سفر به سوئد

دانستنی های لازم درباره سفر به سوئد

۲۷ آذر ۱۳۹۷

سفر به سوئد

سفر به سوئد از هیجان خاصی برخوردار است چرا که می توان در پایتخت این کشور قصرهای مربوط به پادشاهان سوئدی را از نزدیک مشاهده نمود. در سفر به سوئد توصیه می کنیم وضعیت آب و هوا و همچنین هزینه اقامت و خورد و خوراک را نیز مورد ارزیابی قرار دهید.

راهنمای سفر به کشور سوئد

از مهم ترین سفرهای خارجی که طرفداران خاصی به همراه دارد سفر به سوئد می باشد. از بارزترین نکات در رابطه با این سفر دیدن مکان های تاریخی و طبیعی این کشور می باشد. سوئد را می توان جزء کشورهای تشریفاتی دنیا به شمار آورد که در همسایگی کشورهای مختلفی از جمله فنلاند، نروژ و دانمارک قرار گرفته است و با این کشورها مرز مشترکی دارد.

در این کشور با یک ویژگی مهم مواجه می شوید و آن شش ماه شب و شش ماه صبح در طول سال می باشد. چهار فصل سال را تنها می توان در بخش های جنوبی کشور توریستی سوئد مشاهده نمود. برای سفر به سوئد می بایست در رابطه با آب و هوا، تاریخچه و فرهنگ مردمان آن اطلاعات مناسب و کافی کسب نمایید. در ادامه با ما همچنان همراه باشید در صورتی که قصد سفر به این منطقه تشریفاتی را در ذهن می گذرانید.

سفر به سوئد
سفر به سوئد

توجه به موقعیت مکانی در سفر به کشور سوئد

در سفر به سوئد می بایست به موقعیت مکانی این کشور توجه کافی نمایید تا با اطلاعات کافی و لازم به این کشور سفر نمایید. آب و هوای بسیار سرد این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی و جایگیری آن در شمال اروپاست. ده میلیون نفر در این کشور تشریفاتی مشغول کار و زندگی می باشند. این کشور در چهار ناحیه با چند کشور دیگر هم مرز می باشد. در جنوب غربی کشور سوئد دانمارک واقع شده است. خلیج بوتنی در سمت شرق کشور سوئد قرار گرفته است و دریای بالتیک نیز در سمت جنوب شرقی آن واقع شده است. کشور نروژ نیز در قسمت غربی کشور سوئد جای گرفته است. موقعیت مکانی مناسب و ایده آل این کشور انتخاب سفر به کشور سوئد را برای بسیاری از مسافران و توریست ها راحت تر نموده است.

سفر به سوئد
سفر به سوئد

اطلاعات لازم و کافی در سفر به کشور سوئد

در سفر به سوئد توجه به تاریخچه این کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است. سوئد جزء کشورهایی است که از قدمت تاریخی برخوردار و اتفاقات جالبی را در دهه های مختلف تجربه نموده است. زمان شکل گیری این کشور به سال ۱۳۹۷ باز می گردد. متحد شدن این کشور در زمان شاه گوستاو اول در دهه ۱۶ انجام شده است.

امپراتوری سوئد در دهه ۱۷ شکل گرفت و در دهه ۱۸ بسیاری از بخش های فتح شده بازگردانده شد. مردمان این سرزمین به زبان سوئدی سخن می گویند و واحد پول آن کرون می باشد. تنها یک ساعت و نیم این کشور با تهران اختلاف ساعت دارد. استکهلم اسکاوستا، گوته بورگ لاندو تر و گوتنبرگ ستی سه مورد از فرودگاه های کشور سوئد می باشند.

سفر به سوئد
سفر به سوئد

توجه به وضعیت جوی در سفر به کشور سوئد

در بخش ابتدایی این مطلب در رابطه با موقعیت جغرافیایی و مکانی کشور سوئد اطلاعات مختصری در اختیارتان قرار دادیم. در سفر به سوئد توصیه می کنیم که لباس گرم همراه خود داشته باشید چرا که این کشور در شمال اروپا واقع شده است و این موضوع در شرایط جوی و آب و هوای سوئد تأثیر گذار می باشد. استکهلم پایتخت این کشور اغلب در زمستان با بارش برف فراوان مواجه می شود که این موضوع برای بسیاری از توریست ها قابل اهمیت می باشد. سالانه مسافران بسیاری از طریق رزرو تور اروپا به این کشور سفر مینمایند.

از مهم ترین ویژگی های آب و هوای کشور سوئد تابستان های خنک آن است. سفر به این کشور در این فصل بسیار مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد. برای سفر به کشور سوئد انتخاب بهترین زمان بستگی به علایق و سلایق خودتان دارد خواه زمستان را برای این سفر انتخاب کنید و یا اینکه در ایام خنک تابستان به این کشور سفر نمایید.

سفر به سوئد
سفر به سوئد

توجه به آداب و رسوم در سفر به کشور سوئد

قبل از سفرهای داخلی و خارجی بسیاری از افراد به آداب و رسوم مردم منطقه مقصد توجه خاصی می کنند چرا که دانستن اطلاعاتی در این زمینه سفر را برای آن ها لذت بخش تر خواهد نمود. در سفر به سوئد توصیه می کنیم این موضوع را نیز مدنظر قرار دهید و اطلاعات کافی در رابطه با آداب و فرهنگ مردمان این کشور کسب نمایید.

 Fika یک وعده در این کشور محسوب می شود که در تایم آن اهالی این کشور به نوشیدن قهوه اقدام می کنند و این حاکی از علاقه شدید سوئدی های به این نوشیدنی است. از نکات جالب در رابطه با آداب و رسوم این کشور بدون کفش وارد شدن به داخل منزل می باشد. اگر به یک مهمانی سوئدی دعوت شدید توصیه می کنیم به هیچ عنوان قبل از درآوردن کفش های خود وارد منزل آن ها نشوید.

هزینه های جاری در سفر به کشور سوئد

در سفر به سوئد از مهم ترین موضوعاتی که می بایست به آن توجه ویژه و کافی داشته باشید هزینه های مختلف از جمله هزینه اقامت و خورد و خوراک می باشد. اکثر هتل های این کشور دارای امکانات و خدمات مناسب با بهترین کیفیت می باشند و این موضوع باعث شده هزینه اقامت در سوئد از توان هر کسی برنیاید. جالب است بدانید که هاستل های کمی در این کشور دایرند که بتوان برای اقامتی کم هزینه به آن ها مراجعه نمود.

در رابطه با هزینه خورد و خوراک در این کشور می بایست عنوان نمود که برای هر وعده غذایی براساس نوع رستوران و کافه های مختلف شهرهای این کشور می بایست هزینه ای متفاوت پرداخت نمود. به عنوان مثال برای خوردن یک وعده غذای دو نفره هزینه ای حدود ۶۰۰ کرون نیاز خواهد بود. برای نوشیدن یک فنجان قهوه در کافه های این کشور قیمت مناسبی در نظر گرفته شده است.

سفر به سوئد
سفر به سوئد
سفر به سوئد
سفر به سوئد

اطلاعاتی در رابطه با شهرهای مختلف در سفر به کشور سوئد

در سفر به سوئد می توانید یکی از شهرهای دیدنی این کشور را انتخاب کنید و از جاذبه های طبیعی و تاریخی آن دیدن نمایید. از میان شهرهای کشور سوئد می توان به دو مورد دیدنی و مهم آن اشاره کرد. استکهلم پایتخت این کشور به همراه شهر گوتنبرگ تا به امروز بیشترین مراجعه کننده را به خود دیده اند.

چهارده جزیره در شهر استکهلم بنا شده اند و این موضوع باعث جذب بیشتر توریست به این شهر شده است. روی آب قرار گرفتن شهر استکهلم و طولانی بودن شب های زمستانی آن از ویژگی های بارز این شهر شناخته می شوند. در سفر به کشور سوئد می توانید به شهر گوتنبرگ نیز مراجعه نمایید. این شهر دارای طبیعت و آثار دیدنی و بکری است که لذت سفر به این کشور را برای مسافران دو برابر خواهد نمود.

سفر به سوئد
سفر به سوئد

توجه به مکان های دیدنی در سفر به کشور سوئد

در سفر به سوئد می توانید مکان ها و جاذبه های گردشگری و توریستی مختلفی را از نزدیک مشاهده نمایید. قصر سلطنتی استکهلم از بخش های قدیمی این شهر شناخته می شود که جزء جاذبه های تاریخی سوئد به شمار می رود. ۶۰۰ اتاق در هفت طبقه این قصر وجود دارند که جزء اقامتگاه های اصلی پادشاه سوئد محسوب می شدند. سه موزه مهم و دیدنی در این قصر برای عموم دایر شده اند.

از دیگر دیدنی های شهر استکهلم می توان به موزه واسا اشاره کرد که با یک کشتی قدیمی جذابیت خاصی برای توریست فراهم نموده است. قصر دروت نینگ هولم نیز از دیگر مکان های توریستی این کشور به شمار می رود که برای رسیدن به آن یک سفر پنجاه دقیقه ای با قایق را می توان تجربه نمود.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های استکهلم شهر استکهلم پایتخت کشور سوئد می باشد و دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است. امروزه افراد...

هتل های گوتنبرگ در هنگام سفر مهم‌ترین دغدغه‌ای که داریم بی شک انتخاب محل اقامت و استراحت می‌باشد. این که...

ویزای نمایشگاهی سوئد توسعه و رونق کسب و کار از جمله اهداف عالی هر شرکت و صنعتی می باشد. بدین...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر