سفر به بلژیک

دانستنی های لازم درباره سفر به بلژیک

۴ دی ۱۳۹۷

سفر به بلژیک

برای سفر به این کشور اروپایی زیبا بهتر است اطلاعات کلی در مورد آب و هوا، هزینه های سفر و جاذبه های دیدنی بدست آورید. تا از سفر به بلژیک لذت ببرید. در مطالب زیر به طور کلی به اطلاعات ویژه در مورد سفر به کشور بلژیک اشاره شده است تا در این سفر با مشکلات کمتری مواجه شوید.

سفر به بلژیک
سفر به بلژیک

کشور بلژیک

کشور بلژیک به داشتن جاذبه های دیدنی فراوان و همچنین نژادهای مختلف شهرت دارد. همین امر سبب شده است هر سال مقصد بسیاری از گردشگران در سراسر جهان باشد. شما می توانید با سفر به بلژیک یک خاطره بیاد ماندنی داشته باشید.

کشور بلژیک
کشور بلژیک

صنعت گردشگری در بلژیک

دولت بلژیک در صدد این است که با گسترش امکانات رفاهی گردشگران، صنعت گردشگری این کشور را رونق بخشد به همین دلیل در طول سفر به بلژیک می توانید از بهترین خدمات و امکانات موجود برای گردشگران بهره مند شوید. علاوه بر جاذبه های دیدنی بیشمار در این کشور با توجه به موقعیت جغرافیایی آن و قرار گرفتن در مرکز اروپا توانسته است در سال های اخیر مورد توجه نه تنها گردشگران بلکه بسیاری از تاجران و صاحبان شرکت ها نیز باشد؛ زیرا امکانات تجارت و فرصت های شغلی فراوانی در این کشور وجود دارد.

همچنین هر سال دانشجویان فراوانی نیز برای تحصیل در این کشور و بهره مندی از فاندهای ویژه اختصاص یافته به گردشگران به این کشور سفر می کنند. در سفر به بلژیک نیاز است برخی اطلاعات از جمله تنوع غذایی، هتل های موجود برای اقامت، نوع آب هوای موجود مطلع شوید و متناسب با شرایط یک سفر خاطره انگیزی را داشته باشید. در زیر به اطلاعات ویژه ای در مورد این سفر اشاره شده است. اگر شما نیز می خواهید با حضور در یکی از بهترین کشورهای اروپایی، تعطیلات خوب و زیبایی را بگذرانید می توانید سفر به این کشور، یکی از بهترین شهرهای اروپایی را در انتخاب خود قرار دهید. قابل ذکر است که تنوع غذایی در این کشور بسیار فراوان است به گونه ای که شما می توانید در رستوران های شیک موجود، بهترین غذاهای محلی و بین المللی را در طول این سفر امتحان کنید.

سفر به بلژیک
سفر به بلژیک

جاذبه های توریستی در سفر بلژیک

از جاذبه های بلژیک می توان در ابتدا به مجسمه های بی نظیر اشاره کرد که در بیشتر نواحی شهرهای بلژیک قابل دیدن است، اشاره کرد. کلیساهای باشکوه زیادی نیز در این کشور وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به کلیسای جامع سن میشل و سن گودوله اشاره کرد که به عنوان یک اثر تاریخی نیز در نظر گرفته می شود. در سفر به بلژیک حتما از مرکز کمیک استریپ دیدن کنید، این مرکز یک نمایشگاهی دائمی با ۲۰۰ اثر اورجینال از هنرمندان فراوان است که با حضور در آن می توانید از آثار تاریخی ارزشمند نیز دیدن کنید. حتما در این سفر، دیدار از این مکان های باشکوه را در برنامه سفر خود قرار دهید.

آب و هوای کشور بلژیک

کشور بلژیک دارای آب و هوای بسیار مطلوب در سراسر سال است به گونه ای که حتی در زمستان ها نیز دما از ۶ درجه پایین نمی آید. البته باران های خفیف نیز در طول سال به ویژه در فصل پاییز و زمستان دیده می شود ولی در حالت کلی آب و هوای بلژیک برای همه گردشگران مطلوب است و خبری از سرماهای طاقت فرسا و یا گرماهای کسل کننده نیست.

آب و هوای کشور بلژیک
آب و هوای کشور بلژیک

بهترین زمان سفر به بلژیک

 همانطور که در بالا اشاره شد با توجه به این که بلژیک دارای آب و هوای مطلوب و مناسبی است شما می توانید در همه فصل های سال به این کشور سفر کنید و در سفر به بلژیک نگران تغییرات ناگهانی دما و آب و هوا نباشید. البته بیشتر گردشگران فصل های تابستان را برای سفر به این کشور انتخاب می کنند زیرا فستیوال های ویژه ای نیز در این ایام در این کشور برگزار می شود.

سفر به بلژیک
سفر به بلژیک

هزینه های سفر به بلژیک

بهتر است قبل از سفر به بلژیک برآوردی از هزینه های سفر خود داشته باشید در این صورت می توانید با خیال راحت از سفر خود لذت ببرید. ابتدا بودجه سفر خود را مشخص کنید و سپس با توجه به امکانات و خدمات مورد نیاز در طول سفر به این کشور، بهترین مکان اقامتی و بلیط پرواز را با توجه به بودجه در نظر گرفته شده، رزرو کنید. تعداد بیشماری از هتل ها در این کشور برای پذیرایی از گردشگران آماده خدمت هستند که شما می توانید هتل های چند ستاره خوب با داشتن کاملترین امکانات و هزینه های معقول را به راحتی پیدا کنید.

البته برخی از هتل ها که در مرکز شهر قرار دارند و به مکان های دیدنی و مراکز خرید نزدیک هستند معمولا هزینه های اقامتی بیشتری را پیشنهاد می کنند. حتما در طول سفر به بلژیک برنامه ریزی کنید که با حضور در چندین رستوران خوب، بهترین غذاهای بلژیک را نیز امتحان کنید. اگر زودتر برای خرید بلیط نیز اقدام کنید می توانید بلیط هایی با قیمت های مناسب و با ایرلاین های دلخواه را خریداری کنید. از آنجا که برای دریافت ویزا شما نیازمند تحویل مدارک مربوط به بلیط پرواز و رزرو هتل اقامتی هستید پس بهتر است به محض مشخص شدن زمان سفر اقدامات لازم برای خرید بلیط و رزرو هتل را انجام دهید. قابل ذکر است در طول سفر خود به بلژیک می توانید برای رفت و آمد در شهر، دوچرخه های ویژه را کرایه کنید تا هم از رکاب زدن در شهرهای بلژیک لذت ببرید و هم به راحتی به مکان های دلخواه بروید.

هزینه های سفر به بلژیک
هزینه های سفر به بلژیک

صرفه جویی در هزینه های سفر به بلژیک

در طول سفر به بلژیک به راحتی می توانید در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید. از جمله می توانید برای رفت و آمد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید و همچنین به جای اینکه تمام وعده های غذایی خود را از رستوران خریداری کنید می توانید تنها با مراجعه به مغازه های ویژه و با خرید مواد اولیه غذایی، غذاهای خوشمزه ای تهیه کنید. در بین هتل های اقامتی برخی از محل های سکونت امکانات ویژه از جمله داشتن آشپزخانه جدا را نیز برای مهمانان پیشنهاد می کنند که شما می توانید این مکان ها را برای اقامت انتخاب کنید.

دریافت ویزای بلژیک

برای سفر به بلژیک شما بایستی با مراجعه به کنسولگری بلژیک به دریافت ویزا بلژیک اقدام کنید. تمامی مدارک و شرایط لازم برای دریافت ویزا از طریق مسئولان کنسولگری برای شما مشخص می شود. شما می توانید با تهیه مدارک و ارائه آنها به سفارتخانه، در صورت نداشتن نقص بین مدارک در کوتاهترین زمان ویزای خود را دریافت کنید.

البته قابل ذکر است با داشتن دعوت نامه سفر به بلژیک می توانید مراحل قانونی اخذ ویزا را سرعت ببخشید. ولی ناگفته نماند داشتن دعوت نامه می تواند یک امتیاز مثبت باشد ولی یک مدرک لازم و کافی نیست. از صحت مدارک تحویل داده شده مطمئن باشید زیرا در صورت وجود نقص در بین مدارک ممکن است دریافت ویزا برای سفر به بلژیک از شما سلب گردد و در صورت وجود هرگونه مدرک تقلبی و جعلی در بین مدارک ممکن است سبب شود نه تنها برای شما ویزایی جهت سفر به این کشور صادر نشود بلکه در سال های آینده نیز با توجه به سابقه بد از شما دیگر از دریافت هرگونه ویزا برای هر کشور دیگری نیز محروم شوید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

وقت سفارت بلژیک در این مقاله می‌خواهیم درباره وقت سفارت بلژیک و همچنین نحوه دریافت وقت سفارت بلژیک و به...

درباره بلژیک آنچه درباره بلژیک میتوان به آن اشاره کرد موقعیت جغرافیایی این کشور است .کشور بلژیک در غرب اروپا...

اقامت بلژیک بلژیک به عنوان یک کشور اروپایی با وضعیت مالی بسیار مناسب، مورد استقبال مهاجرت کنندگان مختلف به ویژه...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر