سفر به سوئیس

دانستنی های لازم درباره سفر به سوئیس

۱۱ دی ۱۳۹۷

سفر به سوئیس

سوئیس کشوری کوچک در اروپای شرقی قرار گرفته است. این کشور با طبیعتی بسیار زیبا یکی از امن ترین و زیبا ترین کشورهای قاره ی اروپاست. سفر به سوئیس بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات است. مردم این کشور با چهار زبان آلمانی، فرانسوی و رومانیایی و ایتالیایی صحبت می کنند. حتی اگر به هیچ یک از این زبان ها مسلط نیستید، نگران نباشید، مردم این کشور به زبان انگلیسی نیز صحبت می کنند.

سفر به سوئیس
سفر به سوئیس

اولین قدم برای سفر به سوئیس

اولین گام برای سفر به سوئیس، اقدامات لازم جهت تهیه ویزای شینگن است. ویزای شینگن برای ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا مورد نیاز است که سوئیس نیز یکی از این کشورها می باشد. اگر می خواهید به عنوان توریست به این کشور سفر کنید، ویزای توریستی اروپا را باید بگیرید.

آژانس مسافرتی ما خدمات کاملی را جهت اخذ ویزای سوئیس به شما عرضه می کند و شما را در این امر یاری می کند. از جمله کارهای دیگری که قبل از سفر به سوئیس باید انجام دهید، خرید بلیط هواپیمای سوئیس است. فرودگاه ایران بلیط هواپیما مستقیم به سمت سوئیس ندارد، به همین دلیل هواپیما ها عمدتاً چند توقف دارند. ما به شما بهترین بلیط هواپیما و با بهترین قیمت را پیشنهاد می کنیم که بتوانید با خیال راحت به این کشور زیبا سفر کنید.

تهیه ی مدارک مورد نیاز برای سفر

علاوه بر مدارک شناسایی و ویزا، شما به مدارک دیگری نیز نیاز دارید. برای سفر به سوئیس، شما به یک بیمه سفر مناسب نیاز دارید. این بیمه باید تمام موارد همچون گم شدن لوازم را در بر گیرد. بیمه سلامت نیز یکی از موارد مهم دیگر است. اگر قرص یا داروی خاصی مصرف می کنید، بهتر است داروی خود را به همراه داشته باشید زیرا هزینه خرید دارو و خدمات درمانی در اروپا بسیار گران است.

سفر به سوئیس
سفر به سوئیس

بهترین زمان برای سفر به سوئیس

سوئیس در تمام ایام سال طبیعت بسیار زیبایی دارد و در هر فصل، این کشور جاذبه های خاص خود را دارد. زمان سفر به سوئیس به شرایط شما بستگی دارد ولی باید بهترین زمان را برای سفر به سوئیس انتخاب کنید که بتوانید بیشترین لذت را از جاذبه های این شهر تجربه کنید.

سفر به سوئیس
سفر به سوئیس

هوای سوئیس بسیار مطبوع است و تابستان هایی بسیار معتدل دارد. از ماه ژوئن تا سپتامبر، فصل تابستان است و بهترین زمان برای انجام فعالیت های ورزشی می باشد. فصل های پر گردشگر در این کشور، ماه های جولای و آگوست است و به دلیل تراکم بالای گردشگران، قیمت هتل ها و بلیط هواپیما بسیار گران است. سوئیس کشور بسیار گرانی است و باید هزینه ی بالایی را برای سفر به سوئیس صرف کنید، آژانس های مسافرتی معتبر تلاش دارند تا بهترین راهکار ها با کم ترین هزینه را به شما معرفی کند تا بتوانید با هزینه ی کمتر به این کشور زیبا سفر کنید.

فصل بهار و اوایل پاییز، فصولی با گردشگران کم تر است و هزینه ها در این فصل ها پایین تر است. در ماه های دسامبر و ژانویه می توانید از حراجی های کریسمس و برنامه های سال نو لذت ببرید، البته در این فصول هوای سوئیس سرد است ولی با این حال این کشور جاذبه های خاص خود را در زمستان دارد، شما در فصل زمستان می توانید از امکانات اسکی روی یخ استفاده کنید.

تغییرات آب و هوایی کشور سوئیس زیاد است. در زمان سفر به سوئیس به تغییرات هوایی در شهرهای مختلف سوئیس توجه کنید و مکان مورد نظر خود را مشخص کنید.

جاذبه های گردشگری سوئیس

سوئیس کشوری با طبیعت کوهستانی و فلات های متعدد، جاذبه های طبیعی فراوانی دارد و شما می توانید از جاذبه های طبیعی این کشور لذت ببرید. علاوه بر جاذبه های طبیعی، این کشور مکان های تاریخی با معماری های متعددی دارد. در ادامه برخی از مناطق دیدنی این کشور را به شما معرفی می کنیم.

آپنزل

آپنزل یکی از بهترین مقاصد در سفر به سوئیس است. این ناحیه با کوه های آلپ و چشم اندازهای طبیعی و زیبا، برای دوستداران طبیعت بسیار مناسب است. آپنزل همچون بهشتی است که بر روی زمین قرار گرفته است. شما می توانید با تله کابین های این ناحیه، از کوه های بلند و دشت های اطراف آپنزل دیدن کنید. در سفر به سوئیس تجربه کردن غذاهای محلی بسیار لذت بخش است. شما با سفر به آپنزل می توانید غذاهای محلی و لذیذ این ناحیه را تجربه کنید و پنیرها و لبنیات این شهر را بچشید.

برن

برن پایتخت سوئیس است. در سفر به سوئیس از دیدن پایتخت این کشور غافل نشوید. برن با خیابان های زیبا و سنگ فرش و برج های باشکوه، موزه های مختلف و خانه های قدیمی رنگارنگ برای توریست های این کشور، بسیار جذاب است. شهر برن با داشتن پارک های مختلف و موزه های زیبا و یک استادیوم بزرگ و رستوران های مجلل، جذابیت فراوانی دارد.

برن
برن

سنت موریتز

این شهر زیبا در دره ی انگادین قرار گرفته است و بهترین نقطه برای گردش در کوه های آلپ به شمار می رود. سنت موریتز با رودخانه های آرام و کوه های بلند و قلعه های باشکوه یکی از بهترین شهر ها برای سفر به سوئیس است. این شهر امکانات ورزشی متعددی همچون اسکی، اسنوبرد، اسکی روی یخ، پاتیناژ، و ورزش های دیگری همچون دوچرخه سواری در کوهستان و کوهنوردی دارد. شهر سنت موریتز بازارهای مجلل و بزرگی دارد. اگر به دنبال خرید در سوئیس هستید، می توانید از خرید در بازار های این شهر لذت ببرید.

سفر به سوئیس
سفر به سوئیس

هزینه‌های سفر به سوئیس

سوئیس کشور گرانی است، هزینه اقامت و رستوران ها و همچنین حمل و نقل در این کشور بالاست. سفر به این کشور زیبا برای شما کمی گران تمام می شود ولی توجه داشته باشید که راه هایی وجود دارد که بتوانید کمی در هزینه ها صرفه جویی کنید. هتل های سوئیس گران قیمت هستند، علاوه بر این شما باید به یورو خرج کنید و به همین دلیل سفر به سوئیس گران خواهد شد.

در سفر به سوئیس شما می توانید به جای اقامت در هتل های لوکس و گران قیمت از مسافرخانه ها و مهمانسرا های موجود در شهر استفاده کنید و یا می توانید در آپارتمان های اجاری ای که مبله هستند اقامت کنید. یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین تجربه ها در سفر به این کشور، اقامت در خانه های روستایی است. شما می توانید به مناطق طبیعی سوئیس بروید و در منازل کشاورزان این منطقه اقامت کنید. مردم این نواحی بسیار مهمان نواز هستند و شما با این کار می توانید با سبک زندگی روستاییان این منطقه آشنا شوید و غذاهای لذیذ و محلی این نواحی را تجربه کنید.

هزینه های سفر به سوئیس
هزینه های سفر به سوئیس

در این مقاله ما متنی به منظور راهنمای سفر به سوئیس و معرفی مناطق مختلف این کشور برای شما شرح دادیم. اگر شما می خواهید به این کشور سفر کنید، می توانید به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه کنید تا در اسرع وقت کارشناسان مراحل ویزای شما را پیگیری نمایند.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

تور سوئیس سوئیس یکی از زیباترین کشورهای اروپایی و شهرهای آن از جمله مرفه ترین شهرهای جهان است. تور سوئیس...

تور ژنو ژنو یکی از شهرهای بسیار دیدنی در اروپا است که هر ساله گردشگران بسیاری به قصد تفریح و...

اقامت سوئیس کشور سوئیس با داشتن فرصت های پیشرفت عالی در زمینه های کاری، تحصیلی و زندگی باعث شده است...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر