کشور هلند

دانستنی های لازم درباره سفر به هلند

۱۰ دی ۱۳۹۷

سفر به هلند

هلند، یکی از مهم ترین کشور های اروپایی از جهت گردشگری به حساب می آید که به دلیل آب و هوای خوب آن و همچنین داشتن مناطق گردشگری فراوان، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. سفر به هلند به دلیل ارائه امکانات گردشگری فراوان و همچنین فرهنگ مردم این کشور بسیار لذت بخش خواهد بود. قبل از سفر باید مواردی را رعایت نمایید که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

کشور هلند

از آنجا که امروزه میزان گردشگران روبه افزایش است، کشور هلند از کشورهایی است که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. پایتخت هلند شهر آمستردام می باشد که یکی از شهر های معروف اروپا محسوب می شود. کشور هلند مناطق تاریخی بسیاری دارد که بازدید از این مناطق در سفر به هلند قطعا لذت بخش خواهد بود. آرامش شهرهای کشور هلند و بافت زیبای آن سبب هرچه زیباتر شدن منطقه شده است.

همچنین فرهنگ مردم این کشور به گونه ای است که هیچ بی نظمی در آن ایجاد نخواهد شد. کشور هلند به دلیل داشتن نقاط گردشگری فراوان و همچنین جاذبه های طبیعی زیبا مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است و هرساله گردشگران بسیاری اقدام سفر به هلند می نمایند. همچنین کنار هم بودن بافت قدیمی و جدید اکثر شهرهای هلند باعث شده که این کشور اهمیت گردشگری بسیاری داشته باشد و مردم در سفر به هلند لذت ببرند.

کشور هلند
کشور هلند

آب و هوا و بهترین زمان سفر به هلند

به طور کلی آب و هوای کشور هلند به گونه ای است که در تمام فصول سال امکان بازدید از این کشور وجود دارد و می توان در هر فصلی جهت سفر به هلند اقدام کرد. کشور هلند از پر بارش ترین کشورهای جهان است که تقریبا در تمام فصول سال بارش بسیاری دارد. تابستان های هلند آب و هوای بسیار معتدل و کمی مرطوب خواهد داشت که سفر به کشور هلند در این فصل رونق بسیاری دارد.

تمامی مراتع و کل بخش های کشور به دلیل بارش فراوان سرسبز بوده و فضایی دلنشین ایجاد خواهد کرد که قطعا در سفر به هلند بسیار لذت بخش خواهد بود. زمستان های هلند، رنگ سفید همه مناطق این کشور را فرامیگیرد و آب و هوای این فصل نیز مناسب خواهد بود و دمای زیر صفر را در این کشور تجربه نخواهید کرد به همین سبب در فصل زمستان نیز گردشگران بسیاری اقدام به سفر می نمایند.

سفر به هلند
سفر به هلند

مدارک مورد نیاز سفر به هلند

سفر به هلند نیز مدارکی نیاز خواهد داشت که جواز عبور به هلند و همچنین اجازه خروج از کشور را داشته باشید. جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز سفر، بهتر است به یکی از شرکت های مسافربری شهر خود مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را جویا شوید. از مدارکی که باید جهت تکمیل پرونده خود ارائه دهید شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، چند قطعه عکس و مدارک دیگر می باشد. همچنین وجود دعوتنامه و نوع ویزا نیز جهت تکمیل پرونده مورد نیاز خواهد بود. پس از تکمیل مدارک باید اقدام به انتخاب تور مناسبی جهت سفر به هلند باشید چرا که تورها انواع متفاوتی خواهند داشت و انتخاب هریک از آن ها بستگی به خواست شما خواهد داشت.

سفر به هلند
سفر به هلند

اخذ ویزا و بلیط سفر به هلند

جهت اخذ ویزای هلند ابتدا باید به سفارت کشور هلند در ایران مراجعه کنید و دلیل سفر خود را اعلام نمایید. چنانچه از کشور هلند دعوتنامه داشته باشید شرایط آسان تر خواهد بود و در صورت نبود دعوتنامه، اقدام به فراهم نمودن مدارک مورد نیاز ویزا خواهید نمود. ویزا شینگن پس از تکمیل مدارک شما در صورت نبودن مشکل در کمتر از ۱۵روز به شما تحویل داده خواهد شد.
پس از دریافت ویزای شینگن باید اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید. یکی از روش های خرید بلیط، مراجعه به آژانس های مسافرتی معتبر خواهد بود که می توانید بلیط سفر به هلند را از این مراکز دریافت نمایید. اما نباید همیشه ارزان بودن بلیط سبب خرید شما شود؛ چرا که باید به نوع هواپیما و خدمات ارائه شده توجه نمایید.

اخذ ویزا و بلیط سفر به هلند
اخذ ویزا و بلیط سفر به هلند

مناطق گردشگری هلند

کشور هلند به دلیل قدمت فراوان تاریخی آن مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. پارک هوگو ولوو هلند، از مناطقی است که در سفر به هلند قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت. این پارک خدمات بسیاری به مسافرین ارائه می دهد که از جمله این خدمات می توان به در اختیار گذاشتن دوچرخه های رایگان می باشد. منظره زیبای این پارک به همراه حوضچه، زیبایی فراوانی به آن بخشیده است. جزایر فریزیان غربی از مناطقی است که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می گیرد. از دیگر مناطق گردشگری هلند می توان به کانال های آمستردام هلند اشاره کرد که امکان گشت به وسیله قایق نیز بر روی آن وجود خواهد داشت که در سفر به هلند حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت. میدان دام  وسط میدانی هم نام در شهر آمستردام است که در دور این میدان نیز مناطق گردشگری فراوانی وجود دارد.

موزه های هلند

کشور هلند موزه های بسیاری را در دل خود جای داده است که هریک از این موزه ها جهت به نمایش در آوردن قدمت این کشور تعبیه شده اند. بزرگترین و مهم ترین موزه هلند، موزه ریجکس می باشد که آقار قدیمی هنرمندان بزرگ رنگ و روی زیبایی به این موزه بخشیده است. تابلو گشت شبانه مهم ترین اثر این موزه به حساب می آید که در سفر به هلند حتما از این تابلو زیبا دیدن نمایید. موزه خانه رامبراند، از دیگر موزه های معروف آمستردام می باشد که تمام وسایل خانه و آثار رامبراند در این موزه به جای مانده اند که دیدن این اجناس قطعا ارزشمند خواهد بود چرا که رامبراند علاقه فراوانی به اجناس قدیمی و ارزشمند داشته است که همگی در این موزه نگهداری شده اند.

سفر به هلند
سفر به هلند

شهر های معروف هلند

هلند شهر های بزرگ و تاریخی بسیاری دارد که قبل از سفر به هلند بهتر است اطلاعاتی در این باره داشته باشید. آمستردام مهم ترین و زیباترین شهر هلند به شمار می رود و بسیاری از مناطق گردشگری هلند در این کشور واقع شده است همچنین بافت زیبای شهر و سرسبز بودن مناطق آن حتما در سفر به هلند مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. از دیگر شهرهای مهم و زیبای هلند می توان به شهر الفت اشاره کرد که بافت زیبای این شهر تحسین برانگیز خواهد بود و فضای آرام آن حس خوبی به شما خواهد داد. از دیگر شهرهای معروف هلند می توان به شهر لاهه اشاره کرد که نام آن زبان زد است؛ چرا که این شهر به عنوان پایتخت سیاسی هلند به حساب می آید.

سفر به هلند
سفر به هلند

هتل های هلند

هتل های معروف هلند، در شهر آمستردام پایتخت این کشور واقع شده اند. از جمله این هتل ها می توان به هتل سوئیتز اشاره کرد که بافت زیبا و لاکچری آن مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است که اقامتی آرام را در این هتل تجربه خواهید کرد. از دیگر هتل های معروف هلند می توان به هتل والدورف آستوریا اشاره کرد که بافت زیبا و لاکچری آن سبب شده که بسیاری از گردشگران در این هتل اقامت نمایند. از دیگر هتل های معروف هلند می توان هتل های پرینسنگرت، گرند امرات، ان اچ کالکشن و ماریوت اشاره کرد که تمامی خدمات مورد نیاز مسافرین را ارائه می دهند.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

تور آمستردام در این مقاله قصد داریم به ارائه اطلاعاتی در مورد تور آمستردام بپردازیم اگر تور آمستردام را انتخاب...

درباره هلند کشور هلند با داشتن جاذبه های دیدنی فراوان و تنوع نژادی گوناگون یکی از مهمترین کشورهای اروپایی قرار...

وقت سفارت هلند کشور هلند در شمال غربی قاره اروپا قرارگرفته است.این کشور با شهر زیبای آمستردام که پایتخت این کشور...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر