ویزای قبرس | اخذ ویزای قبرس | قیمت ویزای قبرس 88851080-021

ویزای قبرس

۴ بهمن ۱۳۹۶

ویزای قبرس

ویزای قبرس برای سفر به این کشور از ملزوماتی است که فرد می‌بایست برای دریافت آن از طریق سفارتخانه این کشور اقدام کند. مدارک موردنیاز برای دریافت این ویزا نیز باید توسط شخص ارائه شود.

ویزای قبرس برای سفر به این کشور

سفارت قبرس در تهران تنها نمایندگی برای صدور ویزای این کشور می‌باشد. افرادی که تمایل دارند به کشور قبرس سفر کنند می‌بایست ویزای قبرس را از طریق سفارتخانه این کشور دریافت کنند. زمان‌های مختلفی برای سفر به این کشور در سال وجود دارد اما بهترین و راحت‌ترین زمان برای سفر به این کشور ایام تابستان می‌باشد. در این روزها به دلیل اینکه تعداد پروازهای مستقیم از شهر تهران به شهر لارناکا انجام می‌شود، بنابراین امکان دریافت ویزای قبرس نیز راحت‌تر خواهد بود.

جالب است بدانید قبرس ازجمله کشورهایی است که در زمان صدور ویزا از قوانین و مقررات سختی برخوردار است چراکه این کشور در حال پیوستن به پیمان عضو شینگن می‌باشد و دلیل آن نیز عضو اتحادیه اروپا بودن این کشور است. برای کسانی که می‌خواهند در آینده برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنند، گرفتن ویزای قبرس به‌عنوان یک امتیاز مهم تلقی می‌شود. برای این‌که بتوانید به این کشور عضو اتحادیه اروپا سفر کنید می‌بایست تمامی قوانین آن را رعایت کنید. البته دریافت ویزای این کشور نیز می‌تواند از طریق آژانس مربوطه انجام شود.

ویزای قبرس | اخذ ویزای قبرس | قیمت ویزای قبرس 88851080-021

دریافت ویزای قبرس از طریق وقت سفارت این کشور

تهران، تجریش، خیابان شهید کریمی (بوعلی سابق)، پلاک ۱۹۴, آدرس ارائه‌شده درواقع موقعیت مکانی سفارت‌خانه قبرس در شهر تهران است که افراد می‌بایست برای دریافت ویزای خود به این آدرس مراجعه نمایند. ویزای قبرس برای سفر به این کشور لازم و ضروری است، بنابراین برای دریافت آن می‌بایست از طریق وقت سفارت این کشور اقدام کنید. درواقع افراد مراجعه‌کننده به سایت اینترنتی این سفارتخانه به پر کردن آنلاین فرم تکمیل اطلاعات می‌پردازند و برای آن‌ها وقت مناسبی برای مصاحبه تعیین می‌شود.

 بعد از تعیین وقت افراد می‌بایست در آن زمان به این سفارتخانه برای مصاحبه و پاسخ‌گویی به برخی از سؤالات مراجعه نمایند. نکته مهم اینجاست که وقت مصاحبه برای تمامی افراد در هر رده سنی برای حضور در سفارتخانه قبرس لازم و ضروری می‌باشد. در این سفارتخانه هزینه‌های موردنیاز برای دریافت ویزا به افراد گفته شده و آنها می‌توانند با پرداخت آن‌ ویزای خود را دریافت کنند. البته مدت‌زمان معینی بعد از وقت مصاحبه برای دریافت آن تعیین خواهد شد.

ویزای قبرس | اخذ ویزای قبرس | قیمت ویزای قبرس 88851080-021

زمان لازم برای دریافت ویزای قبرس

برای اینکه بتوانید به کشور زیبای قبرس سفر کنید نیازمند این هستید که مراحل مختلف برای دریافت ویزای قبرس را طی کنید، بنابراین باید از صبر و حوصله فراوان برخوردار باشید. از پر کردن فرم آنلاین ویزا تا دریافت آن از طریق سفارتخانه این کشور نیازمند سپری نمودن زمان مناسبی خواهید بود. در این زمینه ممکن است افراد بسیاری از صبر و حوصله کافی برخوردار نبوده و از دریافت ویزا منصرف شوند.

 اما این را بدانید که برای دریافت ویزا پس از کامل نمودن مدارک لازم شما می‌بایست مدت‌زمان تقریباً ۸ روز را سپری کنید تا بتوانید ویزای خود را برای سفر به این کشور دریافت کنید. جالب است بدانید که در برخی از روزهای سال دریافت ویزا به مدت‌زمان بیشتری به طول خواهد انجامید. تعطیلات تابستان و همچنین ایام عید نوروز ازجمله این روزها محسوب می‌شوند و دلیل آن تردد بیشتر افراد به این کشور می‌باشد. در موارد بسیار نادر افراد می‌توانند در چنین روزهایی در مدت‌زمان کمتر به دریافت ویزای این کشور بپردازند. البته فراموش نکنید در مواقع فوری برای دریافت ویزای قبرس می‌توانید مدت‌زمان بسیار کمتری را برای دریافت آن مدنظر داشته باشید.

ویزای قبرس | اخذ ویزای قبرس | قیمت ویزای قبرس 88851080-021

مدارک موردنیاز برای دریافت هفت‌روزه ویزای قبرس

  • تهیه عکس رنگی با ابعاد ۶ در ۴ با پشت زمینه سفید به میزان ۲ عدد
  • کپی و همچنین اصل شناسنامه و تمامی صفحات آن
  • پاسپورتی که دارای هفت ماه اعتبار باشد
  • یک برگه از اشتغال خود با توجه به میزان درآمد و سمتی که در آن مشغول به کار هستید.
  • از حساب بانکی خود می‌بایست یک پرینت تهیه نموده باشید که در آن میزان حساب شما حداقل هفت میلیون تومان باشد. البته می‌بایست این برگه با مهر شعبه موردنظر تأییدشده باشد.
  • آدرس محل زندگی فرد و همچنین تک‌تک مشخصات او باید ارائه شود.
  • شماره تماس ثابت و همراه از فرد متقاضی دریافت ویزای قبرس.
  • رزرو بلیط رفت‌وبرگشت و همچنین هتلی که در آنجا قصد اقامت دارید.
  • سند مالکیت شخص متقاضی در روزهایی که غیر توریستی می‌باشد برای دریافت ویزای قبرس لازم است
  • اگر گذرنامه قدیمی داشته باشید می‌بایست آن را به‌صورت مهروموم‌ شده همراه خود داشته باشید.
  • اطلاعات لازم که خواسته‌شده می‌بایست به زبان انگلیسی ترجمه شود.

ویزای قبرس | اخذ ویزای قبرس | قیمت ویزای قبرس 88851080-021

انواع ویزای قبرس برای سفر به این کشور

همان‌طور که میدانید برای سفر به برخی از کشورهای خارجی نیازمند دریافت ویزای آن کشور خواهید بود. کشور قبرس نیز یکی از این کشورها می‌باشد که برای سفر به آن می‌بایست از قوانین و مقررات ویزا برای دریافت آن پیروی کنید؛ اما نکته مهم اینجاست که برای سفر به این کشور می‌بایست هدف خود را تعیین کنید. افرادی که تمایل دارند به این کشور سفر کنند می‌بایست هدف‌های خود را برای سفر به قبرس تعیین کنند.

 با توجه به اینکه سفر شما به این کشور ازلحاظ گردشگری و تفریحی است می‌بایست از ویزای توریستی این کشور استفاده کنید. اگر به دنبال کار مناسب به این کشور سفر می‌کنید می‌بایست از ویزای کار و اشتغال این کشور استفاده کنید؛ اما بسیاری از افراد نیز برای ادامه تحصیل به این کشور سفر می‌کنند بنابراین برای سفر به این کشور می‌بایست به دریافت ویزای تحصیلی این کشور اقدام کنند؛ بنابراین همان‌طور که متوجه شدید ویزای تحصیلی، کار و همچنین توریستی برای سفر به این کشور انتخاب می‌شوند.

ویزای قبرس | اخذ ویزای قبرس | قیمت ویزای قبرس 88851080-021

امکان حضور در سفارت‌خانه آمریکا با استفاده از ویزای قبرس

یکی از خدماتی که با استفاده از دریافت ویزای قبرس می‌توانند افراد به آن دست یابند، مراجعه به سفارتخانه آمریکا در نیکوزیا در کشور قبرس با استفاده از ویزای این کشور می‌باشد؛ بنابراین اگر شما به کشور قبرس سفر کردید و به هر دلیلی ازجمله کارهای اداری قصد رفتن به سفارتخانه آمریکا را داشتید می‌توانید با استفاده از ویزای قبرس به این سفارتخانه مراجعه کنید.

 وقت کانفرم شده این سفارتخانه به همراه فرمهای DS160 و I20 به همراه مدارکی که در بالا به آن اشاره شد برای رفتن به این سفارتخانه لازم هستند؛ بنابراین با استفاده از دریافت ویزای این کشور می‌توانید کارهای مربوطه ازجمله مصاحبه و برخی از امور کاری را در صورت مراجعه به این سفارتخانه به انجام برسانید. شما عزیزان همچنین می‌توانید برای رزرو کردن هتل در اطراف این سفارتخانه برای انجام کارهای اداری خود و همچنین دریافت ویزای کشور قبرس اقدام کنید.

ویزای قبرس | اخذ ویزای قبرس | قیمت ویزای قبرس 88851080-021

سفر به قبرس شمالی از طریق ویزای قبرس

کشور زیبای قبرس به دو بخش قبرس شمالی و جنوبی تقسیم‌بندی می‌شود. یکی از امکاناتی که با استفاده از دریافت ویزای قبرس انجام می‌شود این است که افراد می‌توانند با استفاده از ویزای قبرس جنوبی به کشور قبرس شمالی مسافرت کنند. نکته مهم در اینجاست که افرادی که برای دریافت قبرس شمالی اقدام می‌کنند و مهر این ویزا در پاسپورت آن‌ها نهایی می‌شود برای دریافت ویزاهای کشورهای مختلف از ویزای یونان، ویزای دانمارک، ویزای ایتالیا و همچنین قبرس جنوبی دچار مشکلاتی خواهند شد.

درواقع می‌بایست پاسپورت جدیدی را تهیه کنند و سپس برای دریافت ویزا اقدام کنند. سفر زمینی به سمت قبرس شمالی از طریق ویزایی که افراد از در قبرس اروپایی دریافت می‌کنند امکان‌پذیر است. افراد می‌توانند با این ویزا از نقاط مختلف این کشور دیدن کنند، اما برای خارج شدن از کشور قبرس می‌بایست از سمت قبرس جنوبی اقدام کنند. ایرانی‌ها برای رفتن به قبرس شمالی نیازمند ویزا نمی‌باشند. کسانی که از قبرس شمالی و مرزهای آن وارد می‌شوند نمی‌توانند به قبرس جنوبی برای بازدید و گشت‌وگذار مراجعه کنند.

ویزای قبرس | اخذ ویزای قبرس | قیمت ویزای قبرس 88851080-021

 دریافت ویزای شنگن به‌جای ویزای قبرس

در برخی موارد افراد می‌توانند برای سفر به کشور قبرس بدون دریافت ویزای قبرس اقدام کنند. البته در مواردی که سفرهای کوتاه‌مدت انجام می‌شود این موضوع امکان‌پذیر خواهد بود. کسانی که می‌خواهند به کشورهای عضو شینگن مهاجرت و یا سفر کنند می‌توانند با استفاده از ویزای شینگن که از اعتبار دو مرتبه ای برخوردارند برای سفر به کشور قبرس استفاده کنند؛ اما نیازمند رعایت برخی شرایط می‌باشند.

یکی از این شرایط این است که افراد می‌بایست اولین سفر خود را به آن کشوری که ویزای شینگن را صادر کرده است انجام دهند و برای بار دوم به کشور قبرس با استفاده از این ویزا سفر کنند. نکته مهم دیگر این است که افراد می‌توانند در مدت‌زمان اعتبار باقی‌مانده از ویزای شینگن به گشت‌وگذار در کشور قبرس بپردازند. با استفاده از این ویژگی، افراد، دیگر نیازمند دریافت ویزای کوتاه‌مدت برای سفر به کشور قبرس نخواهند بود.

ویزای قبرس | اخذ ویزای قبرس | قیمت ویزای قبرس 88851080-021

هزینه‌های ویزای قبرس با توجه به انواع آن

همان‌طور که در مباحث قبلی در رابطه با انواع ویزای قبرس اطلاعاتی را به شما ارائه داده‌ایم در این بخش به هزینه‌های این ویزا می‌پردازیم. هزینه ویزای کشور قبرس یک مقدار مشخص نیست بلکه با توجه به شرایط و نوع ویزا می‌تواند متغیر باشد. طبق اطلاعات ارائه‌شده از سوی سفارت‌خانه قبرس برای اولین ورود مبلغی معادل ۲۰ یورو و برای سفر دوم مبلغی بالغ‌بر ۶۰ یورو دریافت می‌شود.

شما عزیزان اگر قصد سفر به کشور قبرس را دارید می‌توانید برای برآورد هزینه دریافت ویزای این کشور از طریق آژانس مسافرتی ما اطلاعات لازم را کسب کنید. با توجه به اینکه ویزای شما تحصیلی، کار و یا توریستی است می‌تواند میزان هزینه در آن نیز متفاوت باشد؛ اما نکته مهم در رابطه با هزینه ویزای قبرس نوع عادی و فوری آن است که افراد می‌توانند با توجه به این موارد در رابطه با هزینه این دسته از ویزاها از طریق آژانس‌های مسافرتی اطلاعاتی کافی را کسب کنند.

ویزای قبرس | اخذ ویزای قبرس | قیمت ویزای قبرس 88851080-021

دریافت ویزای قبرس از طریق آژانس‌های گردشگری

افراد بسیاری برای دریافت ویزای قبرس دارای شرایط مناسب و همچنین وقت کافی نمی‌باشند. برای این دسته از افراد تدابیر مناسبی تعیین‌شده است. یکی از این موارد دریافت ویزای این کشور از طریق آژانس‌های مسافرتی و گردشگری معتبر می‌باشد. البته نکته مهم اینجاست که این دسته از آژانس‌های مسافرتی هیچ‌گونه دخالتی در دریافت ویزای کشور قبرس نداشته و تنها مسیر کار را برای افرادی که سفر به این کشور را انتخاب کرده‌اند هموار می‌کنند.

تمامی کارهایی که افراد برای دریافت ویزای قبرس می‌بایست به‌تنهایی انجام دهند را می‌توانند به افراد کار بلد در آژانس مسافرتی ما بسپارند. آژانس مسافرتی و گردشگری ما نیز با این امکان می‌تواند مراحل دریافت ویزا را برای شما به انجام برساند. با تعیین وقت مصاحبه در پیشبرد کارهایتان به شما یاری رسانند؛ بنابراین دریافت ویزای این کشور از طریق آژانس مسافرتی یکی از گزینه‌های مناسب برای افرادی است که به دلیل مشغله‌های کاری نمی‌توانند اقدامات لازم برای دریافت آن را به انجام برسانند.

ویزای قبرس | اخذ ویزای قبرس | قیمت ویزای قبرس 88851080-021

ویزای قبرس برای اقامت در این کشور

یکی از امکاناتی که از طریق ویزای قبرس می‌توانید به آن دست‌یابید، اقامت در این کشور می‌باشد. البته برای اقامت در کشور قبرس تنها دریافت ویزای این کشور کافی نیست، بلکه برای اقامت در این کشور می‌بایست به خریداری ملک در این کشور بپردازید. نکته مهم دیگر در رابطه با اقامت در کشور قبرس این است که ملکی که شما در این کشور خریداری کرده‌اید می‌بایست دارای ۳۰۰ هزار یورو ارزش باشد.

اگر نتوانستید ملکی با این مقدار ارزش را خریداری کنید با خریداری ملک در زیر این قیمت می‌توانید برای اعضای خانواده خود ویزای قبرس چند بار ورود را دریافت کنید. تنها ملکی که دارای ارزش سیصد هزار یورو باشد، امکان اقامت دائم در کشور قبرستان را می‌تواند برای افراد فراهم کند؛ بنابراین با استفاده از ویزای قبرس خانواده‌های افرادی که در این کشور ملکی خریده‌اند می‌توانند به این کشور چند بار سفر کنند.

ویزای قبرس | اخذ ویزای قبرس | قیمت ویزای قبرس 88851080-021

ویزای قبرس و اقامت دائم از طریق ثبت شرکت

همان‌طور که در بخش‌های قبل در رابطه با انواع ویزای قبرس اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم، به ویزای کار قبرس نیز پرداختیم. افرادی که تمایل دارند در کشور قبرس به کسب‌وکار بپردازند با استفاده از این نوع ویزا می‌توانند این کشور سفر کنند، البته برای اینکه بتوانند به این کشور با استفاده از ویزای کار مهاجرت کنند نیازمند دعوت‌نامه از سوی کارفرما می‌باشند.

یکی دیگر از امکاناتی که افراد می‌توانند به این کشور سفرکرده و اقامت دائم بگیرند ثبت شرکت در این کشور می‌باشد. ثبت شرکت افراد در کشور قبرس به‌صورت کوتاه‌مدت برای آن‌ها اقامت ایجاد خواهد کرد و اگر فعالیت شرکت همچنان برقرار باشد اقامت کوتاه‌مدت آن‌ها به بلندمدت و دائم تبدیل خواهد شد. برای ثبت شرکت در کشور قبرس می‌بایست هزینه‌ای بالغ‌بر ۶۵ هزار یورو در حساب بانکی افراد به مدت ۲ تا ۳ ماه در حال چرخش باشد و پس‌ازاین مدت می‌توانند این مبلغ را از حساب خود خارج کنند.

ویزای قبرس | اخذ ویزای قبرس | قیمت ویزای قبرس 88851080-021

مدت‌زمان اعتبار ویزای قبرس

اعتبار ویزای قبرس دارای مدت‌زمان معین و مشخص می‌باشد. سفارت قبرس با استفاده از برنامه سفری که فرد متقاضی برای دریافت ویزای خود به این مکان ارائه داده است ویزای این کشور را صادر خواهد کرد. درواقع روز و همچنین نحوه ورود و خروج و رزرو هتل در دریافت ویزا تأثیرگذار است و فرد نمی‌تواند تغییراتی پس از ارائه برنامه خود در دریافت ویزای قبرس ایجاد نماید.

برای افراد غیر ایرانی ۹۰ روز برای ویزاها زمان تعیین می‌شود. در برخی موارد این ۹۰ به ۱۸۰ روز نیز تغییر پیدا می‌کند. در برخی موارد نیز سه سال برای ویزا اعتبار مدنظر قرارگرفته می‌شود. اگر به هر دلیلی مدت‌زمان اعتبار ویزای افراد به اتمام رسید می‌توانند در کشور قبرس با مراجعه به سازمان مهاجران برای تمدید اعتبار ویزای خود اقدام کنند.

ویزای قبرس | اخذ ویزای قبرس | قیمت ویزای قبرس 88851080-021

نکاتی در رابطه با دریافت ویزای قبرس

دریافت ویزای قبرس برای برخی از افراد نیاز نیست. برای کسانی که گذرنامه‌های دیپلماتیک دارند و همچنین از خدمت سربازی برخوردارند این معافیت لحاظ می‌شود. زمان مشخصی برای دریافت مدارک از طریق سفارتخانه قبرس مشخص می‌شود. روزهای یکشنبه و همچنین چهارشنبه در بین ساعات ۱۱ تا ۱۲ بهترین زمانی است که از سوی سفارتخانه تعیین‌شده است. در زمان ارائه مدارک شخص می‌بایست شخصاً حضورداشته باشد. مدت‌زمان مشخصی برای صدور ویزای این کشور تعیین می‌شود بنابراین نیاز است که افراد صبر و حوصله کافی در این زمان داشته باشند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

نظرت چی بود؟

2 نظر

فرزاد 13 تیر 1397 پاسخ

سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم برای دریافت ویزای قبرس وقتی پرینت حساب بانکی میگیریم حتما باید مبلغ ۱۰ م تو حساب باشه یا میشه با موجودی کمتر پرینت گرفت؟؟؟
ممنون

فرزاد 13 تیر 1397 پاسخ

سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم برای دریافت ویزای قبرس وقتی پرینت حساب بانکی میگیریم حتما باید مبلغ ۱۰ م تو حساب باشه یا میشه با موجودی کمتر پرینت گرفت؟؟؟
ممنون

آژانس مسافرتی سفری دیگر