سفر به مالت

دانستنی های لازم درباره سفر به مالت

۱۵ دی ۱۳۹۷

سفر به مالت

مالت یکی از جزایر زیبای مدیترانه ای است که در جنوب اروپا قرار دارد. این جزیره زیبا مملو از مناظر زیبای طبیعی است که همین باعث شده است بسیاری از افراد سفر به مالت را برای گذراندان تعطیلات خود انتخاب کنند. این جزیره زیبا به دلیل مسافت نزدیکی که تا کشور ایتالیا دارد، ایتالیا کوچک نیز نامیده می شود. اگر شما هم قصد سفر به مالت و دیدن این جزیره زیبا را دارید با این مقاله همراه شوید تا با جزیره مالت و نحوه سفر به آنجا آشنا شوید.

سفر به شهر والتا پایتخت مالت

به هنگام سفر به مالت پیشنهاد می شود که حتما به والتا مرکز مالت نیز سفر کنید. این شهر زیبا دارای معماری های زیبایی به سبک باروک است و می توان آن را کوچکترین شهر در پایتخت های جهان دانست. برای سفر به این شهر زیبا باید با یکی از ده ها کشتی که در این شهر لنگر می اندازد به آنجا سفر کنید.

بهترین ساعت برای دیدن از این شهر زیبا، غروب است که شهر ساعات کاری شلوغی را نمی گذارند و آرام شده است. با قدم زدن در کوچه های این شهر، می توانید معماری های باروک را ببینید و شگفت زده شوید. در شهر والتا می توانید از کاخ و موزه مستر، موزه ملی باستان شناسی، بنای پیانوی رنزو، ساختمان پارلمان و سالن تئاتر روباز که از دیدنی های این شهر است، دیدن نمایید.

سفر به جزیره کومینو و تالاب آبی

اگر شما نیز علاقه مند به دیدن سواحل و ورزش های آبی هستید در سفر به مالت دیدن جزیره کومینو و تالاب آبی پیشنهاد می شود. تالاب آبی یکی از تالاب های روباز با شن های سفید است که می توانید در آنجا به شنا و غواصی بپردازید. در کنار این تالاب زیبا جزیره بکر و زیبای کویمنو واقع شده است که برای مسافرت زوج های جوان بسیار مناسب است.

سفر به شهرهای سلمیا و سنت جولیان

در سفر به مالت از دیگر شهرهای زیبا و دیدنی، سلمیا و سنت جولیان است که حتما در سفر به مالت باید از این دو شهر دیدن نمایید. این دو شهر به هم چسبیده اند و به راحتی می توانید از هر دوی آنها دیدن کنید. تفریحگاه های ساحلی این دو شهر یکی از پرطرفدارترین دیدنی های این دو شهر است. این تفریحگاه ها مشرف به دریای زیبای مالت و صخره های فیروزه ای رنگ و زیبا است که می توانید از دیدن آن لذت ببرید. شهر سلمیا و سنت جولیان دارای ساختمان ها و بناهای غول پیکر سیمانی بسیاری است. برخلاف شهر والتا کافه ها و مراکز تفریحی این دو شهر زیبا تا دیروقت باز است و جوانان تا دیروقت به خوش گذرانی می پردازند.

سفر به شهرهای سلمیا و سنت جولیان
سفر به شهرهای سلمیا و سنت جولیان

سفر به شهر مدینا

مدینا به جواهر مالت معروف است. پس دیدن از مدینا را در سفر به مالت از دست ندهید. مدینا شهری مربوط به قرون وسطی است که در ۴۰۰۰ سال سکونتگاه افراد مختلف بوده است و تا زمان ورود شوالیه ها، پایتخت مالت بوده است. این شهر بسیار آرام است و حدود ۴۰۰ نفر در آن زندگی می کنند و هیچ خودرویی حق رفت و آمد در آن را ندارد. خیابان های زیبا و تنگ این شهر برای بسیاری از فیلم های تاریخی به عنوان لوکیشن استفاده می شود. پلاتوهای گوناگون و کلیسای سنت پل از دیدنی های این شهر تاریخی و زیبا است که در سفر به مالت نباید آن را از دست بدهید.

سفر به مالت
سفر به مالت

سفر به شهرهای بیرگو، ایسلا و برملا در مالت

این سه شهر زیبا و بندری از دیدنی های جزیره مالت است که در سفر به مالت باید از آنها دیدن نمایید. پیاده روی در سواحل این سه شهر بسیار جذاب است. شما می توانید در کوچه پس کوچه های بیرگو قدم بزنید و از خیابان های پر پیچ و خم ایسلا به باغ های گارد یولا بروید و از برج مراقب گارد یولا که یکی از دیدنی های مشهور مالت است دیدن کنید. کوچه پس کوچه های بیرگو سراسر پوشیده از گلدان های گل و بسیار زیبا است.

خلیج طلایی یکی از مشهورترین سواحل مالت

یکی از سواحل زیبا و مشهور مالت، خلیج طلایی است که در سفر به مالت دیدن این جزیره طلایی و زیبا حتما پیشنهاد می شود. شما می توانید در این ساحل شنی و زیبا به راحتی استراحت کنید. این ساحل پر از چترهای زیبا است که می توانید در زیر آن آفتاب بگیرید. کلاب های بسیار زیادی در نزدیکی این ساحل قرار دارند و همچنین می توانید برای استراحت نیز به هتل بزرگی که در نزدیکی این ساحل ساخته شده است بروید و اقامت کنید. این ساحل از پرطرفدارترین و شناخته شده ترین ساحل های مالت است که گردشگران بسیاری هر ساله به آنجا سفر می کنند.

سفر به مالت
سفر به مالت

روستای مارسالوک

اگر سفر به روستا و دیدن آن برای شما جذاب و دیدنی است در سفر به مالت دیدن روستای مارسالوک را از دست ندهید. این روستای زیبا و بکر، حدود ۳۰ دقیقه با والتا فاصله دارد. بهترین راه برای رفتن به روستای مارسالوک اتوبوس است. دیدن مناظری از قایق های رنگی و بازارهای محلی که هر روزه در این روستا برپا می شود، یکی از جذابیت های این روستا است. شما می توانید با پیاده روی در این روستا از مناظر دیدنی آن لذت ببرید.

روستای مارسالوک
روستای مارسالوک

بهترین هتل های مالت برای اقامت

در سفر به مالت قطعا انتخاب یک هتل خوب می تواند خاطره سفر را برای شما چند برابر زیبا کند. بنابراین بهتر است قبل از سفر به مالت با تعدادی از این هتل ها آشنا شوید تا بتوانید بهترین هتل را برای اقامت خود در طول سفر انتخاب نمایید.

هتل آپارتمان پارک لن یکی از زیباترین و بهترین هتل های مالت است که برای مسافرت با خانواده عالی است. هتل ملیهابی نیز یکی از زیباترین هتل های مالت است که برای کسانی که هتل های ساحلی را دوست دارند، اقامت در این هتل پیشنهاد میشود. یکی دیگر از هتل های بی نظیر و عالی برای دوستداران هتل های ساحلی، هتل وستین است که می توانید در سفر به مالت در آن اقامت نمایید و از سواحل زیبای اختصاصی این هتل لذت ببرید.

هتل ۵ ستاره اکسترا، بی شک یکی از بی نظیرترین هتل های مالت است که با سبک قرن ۱۷ میلادی تزیین شده است. هتل گزو برای کسانی که می خواهند در محیطی طبیعی و آرام اقامت داشته باشد، جایی بسیار مناسب است. از دیگر هتل های معروف و زیبای مالت می توان به هتل و اسپا پرلونا، هتل و اسپا سن آلتن، هتل ولتا و کاسا الول اشاره نمود.

بهترین هتل های مالت برای اقامت
بهترین هتل های مالت برای اقامت

غذاهای معروف مالت

بی شک یکی از مهمترین قسمت های سفر، خوردن غذاهای محلی جایی است که به آنجا سفر می کنید. در سفر به مالت شما می توانید غذاهای معروف و محلی آنجا را امتحان کنید و لذت ببرید. غذاهای محلی مالت از گیاهان و ادویه های مخصوص تشکیل شده است. غذاهای دریایی از مهمترین غذاهای این جزیره زیبا است که به طرفداران غذاهای دریایی در سفر به مالت پیشنهاد می شود که حتما آن را امتحان نمایند. طعم ماهی های تازه و بی نظیر را می توانید در مالت تجربه کنید.

غذاهای مالت
غذاهای مالت

اما اگر غذاهای دریایی را دوست ندارید می توانید غذاهای ایتالیایی، سیسیلی، لبنانی و آفریقایی را در سفر به مالت سفارش دهید و از خوردن آنها لذت ببرید. در کنار خوردن غذاهای عالی ، در سفر به مالت حتما به کافه های این جزیره زیبا بروید و کافه گردی را در کافه های پرطرفدار و بی نظیر مالت، تجربه کنید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای مالت با دریافت ویزای مالت می توانید به این کشور زیبا سفر کنید و سفری خوش را برای خود...

ویزای توریستی مالت در این مقاله قصد داریم که مطالبی را در مورد ویزای توریستی مالت ارائه دهیم اگر می...

تور مالت یکی از بهترین انگیزه ها برای زندگی، سفر و مسافرت به سر تا سر این کره خاکی می...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر