هتل های گرانادا، گردشگری در گرانادا در اسپانیا و اقامت در هتل های گرانادا می تواند یکی از بهترین خاطرات شما باشد. این شهر تاریخی با معماری بی نظیر جایی برای ...

آشنایی کامل با انواع هتل های گرانادا

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

هتل های گرانادا، گردشگری در گرانادا در اسپانیا و اقامت در هتل های گرانادا می تواند یکی از بهترین خاطرات شما باشد. این شهر تاریخی با معماری بی نظیر جایی برای …

سفر به اسپانیا یک سفر هیجان انگیز است مخصوصا اگر مقصد شما شهر گرانادا باشد! گردشگری در گرانادا در اسپانیا و اقامت در هتل های گرانادا می تواند یکی از بهترین خاطرات شما باشد. این شهر تاریخی با معماری بی نظیر جایی برای ارتباط فرهنگ های مختلف اروپا و آفریقا است.

علاوه بر آن، جاذبه های گردشگری گرانادا نیز از تنوع خوبی برخوردار می باشد و گشت و گذار در خیابان های این شهر را بسیار لذت بخش می کند. با گسترش گردشگری و توریسم، هتل های گرانادا نیز از امکانات مناسبی بهره مند شده اند. همچنین ساخت مراکز خرید و مجتمع های تفریحی بزرگ نیز در گرانادا انجام گرفته است به طوری که سفر به گرانادا می تواند تجربه شگفت انگیزی برای شما باشد.

برای سفر به گرانادا بهتر است با جاذبه های گردشگری و هتل های گرانادا آشنایی کاملی داشته باشید. به همین دلیل در ادامه مقاله به این شهر و آشنایی با هتل های گرانادا پرداخته خواهد شد.

آشنایی کامل با انواع هتل های گرانادا | سایت ویزا

اقامت در هتل های گرانادا

گسترش صنعت توریسم و گردشگری باعث ساخته شدن مراکز خرید مجلل و مدرن در گرانادا شده است. همچنین ساخت انواع هتل ها، رستوران ها، مسافرخانه ها و هاستل ها موجب شده است که شما با رزرو تور ارزان گرانادا بتوانید با سهولت از تمامی جاذبه های گردشگری گرانادا بهره مند شوید. تنوع هتل ها در گرانادا به گونه ای است که شما با هر بودجه ای بتوانید از امکانات با کیفیت استفاده کنید.

انواع هتل های ۳ ستاره و ۴ ستاره و هتل های لوکس را می توان در گرانادا پیدا کرد. اغلب این هتل ها به وسیله تکنولوژی های مدرن و متریال جدید ساخته شده اند. البته معماری آنها به گونه است که می توان گوشه ای از تمدن، تاریخ و فرهنگ گرانادا را نیز در آن مشاهده نمود.

هتل پالاسیو سانتا پائولا در گرانادا

در شهر گرانادا هتل های ۵ ستاره مدرنی ساخته شده است که اقامت در آنها می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. استفاده از معماری های تاریخی برگرفته از اسلام و آفریقا، در کنار تکنولوژی های مدرن اروپایی موجب احداث هتل هایی شده است که چشم ها را خیره می کند. از جمله هتل های ۵ ستاره گرانادا می توان به هتل پالاسیو سانتا پائولا اشاره نمود که بسیار مجهز است و هتل مناسبی برای اقامت گردشگران می باشد.

در واقع، شما هر چه از یک هتل ۵ ستاره انتظار داشته باشید، در این هتل وجود دارد. اتاق های مجهز در کنار امکانات ورزشی و تفریحی درون هتل باعث آرامش خاطر مسافران و گردشگران خواهد شد. البته برای اقامت در این هتل باید پول بیشتری پرداخت کنید اما پیشنهاد می شود حداقل یک بار آن را امتحان کنید!

هتل پالاسیو سانتا پائولا در گرانادا | سایت ویزا

هتل کامفورت داورو ۲ گرانادا

از جمله هتل های گرانادا می توان به هتل کامفورت داورو۲  اشاره کرد که یک هتل ۳ ستاره می باشد و در گروه هتل های میان رده گرانادا قرار دارد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. این هتل دارای ۴۸ اتاق است که امکاناتی نظیر پارکینگ، پذیرایی در اتاق، اینترنت رایگان، حمام، تلویزیون و صندوق امانت را دارد.

فاصله این هتل تا فرودگاه حدود ۱۶ کیلومتر و تا کلیسای جامع گرانادا حدود ۴۰۰ متر است. همچنین این هتل با پارک علمی گرانادا یک کیلومتر و با خیابان الویرا نیز حدود ۷۰۰ متر فاصله دارد. علاوه بر این باید توجه داشت که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

هتل کامفورت داورو ۲ گرانادا | سایت ویزا

هتل خوان میگل گرانادا

این هتل نیز از هتل های ۳ ستاره و میان رده در گرانادا می باشد که در مرکز تاریخی شهر واقع شده است. این هتل ۶۶ اتاق دارد و یکی از هتل های گرانادا است که پذیرش آن به صورت شبانه روزی انجام می شود و اتاق های آن نیز از امکانات مناسبی برخوردار است.

برای رفتن به مرکز خرید نیز باید حدود ۵ دقیقه از هتل پیاده روی کنید. کاخ الحمرا نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد و ۱۵ دقیقه ای می توانید به آنجا برسید. برای رفتن به ایستگاه اتوبوس نیز باید ۱۰ دقیقه با ماشین حرکت کنید. یکی از معایب این هتل، عدم وجود رستوران است. البته از یک هتل ۳ ستاره نباید توقع داشتن یک رستوران مجلل را داشت اما به هر حال عاشقان غذا بهتر است از سایر هتل های گرانادا استفاده کنند.

هتل خوان میگل گرانادا | سایت ویزا

هتل ناواس گرانادا

هتل ناواس یک هتل ۳ ستاره با امکانات معمولی و قیمت مناسب است که دارای ۴۰ اتاق می باشد. از امکانات آن می توان به اینترنت رایگان، تهویه اتاق ها، تلویزیون، حمام و سشوار اشاره کرد. این هتل در ۲ کیلومتری مرکز تجاری کارفور و یک کیلومتری پارک علمی گرانادا واقع شده است و فاصله آن تا ایستگاه قطار تنها یک کیلومتر است.

همچنین برای بازدید از موزه گارسیا باید حدود ۱۷ کیلومتر را طی کنید. از نکات منفی این رستوران می توان به عدم وجود رستوران و پارکینگ اشاره کرد. بنابراین اگر با گواهینامه بین المللی قصد اجاره ماشین در گرانادا را دارید، بهتر از فکر اقامت در هتل ناواس بیرون بیایید زیرا جای پارک مناسبی نخواهید داشت!

هتل ناواس گرانادا | سایت ویزا

هتل یونیورسال گرانادا

هتل یونیورسال (Universal Hotel Granada) نیز یک هتل میان رده و با قیمت مناسب در گرانادا است که ۵۶ اتاق دارد و دارای امکاناتی مانند اینترنت رایگان، اجاره خودرو و صندوق امانت و استخر است. در رستوران این هتل انواع غذاهای اسپانیا و صبحانه های متنوع سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه حدود ۱۵ کیلومتر و تا ایستگاه قطار یک کیلومتر است.

به همین دلیل اگر قصد اقامت کوتاه مدت در هتل های گرانادا را دارید بهتر است از هتل یونیورسال استفاده کنید چرا که دسترسی راحت تری به سیستم حمل و نقل برون شهری دارد. علاوه بر آن فاصله این هتل تا جاذبه های گردشگری گرانادا نیز کم است به طوری که این هتل در فاصله ۴۰۰ متری از کلیسای جامع گرانادا قرار دارد. این هتل نیز مانند هتل ناواس رستوران ندارد و باید از رستوران های اطراف استفاده کنید.

هتل یونیورسال گرانادا | سایت ویزا

هتل ملیا گرانادا

هتل ملیا یکی از هتل های ۴ ستاره و مدرن گرانادا است. که امکانات بی نظیری برای اقامت گردشگران در نظر گرفته است. این هتل دارای ۲۳۲ اتاق است و از جمله بزرگترین هتل های گرانادا است. وجود سالن های ورزشی و رستوران های مجلل باعث شده است که هتل ملیا گزینه مناسبی برای اقامت در سفر به گرانادا باشد. فاصله این هتل تا کاخ الحمرا حدود ۲۵ دقیقه است و تا فرودگاه گارسیا نیز حدود یک ربع با ماشین فاصله است.

همچنین وجود پیست اسکی در ۳۰ کیلومتری این هتل باعث شده است که گردشگران علاقه مند به تفریحات زمستانی بتوانند از این هتل استفاده کنند و از سفر زمستانی خود لذت ببرند. همچنین این هتل یکی از هتل های گرانادا است که در منوی رستوران خود غذاهای رژیمی متنوعی قرار داده است. بنابراین اگر در سفر قصد خوردن غذای رژیمی را دارید، هتل ملیا را فراموش نکنید!

هتل ملیا گرانادا | سایت ویزا

هتل اندولسیا سنتر گرانادا

یکی از هتل های گرانادا، هتل ۴ ستاره اندولسیا سنتر است که گزینه مناسبی برای اقامت می باشد. چرا که امکانات خوبی دارد و از قیمت مناسبی هم برخوردار است. این هتل ۱۱۵ اتاقه دارای امکانات بی نظیری مانند استخر فصلی، سولاریوم و ماساژ است که استراحت در آن را لذت بخش می کند.

از دیگر امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان، پذیرش شبانه روزی مسافر و پارکینگ رایگان اشاره نمود. همچنین معماری اتاق ها و مکان های عمومی بسیار خاص و منحصر به فرد است به طوری که در نگاه اول متوجه لوکس بودن این هتل خواهید شد. با چند دقیقه پیاده روی می توانید به پارک فدریکو گارسیا برسید همچنین فاصله این هتل تا مرکز همایش های گرانادا نزدیک به ۵۰۰ متر است. بنابراین علاقه مندان به فرهنگ و موسیقی بهتر است از بین هتل های گرانادا، هتل اندولسیا سنتر را انتخاب کنند.

هتل اندولسیا سنتر گرانادا | سایت ویزا

سوالات متداول هتل های گرانادا

از هتل های 5 ستاره گرانادا به کدام هتل می‌توان اشاره کرد؟

از امکانات هتل 4 ستاره اندولسیا سنتر به چه مواردی می‌توان اشاره کرد؟

یکی از هتل های قیمت مناسب گرانادا کدام هتل است؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

هتل های ایبیزا جزیره ایبیزا یکی از مقاصد ایده آل برای کسانی می باشد که به دنبال سفری لذت بخش...

راهنمای کامل جزیره ایبیزا بی شک سفر به جزیره ایبیزا (Ibiza) می تواند یکی از بهترین سفر های اروپایی شما...

اقامت اسپانیا کشور اسپانیا، با برخورداری از شرایط مناسب اقتصادی، رفاهی، تحصیلی و سرمایه گذاری، یکی از کشور های پر...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر