تور آلمان، اگر اهل سفر کردن باشید بخصوص سفرهای خارجی حتماً می دانید آلمان کشوری فوق العاده و گزینه ای عالی برای سفر و حتی اقامت است. از طرفی سفر کردن با تور ...

تور آلمان | خدمات – بهترین زمان سفر با تور – جاذبه ها

۱۷ تیر ۱۳۹۷

تور آلمان، اگر اهل سفر کردن باشید بخصوص سفرهای خارجی حتماً می دانید آلمان کشوری فوق العاده و گزینه ای عالی برای سفر و حتی اقامت است. از طرفی سفر کردن با تور …

اگر اهل سفر کردن باشید بخصوص سفرهای خارجی حتماً می دانید آلمان کشوری فوق العاده و گزینه ای عالی برای سفر و حتی اقامت است. از طرفی سفر کردن با تور نیز مزایای خاص خودش را دارد. ما در این مقاله راجع به سفر به آلمان و تور آلمان صحبت خواهیم کرد.

به معرفی کشور پرطرفدار آلمان، آب و هوا و موقعیت جغرافیایی و اقتصادی و اجتماعی آن و انواع جاذبه های تفریحی و توریستی آلمان می پردازیم. با انواع تور آلمان و خدمات متنوع تور آلمان آشنا می شویم، هزینه تور آلمان در زمان های مختلف را بررسی می کنیم و نکات لازم برای رزرو تور آلمان و اقامت در آلمان را نیز بیان می کنیم.

تور آلمان | خدمات - بهترین زمان سفر با تور - جاذبه ها | سایت ویزا

تور آلمان و خدمات آن

از آنجایی‌ که آلمان از اعضای پیمان شنگن می باشد، سفر به آلمان برای اهداف مختلف و ورود به آن نیاز به کسب اجازه مقامات آلمان یا همان اخذ ویزای آن کشور می باشد. سفر با تور آلمان مزایای بسیاری دارد. برای کسانی که فرصت کافی برای پیدا کردن پرواز مناسب و تهیه بلیط و رفتن به دنبال ویزا و کارهای مرتبط به آن و یافتن مکان مناسب برای اقامت و یا حتی تفریح را ندارند، سفر با تور آلمان بهترین گزینه پیش رویشان است تا تعطیلاتی رویایی را در کنار دوستان و خانواده عزیزشان سپری کنند.

تور آلمان با برنامه ریزی دقیق و مشخص به گردشگران امنیت خاطر می بخشد. برخی از انواع خدمات و سرویس های تور آلمان شامل مواردی چون بلیط هواپیمای رفت و برگشت؛ ویزای معتبر، بیمه مسافرتی، هتل های مناسب و شیک با انواع خدمات برای اقامت و پذیرایی، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی می باشد. اگر هم به زبان انگلیسی و یا آلمانی مسلط نیستید در سفر با تور آلمان نگران چیزی نباشید.

این تور با داشتن فردی آگاه و مجرب جهت راهنمایی با زبان فارسی و ترجمه اطمینان سفری دل انگیز را به شما خواهد بخشید. باوجود این ها خواهید دید که با تور آلمان سفری ایمن، راحت و بدون دغدغه را تجربه می کنید.

تور آلمان و خدمات آن | سایت ویزا

چرا با تور آلمان سفر کنیم؟

همان‌طور که گفتیم آلمان موقعیت جغرافیایی و آب و هوای بسیار عالی دارد و انواع جاذبه های طبیعی چون کوه و چشمه، دریا و ساحل و جزیره، رودخانه و برکه، باتلاق و دشت و جنگل در جای جای آن یافت می شوند. برای دوستداران هنر و معماری آلمان کشوری رویایی است.

دیدنی ها و تفرجگاه های متعدد و مهیج، هتل ها و رستوران ها و مراکز خرید و تفریحات مدرن و شیک از دلایل دیگر جذابیت آلمان است. به‌طوری که هرساله انواع تور آلمان از نقاط مختلف جهان از این کشور بازدید می کنند بطوری که آلمان را جزء هفتمین کشور جهان ازنظر گردشگری و توریستی برشمرده اند. ازنظر اقتصادی، سیاسی و علمی نیز آلمان یکی از قدرت های دنیا محسوب می شود. همچنین آلمان ازنظر هزینه نیز کشوری ارزان و به صرفه می باشد.

چرا با تور آلمان سفر کنیم؟ | سایت ویزا

بهترین زمان سفر با تور آلمان

آلمان با دارا بودن مناطق مختلف و جاذبه های طبیعی گوناگون در فصول مختلف سال آب و هوای مناسب و جذابیت های خاص خودش را دارد. از همین رو هر زمانی که اراده کنید از سفر با یکی از تورهای آلمان نهایت لذت را خواهید برد. اگر دوستدار شنا، آفتاب گرفتن در سواحل شنی . دیگر تفریحات آبی و هیجان انگیز هستید می توانید با تور آلمان در روزهای بلند و آفتابی تابستان سفر کنید. همچنین اگر عاشق هوای سرد و مناطق آرام هستید نیز سفر با تور آلمان در زمستان را تجربه کنید.

هزینه تور آلمان در فصل های مختلف

هزینه تور آلمان در فصل های مختلف متغیر است و به تعداد تقاضا و انتخاب هر یک از خدمات متنوع تور آلمان بستگی دارد.

فصل بهار و ایام نوروز به دلیل تعطیلات عیدانه ما ایرانی ها معمولاً تعداد درخواست کننده های سفر به آلمان بسیار بیشتر است بنابراین هزینه تور آلمان در فصل بهار تقریباً بالاست ولی فصل پربازدید آلمان تابستان است به دلیل آب و هوای عالی و داشتن تفریحات متنوع و سواحل نیلگون در تابستان تعداد گردشگران و تقاضا برای سفر با تور آلمان بسیار بیشتر و در پی آن قیمت تور آلمان نیز در تابستان بالاتر از فصول دیگر سال می باشد.

سفر به آلمان در پاییز با رنگ ها و مناظر متنوع و دمای هوای پایین تر از جذابیت های خاص خودش برخوردار است اما به دلیل شروع فصل کار و مدرسه تعداد متقاضیان تور آلمان کمتر شده و به همین ترتیب قیمت این تور نیز کمتر می شود. در فصل زمستان تعداد گردشگران تور آلمان کمتر شده و قیمت تور نیز پایین تر است که البته برای دوستداران فصل زمستان این خود یک مزیت می باشد.  سفر با تور آلمان فرصت تجربه ی سفری آرامش بخش و به‌ دور از دغدغه و درگیری های روزمره را برایتان ایجاد میکند.

هزینه تور آلمان در فصل های مختلف | سایت ویزا

نکات لازم برای سفر با تور آلمان

در سفر با تور آلمان توجه کنید برندی را انتخاب کنید که معتبر باشد. خدمات آن متنوع و به روز باشد و قیمت های آن نیز مناسب و به صرفه باشد.

توجه کنید که برای رزرو بهترین این تور حداقل یکی دو ماه زودتر از زمان سفر خود اقدام کنید تا مشکلی برای رزرو بلیط،اقامت و ویزا پیش نیاید.

آنچه باید در سفر با تور به آلمان بدانیم

مردم آلمان دارای فرهنگ بالایی می باشند و دوستدار گردشگران هستند و شما هم توجه کنید که به قوانین آن ها خصوصاً هنگام عبور و مرور احترام بگذارید.

آلمان تنوع غذایی نیز دارد حتی انواع رستوران ها با غذاهای متنوع برای انواع ملیت ها یافت می شود.

واحد پولی آلمان یورو می باشد. همچنین هزینه سفر در آلمان به نسبت دیگر کشور های اروپایی کمتر می شود چراکه آلمان کشوری ارزان می باشد.

مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری تور آلمان

آلمان دارای جاذبه های توریستی فراوان و متعددی است. با تور آلمان از مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری بی شمار آن نهایت لذت را ببرید. برلین پایتخت فرهنگی و سیاسی کشور آلمان با دارا بودن تفریحات گوناگونی چون آثار باستانی، موزه ها، فستیوال ها و کنسرت های متعدد، پارک ها و جاذبه ها و مناطق دیدنی فراوان خود به تنهایی شهری مهیج برای گردشگری است. برخی دیگر از مناطق و دیدنی های آلمان می توان به شهر مونیخ آلمان، لایپزیگ، جزیره روگن، رمانتیک راین، کلن، درسن، لوبک، هایدلبرگ، توی شوان شتین اشاره کرد.

در سفر با یکی از بهترین تورهای آلمان و با برنامه ریزی درست از همه این مناطق دیدن خواهید کرد. برای سفر به آلمان باید ویزای آلمان را از سفارت دریافت نمایید.

درباره آلمان بیشتر بدانیم

کشور آلمان با جمعیتی بالغ بر هشتادو دو میلیون نفر، از کشورهای پرجمعیت اتحادیه اروپا به شمار می رود. شهر برلین پایتخت آن است. کشور آلمان واقع در اروپای مرکزی از سمت شمال مشرف به دانمارک، دریای بالتیک و دریای شمال می باشد، جمهوری چک و لهستان از شرق ، کشور اتریش و سوئیس از جنوب و فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک و هلند از غرب همسایگان آلمان می باشند.

 آلمان از قسمت جنوبی خود به رشته کوه های آلپ و دریاچه بزرگ کنستانس نیز می رسد. آلمان دارای کوهستان های فراوانی چون ارتس،فیشتل، هونس روک و … رود هایی چون رود راین، الب و دانوب، ادر، وزر و امز و همچنین جنگل ها، دریاچه ها و دشت های فراوانی هم می باشد.

همچنین آلمان کشوری است با تاریخ دور و دراز و در طی جنگ های جهانی اول و دوم هم نقش گسترده ای داشت هرچند خسارات زیادی هم به آن وارد شد. حکومت آلمان از نوع جمهوری فدرالی است. زبان رسمی این کشور آلمانی و دین عموم مردم آلمان مسیحی پروتستان و کاتولیک رومی می باشد و واحد پول آلمان نیز یورو می باشد. همچنین آلمان از سال ۱۹۸۵ به اعضای اتحادیه اروپا پیوست.

اگر تصمیم گرفته اید از این کشور سرسبز و مهیج دیدن کنید، باید وقت سفارت آلمان را رزرو نمایید.

آب و هوای آلمان

آلمان با موقعیت جغرافیایی عالی به کشوری سرسبز و زیبا در قلب اروپا مشهور است. این کشور دارای طبیعتی بی نظیر همچون کوه، دشت، دریا و ساحل، جزیره های متعدد و رودخانه و برکه، می باشد. از همین رو آب و هوای آلمان نیز در مناطق مختلف آن متغیر می باشد ولی به‌صورت کلی دارای آب و هوای معتدل و دریایی است و به‌طور متوسط درجه هوای آلمان در طی سال حدود ۱۰ درجه است.

آب و هوای آلمان | سایت ویزا

همین آب و هوای بی نظیر یکی از دلایل اصلی سفرهای متعدد در طی سال به آلمان است. گردشگران زیادی با تور آلمان از کشور های مختلف جهان به آلمان سفر می کنند. در ادامه به دلایل دیگر پرطرفدار بودن آلمان از نظر گردشگران اشاره می کنیم.


سوالات متداول تور آلمان

سفر با تور آلمان به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

برای رزرو بهترین تور آلمان حداقل بهتر است از چند وقت قبل از سفر رزرو کنیم؟

قبل از سفر به آلمان چه نکاتی را بهتر است بدانیم؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل سفر به آخن آخن یکی از شهرهای زیبای کشور آلمان است که مملو از جاذبه های گردشگری و...

چطور است این بار برای یک سفر خارجه به یکی از زیبا ترین و قدیمی ترین شهر های آلمان سفر...

شهر اشتوتگارت یکی از شهر های دیدنی و معروف آلمان می باشد که هر ساله شاهد برگزاری تور های متعددی...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر