ویزای ایران جهت افراد هلندی

ویزای ایران جهت افراد هلندی

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

ویزای ایران جهت افراد هلندی

در این مقاله قصد داریم به نحوه اخذ ویزای ایران برای افراد هلندی بپردازیم، در طول سال مسافران و گردشگران زیادی از کشورهای مختلف به ایران می آیند، برای سفر به ایران اخذ ویزای ایران و مجوزهای قانونی برای تبعه کشورهای خارجی لازم است، ویزای ایران برای افراد هلندی نیز به منظور سفر تبعه های این کشور به ایران صادر می شود، اخذ ویزای ایران جهت افراد هلندی نیز تابع قوانین خاصی است که رعایت آن الزامی است و برای این ویزا باید وقت سفارت گرفته شود و مدارک مورد نیاز ویزای ایران برای افراد هلندی نیز ارائه شود، در ادامه جهت آشنایی بیشتر با ویزای ایران برای افراد هلندی همراه ما باشید.

ویزای ایران برای افراد هلندی

هر ساله تعدادی از هلندی ها  در قالب سفرهای مختلف به ایران سفر می کنند، اخذ ویزای ایران برای افراد هلندی برای سفر به ایران ضروری است، روش دریافت ویزای ایران برای افراد هلندی بدین صورت است که تبعه های هلندی باید از سایت وزارت خارجه ایران، وقت سفارت ایران را بگیرند و پس از تعیین وقت در سفارت ایران واقع در هلند حضور پیدا کنند  و پس از تحویل مدارک و بررسی آن توسط سفارت، ویزای ایران برای افراد هلندی صادر خواهد شد. مدت زمان صدور ویزای ایران برای هلندی ها ممکن است با توجه به شرایط مختلف تغییر پیدا کند.

ویزای ایران جهت افراد هلندی

ویزای ایران جهت افراد هلندی

اعتبار ویزای ایران برای افراد هلندی

به طور کلی اعتبار ویزای ایران برای افراد هلندی و مردم سایر کشورهایی که برای ورود به ایران نیاز به اخذ ویزا دارند، سی روز اقامت در طی سه ماه است، یعنی این ویزا سه ماه اعتبار دارد و اگر شخص مسافر می خواهد بیشتر از سی روز در ایران بماند باید به پلیس اتباع خارجی، مراجعه کند و ویزای خود را تمدید کند، مدت اعتبار ویزای ایران برای افراد هلندی و تعداد روزهای که مجاز هستند در ایران بمانند به صورت برچسبی بر روی پاسپورت شخص مسافر زده می شود، شخص متقاضی سفر در صورتی که در مدت سه ماه اعتبار ویزای ایران برای افراد هلندی به ایران سفر نکند، ویزای وی باطل می شود و برای ورود به ایران مجددا باید ویزا بگیرد.

ویزای ایران جهت افراد هلندی

ویزای ایران جهت افراد هلندی

انواع ویزای ایران برای افراد هلندی

انواع ویزای ایران که برای افراد هلندی و کشورهای دیگر، صادر می شود در چندین نوع است، که به آن ها اشاره می کنیم:

  • یک نوع ویزا و روادید است که برای گروه های علمی و ورزشکارانی که می خواهند به ایران چندین بار وارد شوند، صادر می گردد.
  • ویزای سیاحتی برای کسانی که به منظور بازدید از جاذبه های گردشگری به ایران، سفر می کنند صادر می شود.
  • ویزای زیارتی نیز برای کسانی که قصد ورود به اماکن مقدس را دارند، صادر می شود.
  • ویزای سیاسی برای مقامات سیاسی کشور به منظور ورود به ایران صادر می شود.
  • ویزای تحصیلی نیز برای کسانی که می خواهند در ایران به تحصیل مشغول شوند، صادر می شود و دانش آموزان، دانشجویان و طلاب می توانند از آن استفاده کنند.
  • ویزای حق کار نیز برای کسانی که قصد کار در ایران را دارند، صادر می شود.
  • ویزای مطبوعاتی نیز برای گروه های خبری و رسانه ای که قصد پوشش خبری رویداد خاصی را دارند، صادر می شود.
  • ویزای تجاری برای افرادی که به دنبال فعالیت های تجاری هستند، صادر می شود.
  • ویزای متعدد از جمله ویزاهایی است که برای کسانی مثل بازرگانان و کارشناسان که می خواهند چندین بار وارد ایران شوند، صادر می شود.
  • الحاق به خانواده نیز از جمله ویزاهایی است که برای کسانی که می خواهند ازدواج خود را در ایران به ثبت برسانند، صادر می شود.

ویزای ایران جهت افراد هلندی

ویزای ایران جهت افراد هلندی

ویزای فرودگاهی ایران

ویزای ایران برای افراد هلندی و هفتاد کشور دیگر در فرودگاه های ایران نیز قابل دریافت است و تبعه های هلندی می توانند در حین ورود به فرودگاه ،ویزای ایران برای افراد هلندی را دریافت کنند، مسافر در هنگام ورود به ایران به دفتر وزارت خارجه که در مبادی فرودگاه واقع شده است مراجعه می کند و با پرکردن فرم درخواست، منتظر بررسی و صدور ویزا می شود. بر این اساس ممکن است برای ملیت های مختلف ،از یک تا سی روز امکان اقامت در ایران صادر شود. نکته ای که در مورد دریافت این نوع ویزای ایران برای افراد هلندی باید توجه شود این است که برای صدور ویزای فرودگاهی در کم ترین زمان ممکن بهتر است که درخواست ویزای ایران از قبل ارائه شود و برگه تایید درخواست ویزا پرینت گرفته شده و هنگام ارائه درخواست ویزا در فرودگاه های ایران، تسلیم گردد. هزینه ویزای فرودگاهی به صورت یورو و از طریق بانک مستقر تحویل گرفته می شود.

ویزای ایران جهت افراد هلندی

ویزای ایران جهت افراد هلندی

فرودگاه هایی که امکان دریافت ویزای فرودگاهی وجود دارد

تبعه های هفتاد کشور می توانند ویزای ایران از نوع فرودگاهی را در فرودگاه های بین الملی ذیل دریافت کنند، کشور هلند نیز جزء هفتاد کشوری است که امکان دریافت ویزای فرودگاهی ایران برای آن ها وجود دارد:

  • گرفتن ویزا در فرودگاه بین المللی امام خمینی
  • گرفتن ویزا در فرودگاه بین المللی تبریز
  • گرفتن ویزا در فرودگاه بین المللی شیراز
  • گرفتن ویزا در فرودگاه بین المللی مشهد
  • گرفتن ویزا در فرودگاه بین المللی بندرعباس

ویزای ایران جهت افراد هلندی

ویزای ایران جهت افراد هلندی

ویزای مولتی ایران

ویزای مولتی ایران برای کسانی که می خواهند به صورت متعدد به ایران سفر  کنند، صادر می شود، دلیل این امر این است که شخص متقاضی سفر به ایران که می خواهد چندین بار بین ایران و کشور خودش تردد داشته باشد هزینه اضافی برای صدور ویزای ایران پرداخت نکند و همچنین مکررا جهت دریافت ویزا مراجعه نکند. این نوع ویزا برای تبعه های از هلند و سایر کشورها صادر می شود که قبلا سفرهای تجاری به ایران داشته اند یعنی حداقل ۳ ویزای یک بار ورود به منزله فعالیت تجاری، قبلا دریافت کرده باشند و برای کسانی که سفرهای توریستی داشته اند، صادر نمی شود.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

جهت اخذ ویزای ایران جهت اتباع خارجی با ما در تماس باشید.  ۰۲۱۸۸۸۵۱۰۸۰

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای ایران جهت افراد تایلندی در این مقاله می خواهیم راجع به مراحل اخذ ویزای ایران برای اتباع تایلندی و...

ویزای ایران جهت افراد روسی صدور روادید ایران تنها توسط مقامات رسمی این کشور برای اتباع بیگانه امکان پذیر می...

ویزای تجاری ایران صاحبان شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ همواره با مسئله ورود مهمانان خارجی روبرو هستند و...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر