ویزای نمایشگاهی اتریش

ویزای نمایشگاهی دانمارک | مدارک لازم – اخذ ویزای نمایشگاهی با دعوت نامه

۲۲ مرداد ۱۳۹۷

ویزای نمایشگاهی دانمارک

ویزای نمایشگاهی دانمارک، ویزایی جهت شرکت در تور نمایشگاهی دانمارک است که این کشور را به یکی از مقاصد مهم تجاری اروپا تبدیل کرده است. با این نوع از  ویزای دانمارک می توانید در تور های نمایشگاهی کوپنهاگ شرکت کنید و از ایده هایی که سایر کسب و کارهای مرتبط با حوزه  کاری شما ارائه می‌ دهند بهره مند شوید. ویزای نمایشگاهی دانمارک این امکان را به کسب و کارهای مختلف می دهد تا با اجاره غرفه، محصولات و خدمات خود را با بازدید کنندگان در میان بگذارند و از جدید ترین اخبار حوزه کاری خود با خبر شوند.

دانمارک، کشوری با مردمی شاد و خوشبخت

دانمارک کشوری است با یکی از قدیمی ترین پادشاهی های جهان که به خاطر سطح رفاه خود بسیار شناخته شده است و بعد از نروژ، شاد ترین مردم دنیا را در دل خود جای داده است. پایتخت این کشور که از کشورهای حوزه‌ ی اسکاندیناوی است، کپنهاگ است. شهری که با وجود معماری های کلاسیک و تاریخ غنی و گذشته ی پربارش، مدرن است و رو به سوی پیشرفت و آینده دارد. این کشور دارای آثار تاریخی فراوان و فرصت های بی شمار تجاری و اقتصادی است.

ویزای نمایشگاهی دانمارک
ویزای نمایشگاهی دانمارک

تور نمایشگاهی چیست

تورهای نمایشگاهی، تورهایی هستند که سالانه در حوضه های مختلف کاری و موضوعات گوناگون در کشورهای متعددی برگزار می شوند. تولید کنندگان، بیزنس من ها، شرکت ها، کمپانی ها و کسب و کار های مختلف در این نمایشگاه ها گرد هم می آیند تا سطح آگاهی و کسب و کارشان را افزایش دهند و با پیشرفت های حوضه ی کاری خود آشنا شوند و به روز ترین خدمات و نوآوری ها در عرصه ی فعالیتشان را شناسایی کنند و به کار بگیرند. این تورهای نمایشگاهی در کشور های مختلفی برگزار می شوند. یکی از معروف ترین این تور ها، تور نمایشگاهی دانمارک که شرکت در آن با اخذ ویزای نمایشگاهی دانمارک امکان پذیر است.

ویزای نمایشگاهی دانمارک
ویزای نمایشگاهی دانمارک

تور نمایشگاهی دانمارک

سالانه تور های نمایشگاهی مختلفی در دانمارک برگزار می شوند که به پیشرفت و اشتراک گذاری ایده های تجاری و کسب و کارهای مختلف کمک می کنند. ضروری ترین چیزی که برای شرکت در نمایشگاه های دانمارک به آن احتیاج دارید، دعوت نامه است. داشتن دعوت نامه، شانس شما را برای گرفتن ویزای نمایشگاهی دانمارک بسیار افزایش می دهد به طوری که عموماً بدون داشتن دعوت نامه موفق به دریافت ویزای نمایشگاهی دانمارک نخواهید شد. در روند اخذ ویزای دانمارک، دعوت نامه ها معمولاً به درخواست شرکت کنندگان و از طریق مسئولین نمایشگاه و برگزار کنندگان آن ارسال می شوند.

دعوت نامه برای اخذ ویزای نمایشگاهی دانمارک

داشتن دعوت نامه ی رسمی از مقامات و مسئولین برگزاری نمایشگاه مورد نظر در دانمارک، شرط لازم اخذ ویزای نمایشگاهی دانمارک است که می تواند با درخواست شخصی انجام بگیرد اما آژانس های مسافرتی وجود دارند که روند اخذ دعوت نامه برای ویزای نمایشگاهی دانمارک را برای شما تسریع می کنند و با مراجعه به آنها می توانید درخواست دعوت نامه را به آن ها بسپارید و وقتتان را صرف برنامه ریزی و مراحل دیگر این سفر تجاری کنید. دقت داشته باشید که باید در دعوت نامه قصد و هدف شما از سفر به دانمارک مشخص شود و مدت اقامت و محل آن قید شود تا سفارت با بررسی های لازم اقدام به صدور ویزای نمایشگاهی دانمارک کند. لازم به ذکر است که این دعوت نامه صرفاً برای ویزای نمایشگاهی دانمارک و شرکت شما در نمایشگاه است و نمی توانید از آن استفاده دیگری داشته باشید. باید جهت اخذ ویزای دانمارک ، وقت سفارت دانمارک را از طریق آژانس های مسافرتی رزرو نمایید.

ویزای نمایشگاهی دانمارک
ویزای نمایشگاهی دانمارک

اخذ ویزای نمایشگاهی دانمارک

از سال ۲۰۰۱ دانمارک به عضویت پیمان شینگن در آمده است و به همین خاطر لازمه‌ ی سفر به این کشور، دریافت ویزای شینگن از طریق سفارت این کشور در تهران است. سفارت دانمارک در ایران، تهران، خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل صدر، کوچه هدایت، کوچه دشتی، پلاک ۱۰ قرار دارد. بیشتر امور مربوط به ویزای دانمارک که شامل ویزای نمایشگاهی دانمارک هم می شود توسط شرکت کارگزاری سفارت دانمارک انجام می شود. از این رو، برای درخواست ویزای نمایشگاهی دانمارک باید ابتدا به آژانس های مسافرتی معتبر رجوع نمایید. کارگزاری سفارت دانمارک، کلیه خدمات و امور مربوط به هر ویزا، انگشت نگاری و مصاحبه را انجام می دهد. دریافت فرم های درخواست ویزای دانمارک از طریق آژانس های مسافرتی معتبر امکان پذیر است. توجه داشته باشید که برای دریافت ویزا باید حداقل ۶ هفته قبل از تاریخ سفرتان برای دریافت وقت سفارت دانمارک اقدام کنید. درواقع مراحل اخذ ویزا را می توان در دو مرحله خلاصه کرد:

۱. فرم درخواست ویزا را از طریق آژانس های مسافرتی معتبر دریافت کرده، تکمیل و امضا کنید.

۲. مدارک لازم را تهیه کنید و از سفارت یا شرکت کارگزاری جهت انجام مصاحبه و ثبت اطلاعات بیومتریک وقت بگیرید.

۳. در تاریخی که به شما وقت داده اند به صورت حضوری مراجع کنید.

ویزای نمایشگاهی دانمارک
ویزای نمایشگاهی دانمارک

مدارک ویزای نمایشگاهی دانمارک

لازم به ذکر است که تمامی مدارک ارائه شده باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند.

مدارک لازم:

۱. اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه

۲. عکس ۳*۴ تمام رخ با زمینه سفید.

۳. دعوت نامه ارسالی برگزار کننده نمایشگاه بر روی سربرگ

۴. گواهی کار

۵. مدارکی دال بر فعال بودن در حوزه تور نمایشگاهی (لازم جهت اخذ ویزای نمایشگاهی دانمارک)

۶. رزرواسیون هتل در دانمارک

۷. فرم درخواست ویزای دانمارک و اطلاعات شخصی که باید به صورت دقیق و خوانا نوشته شود.

۸. تمکن مالی با تائید و مهر بانک به میزان حداقل اعلامی سفارت دانمارک

۹. رزرو بلیط رفت و برگشت به دانمارک

ویزای نمایشگاهی دانمارک
ویزای نمایشگاهی دانمارک

مزایای شرکت در تور های نمایشگاهی دانمارک

شرکت در این نمایشگاه ها به چند دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است. اول این که صاحبان کسب و کار ها را با جدید ترین تکنولوژی ها و فناوری های مربوطه آشنا می کند. دوم این که شرکت کنندگان بعد از شرکت در نمایشگاه و محک خدمات و تولیدات خود می توانند جایگاه خود در سطح جهانی را بررسی کنند و آن را ارتقا ببخشند. سوم، با فرصت های تجاری و اقتصادی مختلف بین المللی آشنا شوند و در صورت امکان از آنها بهره مند شوند. چهارم، با ایده های جدید مربوط به کسب و کارشان آشنا شوند و در صورت داشتن ایده، آن را با سایر شرکت کنندگان به اشتراک بگذارند. پنجم، ارتباط مستقیم با تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات مربوط به حوزه فعالیت شان داشته باشند و در آخر این که محصولات خود را در سطح جهانی معرفی و عرضه کنند. جهت تسریع در امور ویزای نمایشگاهی دانمارک بهتر است به آژانس های مسافرتی معتبر رجوع نمایید.

نمایشگاه‌ های معروف دانمارک

با اخذ ویزای نمایشگاهی دانمارک می توانید از نمایشگاه های مختلفی که در این کشور برگزار می شود بازدید کنید. تعدادی از مهم ترین نمایشگاه های صنایع مختلف که در دانمارک برگزار شده اند عبارت اند از:

نمایشگاه بین المللی صنعت دریانوردی

نمایشگاه بین المللی صنایع قایق و قایق رانی

نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل

نمایشگاه خدمات غذایی

نمایشگاه دامپروری

آن چه برای سفر به دانمارک باید بدانید

دانمارک کشوری زیبا با تاریخی غنی و ترکیبی چشم نواز از آنچه که از قرون وسطی و وایکینگ ها به جا مانده با مدرنیته است. این کشور کوچک ترین کشور حوزه اسکاندیناوی است و واحد پول آن کرون دانمارک است. دانمارک علی رغم موقعیت جغرافیایی‌ اش دچار تغییرات آب و هوایی شدیدی نمی شود. معمولا هوایی معتدل دارد و به گفته مسافران و جهانگردان بهترین ماه برای سفر به کپنهاگ دسامبر است و نسبت به بقیه کشورهای اسکاندیناوی زمستان قابل تحمل تری دارد. سفر به دانمارک سفر ارزانی نیست. نکته جالب توجه این که برخلاف دیگر کشورهای اروپایی در دانمارک آب لوله کشی قابل شرب است و این یعنی لازم نیست بارها برای آب معدنی هزینه بپردازید، بلکه می توانید با همراه داشتن یک بطری در هزینه خرید آب صرفه جویی کنید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

روادید دانمارک برای مهاجرت و سفر به کشور دانمارک اخذ روادید دانمارک و در واقع گرفتن اجازه ورود به این...

سفر به دانمارک سفر به دانمارک می تواند بسیار جذاب باشد، پس اگر به دنبال گشت و گذار در دانمارک...

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی درباره دانمارک بپردازیم اگر به دنبال این هستید که درباره دانمارک...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر