مدارک ویزای آفریقای جنوبی | لیست مدارک ویزای آفریقای جنوبی 88851080-021

مدارک ویزای آفریقای جنوبی

۱۷ اسفند ۱۳۹۶

مدارک ویزای آفریقای جنوبی

همانطور که میدانید برای سفر به آفریقا نیاز به دریافت ویزا دارید. در این مقاله راجع به مدارک ویزای آفریقای جنوبی صحبت خواهیم کرد. پس در ادامه همراه ما باشید.

مدارک ویزای آفریقای جنوبی | لیست مدارک ویزای آفریقای جنوبی 88851080-021

ویزای آفریقای جنوبی

ویزای آفریقای جنوبی انواع مختلفی دارد که از میان آنها میتوان به ویزای توریستی، تحصیلی و تجاری اشاره کرد. افرادی که قصد سفر به این کشور با هر هدفی را داشته باشند باید اقدامات لازم در جهت اخذ ویزا را انجام دهند، در غیر اینصورت امکان سفر به این کشور را نخواهند داشت. هر فرد بسته به اهداف و شرایط خود باید مدارک خاصی را به سفارت ارائه نماید که ما در اینجا به طور کلی لیستی از مدارک ویزای آفریقای جنوبی را برای شما شرح خواهیم داد تا بتوانید با آگاهی کامل در این مسیر قدم بگذارید.

مدارک ویزای آفریقای جنوبی | لیست مدارک ویزای آفریقای جنوبی 88851080-021

نکته لازم در خصوص ویزای آفریقای جنوبی از نوع توریستی

افرادی که ویزای توریستی این کشور را دریافت میکنند باید بدانند که بطور معمول این ویزا یک ماهه است و امکان تمدید آن وجود ندارد. افرادی که با ویزای آفریقای جنوبی از نوع توریستی به این کشور سفر میکنند نمیتوانند اهداف دیگری چون تحصیل یا کار را دنبال نمایند چون ممکن است با مشکلات جدی روبرو شوند.

مدارک ویزای آفریقای جنوبی | لیست مدارک ویزای آفریقای جنوبی 88851080-021

مدارک ویزای آفریقای جنوبی

در این بخش لیستی از مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای آفریقای جنوبی را شرح خواهیم داد:

  1. در مرحله اول باید فرم تقاضای ویزای آفریقای جنوبی از سایت سفارت دانلود شده و پر گردد، ناگفته نماند که مراحل تکمیل کردن فرم باید با دقت کامل صورت پذیرد و اگر امکان تایپ وجود نداشت از خودکار مشکی برای پر کردن جاهای خالی استفاده گردد.
  2. عکس به تعداد دو قطعه با دقت پشت نویسی و در پرونده مدارک ویزای آفریقای جنوبی قرار گیرد.
  3. مدارک لازم در خصوص رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت باید به سفارت ارائه گردد، برای دریافت ویزای آفریقای جنوبی حتما باید کپی بلیط ها را ارائه دهید البته ناگفته نماند که اگر فقط بلیط رفت در پرونده مدارک گذاشته شود قطعا مراحل اخذ ویزا با مشکل جدی مواجه خواهد شد، چون بلیط برگشت یکی از نکاتی ست که متقاضی میتواند به مامور سفارت اعلام کند که قصد بازگشت به کشور را دارد.
  4. پاسپورت متقاضی با اعتبار کافی و همچنین دو صفحه خالی. نبود صفحه خالی موجب بروز مشکل در روند صدور ویزا خواهد شد. گذاشتن کپی صفحات ۲ و ۳ پاسپورت در پرونده مدارک الزامی ست.
  5. اگر مدارکی از روادید قبلی آفریقای جنوبی در دست دارید حتما به سفارت ارائه دهید.
  6. اثبات رزرو محل اقامت در آفریقای جنوبی الزامی ست. اگر از طرف کسی دعوتنامه دریافت نکرده اید باید مدارک مرتبط با رزرو هتل را به سفارت ارائه دهید، البته دقت کنید که همه مشخصات هتل از جمله نشانی، شماره تلفن و موقعیت مکانی به دقت در مدارک درج گردد.
  7. ارائه فیش حقوقی ۳ ماه قبل از ثبت درخواست نیز الزامی ست، این یکی از مدارکی ست که میزان تمکن مالی شما را مشخص خواهد کرد.

مدارک شغلی که باید به سفارت ارائه گردد شامل موارد زیر میباشد:

افرادی که دانشجو یا کارمند هستند نامه ای به زبان انگلیسی از طرف محل کار یا مدرسه و یا دانشگاه باید به سفارت ارائه دهند، برگه این نامه باید حاوی سربرگ رسمی باشد در غیر اینصورت ممکن است مورد قبول واقع نشود، در این نامه باید مشخصاتی چون نام و نام خانوادگی، شماره گذرنامه، میزان حقوق ماهانه، تاریخ استخدام، سمت و … درج شود.

افراد بازنشسته نیز باید حکم بازنشستگی یا فیش حقوقی خود را ترجمه و سپس به سفارت ارائه نمایند.

ارائه فتوکپی از جواز کسب و همچنین ترجمه رسمی آن نیز برای متقاضیان دارای شغل آزاد الزامی ست.

دعوتنامه برای دریافت ویزای آفریقای جنوبی

اگر در این کشور دوست یا اقوامی دارید از او بخواهید برای شما دعوتنامه رسمی ارسال نماید، در صورت ارائه دعوتنامه به سفارت مراحل دریافت ویزا با سرعت بیشتری طی خواهد شد. این مبحث در خصوص سفرهای تجاری نیز صدق میکند، افراد تاجر اگر یک دعوتنامه رسمی را در پرونده مدارک ویزای آفریقای جنوبی خود ضمیمه کنند خیلی سریع تر میتوانند به هدف خود برسند و سفر شان به این کشور را آغاز نمایند.

مدارک ویزای آفریقای جنوبی | لیست مدارک ویزای آفریقای جنوبی 88851080-021

نکاتی در خصوص صدور ویزای آفریقای جنوبی

  1. هزینه لازم برای صدور ویزای آفریقای جنوبی ۱۵۰۰۰۰۰ ریال است، دقت کنید که پرداخت این مبلغ همزمان با تحویل مدارک الزامی ست.
  2. حداقل ۳ ماه قبل از تاریخ مشخص شده برای سفر خود اقدام به ثبت درخواست خود در خصوص دریافت ویزا نمایید، چون روند صدور ویزای آفریقای جنوبی حداقل ۳ ماه زمان خواهد برد.
  3. متقاضی باید هنگام ارائه پرونده مدارک در سفارت حضور داشته باشد.
  4. اصل پاسپورت فرد متقاضی تا پایان روند صدور ویزا نزد سفارت باقی خواهد ماند.
  5. ارائه گذرنامه بصورت انفرادی الزامی ست و نمیتوان بعنوان همراه مراحل لازم را طی کرد.
  6. اگر متقاضی سفر، کمتر از ۱۸ سال سن داشته باشند باید رضایت کتبی والدین خود را به سفارت ارائه دهد. این رضایتنامه باید بصورت محضری نوشته و همچنین ترجمه شده باشد.
  7. ارائه دو سری کپی از شناسنامه افراد زیر ۱۸ سال الزامی ست.

با دقت لازم همه مدارک ویزای آفریقای جنوبی ذکر شده را تهیه و به آژانس سفری دیگر تحویل دهید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

جهت اخذ ویزای آفریقای جنوبی با ما در تماس باشید. ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

ویزای آفریقای جنوبی کشور آفریقای جنوبی یکی از کشورهای پرطرفدار و پیشرفته در صنعت گردشگری است. گرفتن ویزای آفریقای جنوبی...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر