سفر به فلورانس، در سفر به فلورانس و دیدن آثار و بناهای تاریخی دوره رنسانس، لذت بخش ترین سفر را تجربه خواهید کرد. در این مقاله قصد راهنمایی شما در سفر به ...

دانستنی های لازم درباره سفر به فلورانس

۲۰ دی ۱۳۹۷

سفر به فلورانس، در سفر به فلورانس و دیدن آثار و بناهای تاریخی دوره رنسانس، لذت بخش ترین سفر را تجربه خواهید کرد. در این مقاله قصد راهنمایی شما در سفر به …

سفر به فلورانس

فلورانس در شمال کشور ایتالیا واقع شده است که از نظر آب و هوا، بسیار خوش آب و هوا بوده و به دلیل آثار و بناهای تاریخی بسیاری که از دوره رنسانس در آن موجود است در لیست شهرهای توریستی می باشد. در سفر به فلورانس و دیدن زیبایی و طبیعت بی نظیر آن، بی شک این احساس به شما دست خواهد داد که قلم موی استادان نقاشی، این طرحها و نقش ها را خلق کرده است.

در سفر به فلورانس و دیدن آثار و بناهای تاریخی دوره رنسانس، لذت بخش ترین سفر را تجربه خواهید کرد. در این مقاله قصد راهنمایی شما در سفر به فلورانس را داریم. در صورتیکه قصد سفر به کشور ایتالیا و شهر فلورانس را دارید راهنمایی های لازم را از مقاله ذیل دریافت نمایید.

دانستنی های لازم درباره سفر به فلورانس، در سفر به فلورانس و دیدن آثار و بناهای تاریخی دوره رنسانس، لذت بخش ترین سفر را تجربه خواهید کرد | سایت ویزا

آب و هوای شهر فلورانس

در سفر به هر شهری یکی از اصول  اساسی دانستن زمان مناسب برای سفر به آن شهر است. این که در کدام فصل سال به کدام شهر سفر باید کرد یکی از اصلی ترین نکات است. بدون آگاهی از موقعیت آب و هوایی شهری که به آن قصد سفر داریم بی شک لذتی نخواهیم برد.

در سفر به فلورانس بهترین فصل سال، تابستان و بهار است. در شش ماه اول سال آب و هوای شهر فلورانس بسیار خوب و شهر از نظر جمعیت کمتر و خلوت تر است. توصیه می شود در ماه های می، ژوئن و سپتامبر (ده اردیبهشت تا نه تیر و هشت شهریور تا ده مهر) به شهر فلورانس سفر کنید و از دیدن جاذبه های گردشگری و طبیعت زیبایی این شهر لذت ببرید.

در سفر به هر شهری یکی از اصول  اساسی دانستن زمان مناسب برای سفر به آن شهر است | سایت ویزا

موقعیت جغرافیایی شهر فلورانس

در سفر به فلورانس ایتالیا که در شمال شرقی کشور ایتالیا قرار گرفته و حدود ۱۰۲/۴۰ کیلومتر مربع مساحت دارد. به پایتخت پادشاهی ایتالیا قدم نهاده اید.شهر تاریخی فلورانس ایتالیا به مهد تمدن هنرمندان دوره هزاره اروپا مشهور است.اگر بخواهیم شهر فلورانس را خیلی کوتاه معنی کنیم، فلورانس را در دو کلمه هنر و زیبایی خلاصه می کنیم.اکثر هنرمندان مطرح از شهر فلورانس به پا خواسته اند.

اقتصاد در سفر به فلورانس

شهر فلورانس ایتالیا نه تنها از نظر زیبایی، هنر و فرهنگ و تاریخ زبانزد است. بلکه یکی از مهم ترین مراکز کسب و کار و تجارت در اروپا به حساب می آید و در آن شرکت های بزرگ و کوچک و چند ملیتی بزرگ دایر هستند. از نظر تولید محصولات مد و فشن و ماشین آلات صنعتی و محصولات پیشرفته ،در صدر جدول پیشرفت قرار دارد. از نظر جذب نیروی انسانی ماهر و ایجاد اشتغال و ریشه کردن بیکاری، در تلاش برای بهبود وضعیت خود هستند.

شهر فلورانس ایتالیا نه تنها از نظر زیبایی، هنر و فرهنگ و تاریخ زبانزد است. بلکه یکی از مهم ترین مراکز کسب و کار و تجارت در اروپا به حساب می آید | سایت ویزا

آثار تاریخی در سفر به فلورانس

پل پونته وچیو: این پل یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین پل های شهر فلورانس است و بیشتر شهرت پل پونته وچیو به دلیل فروشگاه ها و مغازه های زیبا و متنوع موجود در آن است. مغازه ها به طور منظم و با بافت قدیمی و تاریخی خود کاملا به چشم می آیند.

کلیسای جامع فلورانس: این کلیسا یکی از جامع ترین آثار باستانی شهر فلورانس است و به نماد زیبایی این شهر معروف است و نام آن کلیسای سانتا ماریا دل فیوره می باشد. اولین صحنه ای که با دیدن کلیسا به چشم می آید گنبد آجری رنگ و بزرگ موجود در کلیسا است چنانچه بخواهید به بالای گنبد بروید باید از ۴۶۴ پله بالا بروید و از دیدن زیبایی و ابهت کلیسا از بالا لذت ببرید.

موزه سن مارکو: این کلیسا نیز در شهر فلورانس ایتالیا موجود می باشد که دارای یک صومعه نیز هست.با گذشت زمان های طولانی این کلیسا تبدیل به موزه شده و در سفر به فلورانس جز مناطق تاریخی محسوب می شود که توریست ها علاقه و ذوق زیادی به دیدن آن دارند.

قصر مدیچی: خانواده ای ثروتمند که در دوره رنسانس در این قصر زندگی می کردند و به شغل بانکداری مشغول بودند و بعد ها اعضای این خانواده جز سیاست مداران و نجیب زادگان شدند.و قدرت و نفوذ بسیاری بدست آوردند که بعد ها در طول زمان نفوذشان نه تنها ایتالیا بلکه کل اروپا را متحول کرد.

پارک بوبولی: پارک بوبولی توسط اعضا خانواده مدیچی تاسیس شد و این پارک زیبا و جذاب دارای مجسمه ها و آثار تاریخی خیره کننده ای است که مربوط به رم باستان می باشند.

 کلیسای سانتا کروچه:کلیسای سانتا کروجه به معنی صلیب مقدس است. و در سفر به فلورانس یکی از جاذبه های تاریخی به حساب می آید و آرامگاه بزرگانی چون گالیله می باشد.

رود آرنو: رود ارنو از دامنه های کوه فالترنا واقع در رشته کوهای آپنین در توسکانی سرچشمه می گیرد.

قصر وکیو: قصر وکیو در قرن دوازده میلادی ساخته شده و مدت های مدیدی تحت مالکیت خانواده مدیچی بوده است.در سفر به فلورانس حتما از قصر وکیو دیدن نمایید.

شرح مختصری از فلورانس

فلورانس در سال ۸۰ میلادی توسط ژنرال رومی به نام لس ویسکوز بلنوس سولا تاسیس شد.او این محل را به عنوان سکونتگاهی برای سربازان خود بنیاد نهاد و آن را فلوینتا نامید. که به معنی جریان آب است و به محل قرارگیری این شهر بین دو رودخانه اشاره دارد.نام فلورینتا بعد ها به نام فلورنتا در آمد.

نام فلورانس که در فارسی رواج دارد در اصل شکل فرانسوی آن است. شهر فلورانس از سال ۱۸۶۵ تا سال ۱۸۷۰ پایتخت پادشاهی ایتالیا بوده است. در سده های میانه کانون بازرگانی و مرکز امور مالی اروپا بوده است.بعدها رنسانس ایتالیا از این شهر آغاز شده است. خاندان مید چه سالهای سال در شهر فلورانس حکومت کرده اند.

فلورانس در سال ۸۰ میلادی توسط ژنرال رومی به نام لس ویسکوز بلنوس سولا تاسیس شد.او این محل را به عنوان سکونتگاهی برای سربازان خود بنیاد نهاد و آن را فلوینتا نامید | سایت ویزا

انواع هنر به ویژه هنر معماری و تندیس گری در شهر فلورانس جایگاه ویژه ای داشته است به طوری که این شهر را به یکی از مراکز هنری اروپا معرفی کرده است.فلورانس همچنین بیش از چهل موزه و نگارخانه هنری دارد که مهمترین آن ها گالری اوفیتزی و پالاتزوپیتی به شمار می آید. بیش از ۳۵۰ تا ۱۰۰۰ نفر مهمترین هنرمندان دومین هزاره اروپا (از سال هزار میلادی تا دوهزار میلادی ) در این شهر زندگی می کردند.

شهر فلورانس با برخی شهرها خواهر خوانده شده است که عبارتند از شهر اصفهان ایران شهر کاسل آلمان، شهر رنس فرانسه، شهر سمرقند ازبکستان ، شهر سیدنی استرالیا و چندین شهر در کشورهای مختلف دنیا. از این رو شهر فلورانس ایتالیا یکی از شهر های مهم جهان از قدیم الزمان تا حالا بوده و هست.

مرکز شهر فلورانس فشرده است و می توان با قدم زدن، کل زیبایی ها و دیدنی های این شهر زیبا را نظاره گر بود.در سفر به فلورانس علاوه بر دیدن، از غذاهای خوشمزه آن نیز لذت برد.حال که به فلورانس ایتالیا سفر کرده اید بهتر است یک تور برج پیزا هم بگیرید.برج پیزا معروف ترین برج کج جهان است.

نظریه ها و عقاید زیادی در مورد کج بودن این برج وجود دارد اما تاکنون کسی از علت اصلی کج بودن برج پیزا خبر ندارد.

برجی علت این کج بودن برج پیزا را به معماران نسبت داده اند و عده ای دیگر نشست های نامتقارن زمین را علت آن می دانند.آنچه که از شواهد به دست آمده، موسولینی برای عمود کردن برج پیزا تلاش فراوانی کرده است اما موفق نشده است و هر ساله این برج کج تر از سال پیش است.


سوالات متداول سفر به فلورانس

سفر به فلورانس بهتر است چه زمانی صورت بگیرد؟

یکی از جاذبه هایی که در سفر به فلورانس بازدید از آن را پیشنهاد می‌دهید، چیست؟

در سفر به فلورانس از کدام جاذبه های تاریخی بازدید کنیم؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

اطلاعات کامل درباره رم درباره رم شهری تاریخی و با قدمت دیرینه صحبت می کنیم، چنانچه قصد سفر به این...

درباره فلورانس جلوه روح رنسانس و هنر در جای جای شهر فلورانس ایتالیا به چشم می خورد. همه ساله توریست...

راهنمای کامل روادید ایتالیا روادید ایتالیا از پر طرفدارترین روادیدهای اروپایی می باشد که مورد توجه عموم مردم کشورمان قرار...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر