ویزای تجاری یونان

ویزای تجاری یونان

۲۸ خرداد ۱۳۹۷

ویزای تجاری یونان

سفر به کشورهای توسعه یافته که دارای اقتصاد بالا و روابط گسترده بین المللی می باشد از جمله عوامل مهم در سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار می باشد. با دریافت ویزای تجاری یونان می توانید تجارت خود را گسترش دهید.

ویزای تجاری یونان

ویزای تجاری یونان

یونان کشور اساطیر و تاریخ

کشور زیبای یونان با جاذبه های گردشگری، فرهنگی و اقتصادی فراوان در جنوب شرقی اروپا و میان سه قاره اصلی آسیا، اروپا و آفریقا واقع شده است. کشور یونان دارای تمدنی غنی از فرهنگ و هنر، ورزش های ملی، فلسفه غرب، دموکراسی، علوم سیاسی و بازی های المپیکی می باشد و به همین سبب یکی از کشورهای پرگردشگر در جهان است. موقعیت جغرافیایی کشور یونان از شمال به کشور آلبانی و بلغارستان و ترکیه، از جنوب و شرق با دریای مدیترانه و از غرب به دریای یونان محدود می شود. علاوه بر این کشور یونان دارای اقتصادی پیشرو و همچنین یکی از کشور های عضو اتحادیه اروپا می باشد. در این مقاله سعی داریم به نحوه دریافت ویزای تجاری یونان بپردازیم.

ویزای تجاری یونان

ویزای تجاری یونان

جاذبه های گردشگری یونان

کشور یونان دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد و جذب بالای گردشگر یکی از پایه های اصلی اقتصادی در این کشور می باشد. آب و هوای معتدل، سواحل بی نظیر، رفت و آمد آزاد و آسان با کشورهای اروپایی، نزدیکی با شرق و.. از جمله عوامل جذب گردشگر در این کشور می باشد. از جمله جاذبه های گردشگری کشور یونان موارد زیر می باشد:

آکروپلیس-شهاب سنگ-خرابه های دلفی-سواحل کرت از جاذبه های این کشور هستند. همچنین دریاچه پلاستیکا-کوه آتس-کاخ سسی-کوه المپ را می توان در این جدول قرار داد. از دیگر مناطق دیدنی و جذاب این کشور می توان به غارهای دیرو-خلیج کورنتس-موزه بناکی-بندر باستانی اشاره کرد. هیدرا-معماری سانتورینی-بندر باستانی-آکروپولیس لیندو نیز از این دست می باشند که دیدن آن ها خالی از لطف نخواهد بود.

ونیز کوچک-غار ملیسیانی-سواحل تفریحی یونان-چشم اندازهای زیبا و بی نظیر از باغ ها و خانه ها-شهرهای آتن، تسالونیکی، هراکلیون-کشتی های تفریحی و …از دیدنی های بی مثال این کشور هستند. با درخواست ویزای تجاری یونان می توانید علاوه بر گسترش کسب و کار از زیبا ترین کشور دنیا که دارای تمدنی اصیل و غنی می باشد دیدن نمایید. دریافت وقت سفارت یونان از مهم ترین مراحل دریافت ویزای یونان میباشد.

فرصت های اقتصادی و تجاری در یونان

علاوه بر صنعت گردشگری کشور یونان دارای فرصت های اقتصادی و تجاری فراوانی می باشد که در صورت اخذ ویزای تجاری یونان می توان از آنها بهره مند شد. بر اساس تولید ناخالص داخلی در یونان این کشور در رتبه ۴۸ اقتصاد جهان قرار داشته و به دلیل موقعیت جغرافیایی استراتژیک و شاه راه ارتباطی با ۳ قاره بزرگ، روابط عالی بین المللی با کشورها، جاذبه های گردشگری بسیار و فرصت های اقتصادی فراوان متقاضیان زیادی در صدد دریافت ویزای تجاری یونان می باشند. از جمله فرصت های اقتصادی در یونان مواردی همچون کشاورزی-صادرات و ارتباطات مخابراتی-صنعت داروسازی-حوزه سوخت و انرژی-پروژه های ساخت و ساز و خدمات؛ صنعت حمل و نقل دریایی و زمینی، صنعت گردشگری و تفریحی می باشد

ویزای تجاری یونان

ویزای تجاری یونان

چگونه ویزای تجاری یونان بگیریم

تاجران و صاحبان مشاغل و کسب و کار برای دریافت ویزای تجاری یونان باید از سفارت یونان در تهران درخواست وقت نمایند. بعد از درخواست وقت و تعیین زمان و تاریخ مشخص شده از طرف سفارت یونان فرد متقاضی به همراه مدارک لازم باید در سفارت حضور داشته و برای مصاحبه و انگشت نگاری حضور یابد. کشور یونان در محدوده پیمان شنگن است و متقاضی باید نسبت به دریافت ویزای شنگن آن اقدام نماید. تاجران و صاحبان مشاغل برای دریافت ویزای تجاری یونان باید ویزای D شنگن اقدام نمایند چراکه این ویزای شنگن امکان تردد مکرر و طولانی مدت را در یونان فراهم می آورد. جهت دریافت ویزای یونان حتما جهت رزرو وقت سفارت یونان اقدام نمایید.

مدارک لازم جهت دریافت ویزای تجاری یونان

جهت دریافت ویزای تجاری یونان متقاضیان باید نسبت به تهیه مدارک زیر اقدام نمایند:

-پاسپورت با اعتبار حداکثر ۶ ماه و ۲ برگه سفید

-فرم درخواست ویزای شنگن

-شناسنامه و کارت ملی

-۲ قطعه عکس

-گواهی مربوط به ثبت شرکت،

-معرفی نامه شرکت در صورت کارمند بودن

-بیمه مسافرتی

-بلیط هواپیما و رزرو هتل

-معرفی نامه شرکت ایرانی

-مدرکی دال بر واقعی بودن و فعالیت شرکت ایرانی

-مدرکی دال بر مراودات و ارتباط تجاری بین دو شرکت در ایران و یونان

-کارت بازرگانی، پروانه کسب ویا گواهی اشتغال به کار

-دعوت نامه رسمی با سربرگ مخصوص از شرکت متقاضی در یونان و توضیح صادقانه در مورد علت دعوت نامه

-سند مالکیت در صورت وجود

-گواهی تمکن مالی و گردش ۶ ماه آخر حساب

جهت درخواست و دریافت ویزای تجاری یونان می توانید به سفارت یونان در خیابان آفریقا، بلوار اسفندیار، پلاک ۴۳ مراجعه نمایید.

ویزای تجاری یونان

ویزای تجاری یونان

نکات مهم در مورد ویزای تجاری از یونان

نکات مهم در دریافت ویزای تجاری یونان موارد زیر می باشد:

-تمامی مدارک ارائه شده جهت دریافت ویزای تجاری باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند

-ارائه مدارک به معنی تضمین صد درصدی دریافت ویزای تجاری یونان نمی باشد

-حضور شخص متقاضی درسفارت یونان الزامی می باشد

-حداقل ۳-۴ ماه قبل از تاریخ سفر نسبت به دریافت ویزای شنگن یونان اقدام نمایید. بررسی مدارک ارائه شده و دریافت ویزای تجاری ۳ هفته تا ۱ ماه به طول می انجامد

-هرگونه نقص در مدارک ارائه شده به معنای رد درخواست ویزا و درخواست مجدد وقت می باشد

-پرداخت هزینه ویزای تجاری به صورت نقدی در سفارت یونان انجام می پذیرد.

ویزای یونان و ویزای تجاری، فرصت های سرمایه گذاری

با دریافت ویزای تجاری یونان می توانید از فرصت های سرمایه گزاری و تجارت سودمند در یونان بهره مند گردید. بیشتر فرصت های سرمایه گذاری در یونان در حوزه گردشگری، ارتباطات مخابراتی، انرژی، صنایع غذایی و کشاورزی، امور دریایی و صنعت دریایی و تدارکات و خدمات می باشد. با استفاده از ویزای تجاری یونان امکان ثبت شرکت و گسترش کسب و کار، سرمایه گذاری در این بخش های مهم وجود خواهد داشت. موقعیت جغرافیایی مناسب و برخورداری از تکنولوژی های بالا برای بکارگیری انرژی های تجدید پذیر مانند خورشیدی، باد و موج های دریایی و دسترسی آسان به سایر کشورهای اروپایی و حمایت دولت از جمله این انتخاب در حوزه انرژی و به کارگیری ویزای تجاری یونان می باشد

کشور یونان یکی از ارائه دهندگان میوه و سبزی در بازارهای جهانی می باشد. زیتون و پرتغال و کیوی از جمله تجارت های محبوب در صنایع غذایی می باشند. با بهره گیری از ویزای تجاری یونان تاجران می توانند در فرصت های اقتصادی همچون صنایع گردشگری، صنعت کشتی سازی و امکانات دریایی و محصولات دریایی سرمایه گذاری نمایند. وجود مهارت و دانش فنی بالا، تکنولوژی های پیشرفته، نیروی کار ماهر، تحقیقات وسیع و کارآمد در زمینه اطلاعات و ارتباطات، ارتباطات قوی با سایر کشورها و موقعیت جغرافیایی مناسب از جمله عوامل مهم تاجران در زمینه فناوری های مخابراتی می باشد.

حمل و نقل و خدمات مربوط به تدارکات نیز یکی از فرصت های استثنایی و ممتاز برای بکار گیری ویزای تجاری یونان و سرمایه گزاری است. اختصاص حمل و نقل های دریایی و تکنولوژی های وسیع، ارتباط سریع و آسان با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و اروپا از جمله عوامل مهم در این امر می باشد.

چگونه به یونان سفر کنیم

پس از دریافت ویزای تجاری یونان آگاهی از اطلاعات پرواز، ایرلاین ها، و چگونگی سفر به یونان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. جهت سفر به یونان پروازهای مستقیم و غیر مستقیمی از فرودگاه های ایران و تهران وجود دارد. از جمله پروازهای مستقیم از ایران ایرلاین های ماهان و آژین یونان می باشند. ایرلاین های پروازی غیر مستقیم با یک یا دو توقف ایرلاین های ترکیش و پگاسوس می باشدجهت اطلاع از ایرلاین های پروازی می توانید به سایت های معتبر هواپیمایی مراجعه نمایید و از تاریخ و زمان دقیق پروازها آگاه شوید.

بهترین زمان سفر به یونان

اخذ ویزای تجاری یونان به منظور توسعه کسب و کار، سرمایه گذاری، شرکت در کنفرانس های تجاری و یا سفر از طریق ارسال دعوت نامه از شرکت های متقاضی در یونان می باشد. برخی از شرکت ها تمامی هزینه های مربوطه در سفر تجاری را بر عهده می گیرند. صاحبان مشاغل و کسب و کار آزاد برای سفر به یونان باید هزینه های موجود را در سفر مدیریت نمایند. بهترین زمان سفر با توجه به نوع کسب و کار، آب و هوا، هزینه ها و قیمت های اقامتی، فصول خلوت، برگزاری سمینارها و برنامه های تجاری متفاوت و گوناگون می باشد برای کاهش هزینه های اقامتی بهتر است در فصول آف سیزن و خلوت به یونان سفر نمایید. اواخر فروردین تا اواسط خرداد از فصول کم گردشگر و خلوت در یونان می باشند. فصول پاییز و زمستان از جمله فصل های پر گردشگر بوده و تمام هزینه نیز بسیار بالا می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس مسافرتی سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص وقت سفارت یونان ، ویزای یونان و سفر به یونان. با مشاورین ما در تماس باشید ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای نمایشگاهی یونان اگر شما هم قصد دارید در یک نمایشگاه بین المللی شرکت کنید، ما به شما شرکت در...

کشور یونان یکی از زیباترین و جالب ترین کشورهای جهان می باشد که با داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی...

تور آتن آتن کشوری است که اغلب در فصل بهار میزبان تور های زیادی است بخصوص که هزینه مناسبی دارد...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر