلی آن قبول شده باشد و یک دعوتنامه از آنها ارائه دهد. این افراد در صورت تمایل بعد از تکمیل تحصیل خود می‌توانند در ایتالیا بمانند و اقامتی دائم داشته باشند. این افراد نیز برای ویزای خود باید فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را تکمیل کنند.

چند نکته در زمان مراجعه به سفارت ایتالیا

هر گاه می‌خواهید به سفارت ایتالیا مراجعه کنید باید مواردی را در زمان مراجعه رعایت کنید تا بتوانید ویزای خود را بدون هیچ دردسری دریافت کنید.

  • اگر کودکی زیر ۱۲ سال می‌باشد و بخواهید برای او ویزا بگیرید، باید یک قیم قانونی و یا والدین او مدارک درخواست ویزا را ارائه دهند.
  • در صورتی که خانوادگی سفر می‌کنید، برای هر کدام از اعضای خانواده باید فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را تکمیل کنید. اطلاعات وارد شده در فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا برای هر فرد درست و صحیح باشد.
  • تمامی افرادی که بالای سن ۱۲ سال می‌باشند باید انگشت نگاری شوند.
  • باید کپی تمامی مدارک خود را به همراه داشته باشید، چرا که کپی آنها را سفارت نگه می‌دارد و مدارک اصل را به شما تحویل می‌دهد.
  • در زمان مراجعه به سفارت و کنسولی ایتالیا، نمی‌توانید هیچ گونه موبایل، لب تاپ و حتی تبلت را با خود ببرید.
  • پوشیدن لباس‌های مرتب و شیک در زمان مراجعه بسیار مهم می‌باشد.
  • هیچ گونه سلاح سرد و یا گرمی را نباید به همراه خود داشته باشید.
چند نکته در زمان مراجعه به سفارت ایتالیا | سایت ویزا

شما نیز اگر می‌خواهید ویزای ایتالیا را دریافت کنید می‌توانید این کار را به متخصصین و کارشنایان ما بسپارید. این افراد در زمینه فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا مهارت زیادی دارند و در مدت کوتاهی ویزای این کشور را برای شما دریافت می‌کنند.

هزینه تکمیل فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا بسیار کم می‌باشد و با صرف یک هزینه کم می‌توانید از اخذ ویزای خود مطمئن باشید. با اعتماد به ما فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را بدون هیچ مشکلی تکمیل کنید. چرا که ما مطمئن‌ترین و ارزان‌ترین راه را برای اخذ ویزا و تکمیل فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا برای شما و اعضای خانواده‌تان انتخاب می‌کنیم.


سوالات متداول فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا

از طریق چه راه هایی می‌توان فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا را دریافت کرد؟

هنگام تکمیل فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا برای ویزای سرمایه‌گذاری چه نکته‌ای را باید رعایت کنیم؟

پیش از پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا چه کاری باید انجام دهیم؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های فلورانس یکی از شهرهای ایتالیا، شهر زیبا و دوستداشتنی فلورانس می باشد که همواره گردشگران، این مکان را...

راهنمای کامل سفر به رم سفر به رم برای افرادی که به تاریخ و آثار باستانی علاقه مند هستند، بسیار...

هتل های ایتالیا هتل های زیادی در جهان وجود دارند که از نظر هنر و معماری زیبا شهرت خود را...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر