هتل های مادرید

با لوکس ترین هتل های مادرید بیشتر آشنا شویم

۱۴ آذر ۱۳۹۷

هتل های مادرید، اسپانیا کشور بسیار زیبایی است که به دلیل وجود بهترین و لوکس ترین هتل های مادرید سالانه جمعیت بزرگی از گردشگران را به سمت پایتخت خود جذب می کند.

هتل های مادرید

اسپانیا کشور بسیار زیبایی است که به دلیل وجود بهترین و لوکس ترین هتل های مادرید سالانه جمعیت بزرگی از گردشگران را به سمت پایتخت خود جذب می کند. در شهر مادرید مسافران به خیابان ها و محله های تاریخی زیادی برخورد خواهند کرد که ساکنین این محله ها بسیار پر انرژی و خوش رفتار از گردشگران استقبال می کنند.

همچنین گردشگران می توانند بهترین غذاهای دنیا را در رستوران های مادرید میل کنند. هتل های مادرید بسیار متنوع ، شیک و مورد پسند مهمانان هستند. در ادامه راجع به بهترین و لوکس ترین هتل های مادرید صحبت خواهیم کرد.

با لوکس ترین هتل های مادرید بیشتر آشنا شویم | سایت ویزا

هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسیو د تپا از هتل های مادرید

هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسیو د تپا یکی از لوکس ترین هتل های مادرید است که در کاخ بسیار زیبایی قرار دارد، قدمت این کاخ مربوط به قرن ۱۹ میلادی می باشد که به وسیله ی معماران حرفه ای بازسازی شده است.

سبک ساخت هتل کلاسیک است و همچنان حالت تاریخی خود را حفظ کرده است و توسط طراحان بسیار خوش ذوق، با وسایل های مدرن و شیک و گران قیمت طراحی و دکور شده است. دکوراسیون این هتل مهمانان را مات و مبهوت می کند.

این هتل دارای ۸۵ اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل ۵ ستاره دارای اینترنت رایگان، تهویه ی مطبوع، مینی بار، حمامی لوکس و مجلل و… می باشند. رستوران هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسیو د تپا با سرو کردن غذاهای متنوع و خوش طعم و رنگ اسپانیایی مهمانان خود را بسیار خشنود می کند.

هتل ان اچ کالکشن مادرید پالاسیو د تپا از هتل های مادرید | سایت ویزا

 هتل یورو استارز مادرید تاور مدرن ترین هتل های مادرید

هتل یورو استارز مادرید تاور یکی از باشکوه ترین هتل های مادرید می باشد که در برج زیبایی واقع شده است. برای ساخت این هتل ۵ ستاره معماران و طراحان بسیار ماهری دست به کار شده اند و از تجهیزات بسیار خوبی در ساخت هتل استفاده شده است و این هتل به بهترین و لوکس ترین حالت ممکن نمایان شده است. هتل تا مقاصد گردشگری یا مراکز خرید و رستوران ها فاصله ی چندانی ندارد و باعث شده است که مهمانان دسترسی آسان به این مراکز داشته باشند.

این هتل دارای ۴۷۳ اتاق می باشد که همه ی اتاق ها دارای کف پوش چوبی و پنجره هایی رو به مناظر زیبای شهر هستند. کارکنان این هتل در تلاش هستند تا مهمانان کوچکترین کمبودی را حس نکنند و همه ی امکانات را برای مهمانان فراهم می کنند. برای میل کردن غذاهایی عالی در رستوران هتل ، مهمانان باید به طبقه ی ۳۰ ام بروند و از غذاها و نوشیدنی های خاصی که در اختیار دارند لذت ببرند.

هتل یورو استارز مادرید تاور مدرن ترین هتل های مادرید | سایت ویزا

 هتل وستین پالیس از بهترین هتل های مادرید

هتل وستین پالیس (Westin Palace Madrid Hotel) یکی دیگر از بهترین هتل های مادرید می باشد که در قلب مادرید واقع شده است این هتل را با گنبد شیشه ای بزرگ که در لابی هتل جای گرفته است، می شناسند. دکوراسیون این هتل بسیار دل نواز و آرامش بخش است و به بهترین شکل چیدمان شده است.

این هتل به جاذبه های گردشگری و تاریخی نزدیک است. این هتل ۵ ستاره دارای ۴۷۰ اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای اینترنت رایگان، تهویه ی مطبوع، یخچال کوچک، تلویزیون های با کیفیت و… می باشند.

از امکانات این هتل می توان به استخر،سونا، جکوزی، ماساژ، مراکز زیبایی و سلامت، باشگاه بدنسازی، اتاق های خانوادگی، باغ بزرگ و تراس اشاره کرد. محیط مطلوب این هتل تفریحی، باعث شده است میهمانان با خیالی راحت تعطیلات خود را سپری کنند و از دغدغه های روزمره رهایی یابند. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

هتل وستین پالیس از بهترین هتل های مادرید | سایت ویزا

هتل ملیا مادرید پرینسسا از شیک ترین هتل های مادرید

هتل ملیا مادرید پرینسسا یکی از مشهور ترین هتل های مادرید است که در قسمت غربی مادرید قرار دارد و آخرین بار در سال ۲۰۰۸ بازسازی شده است. این هتل دارای ۲۷۴ اتاق است این اتاق ها بسیار شیک و مدرن در عین حال ساده طراحی شده اند ، دکوراسیون این هتل به گونه ای است که مهمانان آرامش و انرژی خاصی را احساس می کنند.

این هتل ۵ ستاره بیشتر با وسایلی قهوه ای رنگ دکور شده اند. رستوران این هتل بسیار مجلل و زیبا است و منویی پر از غذاهای خوش طعم بین المللی را در اختیار مهمانان می گذارد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد.

هتل ملیا مادرید پرینسسا از شیک ترین هتل های مادرید | سایت ویزا

 هتل ریتز مادرید از اشرافی ترین هتل های مادرید

هتل ریتز مادرید یکی از لوکس ترین هتل های مادرید به حساب می آید که ساختاری بسیار مدرن دارد و اقامتی شاهانه را برای مهمانان خود رقم می زند.

این هتل ۵ ستاره ۱۶۵ اتاق دارد که اتاق ها با مبلمان و پرده هایی بسیار شکیل و تخت هایی راحت با روتختی های طرح دار بسیار زیبا دکور شده اند، طراحی این هتل باعث حیرت مهمانان در نگاه اول می شود. رستوران هتل نیز بسیار شیک می باشد و دارای فضایی آرام و دل انگیز خواهد بود. از جمله امکانات این هتل می توان استخر، سونا، ماساژ، مراکزی برای نگهداری کودکان و افراد معلول و تراس با چشم اندازی بسیار زیبا و … را نام برد.

هتل ریتز مادرید از اشرافی ترین هتل های مادرید | سایت ویزا

 هتل پوئرتا امریکا یکی از زیبا ترین هتل های مادرید

هتل پوئرتا امریکا یکی دیگر از معروف ترین هتل های مادرید است که بسیار باشکوه و اشرافی دکور و طراحی شده است و مسافران از همان لحظه ای که وارد هتل می شوند با دیدن گل ها و نمایی بسیار درخشان در دکور لابی هتل، متوجه خاص بودن این هتل می شوند.

این هتل ۵ ستاره دارای ۳۴۲ اتاق است، طراحی این اتاق ها به گونه ای خاص است که همانند آن را در هتلی دیگر نمی بینید تمامی اتاق ها با وسایل بسیار گران قیمت و مدرن مبله شده اند در اتاقها بیشتر از رنگ های شاد و نورپردازی ظریفی استفاده شده است. مهمانان می توانند در تراس هتل غذاهای بی نظیر اسپانیایی را میل کنند و از چشم انداز های زیبا لذت ببرند.

هتل پوئرتا امریکا یکی از زیبا ترین هتل های مادرید | سایت ویزا

هتل اربن یکی از بهترین هتل های مادرید

هتل اربن یکی از بهترین هتل های مادرید می باشد و در بهترین نقطه ی مادرید قرار دارد. در بسیاری از قسمت های هتل مجسمه های بزرگی به چشم می خورد که مسافران را متعجب می کند.

هتل اربن ۵ ستاره است و ۹۶ اتاق دارد و همانطور که انتظار می رود این اتاق ها بسیار شیک و مدرن با وسایل چرمی قهوه ای دکور شده اند اتاق های هتل بسیار تمیز هستند. هتل دارای کارکنان مجرب است که به چندین زبان مسلط هستند و ۲۴ ساعته کارکنان هتل آماده ی خدمت رسانی به مسافران می باشند.از جمله قسمت های پر طرفدار هتل اربن می توان به استخر و بار با نوشیدنی های متنوع نشاط آور اشاره کرد.

هتل اربن یکی از بهترین هتل های مادرید | سایت ویزا

 هتل ویلا ریل از معروف ترین هتل های مادرید

هتل ویلا ریل از جمله زیبا ترین هتل های مادرید است که مقابل کنگره نمایندگان اسپانیا قرار دارد. این هتل ۵ ستاره دارای ۱۱۵ اتاق مجلل با دیزاین های خاص می باشد در این اتاق ها وسایل بسیار اصولی چیده شده اند و تمامی اتاق ها دارای اینترنت رایگان ، تهویه ی مطبوع ، تلویزیون و … می باشند. مهمانان می توانند برای دریافت انرژی و نشاط بیشتر از باشگاه بدنسازی و استخر هتل استفاده کنند. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز می باشد.  

هتل ویلا ریل از معروف ترین هتل های مادرید | سایت ویزا

هتل ویلا مگنا یکی از خاص ترین هتل های مادرید

هتل ویلا مگنا یکی از خاص ترین هتل های مادرید است این هتل لوکس ۵ ستاره دارای ۱۵۰ اتاق و سوئیت مجلل می باشد.اتاق های این هتل زیبایی و سادگی خاصی دارند و با مبلمان و سرویس خواب های کلاسیک و منبت شده ی بسیار چشمگیری دکور شده است.

از جمله امکانات اتاق ها می توان به اینترنت رایگان، تهویه ی مطبوع، حمام هایی بسیار مجلل ، گاوصندوق و … اشاره کرد. در منوی رستوران هتل ترکیب جالبی از غذاهای سنتی و مدرن به چشم می خورد و مهمانان می توانند از این غذاها و نوشیدنی ها لذت کافی ببرند. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد.

هتل ویلا مگنا یکی از خاص ترین هتل های مادرید | سایت ویزا

هتل یورو استارز سوییتز میرا سیرا یکی از بهترین هتل های مادرید

هتل یورو استارز سوییتز میرا سیرا یکی از منحصر به فرد ترین هتل های مادرید می باشد این هتل دارای فضای سبز زیبایی است که مهمانان می توانند اوقات فراغت خود را در این محیط مطلوب بگذرانند. این هتل دو استخر بزرگ روباز و یک رستوران با کیفیت دارد.

هتل یورو استارز سوییتز میرا سیرا ۵ ستاره دارای ۱۸۲ اتاق می باشد اتاق های هتل بزرگ و دل باز هستند و با وسایل چوبی شیک دکور شده اند. کارکنان این هتل در تلاش اند که تمامی امکانات را در اختیار مهمانان قرار بدهند تا مهمانان هیچ کمبودی نداشته باشند به همین دلیل این هتل یکی از بهترین هتل های مادرید شناخته شده است. کارکنان این هتل بسیار مسئولیت پذیر و مهربان هستند. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد.  

هتل یورو استارز سوییتز میرا سیرا یکی از بهترین هتل های مادرید | سایت ویزا

سوالات متداول هتل های مادرید

یکی از بهترین هتل های مادرید کدام هتل است؟

یکی از لوکس ترین هتل های مادرید کدام هتل است؟

یکی از مشهور ترین هتل های مادرید کدام هتل است؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

با ویزای تجاری اسپانیا بیشتر آشنا شویم یکی از مسائلی که برای شرکت‌های مختلف تجاری اهمیت دارد، ارتباط با شرکای...

جزیره ایبیزا یکی از مکان های گردشگری محبوب و پرطرفدار کشور اسپانیا است. این جزیره از امکانات تفریحی متنوعی برخوردار...

راهنمای کامل ویزای مادرید شهر مادرید به عنوان یکی از زیباترین شهرهای کشور اسپانیا و اروپا در سطح جهان شناخته...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر