سفر به دورتموند، امروزه مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران واقع شده است که شما می توانید در سال های اخیر شاهد برگزاری انواع تورهای مختلف به مقصد این شهر ...

دانستنی های لازم درباره سفر به دورتموند

۱۱ آبان ۱۳۹۸

سفر به دورتموند، امروزه مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران واقع شده است که شما می توانید در سال های اخیر شاهد برگزاری انواع تورهای مختلف به مقصد این شهر …

سفر به دورتموند امروزه مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران واقع شده است که شما می توانید در سال های اخیر شاهد برگزاری انواع تورهای مختلف به مقصد این شهر هستند و گردشگران می توانند به راحتی در یکی از این تورها شرکت نموده و از جاذبه های دیدنی و بی نظیر این شهر بازدید داشته باشند. وضعیت آب و هوایی شهر دورتموند نیز بسیار معتدل و مناسب می باشد و گردشگران می توانند در یکی از بهترین زمان های ممکن، بلیط هواپیمای این شهر را تهیه و خریداری کرده و اقدام به سفر داشته باشید.

دانستنی های لازم درباره سفر به دورتموند | سایت ویزا

شهر دورتموند و سفر به دورتموند

آیا شما نیز به دنبال سفر به دورتموند هستید؟ آیا می دانید که بهترین زمان بازدید چه زمانی می باشد؟ از شما دعوت می شود که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی کرده و اطلاعات جالبی را در این خصوص به دست آورید.

شهر دورتموند یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای آلمان است که با داشتن جاذبه های بسیار بی نظیر و شگفت انگیز خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جلب نماید. شهر دورتموند از پرجمعیت ترین شهرهای این کشور است و سهم بسیار زیادی را در اقتصاد و تجارت این کشور به عهده داشته است.

جمعیت این شهر در سال 2005 در حدود 15000 نفر بوده است و مردمان آن نیز بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند. شهر مذکور در غرب آلمان واقع شده و با داشتن 280 کیلومتر مربع از بزرگترین شهرهای این کشور به شمار می آید. اقتصاد این کشور مبنی بر معادن مختلف بوده که از مهمترین این منابع می توان به ذخایر آهن و زغال سنگ اشاره کرد. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد جاذبه های شهر دورتموند، فرودگاه و هزینه های سفر به دورتموند توضیحات بیشتری را به حضور شما ارائه دهیم.

بهترین زمان سفر به دورتموند

سفر به دورتموند امروزه مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده است به طوری که بسیاری از افراد به دنبال بازدید از بهترین و شگفت انگیزترین جاذبه های این شهر هستند. یکی از مهمترین موضوعاتی که در مورد سفر به دورتموند وجود دارد، بهترین زمان بازدید از این شهر می باشد که بی شک عوامل بسیار زیادی در این امر دخیل است که از مهمترین آنها می توان به شرایط آب و هوایی، اوقات فراغت گردشگران و بلیط شهر دورتموند اشاره کرد.

این شهر تا زمان 885 یکی از روستاهای بسیار معروف آلمان بوده که با نام تروتمانی معروف بوده و در سال 1220 به شهر امپراتوری تبدیل شد به طوری که در سال 1815 توانست به ایالت وستفالیایی ملحق شود. تاریخچه بسیار بی نظیر و جذاب این شهر نیز بسیار شنیدنی و جالب می باشد. اگر شما نیز به دنبال یک سفر بسیار به یادماندنی و منحصر به فرد هستید می توانید سفر به دورتموند را در اولویت های خود قرار دهید و لحظات بسیار باشکوهی را برای خود و خانواده خود به ارمغان آورید.

سفر به دورتموند و جاذبه های دیدنی شهر دورتموند

یکی از مهمترین و اصلی ترین عواملی که سبب شده است تا بسیاری از گردشگران و توریست ها سفر به دورتموند را در اولویت های خود قرار دهند که بی شک جاذبه های این شهر از بهترین و مهمترین جاذبه های کشور آلمان نیز به شمار می آید. از مهمترین و بهترین این جاذبه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد که شما نیز می توانید بازدید از آنها را در اولویت بگذارید:

  • کلیسای رینولد: این کلیسا با داشتن 104 متر ارتفاع در قرن سیزدهم ساخته شده است و با داشتن معماری و طراحی بسیار بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کند.
  • وستفالن پارک: این پارک با داشتن 175 هکتار زمین و 2600 گونه گل یکی از بهترین و جذاب ترین جاذبه های طبیعی این شهر به شمار می آید که سالانه میلیون ها گردشگر و توریست از این پارک بازدید می کنند.
  • موزه محصولات حمل و نقل: یکی از جالب ترین و دیدنی ترین مکان های بازدیدی در این شهر به شمار می آید که در این موزه می توانید انواع وسایط حمل و نقل را از زمان های بسیار دور مورد بازدید قرار دهید.
  • هوهانسی بورگ: این قلعه در جنوب شهر دورتموند واقع شده است و از مرکز شهر 12 کیلومتر فاصله دارد که قدمت آن به قرن هشتم باز می گردد و با داشتن ارتفاع بسیار بلند خود از نقاط دور هم می توان آن را دید.
 سفر به دورتموند و جاذبه های دیدنی شهر دورتموند | سایت ویزا

فرودگاه دورتموند

فرودگاه دورتموند از زیباترین و مجهزترین فرودگاه های کشور آلمان است و در سال 1925 تاسیس شده است که با داشتن امکانات و خدمات بسیار باشکوه خود توانسته است توجه و رضایت بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جلب کند و مدرن ترین خدمات را برای مسافران خود به ارمغان آورد. در سفر به دورتموند می توانید از فرودگاه این شهر خدماتی از جمله دریافت بیمه پزشکی و تمدید ویزا بهره مند شوید و یکی از بهترین و بی نظیرترین سفرهای خود را به اروپا و کشور آلمان شکل دهید.

هزینه های خورد و خوراک در سفر به دورتموند

از مهمترین موضوعات دیگری که در سفر به دورتموند بایستی به آن توجه لازم را داشت، می توان به هزینه های خورد و خوراک اشاره کرد. صرف غذا در رستوران های بسیار لوکس این شهر بسیار گران قیمت خواهد بود و نیاز به هزینه های بسیار بیشتری دارد، به همین جهت توصیه می شود که غذای مورد نظر خود را در رستوران های متوسط میل کنید. البته اشاره به این نکته نیز ضروری می باشد که شما می توانید در سفر به دورتموند از غذاهای خیابانی این شهر نیز بهره مند شوید و از لذیذترین و خوشمزه ترین غذاهای این شهر میل نمایید که در این صورت هزینه های کمتری را نیز پرداخت خواهید کرد.

هزینه های خورد و خوراک در سفر به دورتموند | سایت ویزا

وضعیت آب و هوایی شهر دورتموند در زمان سفر به دورتموند 

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که در مورد سفر به دورتموند وجود دارد، وضعیت و شرایط آب و هوایی این شهر می باشد که گردشگران قبل از پرواز خود می توانند در مورد این امر اطلاعات لازم را به دست آورند.

شهر دورتموند از آب و هوای اقیانوسی برخوردار است و میزان بارندگی در آن بسیار بالا می باشد به طوری که شما در اواسط تابستان نیز شاهد بارش باران خواهید بود. توجه داشته باشید که بسیاری از گردشگران و توریست ها ماه های ژوئن تا سپتامبر را برای این منظور انتخاب می کنند تا بتوانند در بهترین وضعیت آب و هوایی سفر خود را شکل دهند. اگر شما نیز به دنبال سفر به دورتموند هستید می توانید به شکل آنلاین در مورد وضعیت اقلیمی این شهر اطلاعات لازم را به دست آورید.

وضعیت آب و هوایی شهر دورتموند در زمان سفر به دورتموند | سایت ویزا

سفر به دورتموند و اقامت در دورتموند

گردشگران و توریست هایی که قصد سفر به دورتموند را دارند می توانند قبل از سفر خود در مورد محل اقامت و هتل های شهر دورتموند اطلاعات لازم را به دست آورده و سپس اقدام به رزرو نمایند.

از مهمترین و مشهورترین هتل های این شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اکزنت هتل کوئرنر هوف
  • آچات پرمیوم دورتموند بوچوم
  • کاسا دورتموند براسیل
  • بریتیش بد و بریف کفاست
  • سیتی متل اسئوس

شما نیز می توانید با توجه به بودجه در اختیار خود و امکانات هر کدام از هتل های این شهر، یکی از بهترین و بی نظیرترین آنها را رزرو کرده تا به محض ورود خود بتوانید به راحتی اقامت لازم را داشته باشید.

فرهنگ شهر دورتموند

یکی از مهمترین موضوعاتی که در مورد سفر به دورتموند وجود دارد فرهنگ این شهر می باشد که مسافران بایستی اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار داشته باشند. سطح زندگی و رفاه در این شهر بسیار بالا است و افرادی که قصد بازدید یا زندگی در این شهر را دارند، می توانند از این خدمات بهره لازم را ببرند.

سالانه ده ها رویداد و نمایشگاه بسیار مختلف در این شهر برای مناسبت های متفاوت برگزار می شود که گردشگران و مسافران می توانند در هنگام سفر به دورتموند، از این رویدادها بازدید لازم را داشته باشند. رقص، تئاتر و موسیقی شهر دورتموند بهترین بازگو کننده فرهنگ این شهر می باشد و مردمان آن بسیار خونگرم و خوش بین هستند و گردشگران می توانند راحت با مردم این شهر روابط دوستانه برقرار کنند.

فرهنگ شهر دورتموند | سایت ویزا

تحصیل در شهر دورتموند

امروزه بسیاری از مسافرانی که قصد سفر به دورتموند را دارند با اهداف بسیار گوناگونی به این شهر سفر می کنند که یکی از این اهداف، مهاجرت تحصیلی می باشد. دانشگاه این شهر یکی از بهترین و بی نظیرترین دانشگاه های کشور آلمان می باشد که سالانه هزاران دانشجو از کشورهای مختلف برای ادامه تحصیل روانه این شهر می شوند.

امروزه بسیاری از دانشجویان با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده در دانشگاه های شهر دورتموند، روانه این شهر می شوند و شما نیز می توانید با دریافت و اخذ ویزای تحصیلی خود، سفر به این شهر را آغاز کنید. دانشجویان می توانند با در دست داشتن مدرک فارغ التحصیلی از دانشگاه های این شهر، فرصت اشتغال در یکی از بهترین شغل ها را برای خود به ارمغان آورند.

از مهمترین دانشگاه های این شهر می توان موارد زیر اشاره کرد:

  • دانشکده بین المللی مدیریت
  • دانشگاه علمی کاربردی
  • دانشگاه فنی دورتموند
تحصیل در شهر دورتموند | سایت ویزا

مهاجرت به شهر دورتموند

طبق آمارهای ارائه شده از سوی مسئولان این شهر، در سال های اخیر تعداد مهاجرت ها به شهر دورتموند در حال افزایش بوده و افراد با اهداف بسیار مختلفی دنبال سفر و اخذ اقامت این شهر هستند.

از مهمترین و اصلی ترین اهدافی که افراد برای مهاجرت خود به این شهر در نظر می گیرند، می توان موارد زیر اشاره کرد:

  • اخذ اقامت از طریق ازدواج
  • اخذ اقامت از طریق تحصیل
  • اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری
  • اخذ اقامت از طریق اشتغال
مهاجرت به شهر دورتموند | سایت ویزا

نکات مورد توجه در سفر به دورتموند

توجه داشته باشید که نیازمند رعایت برخی از نکات می باشد که تمام گردشگران و توریست ها بایستی در سفر به این شهر، به تمام این نکات توجه لازم را داشته باشند.

از مهمترین نکات مورد توجه در سفر به دورتموند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از شهر دورتموند را دارند بایستی چند ماه قبل از سفر خود اقدام به تهیه و اخذ ویزای این شهر داشته باشید تا بتوانید به راحتی به پرواز خود برسید.
  • قبل از سفر به دورتموند توصیه می شود که در مورد فرهنگ، آداب و رسوم مردم این شهر تحقیقات لازم را انجام دهید تا بتوانید به راحتی با مردم این شهر کنار بیایید.
  • حتما به محض ورود به این شهر، نقشه گردشگری و توریستی این شهر را تهیه و خریداری کنید تا بتوانید مسیرهای دسترسی به جاذبه های گردشگری را به راحتی از قبل مشخص نموده و به راحتی اقدام به سفر خود نمایید.
  • برای راحتی در سفر به دورتموند می توانید در یکی از تورهای گردشگری این شهر شرکت کرده و آن را در بهترین زمان ممکن رزرو کرده و از این شهر تاریخی و زیبای آلمانی بازدید لازم را داشته باشید. 
نکات مورد توجه در سفر به دورتموند | سایت ویزا

سوالات متداول سفر به دورتموند

هزینه های خورد و خوراک در سفر به دورتموند چگونه است؟

مشهورترین هتل های دورتموند کدامند؟

در سفر به دورتموند بازدید از کدام یکی از دیدنی های این شهر را پیشنهاد می‌دهید؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

شهر مونیخ یکی از بهترین و دیدنی ترین شهرهای آلمان بوده که امروزه بسیاری از گردشگران به دنبال بهترین زمان...

قبل از سفر به برلین سعی کنید با کسب اطلاعات کامل در مورد جاذبه های دیدنی این شهر و البته...

دیدنی های برمن را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این دیدنی ها دارای...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر