تور برلین، برلین شهر جشنواره های مشهور و جشن های محلی نیز می باشد. بنابراین مقصد مناسبی برای مسافرانی است که عاشق شرکت در جشنواره های محلی برای آشنایی ...

تور برلین | بهترین زمان سفر با تور – جاذبه ها – مراکز خرید

۱۷ تیر ۱۳۹۷

تور برلین، برلین شهر جشنواره های مشهور و جشن های محلی نیز می باشد. بنابراین مقصد مناسبی برای مسافرانی است که عاشق شرکت در جشنواره های محلی برای آشنایی …

برلین بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر کشور آلمان و غول اقتصادی اروپاست. برلین همچنین پایتخت این کشور پر آوازه و زیبا و در حین حال صنعتی و مدرن می باشد. احتمالا مانند هر مسافر دیگری در سفر با تور برلین به این شهر، از دیدن این همه زیبایی متعجب خواهید شد.

برلین شهر جشنواره های مشهور و جشن های محلی نیز می باشد. بنابراین مقصد مناسبی برای مسافرانی است که عاشق شرکت در جشنواره های محلی برای آشنایی با فرهنگ مردم برلین هستند. برلین در شمال شرقی کشور آلمان واقع شده است و جمعیتی بالغ بر ۶ میلیون نفر دارد. بیش از یک سوم شهر را جاذبه های طبیعی مانند باغ، رودخانه پارک و جنگل تشکیل می دهد.

تور برلین | بهترین زمان سفر با تور - جاذبه ها - مراکز خرید | سایت ویزا

بهترین زمان سفر با تور برلین

بهترین زمان سفر به برلین با تور برلین به خودتان بستگی دارد. اگر مشکلی بابت هوای سرد و در دسترس نبودن بیشتر جاذبه های شهر برلین ندارید، می توانید در فصل زمستان یا ماه های ژانویه تا آوریل (بهمن تا اردیبهشت) با تور برلین به این شهر زیبا سفر کنید. البته در فصول سرد سال که تعداد مسافران و گردشگران از شهر توریستی برلین کاهش می یابد، هزینه هتل ها و اقامت گاه ها نیز با کاهش روبرو می شود. اما با شروع فصل های بهار و تابستان و با افزایش مسافرت به این شهر، با افزایش درخواست ها، هزینه هتل های برلین نیز افزایش خواهد یافت.

برای مسافرت در فصل زمستان با تور برلین، حتماً پوشاک زمستانی تان را همراه خودتان ببرید. چون احتمال اینکه دمای هوا به منفی ۲۰ درجه سانتی گراد نیز برسد، وجود خواهد داشت.

بیشتر مسافران و گردشگران فصل بهار و تابستان را که برلین به شهری سرسبز و دلربا تبدیل می شود برای سفرشان با تور برلین انتخاب می کنند. البته مسافران زیادی نیز مسافرت در فصل برگ ریزان پاییز را برای سفر به برلین با تور برلین انتخاب می کنند. بنابراین تصمیم گیرنده اصلی شما هستید و باید تمامی شرایط را بسنجید و سپس با بررسی همه شرایط بهترین زمان را برای سفر به برلین انتخاب کنید.

تور برلین و اهمیت آب و هوای شهر برلین

آب و هوای شهر برلین، شباهت زیادی به بیشتر شهرهای ایران دارد. این شهر زمستان های سرد و تابستان های گرم دارد. اگر از علاقه مندان اسکی در تور برلین هستید، می بایست در فصل زمستان به این شهر سفر کنید تا از فعالیت های زمستانی مانند اسکی لذت ببرید. البته در فصل زمستان، به علت بارش برف، بیشتر جاذبه های تاریخی و طبیعی شاید در دسترس نباشند. اما اگر می خواهید فرصت بازدید از این اماکن و جاذبه ها را از دست ندهید، بهتر است در فصل بهار و تابستان با تور شهر برلین به این شهر زیبا سفر کنید.

برلین حداقل دمای منفی ۱۷ درجه سانتی گرادی را در زمستان دارد و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی گرادی را نیز در فصل تابستان تجربه می کند. البته در ماه جولای، بیشینه دما به ۲ درجه سانتی گراد می رسد و در ماه ژانویه به مرز ۳ درجه سانتی گراد نیز نزدیک می شود. بیشتر مسافرها در ماه های می تا سپتامبر (خرداد تا شهریور) به این شهر با تور برلین سفر می کنند. بنابراین اگر قصد سفر در این ایام را دارید باید پوشاک مناسب با فصل را همراه خودتان ببرید.

تور برلین و آشنایی با جاذبه های گردشگری آن

آشنایی با جاذبه های شهری برلین برای مسافرانی که به با تور برلین به آن شهر سفر می کنند، باید اولویت سفرشان باشد. بنابراین در ادامه به معرفی مشهورترین جاذبه های شهر برلین خواهیم پرداخت تا در سفرتان با تور برلین به این شهر، با برنامه ریزی دقیق بتوانید از آن ها بازدید کنید.

تور برلین و بازدید از دروازه ی برندنبورگ

یکی از مشهورترین دروازه های شهر برلین، دروازه برندنبورگ برلین می باشد. این دروازه در قرن ۱۸ میلادی ساخته شده است و با گذر ایام همچنان بدون تغییر باقی مانده است.

این دروازه که سالانه بازدیدکننده های زیادی که با تور برلین به این شهر سفر می کنند را به سوی خود جذب می کند، تنها دروازه باقی مانده از دیوار منحوس برلین است. دیوار برلین شاید یکی از ناراحت کننده ترین سازه های دست ساخت بشر در آلمان می باشد. دیوار برلین، آلمان را به دو بخش غربی و شرقی تقسیم کرده بود. بازدید از این مکان را در اولویت های سفرتان با تور برلین قرار دهید.

تور برلین و بازدید از دروازه ی برندنبورگ | سایت ویزا

تور برلین و باردید از بنای یادبود هولوکاست

اگر با تور برلین به این شهر سفر کنید، اما بازدید از بنای یادبود هولوکاست را در دستور کار نداشته باشید، باید بگوییم که یکی از جذاب ترین جاذبه های این شهر را از دست داده اید. در طول جنگ جهانی دوم، هیتلر رهبر آلمان، یهودیان زیادی را در کوره های آدم سوزی و کار اجباری به کشتن داد. این بنا که به شکل یک قبرستان مدرن می باشد، یادبودی برای قربانیان بی شمار یهودی در جنگ جهانی می باشد که توسط آلمان نازی کشته شدند.

تور برلین و بازدید از موزه فیلم شهر برلین

مگر می شود با تور توریستی برلین از از یان شهر بازدید کرد و دیدن موزه فیلم برلین را از دست داد؟ این موزه بزرگ ترین و بی نظیرترین آرشیو فیلم های جهان که قدمتی حدود ۱۰۰ سال دارند را در خود جای داده است.

تور برلین و بازدید از باغ وحش شهر برلین

مشهورترین و قدیمی ترین باغ وحش اروپا در برلین واقع شده است. باغ وحش شهر برلین بازدیدکننده های زیادی را به سوی خود جذب می کند. حیوانات در این باغ وحش بدون هیچ محافظ و قفسی زندگی می کنند. یکی از زیباترین جاذبه های شهر برلین برای مسافرانی است که خانوادگی با تور گردشگری برلین به این شهر زیبا سفر کرده اند.

تور برلین و بازدید از باغ وحش شهر برلین | سایت ویزا

غذا و مواد خوراکی در تور برلین

سوسیس از جمله فست فودهای پر طرفدار مردم ساکن شهر برلین می باشد. تنوع ملیتی در برلین بسیار زیاد است، چون مهاجران و اتباع خارجی زیادی را در خود جای داده است. به همین دلیل برلین، شهری با رستوران های متعدد و کافه های گوناگون است که انواع غذاها با تنوعی بی نظیر در آن ها سرو می شود. معمولاً هزینه غذا در این شهر در بیرون به نسبت منزل، ارزان تر می باشد. غذاهای هر شهری مانند یک کتاب راهنما برای آشنایی با فرهنگ آن کشور می باشد، بنابراین در سفرتان با تور برلین از انواع غذاها و نوشیدنی های این شهر میل کرده تا سفرتان با تور برلین به یک سفر خاطره انگیزتر تبدیل شود.

غذا و مواد خوراکی در تور برلین | سایت ویزا

نکات مهم برای سفر با تور برلین

به هیچ وجه هنگام سفر با تور سیاحتی برلین، در مورد هیتلر و آلمان نازی با مردم ساکن آنجا، شوخی نکنید.

بیشتر فروشگاه ها و مغازه ها در روز یکشنبه تعطیل می باشند. پس طوری برنامه ریزی کنید که در سفرتان با تور مسافرتی برلین به این شهر، خریدهایتان را در دیگر روزها انجام دهید.

مردم آلمان بسیار به قوانین رانندگی پایبند هستند، بنابراین هنگامی که با تور برلین به این شهر سفر کردید، از قوانین رانندگی سرپیچی نکنید.

حمل و نقل در تور برلین

برلین یک شهر مدرن با سیستم یک پارچه حمل و نقل شهری است. آلمان را می توان یکی از پیشروترین کشورها در زمینه حمل و نقل عمومی و جاده ای در جهان دانست. از جمله وسایل حمل و نقل عمومی در این شهر می توان به تراموا، تاکسی، دوچرخه، اتوبوس و مترو اشاره کرد.

حمل و نقل عمومی برای گردشگران و مسافرانی که با تور برلین به این شهر سفر می کنند می تواند یک گزینه عالی برای جابجایی های ارزان قیمت تر و درون شهری باشد. اگر از رفت و آمد با ماشین یا تاکسی لذت نمی برید، می توانید در مدت اقامتتان در برلین از دوچرخه برای رفت و آمد بین شهری استفاده کنید. استفاده از دوچرخه علاوه بر مزایای سلامتی که برایتان خواهد داشت، شما را از ترافیک های درون شهری نیز نجات می دهد.

مراکز خرید تور برلین

سفر با تور برلین و بازدید از مراکز خرید در برلین و خرید با کیفیت ترین اجناس با قیمتی معقول، می تواند لذت سفرتان را دو برابر کند. یکی از مشهور ترین مراکز خرید برلین، مرکز خرید برلین مال یا پاساژ برلین است. این مرکز خرید که خیلی بزرگ می باشد در سال ۲۰۱۴ افتتاح و به روی مردم بازگشایی شده است.

این مرکز خرید در نزدیکی میدان پتسدامر و دروازه برندنبورگ برلین واقع شده است که به همین دلیل خریداران زیادی را به سمت خود جذب می کند. این مرکز خرید، ۲ طبقه بوده که بیشتر از ۲۵۰ فروشگاه گوناگون پوشاک و کفش و دیگر اجناس را در خود جای داده است. طبقه دوم برلین مال نیز مکان مناسبی برای تفریحات خانوادگی و استراحت در کافه و خوردن غذا در رستوران ها می باشد. بازدید از این مرکز خرید را در سفرتان با تور برلین از دست ندهید.

مراکز خرید تور برلین | سایت ویزا

سوالات متداول تور برلین

چه زمانی قیمت تور برلین کاهش پیدا می‌کند؟

برخی از نکاتی که هنگام رفتن به برلین با تور برلین باید رعایت شوند، چیست؟

در تور برلین بهتر است چه غذا هایی بخوریم؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

فرودگاه اشتوتگارت یکی از بزرگترین فرودگاه های کشور آلمان است که در شهر اشتوتگارت واقع شده است، این فرودگاه یکی...

تور هامبورگ برای کسانی که اولین تجربه سفر به این شهر را دارند فرصت مناسب و ایده آلی است. خدمات...

هانوفر یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای کشور آلمان و اروپا می باشد که با داشتن قدمتی طولانی و...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر