ویزای ایران جهت افراد یونانی

ویزای ایران جهت افراد یونانی

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

ویزای ایران جهت افراد یونانی

ویزای ایران برای ورود افرد یونانی با توجه به نوع هدف سفر صادر می شود. ویزای توریستی، کاری، تحصیلی، تجاری و چند مورد دیگر از انواع ویزاهای ایران می باشند که در ادامه اطلاعات کامل تری در اختیارتان قرار خواهیم داد.

ویزای ایران برای ورود افراد یونانی

برای ورود و خروج افراد به کشورهای مختلف دریافت ویزا از موارد مهم و ضروری محسوب می شود. سالیانه افراد مختلفی برای اهداف مختلف به کشور عزیزمان ایران سفر می کنند که برای ورود به خاک این سرزمین به مانند سایر کشورها ملزم دریافت ویزای ایران می باشند. دریافت ویزای ایران برای اتباع خارجی دارای شرایط و ویژگی های مختلفی است که در این بخش به آن ها خواهیم پرداخت.

بحث امروز ما دریافت ویزای ایران برای ورود افراد یونانی به خاک ایران است. با توجه به این موضوع به انواع ویزاهای ایران، نحوه صدور آن، تمدید آن و چند مورد دیگر خواهیم پرداخت. البته یاد آور شویم که این ویزا به مانند سایر ویزاهای کشورهای خارجی می بایست طی مراحل مختلف با ارائه مدارک مشخص صادر شود که در این مورد نیز به بحث و گفتگو خواهیم نشست پس توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

ویزای ایران جهت افراد یونانی

ویزای ایران جهت افراد یونانی

شرایط دریافت ویزای ایران جهت افراد یونانی

دریافت ویزای ایران جهت افراد یونانی دارای شرایط مختلفی است که در این بخش به آن ها خواهیم پرداخت. ورود به خاک ایران و حتی اقامت در آن بر اساس ویزای این کشور انجام شدنی است و افراد یونانی تنها می توانند از طریق این ویزا به ایران سفر نمایند. البته یادآور شویم که دریافت ویزای های مختلف ایران برای اتباع خارجی به مانند هم نخواهد بود. در واقع این امکان وجود دارد که زمان صدور یک ویزا برای شهروند آمریکایی ماه ها به طول بیانجامد در صورتی که این ویزا می تواند در مدت زمان کوتاهی برای افراد یونانی و یا دیگر کشورها صادر شود.

از میان ویزاهای مختلف ایران می توان به ویزای فرودگاهی برای هفتاد کشور دنیا اشاره کرد که با دریافت آن اهالی این هفتاد کشور  می توانند وارد خاک ایران شوند. البته یونان نیز در لیست این هفتاد کشور وجود دارد.  مردم کشور یونان در بدو ورود می توانند از طریق فرودگاه مورد نظر به اخذ ویزای ایران اقدام کنند.

ویزای ایران جهت افراد یونانی

ویزای ایران جهت افراد یونانی

انواع ویزای ایران جهت افراد یونانی

افراد یونانی برای سفر به ایران می بایست قبل از اقدام به دریافت انواع ویزای ایران هدف سفر خود را مشخص کنند. با توجه به تعیین هدف می توانند به دریافت ویزاهای مختلف این کشور اقدام کنند. انواع ویزای ایران عبارتند از ویزای توریستی، ویزای زیارتی، ویزای تجاری، ویزای تحصیلی و همچنین ویزای اقوام. البته ویزاهای دیگری نیز می توانند برای افراد یونانی صادر شوند که با توجه به نوع هدف آن ها تعیین خواهند شد.

 اما برای گشت و گذار در مکان های تفریحی می بایست ویزای توریستی ایران را دریافت نمایند. برای زیارت اماکن مذهبی ملزم دریافت ویزای زیارتی خواهند بود. ویزای تجاری نیز برای کارهای مربوط به اشتغال صادر می شود و مسلماً ویزای تحصیلی نیز برای ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر ایران صادر می شود. برای دریافت هر کدام از این ویزاها افراد یونانی ملزم طی کردن مراحل مختلف و همچنین ارائه مدارک معتبر و کامل می باشند.

ویزای ایران جهت افراد یونانی

ویزای ایران جهت افراد یونانی

مدارک لازم جهت دریافت ویزای ایران برای اتباع یونانی

در بحث قبلی اشاره کردیم که برای دریافت هر کدام از انواع ویزای ایران افراد یونانی ملزم ارائه مدارک معتبر و کامل خواهند بود. به عنوان مثال برای دریافت ویزای توریستی افراد یونانی باید مدارک مختلفی از جمله ارائه آخرین روزنامه شرکت، تهیه اسکن صفحه نخست شناسنامه فرد میزبان و یا کسی که به عنوان دعوت کننده می باشد.

مشخصات کلی فرد میهمان و یا میزبان به صورت مشخص و کامل، اطلاعات دقیق محل زندگی از جمله آدرس و شماره تلفن، از گذرنامه شخص مهمان یا میزبان اسکن رنگی تهیه شود، شماره کارت ملی شخص مهمان و یا میزبان و همچنین آدرس محل اقامت که از جمله مدارک دریافت ویزای توریستی ایران است را تهیه نمایند. البته با توجه به نوع ویزا این مدارک تغییر خواهند کرد که می توانید از طریق کارشناسان سایت مذکور اطلاعات دقیق تر را جویا شوید.

ویزای ایران جهت افراد یونانی

ویزای ایران جهت افراد یونانی

تمدید ویزای ایران جهت افراد یونانی

ویزای ایران و انواع مختلف آن از مدت زمان مشخصی جهت اعتبار برخوردار هستند که افراد یونانی در زمان اتمام این اعتبار باید جهت تمدید به پلیس اتباع خارجی مراجعه نمایند. ۳۰ روز مدت زمان اعتبار انواع ویزاهای ایران محسوب می شود. افرادی که برای تفریح و یا تجارت و کار به ایران وارد می شوند با اتمام اعتبار ویزای خود می توانند زمان آن را به مدت ۳۰ روز دیگر در پلیس اتباع خارجی تمدید نمایند.

البته ویزای فرودگاهی کشور ایران دارای اعتبار ۱۵ روزه است که این نوع ویزا را نیز می توان برای ۱۵ روز دیگر تمدید کرد. نکته مهم در رابطه با تمدید ویزای ایران حضور فرد متقاضی است که شخصاً باید در این مرکز حضور داشته باشد.

ویزای ایران جهت افراد یونانی

ویزای ایران جهت افراد یونانی

نحوه دریافت ویزای ایران برای اتباع یونانی

دریافت انواع ویزای ایران از دو طریق امکان پذیر است. افراد یونانی می توانند پروسه دریافت ویزای مورد نظر خود را شخصاً بر عهده بگیرند و با طی کردن مراحل مختلف این ویزا را دریافت کنند؛ اما راه ساده تر دیگری نیز وجود دارد که افراد می توانند با مراجعه به آژانس مسافرتی تمامی کارهای مربوط را به مسئولین بخش دریافت ویزای ایران بسپارند و در کمترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت کنند.

البته ما راه دوم را به کسانی پیشنهاد می کنیم که وقت و زمان کمتری جهت دریافت ویزا دارند و نمی توانند کارهای مربوطه را به انجام برسانند. آژانس مسافرتی مذکور اعلام آمادگی برای دریافت انواع ویزاهای مختلف ایران برای اتباع خارجی از جمله یونانی می کند. تنها کافیست با کارشناسان مربوطه در تماس باشید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای ایران جهت افراد ازبکستانی اگر شما هم مسافر ازبکی دارید می توانید با مطالعه ی مقاله ی زیر از...

ویزای ایران جهت افراد کانادایی ایران کشوری بزرگ و زیبا و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری است که...

ویزای ایران جهت افراد روسی صدور روادید ایران تنها توسط مقامات رسمی این کشور برای اتباع بیگانه امکان پذیر می...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر