تور های اسلواکی

دانستنی های لازم درباره سفر به اسلواکی

۸ دی ۱۳۹۷

سفر به اسلواکی، اسلواکی یکی از کشور های قدیمی است که هر ساله گردشگران بسیاری از این کشور دیدن می نمایند و بافت قدیمی شهر های آن و جاذبه های طبیعی آن در کل …

سفر به اسلواکی

اسلواکی یکی از کشور های قدیمی است که هر ساله گردشگران بسیاری از این کشور دیدن می نمایند و بافت قدیمی شهر های آن و جاذبه های طبیعی آن در کل جهان معروف بوده و سبب افزایش روز افزون گردشگران شده است. سفر به اسلواکی یکی از خاطره های به یاد ماندنی برایتان خواهد بود که در ادامه توضیحات کامل تری ارائه شده است.

دانستنی های لازم درباره سفر به اسلواکی | سایت ویزا

کشور اسلواکی

اسلواکی یکی از کشور های تاریخی اروپا است که سالانه مسافران بسیاری را در دل خود جای داده است. جاذبه های گردشگری فراوان و قدمت تاریخی این کشور به همراه زیبائی ساخت شهر های آن سبب جلب رضایت گردشگران شده و این کشور را به یکی از کشور های قابل توجه برای گردشگران تبدیل کرده است.

چنانچه قصد سفر به اسلواکی را دارید ابتدا باید تمامی مناطق دیدنی و گردشگری آن را بشناسید و به راحتی به بازدید از این مناطق بپردازید. کشور اسلواکی یکی از کشور هایی است که کوهستان آن را فرا گرفته و بخش اصلی این کشور از کوهستان ها تشکیل شده است و همین امر سبب ایجاد مناظر زیبای طبیعی در اسلواکی شده است که در زمستان ها اسکی روی یخ بر روی این کوهستان ها بسیار لذت بخش خواهد بود.

تور های اسلواکی

سفر به اسلواکی با تور: هرساله تورهای بسیاری به قصد عزیمت به اروپا آماده می شوند و مسافران زیادی نیز دارند که کشور اسلواکی یکی از تورهای قابل توجه شرکت های مسافربری می باشد که گاها به صورت تکی مورد توجه تور قرار می گیرد و تور ها تنها به قصد بازدید از کشور اسلواکی حرکت می کنند اما تور های اروپا نیز به این کشور توجه دارند و حتما از مناطق گردشگری در سفر به اسلواکی لذت خواهند برد.

سفر به کشور اسلواکی حتما خاطره انگیز خواهد بود چرا که مرز و بوم این کشور همگی دیدنی بودن و ارزش گردشگری بالایی را داراست. جهت عزیمت به کشور اسلواکی می توانید با مراجعه به آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به سفر نمایید که تمامی هزینه ها و موارد مورد نیاز در این شرکت ها ذکر خواهد شد و پس از تکمیل فرم اقدامات سفر به این کشور آماده خواهد شد.

تور های اسلواکی | سایت ویزا

آب و هوای اسلواکی

آب و هوا یکی از مهمترین مواردی است که باید قبل از سفر از آن اطلاع داشته باشید که تمامی تجهیزات مورد نیاز سفر را آماده سازی کنید.

کشور اسلواکی همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد منطقه ای کوهستانی است و اکثر مناطق آن از کوهستان تشکیل شده است اما آب و هوای آن بسیار معتدل می باشد و برای سفر در هر فصلی مناسب خواهد بود اما باید آب و هوای این کشور را قبل از سفر خود چک کنید چرا که بارش فراوان باران در این منطقه را نباید فراموش کرد.

اما بارش باران در این منطقه به گونه ای است که آب و هوای معتدل آن سبب جلوگیری از یخ زدن آب خواهد شد و همین باران باریدن زیاد نیز باعث لذت شما خواهد شد. اما بهترین زمان سفر به این کشور فصل بهار و پاییز خواهد بود چرا که آب و هوای این فصول بسیار مناسب بوده و درجه دمایی متوسطی خواهد داشت.

جاذبه های طبیعی اسلواکی

کشور اسلواکی همانطور که در بخش اول نیز به آن اشاره شد جاذبه های طبیعی فراوانی را در دل خود جای داده است که حتما در سفر به اسلواکی مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. این کشور به دلیل کوهستانی بودن غارهای طبیعی فراوانی داشته که به صورت طبیعی تشکیل شده اند همچنین وسط این غارها را در برخی مناطق آب فراگرفته که سفر اسلواکی را لذت بخش تر خواهد کرد.

یکی از مناطقی که در سفر حتما برایتان جذاب خواهد بود منطقه لپیتوف می باشد که این مکان پر از مناطق ورزشی و تفریحی می باشد که امکان استفاده از تمامی این امکانات برای همگان وجود دارد. همچنین اگر به آبگرم علاقه دارید می توانید به شهر پیه شتانی رفته و از آبگرم های طبیعی آن لذت ببرید که خواص درمانی بسیاری نیز خواهد داشت.

موزه اسلواکی

موزه یکی از قسمت هایی است که قدمت یک شهر یا کشور را به نمایش در می آورد چرا که تمامی اجناس باقی مانده از دوران قدیم و همچنین وسایل قدیمی در موزه نگهداری می شود البته این سفر خود سفر به یک موزه تلقی خواهد شد چرا که بافت قدیمی برخی شهر های آن بسیار جذاب خواهد بود.

موزه ای که تمامی تاریخ اسلواکی را گرد آورده است موزه ملی اسلواکی می باشد که این موزه در قلعه براتیسلاوا احداث شده است که منطقه بسیار زیبا و دیدنی این قلعه باعث خواهد شد که یک سفر به اسلواکی به یاد ماندنی داشته باشید.

این قلعه تحت بازسازیس های فراوان قرار گرفته و تغییراتی در آن صورت گرفته است که از جمله این تغییرات می توان به حذف عناصر دفاعی این قلعه اشاره کرد. اما فضای دلنشین این قلعه به همراه موزه بسیار لذت بخش خواهد بود و توصیه می شود که در سفر حتما از این منطقه دیدن نمایید.

موزه اسلواکی | سایت ویزا

مناطق گردشگری اسلواکی

کشور اسلواکی مملو از شهر ها و منطقه هایی است که از دوران بسیار قدیم دست نخورده باقی مانده اند که بازدید از این مناطق در سفر به اسلواکی قطعا بسیار لذت بخش خواهد بود.

شهر های بسیاری به این صورت باقی مانده اند که فرهنگ قدیم و جدید اسلواکی را در یک منطقه جمع آوری کرده است یکی از این شهرها شهر کوشیتسه می باشد که حتما اسم آن به گوشتان خورده است چرا که این شهر یکی از شهرهای معروف قاره اروپا از نظر تاریخی بودن می باشد و سالانه گردشگران بسیاری از این شهر دیدن می نمایند.

از دیگر شهر های تاریخی کشور اسلواکی می توان به شهر لوچا اشاره کرد که این شهر نیز دارای اماکن تاریخی و خانه های تاریخی بسیاری است که حتما سفر به کشور اسلواکی را لذت بخش تر خواهد کرد و اگر علاقه به دیدن مناطق تاریخی دارید سفر به اسلواکی قطعا خواسته هایتان را برآورده خواهد کرد.

مناطق گردشگری اسلواکی | سایت ویزا

هتل های اسلواکی

همانطور که میدانید محل سکونت یکی از مواردی است که حتما در سفر باید در نظر گرفته شود به منظور این امر هتل های بسیاری در سطح کشور اسلواکی آماده خدمات رسانی به مشتریان می باشند که بسیاری از این هتل ها در مرکز کشور اسلواکی یعنی براتیسلاوا واقع شده اند.

هتل روست (Roset Hotel & Residence) یکی از هتل های مشهور اسلواکی به حساب می آید که حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت ساخت منحصر به فرد این هتل سبب راحتی و احساس امنیت شما در سفر به خواهد شد. همچنین از هتل های اسلواکی می توان به هتل های ماما، مارول، آستوریا ترند، هتل داون تاون و… اشاره کرد که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند و می توانند امنیت شما را در سفر به اسلواکی تامین نمایند.

هتل های اسلواکی | سایت ویزا

کلیسای اسلواکی

کلیساهای فراوانی در سطح کشور اسلواکی باقی مانده اند که مهمترین این کلیسا ها کلیسای سنت مارتین می باشد که در شهر براتیسلاوا واقع شده است که حتما در سفر به اسلواکی از این کلیسا دیدن نمایید. این کلیسا دارای یک برج می باشد که از کل مناطق شهر قابل مشاهده است و کنار هم قرار گرفتن این کلیسا و قلعه براتیسلاوا سبب ایجاد زیبائی بی نظیری گشته است که حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت.

کلیسای اسلواکی | سایت ویزا

سوالات متداول سفر به اسلواکی

بهترین زمان سفر به اسلوکی چه زمانی است؟

در سفر به اسلواکی بازدید از کدام یک از جاذبه های این شهر را پیشنهاد می‌دهید؟

در سفر به اسلواکی اقامت در کدام یک از هتل های مشهور را پیشنهاد می‌دهید؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل ویزای تجاری اسلواکی برای دریافت ویزای تجاری اسلواکی مراحلی وجود دارد که باید طی شود. همانطور که می...

راهنمای کامل ویزای اسلواکی اخذ ویزای اسلواکی برای گردشگران و توریست هایی که می خواهند به این کشور سفر کنند،...

اقامت اسلواکی اولین گام برای اخذ اقامت اسلواکی آشنایی با کشور اسلواکی و شرایط دریافت اقامت آن است. در این...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر