هتل های والنسیا

با برخی از مشهور ترین و بهترین هتل های والنسیا بیشتر آشنا شویم

۲۴ آذر ۱۳۹۷

هتل های والنسیا، قبل از سفر به شهر والنسیا بهتر است با هتل های والنسیا آشنا شوید و بهترین محل اقامت را رزرو کنید. در این شهر می توانید شیک ترین و لوکس ترین …

هتل های والنسیا

قبل از سفر به شهر والنسیا بهتر است با هتل های والنسیا آشنا شوید و بهترین محل اقامت را رزرو کنید. در این شهر می توانید شیک ترین و لوکس ترین هتل ها را برای اقامت پیدا کنید. در زیر به برخی از مشهورترین و بهترین هتل های والنسیا با کامل ترین توضیحات و امکانات اشاره شده است. با اقامت در این هتل ها بهترین سفر را داشته باشید.

با برخی از مشهور ترین و بهترین هتل های والنسیا بیشتر آشنا شویم | سایت ویزا

شهر والنسیا

والنسیا شهری در سواحل اسپانیا با داشتن زیباترین جاذبه ها همواره مورد توجه گردشگران در سراسر دنیا واقع شده است. این شهر با داشتن تردد فراوان گردشگران همواره دارای صنعت گردشگری پررونقی بوده است. این شهر حتی به عنوان یکی از بزرگ ترین شهرهای اسپانیا نیز در نظر گرفته می شود. با توجه به فراوانی گردشگران در این شهر هتل های والنسیا نیز بسیار مورد توجه مسئولان این شهر واقع شده اند.

برای اقامت در والنسیا هتل های والنسیا ۲۴ ساعته آماده ی پذیرش مهمانان است. برترین هتل های اروپا را نیز می توان در بین هتل های والنسیا پیدا کرد. شما با هزینه هایی معقول می توانید یکی از بهترین هتل های والنسیا را رزرو کنید و محل اقامت خوبی در طول سفرتان داشته باشید.

در قسمت زیر بهترین هتل های والنسیا به طور مختصر توضیح داده شده است. قبل از سفر به این شهر حتماً هتل های والنسیا را بشناسید و با توجه به بودجه ی خود و امکانات مورد نظر یکی از هتل های والنسیا را رزرو کنید.

برای رزرو کردن هتل های شهر والنسیا در صورت داشتن هر گونه مشکل نیز می توانید با اژانس های مسافربری در تماس باشید. بیشتر هتل های والنسیا در مرکز شهر والنسیا قرار گرفته است به همین دلیل به بیشتر مراکز خرید و هم چنین مکان های دیدنی و تفریحی و رستوران های این شهر نزدیک است. همچنین برخی از هتل های والنسیا به ایستگاه های مترو و اتوبوس نزدیک بوده که این امر سبب تردد آسان گردشگران شده است.

هتل یورستارس ری دان جیمی

هتل پورستارس ری دان جیمی یکی از هتل های والنسیا که شهرت و محبوبیت فراوانی بین گردشگران یافته است. این هتل در یک موقعیت بسیار عالی در والنسیا واقع شده است. به گونه ای که بسیاری از جاذبه های تاریخی و دیدنی در نزدیکی این هتل واقع شده است.

به همین دلیل مسافران به راحتی می توانند از این مکان ها دیدن کنند. اتاق های بسیار شیک و لوکسی در این هتل وجود دارد که طرح ویژه ای برای ساخت آن ها به کار رفته و از مبلمان شیک در داخل آن ها استفاده شده است. در تمامی اتاق های این هتل بهترین دستگاه های تهویه، اینترنت رایگان و تلویزیون قابل استفاده است.

سیستم گرمایشی و سرمایشی بسیار پیشرفته ای نیز در تمام فضای درونی آن تعبیه شده است. تمامی اتاق های آن نورگیر بوده و نمای بیرونی بسیار عالی دارد به گونه ای که شما می توانید در تراس آن یک صبحانه ی بی نظیری را میل بفرمایید.

در اتاق های این هتل کمدهای بزرگی قرار داده شده است که شما با اطمینان خیال می توانید وسایل خود را درون آن ها قرار دهید. در رستوران بسیار شیک آن همواره غذاهای محلی و بین المللی مختلفی برای مهمانان آماده می شود. همچنین منوهای غذای سفارشی نیز در رستوران آن پذیرفته می شود.

هتل یورستارس ری دان جیمی | سایت ویزا

هتل نپتونو

هتل نپتونوییکی از هتل های والنسیا ۴ ستاره است که در کنار ساحل قرار گرفته است. به همین دلیل تمامی اتاق های آن دارای نمای بیرونی بسیار زیباست. با توجه به نزدیکی این هتل به ساحل در طول روز می توانید در کنار ساحل قدم بزنید و از اوقات خود لذت ببرید. بهترین خدمات در این هتل برای مهمانان ارائه می شود.

طرح به کار رفته برای ساخت فضای درونی این هتل کلاسیک می باشد و تمامی اتاق ها با داشتن مجهزترین وسایل، دارای تراس مخصوص بوده و به همین دلیل این هتل معمولاً اولویت بسیاری از گردشگران می باشد.

اگر هزینه های اقامتی برای شما مهم نیست می توانید یک سفر رویایی با اقامت در این هتل داشته باشید. در این هتل امکانات تفریحی از جمله سالن های ورزشی با کامل ترین تجهیزات ورزشی برای مهمانان آماده است. شما می توانید از سالن های زیبایی موجود در آن بهره مند شوید.

دوچرخه سواری نیز در تفرجگاه نزدیک هتل برای تمام مهمانان فراهم است. با رزرو این هتل یکی از بهترین هتل های والنسیا را برای اقامت انتخاب کرده اید.

هتل مدیوم والنسیا

هتل مدیوم والنسیا از هتل های والنسیا است که ۴ ستاره می باشد و به شیوه ای مدرن طراحی گردیده است. از لوکس ترین تجهیزات و لوازم در تمام فضای درونی و بیرونی استفاده شده است. در رستوران های این هتل تمامی غذاهای مدیترانه ای سرو می شود و از بهترین آشپزها نیز استفاده شده است.

حمام های ویژه و مجهز به لوازم آرایشی در تمامی اتاق های آن فراهم است. تعداد اتاق های موجود در این هتل ۱۰۲ عدد می باشد و با توجه به محبوبیت آن حتماً زودتر اقدام به رزرو کنید زیرا احتمال اتمام رزرو بسیار است.

هتل مدیوم والنسیا | سایت ویزا

هتل وینسی مرکات

هتل وینی مرکات از دیگر هتل های والنسیا است که در مرکز شهر واقع شده است. اگر به دنبال هتلی لوکس با بهترین امکانات و هزینه های کم هستید، می توانید این هتل را در اولویت خود قرار دهید. در استخر این هتل از نوشیدنی های مختلف از مهمانان پذیرایی می شود و تراس زیبایی نیز وجود دارد که می توانید در اوقات استراحت از بودن در آن جا لذت ببرید. این هتل یکی از هتل های والنسیا است که بیشتر مورد انتخاب تورهای اسپانیا است. شما می توانید در رستوران های موجود در اطراف آن بهترین غذاها را امتحان کنید.

هتل وینسی مرکات | سایت ویزا

هتل ملیا پلازا والنسیا

هتل ملیا پلازا والنسیا (Meliá Plaza) از هتل های والنسیا ۴ ستاره با ۱۰۱ اتاق می باشد که در فضای داخلی آن بیشتر از چوب به عنوان زینت بیشتر استفاده شده است.

موقعیت جغرافیایی این هتل به گونه ایست که شهر زیر پای شما واقع شده است. به همین دلیل در شب هنگام می توانید با حضور در تراس از زیبایی شهر لذت ببرید. این هتل با ایستگاه قطار فقط ۵ دقیقه فاصله دارد و به بیشتر ایستگاه های مترو و اتوبوس نیز نزدیک است که سبب رفت و آمد آسان مهمانان شده است.

هتل ملیا پلازا والنسیا | سایت ویزا

هتل بارسلو والنسیا

هتل بارسلو والنسیا نیز از دیگر هتل های والنسیا می باشد که جزء لوکس ترین هتل های والنسیا نیز به شمار می آید. تمامی اتاق های آن مجهز به امکانات فوق العاده است و رفاه کامل مهمانان در این هتل موجود است. غذاهای بسیار لذیذی در رستوران های آن تهیه می شود. تراس های چشم انداز آن همواره مورد پسند گردشگران بوده است. این هتل تا یکی از بهترین سواحل والنسیا فقط ۵ دقیقه فاصله دارد و از فرودگاه والنسیا نیز تقریبا ۲۰ دقیقه دور می باشد به همین دلیل دسترسی آسان دارد.

هتل بارسلو والنسیا | سایت ویزا

هتل سرکوتل سورولا پالس

هتل سرکوتل سورولا پالس از هتل های والنسیا ۴ ستاره است که با داشتن نمایی باشکوه بهترین اقامت گاه در والنسیا به شمار می آید و این هتل دارای یک استخر روباز، مجهز می باشد که در تمام ساعات روز قابل استفاده است. این هتل نزدیک ترین فاصله را از مشهورترین ترین باغ گیاه شناسی والنسیا دارد. دارای ۲۷۱ اتاق با کاملترین امکانات از جمله اینترنت رایگان، تلویزیون و حمام است. تا فرودگاه اصلی شهر ۶ دقیقه فاصله دارد و همچنین اطراف آن بهترین مراکز خرید موجود است.

هتل سرکوتل سورولا پالس | سایت ویزا

هتل آلینیون والنسیا فور

هتل والنسیا فور از هتل های والنسیا ۴ ستاره بوده و در قلب شهر واقع گشته است. اتاق های این هتل در ابعاد بزرگی برای راحتی هر چه بیشتر مهمانان طراحی گردیده است و محیطی آرام با بهترین امکانات برای مهمانان است. نوشیدنی ها و میوه های تازه هر روز برای مهمانان سرو می شود. در عرض ۱۵ دقیقه می توانید به سواحل درایو برسید و از منظره ی آن جا لذت ببرید. این هتل شامل ۱۵۰ اتاق می باشد.

هتل آلینیون والنسیا فور | سایت ویزا

هتل پریموس والنسیا

هتل پریموس والنسیا از دیگر هتل های والنسیا می باشد که بیشتر گردشگران در آن جا اقامت می کنند. از دکوراسیون ویژه ای برای ساخت اتاق های این هتل استفاده شده است. تمامی کف فضای داخلی آن چوبی می باشد. در مرکز آب گرم آن بهترین خدمات برای گردشگران فراهم است.

۲۶۲ اتاق با داشتن تراس ویژه برای مهمانان فراهم شده است. پارکینگ اختصاصی آن نیز برای مهمانان تخفیف های ویژه ای را در نظر دارد. در درون این هتل باغ ویژه ای نیز تعبیه شده که جهت استراحت مهمانان مورد استفاده قرار می گیرد.

هتل پریموس والنسیا | سایت ویزا

سوالات متداول هتل های والنسیا

یکی از لوکس ترین هتل های والنسیا کدام هتل است؟

یکی از بهترین هتل های والنسیا کدام هتل است؟

به افرادی که به دنبال هتلی لوکس و در عین حال کم هزینه هستند، کدام یک از هتل های والنسیا را پیشنهاد می‌دهید؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای والنسیا (Valencia visa) یکی از مهمترین ملزومات سفرهای خارجی داشتن ویزای ورود به کشور مورد نظر می‌ باشد و...

شهر بارسلونا (Barcelona) یکی از شهر های توریستی و بزرگ کشور اسپانیا می باشد که بعد از شهر مادرید در...

ویزای بارسلونا ویزای بارسلونا (Barcelona visa) یکی از پرطرفدار ترین ویزا های کشور اسپانیا می باشد و همچنین یکی از...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر