سفر به فرانسه

دانستنی های لازم درباره سفر به فرانسه

۱۵ دی ۱۳۹۷

سفر به فرانسه

سفر به کشور فرانسه با جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد خاطرات خوشی رقم خواهد زد. چشم اندازهای زیبا، کافه های دنج، معماری بی نظیر، طبیعت زیبا و … در سفر به فرانسه منتظر حضورتان هستند تا لحظاتی شاد برایتان ایجاد کنند. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره سفر خواهیم پرداخت تا تجربه های بهتری از سفرتان داشته باشید.

کشور فرانسه

یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار، فرانسه است که همواره توریست های فراوانی به شهرهای مختلف آن سفر می کنند. با یک بار سفر به فرانسه برای دیدار دوباره نیز برنامه ریزی خواهید کرد. برای داشتن سفری بهتر لازم است که در رابطه با آب و هوای این کشور، جاذبه های گردشگری، اطلاعات پرواز و بهترین زمان سفر آشنا باشید که برای تان شرح خواهیم داد. هر سال حدود ۸۹ میلیون گردشگر به فرانسه سفر می کنند و از جاذبه های آن لذت می برند.

کشور فرانسه
کشور فرانسه

آشنایی مختصری با کشور فرانسه

برای سفر به فرانسه باید بدانید مردم این کشور به زبان فرانسوی صحبت می کنند و واحد پول آن یورو می باشد، جهت رانندگی فرانسه به سمت راست است.

این کشور در اتحادیه اروپا به عنوان دومین کشور پرجمعیت شناخته می شود و مرکز آن شهر پاریس است. در شهر های مختلف آن جاذبه های مشهوری وجود دارد که برخی در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند. با هر سلیقه ای که باشید در این کشور به شما خوش خواهد گذشت چون جاذبه های متنوعی دارد.

آشنایی مختصری با کشور فرانسه
آشنایی مختصری با کشور فرانسه

آب و هوای کشور فرانسه

آب و هوای فرانسه به صورت ۴ منطقه آب و هوایی است که شامل دریایی مرطوب با فصل تابستانی خنک، نیمه قاره ای دارای فصل تابستانی گرم و زمستانی سرد، منطقه متوسطه با فصل تابستانی گرم و زمستانی سرد در قسمت شمال و منطقه ای مدیترانه ای دارای تابستان های گرم و زمستان های سرد در قسمت جنوبی می باشد. در این کشور با آب و هوای متغیری رو به رو هستیم و گاهی با ریزش باران در فصل بهار و تابستان رو رو می شویم. فصل بهار آن ملایم و حدوداً خشک است و پاییزی مشابه فصل بهار دارد، گرم ترین ماه ها در فرانسه ماه ژوئیه و اوت می باشد.

آب و هوای کشور فرانسه
آب و هوای کشور فرانسه

بهترین زمان سفر به فرانسه

اقلیم های متنوعی را در کشور فرانسه شاهد هستیم و برای سفر به آن در تمام فصل ها می توانید اقدام کنید. اگر جاذبه ای خاص و یا مقصدی ویژه را در نظر گرفته اید بهتر است در مورد آب و هوا بیشتر دقت کنید. بهترین زمان سفر به فرانسه از لحاظ هزینه ها، بازدید از جاذبه ها، لذت بردن از تفریحات ساحلی و خرید کردن را برای تان شرح می دهیم. به صورت کلی برای داشتن سفری ارزان بهتر است فصل های کم گردشگر را انتخاب کنید زیرا افزایش تعداد گردشگران موجب افزایش هزینه ها خواهد شد.

بهترین زمان برای بازدید از جاذبه ها

در سفر به فرانسه اگر قصد دارید جاذبه ها را به دور از ازدحام گردشگران تماشا کنید و در هوایی ملایم به گشت و گذار بپردازید فصل معمولی سال را انتخاب کنید. فصل معمولی سال در فرانسه همان ماه های مه تا سپتامبر می باشد، این موقع از سال در پاریس زمان شلوغی گردشگران است البته در همه فصل ها انبوه گردشگران را در پاریس خواهید دید ولی اوایل ماه مارس و اواخر اکتبر میزان گردشگران کمتر از زمان های قبلی است و فرصتی برای خلوت تر شدن شهر می باشد.

بهترین زمان سفر به فرانسه برای تفریحات ساحلی

اگر قصد دارید برای تفریحات ساحلی سفر به فرانسه داشته باشید ماه های ژوئن تا سپتامبر را انتخاب کنید زیرا تنها در این ماه ها دمای آب برای شنا کردن به اندازه مناسب گرم است. انبوه گردشگران را در سواحل فرانسه در این ماه ها خواهید دید، اگر قصد دارید هم از گرمی آب لذت ببرید و هم جمعیت کمتری را در سواحل ببینید بهترین زمان اواسط ماه سپتامبر است. برای گشت و گذار و قدم زدن در ساحل نیز بهترین زمان آوریل تا اکتبر می باشد.

بهترین زمان سفر به فرانسه جهت خرید

به دلیل وجود حراج های فصلی تابستانی و زمستانی بسیاری از کشورهای اروپایی که فرانسه یکی از آنها می باشد با انبوه مسافران رو به رو می شود که علاقه زیادی به خرید کردن دارند. در این حراج ها فرصت خرید کردن با قیمت های مناسب را خواهید داشت.

علاقه مندان به خرید از اواسط ژانویه تا اواسط ماه فوریه و هم چنین اواخر ماه ژوئن تا اوایل اوت را برای سفر به فرانسه می توانند انتخاب کنند و کالاهای مورد نظر خود را در حراج ها خریداری کنند. در فصل تابستان معمولاً جمعیت گردشگران زیاد است از این رو اگر قصد دارید هم هزینه های سفرتان کاهش پیدا کند و هم تخفیف های خوبی بگیرید حراج های زمستانی را انتخاب کنید.

بازدید از برج ایفل در سفر به فرانسه

یکی از سازه های مشهور در پاریس که ۸ هزار قطعه فلزی در ساخت آن به کار رفته است برج ایفل می باشد و طراح آن شخصی به نام گوستاو ایفل می باشد. این برج را از مهمترین جاذبه های پاریس می دانند که ارتفاعی به اندازه ۳۲۰ متر دارد. چشم اندازهای زیبایی از طبقات این برج قابل مشاهده است، این برج به قدری بزرگی و شکوه دارد که موجب حیرت گردشگران می شود.

رستوران های مشهوری در برج وجود دارد که غذاهای لذیذ و خوش مزه ای را در آن می توانید میل کنید. چشم اندازی که از طبقه بالای برج قابل مشاهده است در روزهای صاف و آفتابی به ۷۰ کیلومتر می رسد. گوستاو ایفل این برج را در ابتدا تنها برای نمایشگاه جهانی ۱۸۸۹ طراحی کرد و در آغاز با انتقادهایی نیز رو به رو شد اما امروزه از جاذبه های محبوب در پاریس به شمار می آید. در سفر به فرانسه حتما از این برج دیدن کنید.

سفر به فرانسه
سفر به فرانسه

بازدید از کاخ سلطنتی در سفر به فرانسه

در سفر به فرانسه با رفتن به کاخ سلطنتی سابق پادشاهان فرانسه، موزه لوور را خواهید دید که از موزه های برتر اروپا به شمار می آید و مشهورترین آثار هنری تمدن غربی در آن نگهداری می شود. دو تابلوی مشهور به نام تابلو مونالیزا که اثر لئوناردو داوینچی است و تابلوی ازدواج در قانا که اثر ورونز است در این موزه نگهداری می شود. بیشتر از ۳۰ هزار اثر هنری در این موزه وجود دارد که بسیار با ارزش هستند و برای دیدن همه آنها باید وقت بگذارید. بیشتر آثار این موزه به دلیل وجود پادشاهانی است که در لوور زندگی کرده اند.

کاخ سلطنتی فرانسه
کاخ سلطنتی فرانسه

بازدید از کاخ ورسای در سفر به فرانسه

کاخ ورسای را نشان دهنده افتخار سلطنت فرانسه می دانند که در سفر به این کشور بازدید از آن را پیشنهاد می کنیم. این کاخ در ابتدا لژ کوچکی بود که لوئی چهاردهم آن را به کاخ تبدیل کرد و سبک باروک را در فضای داخلی آن خواهید دید. کاخ ورسای نمادی از قدرت لوئی چهاردهم بود. بخشی از کاخ تالار آیینه است که در آن مردم برای ملاقات با شاه در آن منتظر می ماندند. علاوه بر معماری باشکوه باغ هایی در این کاخ وجود دارد که طراحی بی نظیری دارند.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

روادید فرانسه یکی از پرطرفدارترین روادید اروپایی که در ایران گرفته می شود روادید فرانسه می باشد، کشور فرانسه همواره...

هتل های فرانسه یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در اروپا، فرانسه است. هتل های فرانسه با خدمات و امکانات زیادی...

هتل های پاریس اگر قصد سفر به پاریس که یکی از بهترین و شگفت آورترین شهرهای دنیا است را دارید...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر