ویزای نمایشگاهی اسپانیا

ویزای نمایشگاهی اسپانیا | موارد رد درخواست – مدارک لازم

۳ شهریور ۱۳۹۷

ویزای نمایشگاهی اسپانیا، کشور اسپانیا همواره مقصد بسیاری از گردشگران و مردم جهان برای مهاجرت برای کار، تحصیل و زندگی و همینطور برای ویزای نمایشگاهی اسپانیا …

ویزای نمایشگاهی اسپانیا

کشور اسپانیا همواره مقصد بسیاری از گردشگران و مردم جهان برای مهاجرت برای کار، تحصیل و زندگی و همینطور برای ویزای نمایشگاهی اسپانیا می باشد و این استقبال به دلیل شرایط جغرافیایی بسیار مساعد و واقع شدن در جنوب غربی اروپا است. اسپانیا برای ویزا استثناهایی هم دارد به این صورت که ساکنان کشورهای اتحادیه ‌ی اروپا و حوزه اسکاندیناوی می توانند بدون داشتن ویزای اسپانیا به کار و یا تحصیل در کشوراسپانیا بپردازند.

ویزای نمایشگاهی اسپانیا | موارد رد درخواست - مدارک لازم | سایت ویزا

انواع ویزای اسپانیا

ویزاها بر سه نوع کلی هستند:

ویزای انتقالی فرودگاه

با داشتن این نوع از ویزای اسپانیا اجازه‌ ی ورود به منطقه‌ ی بین ‌المللی فرودگاه ‌‌های اسپانیا را خواهید داشت.

ویزای کوتاه ‌مدت

در یک بازه‌ی زمانی ۱۸۰ روزه، ۹۰ روز می توانید با این ویزای اسپانیا در این کشور بمانید. البته باید درنظر بگیرید با این ویزا نمی توانید در اپانسا مشغول به کار شوید.

طبق قوانین اسپانیا مردم کشور های  کانادا، آمریکا، استرالیا و نیوزلند در هنگام سفر به اسپانیا  نیازی به داشتن ویزای کوتاه ‌مدت ندارند اما برای اقامت بیش از ۳ ماه  باید ویزای اسپانیا از نوع بلند مدت آن را داشته باشند. در هنگام تهیه ویزای اسپانیا از نوع کوتاه مدت باید در نظر بگیرید که ویزای کوتاه ‌مدت قابل تغییر نیست و برای تبدیل و تغییر آن به یکی از انواع بلند مدت باید از کشور خود این کار را انجام دهید.

 ویزا های بلند مدت

ویزای کار

در این نوع ویزای اسپانیا یک نکته ‌ی مهم وجود دارد آن هم این است که طبق قانون مهاجرت اسپانیا، خود فرد اجازه ی اقدام برای این ویزا را ندارد و باید فرد و یا شرکتی که قصد دارد شما را استخدام کند از طرف شما برای درخواست ویزا را اقدام کند.

ویزای تحصیلی

اسپانیا از جمله کشور هایی است که هرساله تعداد زیادی از دانشجویان برای تحصیل در آن اقدام می کنند.در سال ۲۰۱۴  پذیرش بیش از چهل‌ هزار دانشجوی خارجی، اسپانیا را به رتبه ‌ی یک این اتفاق در جهان تبدیل شد. در ویزای اسپانیا از نوع تحصیلی فقط باید در نظر بگیرید که قبل از ایراد درخواست ویزای اسپانیا، باید در یک رشته ‌ی تحصیلی در یکی از دانشگاه ها پذیرفته شده باشید.

ویزا های بلند مدت | سایت ویزا

ویزای اقامتی

ویزای شهروندی اسپانیا و ویزای اقامتی (دائم) ویزاهایی هستند که فرد اجازه ‌ی زندگی کامل در اسپانیا را با آزادی دارد اما باید توجه داشت که این دو نوع ویزای اسپانیا تفاوت‌های جزئی نیز با هم دارند. برای مثال حق رأی در انتخابات مختص شهروندان این کشور است. برای اینکه ویزای شهروندی داشته باشید و شهروند این کشور شوید باید پس از گرفتن ویزای اقامت دائم ملیت اصلی خود را به ملیت اسپانیایی تغییر دهید.

ویزای کسب و کار

ویزای بیزینسی یا همان کسب و کار با ویزای کاری متفاوت است. به این صورت که در این نوع ویزای اسپانیا فرد خود مالک یک کسب و کار و بیزینس است و خود فرد باید برای این نوع ویزای اسپانیا اقدام کند.

ویزای نمایشگاهی اسپانیا

دعوت نامه نمایشگاهی اسپانیا

انواع ویزاهای توریستی، تجاری و .. از ویزا های پر طرفدار و پر تکرار در ویزای اسپانیا هستند. برای درخواست ویزای نمایشگاهی اسپانیا بهترین روش استفاده از دعوت نامه نمایشگاهی است. در هنگام اخذ ویزای اسپانیا باید در نظر داشته باشید که هدف از سفر خود به این کشور را با دقت مشخص کنید.

در ویزای نمایشگاهی اسپانیا فرد اقدام کننده باید با جزئیات دلیل سفر خود را مشخص و تعیین کند و همچنین باید رویداد ها و فعالیت های نمایشگاهی باید به طور کامل توضیح داده شود. فردی که برای ویزای نمایشگاهی اسپانیا اقدام می کند بایستی در مورد پوشش هزینه های این نمایشگاه و یا رویداد صحبت کند و اگر دعوت نامه نمایشگاهی دارید باید فرد مورد نظر در مورد پوشش هزینه ها صحبت کند این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است.

ویزای نمایشگاهی اسپانیا راحت تر و سریع تر از سایر ویزا ها مورد پذیرش و ثبت قرار می گیرد به این دلیل که هدف در ویزای نمایشگاهی اسپانیا مشخص شده  و به طور کامل توضیح داده شده است واین هدف در واقع نوعی بازدید فرهنگی تفریحی است و همچنین در این ویزا قید می شود که فرد مذکور قصد اقامت دائم را ندارد و بعد از مدت زمان معین شده نمایشگاه به کشور خود باز می گردد.

تور نمایشگاهی اسپانیا

برای اینکه در تور های نمایشگاهی کشور اسپانیا شرکت کنید نیازمند ویزای نمایشگاهی اسپانیا هستید، برای اینکه روند دریافت ویزای نمایشگاهی اسپانیا را آسان تر کنید می توانید از دعوت نامه استفاده کنید. با ارائه این دعوت نامه نمایشگاهی  به سفارت این کشور احتمال صدور ویزای نمایشگاهی اسپانیا بسیار بالا می رود.

تور نمایشگاهی اسپانیا | سایت ویزا

نکات مهم در خصوص دعوت نامه ویزای نمایشگاهی اسپانیا عبارتند از

  •     هدف سفر و موضع نمایشگاه دردعوت نامه نمایشگاهی باید به طور مشخص و با جزئیات کامل ارائه شود.
  •     نوع فعالیت نمایشگاهی باید نوشته شود.
  •     هدف از بازدید و سفر فرهنگی
  •     ارسال کننده دعوت نامه نمایشگاهی و یا همان اسپانسر باید هزینه های سفر را قبول کند.
  •     مدت زمان ویزا باید با زمان و تاریخ نمایشگاه مطابقت داشته باشد.
  •     مکان اقامت وهتل باید از قبل تعیین شود.

موارد رد درخواست ویزای نمایشگاهی اسپانیا

برای اینکه درخواست ویزای نمایشگاهی اسپانیا شما مورد تایید سفارت  قرار بگیرد و در خواست شما رد نشود و هزینه های پرداختی شما به هدر نرود باید موارد زیر را در هنگام در خواست ویزای نمایشگاهی اسپانیا در نظر بگیرید، اگر شرایط زیر وجود داشته باشد ممکن است درخواستتان برای ویزای نمایشگاهی اسپانیا رد شود:

  •  در صورتی که درخواست بیش از ۹۰ روز برای ویزای نمایشگاهی داشته باشید.
  • فرم درخواست ویزای نمایشگاهی اسپانیا به صورت کامل پر نشده  باشد و نواقصی  داشته باشد و فاقد امضا باشد.
  • مدارک برای ویزای نمایشگاهی اسپانیا به صورت کامل و همانطور که در سایت سفارت نوشته شده است به سفارت تحویل داده نشده باشد.
  • مشخص نکردن هدف از سفر و بازدید در ویزای نمایشگاهی اسپانیا و موضع نمایشگاه
  • تامین مالی فرد متقاضی در مدت زمان حضور در کشور مقصد در ویزای نمایشگاهی اسپانیا تضمین نشده باشد و یا این تامین مالی مورد تایید سفارت نباشد.
  • مدارک ثابت کننده ی  بازگشت فرد به کشور خود وجود نداشته باشد.

ﻣﺪارک ﻻزم ﺑﺮای درخواست وﯾﺰای اﺳﭙﺎﻧﯿﺎ

ﻓﺮم درخواست وﯾﺰای اسپانیا بایستی ﺑﻪ ﻃﻮر ﮐﺎﻣﻞ ﺑﻪ وﺳﯿﻠﻪ ﺧﻮدﮐﺎر و ﺑﺎ ﺣﺮوف ﺑﺰرگ ﻻﺗﯿﻦ ﺑﻪ زﺑﺎن اﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﯾﺎ زبان اﺳﭙﺎﻧﯿﺎیی و با اطلاعات کامل و صحیح ارائه شود، تاریخ انقضا و امضای فرم توسط متقاضی الزامی است.

ﻣﺪارک ﻻزم ﺑﺮای درخواست وﯾﺰای اﺳﭙﺎﻧﯿﺎ | سایت ویزا

همراه فرم پرشده مدارک زیر نیز باید ارسال شود:

  • فتوکپی صفحات ۱ الی ۱۳ گذرنامه- دو سری (تمام صفحات)فتوکپی از بلیط هواپیما-دو سری
  • در صورتی که ویزای اسپانیا یا ویزای شینگن داشتید  -یک سری فتوکپی از ویزای فوق
  • ﯾﮏ ﺳﺮی ﻓﺘﻮﮐﭙﯽ از دﻋﻮت ﻨﺎﻣﻪ ﯾﺎ ﻣﺪارک ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﺑﺮای ﺗﻘﺎﺿﺎی وﯾﺰای ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ

سوالات متداول ویزای نمایشگاهی اسپانیا

بهترین روش برای درخواست ویزای نمایشگاهی اسپانیا چیست؟

برخی از موارد رد درخواست ویزای نمایشگاهی اسپانیا چیست؟

چه نکاتی هنگام تهیه دعوت نامه برای ویزای نمایشگاهی اسپانیا باید رعایت شود؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل دانستنی های جزیره تنریف دانستنی های جزیره تنریف: تنریف بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین جزیره از مجموع جزایر قناری است....

تور اسپانیا برای شرکت در تور اسپانیا و برخورداری از مزیت های این سفر در ادامه ما را همراهی نمایید....

هتل های مادرید اسپانیا کشور بسیار زیبایی است که به دلیل وجود بهترین و لوکس ترین هتل های مادرید سالانه...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر