دیدنی های بن، این شهر آکنده از جذابیت است. هر قسمت شهر که قدم بگذارید حتما مکانی برای دیدن وجود دارد. قلعه ها ، موزه ها، معماری خانه ها  و حتی نوشیدنی های این ...

دیدنی های بن آلمان و آشنایی با مهمترین آنها

۲ آذر ۱۳۹۸

دیدنی های بن، این شهر آکنده از جذابیت است. هر قسمت شهر که قدم بگذارید حتما مکانی برای دیدن وجود دارد. قلعه ها ، موزه ها، معماری خانه ها  و حتی نوشیدنی های این …

دیدنی های بن: بی شک یکی از مکان هایی که باید حتما به آن سفر کنید کشور آلمان است و در میان تمام شهرهای آلمان ، بن یکی از شهرهایی است که بدون دیدن آن سفر به آلمان بی معنا خواهد بود. در این مقاله دیدنی های بن را بیشتر خواهیم شناخت. با ما همراه باشید.

دیدنی های بن

این شهر آکنده از جذابیت است. هر قسمت شهر که قدم بگذارید حتما مکانی برای دیدن وجود دارد. قلعه ها ، موزه ها، معماری خانه ها  و حتی نوشیدنی های این شهر خاص و هوس انگیز است. هنگام سفر به این شهر سعی کنید تا تمام دیدنی های بن را ببینید و از غذاهای این شهر حتما بچشید. بدون تمام این جاذبه ها شهر بن شاید وجود نداشت.در این قسمت دیدنی های بن را با یکدیگر مرور خواهیم نمود.

بن یک شهر با هزاران جذابیت

بن در گذشته پایتخت آلمان غربی بود. اما هنگامی که دیوار بین دو کشور فرو ریخت و دو آلمان با یکدیگر متحد شدند. جزء یکی از شهرهای دیدنی آلمان محسوب شد. این شهر بر روی رودخانه زیبای راین واقع شده است. و شهرهای دوسلدورف و کلن در نزدیکی آن واقع شده اند. فراموش نکنید دیدنی های بن را حتما ببینید.  سفر به این شهر برای شما یک خاطره فراموش نشدنی خواهد بود.

باغ ژاپنی از دیدنی های بن

اگر هنگام سفر شما  فصل شکوفه یعنی بهار باشد حتما سری به باغ زیبایی ژاپنی بزنید. این باغ آکنده از عطر و بوی شکوفه های گیلاس است. ساخت این باغ در دهه هفتاد توسط رئیس انجمن ژاپنی ها  به شیوه و چشم انداز باغ های ژاپنی طراحی شده است اما تا به امروز به زیبایی روزهای نخست خود شکوفا باقی مانده است.

صدای آبشارهای کوچکی که در گوشه گوشه باغ به دریاچه مصنوعی آن سرازیر می شود شما را در فضایی دل انگیز غرق خواهد کرد. اما زیبایی بی نظیر این باغ فقط به واسطه شکوفه های گیلاس آن است که باید در فصل خودش آن را ببینید.

باغ ژاپنی از دیدنی های بن | سایت ویزا

میدان بازار یکی از دیدنی های بن

این بخش شهر یکی از قدیمی ترین و مهمترین مکان های شهر است. در معماری اطراف این میدان خود را غرق کنید تا بیشتر لذت ببرید. تالار شهر که به نام را تا ئوس شهرت دارد در این منطقه قرار دارد.سبک معماری در این قسمت بیشتر روکوکو است و چند بنا با این سبک در این منطقه وجود دارد. البته فراموش نکنید که در این میدان علاوه بر تماشا می توانید خرید هم کنید. لذت خرید کردن در شهر بن را از دست ندهید. هنگام خرید از تماشای مردم و زندگی روزمره در بن غفلت نکنید.

میدان بازار یکی از دیدنی های بن | سایت ویزا

کاخ پاپلسدورف از دیدنی های بن

این کاخ یکی از دیدنی های بن و شاید بی نظیر ترین آنها باشد. تاثیرگذاری این کاخ بر بناهای شهر بر هیچکس پوشیده نیست. قدمت این کاخ به قرن هجده می رسد. و در قرن نوزده به دانشگاه شهر تعلق گرفت. در نزدیکی کاخ پاپلسدورف می توانید باغ گیاه شناسی بن را هم ببینید. در این باغ هزاران نوع گیاه نگهداری می شوند. زیبایی گیاهانی که در این باغ نگهداری می شوند بر زیبایی کاخ افزوده است. در هنگام سفر به شهر بن حتما کفش مناسب بپوشید و یک روز کامل را در این باغ سر کنید. این باغ یکی از دیدنی های بن است.

کاخ پاپلسدورف از دیدنی های بن | سایت ویزا

خیابان شکوفه های گیلاس از دیدنی های بن

یکی از دیدنی های بن در فصل بهار خیابان شکوفه های گیلاس است. همیشه همه کس با شنیدن شکوفه گیلاس به یاد ژاپن می افتد. اما فستیوال شکوفه های گیلاس بن یکی از بی نظیر ترین فستیوال ها در این شهر است. خیابان هرش تراس که در زمان برگزاری فستیوال پوشیده از گلهای صورتی رنگ گیلاس می شود جلوه ای بی بدیل و زیبا  را به تمام تماشاگران در این خیابان هدیه می کند.

تنگی این خیابان و قدمت درختان گیلاس به این مکان فضایی تونل مانند را بخشیده است و عبور از زیر این درختان شما را در صحنه های خیال انگیز مغروق می کند. حتما در هنگام گذر از این خیابان به کافه ها و رستوران هایی که به اجرای موسیقی زنده اقدام می کنند و دسته های ارکستر سری بزنید و از این گردش لذت ببرید. این قسمت از شهر بن یکی از دیدنی های بن است.

خیابان شکوفه های گیلاس از دیدنی های بن | سایت ویزا

قلعه دراخنبرگ از دیدنی های بن

مشاهده این قلعه شما را به یاد کارتون های سیندرلا و سفید برفی خواهد انداخت. زیبایی که در معماری و ساخت این بنا انجام شده است قصه های افسانه ای را برای شما تداعی خواهد نمود. این قلعه در قرن نوزدهم ساخته شده است. ساختمان آن بر روی تپه ای بیرون شهر و به سمت رودخانه راین است. در صورتی که بتوانید به داخل آن سری بزنید می توانید تمام شهر بن و دیدنی های بن را از پنجره های این قلعه به راحتی ببینید. اگر چه هزینه زیادی برای دیدن این قلعه باید بپردازید اما به شما اطمینان خواهیم داد  از پرداخت آن اصلا پشیمان نخواهید شد و بیشتر از هزینه ای که می کنید لذت خواهید برد.

قلعه دراخنبرگ از دیدنی های بن | سایت ویزا

نام بتهوون آمیخته با شهر بن و دیدنی های بن

آشنایان با هنر موسیقی حتما نام یکی از مشهورترین نوابغ این هنر را شنیده اند. اگر چه این شخص به ناشنوایی شهرت داشته است اما آثار بی بدیل خود را در همین زمان سروده است. لودویگ فان بتهوون یکی از مشاهیر بزرگ هنر موسیقی در شهر بن است. خانه ی این نابغه موسیقی در شهر بن به موزه ای برای عاشقان این هنر تبدیل شده است. یکی از دیدنی های بن دیدن خانه این هنرمند است. در جلوی عمارت مجسمه ای از این نابغه قد برافراشته است.  بعد از دیدن خانه فراموش نکنید به سالن کنسرت او هم سری بزنید و با شنیدن یکی از آثار این هنرمند لذت واقعی را بچشید.

دره ارتال شکوه یک تجربه از دیدنی های بن

در شهر بن مناطقی وجود دارد که بی شک دیدن  آن خالی از لطف نیست. این قسمت یکی از شاخه های رود راین است . برای دیدن رود راین ناگزیر باید از این منطقه عبور کنید. دیدنی ها بن با دیدن این دره کامل می شود.در فصل تابستان قدم گذاشتن در این دره به شما نیروی زندگی می بخشد. با هر وسیله مناسب می توانید به گردش در این منطقه بپردازید. اما پیاده روی در این قسمت یکی از بهترین حالات ممکن است. فراموش نکنید زمان سفر خود را برای دیدنی های بن به فصلی موکول کنید که جشنواره انگور قرمز برگزار می شود. در این صورت است که دیدن از این مکان برای شما هم فال است و هم تماشا.

دره ارتال شکوه یک تجربه از دیدنی های بن | سایت ویزا

صومعه بن یا بن منستر از دیدنی های بن

این قسمت شهر اگر چه به زیبایی های شهر کلن نمی رسد اما به علت قدمت یکی از دیدنی های بن به حساب می آید. قدمت این صومعه به قرن یازده تا سیزده میلادی می رسد. معماری این بنا هم به سبک رومانسک است که آمیخته ای است از سبک رومی و سبک گوتیک. برای دیدنی های بن در این مکان حتما فصل زمستان را انتخاب کنید. در این زمان بازار های جشن کریسمس شما را در شادی و شور غرق می کند و از آن همه زیبایی شگفت زده خواهید شد.

قلعه گادس برگ از دیدنی های بن

این بنای سنگی اگر چه زیاد بزرگ نیست اما با شکوه و پر ابهت است. قدمت آن به قرن سیزدهم میلادی می رسد. اما در قرن شانزده به دلایلی قسمت های زیادی از آن تخریب شد. امروزه در این بنا یک رستوران پر طرفدار و چند آپارتمان زیبا ساخته شده است. می توانید دینی های بن را در هنگام میل غذا از پنجره های این بنا ببینید و تجربه ای شیرین با خود از سفر به بن همراه کنید.

قلعه گادس برگ از دیدنی های بن | سایت ویزا

موزه مایل از دیدنی های بن

اگر علاقمند به هر چیزی باشید بی شک در این موزه می توانید به علایق خود دست پیدا کنید. همانگونه که از نام موزه بر می آید. این موزه تا مایل ها درازا دارد و هر آنچه که هر کس می پسندد را می توان در این موزه یافت. تاریخ مدرن، تاریخ دوران جنگ جهانی دوم، علوم طبیعی، حیات وحش، تاریخ پیشرفته تکنولوژی، تاریخ ریاضیات، فرهنگ و هنر و…. از مواردی است که در این موزه برای آن می توان وقت گذاشت. سعی کنید رفتن به این موزه را به روزهای بارانی موکول کنید تا در دلتنگی این روز اسیر نشوید.

نمایشگاه و تالار هنر از دیدنی های بن

اگر دوست دارید دیدنی های بن را ببینید. حتما به این تالار سری بزنید. این تالار در سال 1992 ساخته شده است. دارای بخش های مختلفی همچون تکنولوژی، علوم و محیط زیست است. در این تالار می توانید فرهنگ و تاریخ غنی کشور آلمان را به عینه مشاهده نمایید. این نمایشگاه از سراسر جهان آثاری را به نمایش می گذارد و هر چند وقت یکبار آن را تغییر می دهد. توصیه می کنیم که حتما هنگام سفر به بن از این تالار هم دیدن کنید.

راه های دل گرمی در بن از دیدنی های بن

اگر شما هم از عاشقان دل هستید می توانید حسابی در بن دلی از غذا پر کنید. با خوردن غذاهای شهر بن دل گرم و چشمتان از دیدنی های بن خیره خواهد شد. در این شهر غذا ها نیز مانند دیدنی های بن بیشتر چشم را نوازش می کند و با جیب شما دشمنی دیرینه دارد. غذا در این شهر بسیار گران است. اما برای تفرج و تفریح شاید بتوانید در یکی از رستوران های آن غذایی صرف کنید و لذتی ببرید.

اما در کافه ها و رستوران های کنار خیابان آن تا دلتان بخواهد غذاهای خوشمزه را می توانید بچشید. پس توصیه ما به شما این است که بیشتر در همین رستوران ها و کافه ها طعم غذاهای آلمانی را مزه کنید و چشم دلتان را سیر کنید.

اگر شما علاقمند به سفر یه شهر بن هستید می توانید در تورهای گردشی بن شرکت نموده و از این شهر دیدن کنید. برای آگاهی بیشتر می توانید به سایت ما مراجعه کنید. در صورت نیاز می توانید با مشاوران ما در این سایت مشورت نمایید.

راه های دل گرمی در بن از دیدنی های بن | سایت ویزا

کشور آلمان

اگر شما علاقمند به سفر باشید. حتما آلمان یکی از کشورهایی است که دوست دارید در ابتدای سفر خود آن را ببینید. زیبایی های بی نظیر کشور آلمان به شما یک قدرت عجیب برای ادامه سفر می دهد. آلمان  از چند نظر به مناطق مختلف تقسیم می شود.

از نظر گردشگری نیز این کشور به مناطق مختلفی تقسیم می شود. در صورتی که برای گردش بخواهید چند شهر از شهرهای زیبای آلمان را انتخاب کنید حتما در میان آنها بن نیز قرار خواهد داشت. بن با زیبایی های کم نظیر یکی از مطلوب ترین مکان ها برای گردشگران است. پس اگر تعطیلاتی در پیش رو دارید و یا قصد سفر به خارج از کشور را دارید می توانید برای سفر به کشور آلمان و شهر بن آماده شوید. برای این کار می توانید از تور شهر بن استفاده کنید.


سوالات متداول دیدنی های بن

به افرادی که در فصل بهار به شهر بن سفر می‌کنند، بازدید از کدام یک از دیدنی های بن را پیشنهاد می‌دهید؟

یکی از قدیمی ترین دیدنی های بن چیست؟

به علاقه‌مندان موسیقی بازدید از کدام یک از دیدنی های بن را پیشنهاد می‌دهید؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

فرانکفورت یکی از شهر های دیدنی و با اهمیت آلمان می باشد که هر ساله شاهد برگزاری تور های متنوعی...

شهر مونیخ یکی از بهترین و دیدنی ترین شهرهای آلمان بوده که امروزه بسیاری از گردشگران به دنبال بهترین زمان...

بی شک یکی از بهترین و پرفروش ترین بلیط هایی که در ایران وجود دارد بلیط هامبورگ است، سالانه مسافران...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر