دیدنی های فرانکفورت، از مهمترین دیدنی های فرانکفورت می توان به موزه هنر مدرن، خانه گوته، خانه اپرا، باغ وحش و باغ پالم اشاره کرد که هر کدام از این آثار در ...

دیدنی های فرانکفورت و معرفی مهمترین آنها

۲ آذر ۱۳۹۸

دیدنی های فرانکفورت، از مهمترین دیدنی های فرانکفورت می توان به موزه هنر مدرن، خانه گوته، خانه اپرا، باغ وحش و باغ پالم اشاره کرد که هر کدام از این آثار در …

دیدنی های فرانکفورت: یکی از زیباترین شهرهای آلمان، فرانکفورت می باشد که با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی باشکوه خود توانسته است توجه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جذب کند. از مهمترین دیدنی های فرانکفورت می توان به موزه هنر مدرن، خانه گوته، خانه اپرا، باغ وحش و باغ پالم اشاره کرد که هر کدام از این آثار در نوع خود بی نظیر و مشهور می باشد و گردشگران می توانند به راحتی در سفر خود به این شهر، از دیدنی های فرانکفورت  بازدید داشته باشند.

دیدنی های فرانکفورت

فرانکفورت یکی از دیدنی ترین و زیباترین شهرهای آلمان می باشد که در گذشته با نام فرانکفورت آم ماین شناخته می شده است و به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی بسیار بی نظیر خود، به عنوان یکی از مهمترین شهرهای اقتصادی در آلمان و کل قاره اروپا به شمار می آید.

این شهر در کل جهان به عنوان دهمین شهر از لحاظ کیفیت زندگی و کار می باشد و سالانه صدها نمایشگاه مختلف از صنایع گوناگون در این شهر برگزار می شود. لازم به ذکر است که فرانکفورت در سال اخیر پیشرفت بسیار جالب و شگفت انگیزی را در صنعت گردشگری نیز داشته است و شما می توانید شاهد تورهای گردشگری بسیار زیادی باشید که از دیدنی های فرانکفورت بازدید می کنند.

از جمله مهمترین دیدنی های فرانکفورت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رومربرگ
  • موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ
  • موزه هنر مدرن
  • خانه اپرا
  • باغ پالم
  • باغ وحش
  • خانه گوته
  • کلیسای جامع سنت بارتولومیو
  • برج اشنهایمر

در ادامه مقاله پیش روی شما سعی بر آن داریم تا در مورد هر کدام از جاذبه های دیدنی فرانکفورت توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

دیدنی های فرانکفورت و معرفی مهمترین آنها | سایت ویزا | سایت ویزا

رومربرگ فرانکفورت از قدیمی ترین دیدنی های فرانکفورت

رومربرگ یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین دیدنی های فرانکفورت می باشد که در منطقه آلستاد واقع شده است و از پر رفت و آمد ترین میدان های این شهر نیز به شمار می آید. اطراف این میدان را جاذبه های دیدنی بسیار زیادی تشکیل داده است که از مهمترین این جاذبه ها می توان به کلیسای سنت نیکولاس، کلیسای سنت لئونارد، تالار جدید شهر، مغازه های مختلف و رستوران های قدیمی اشاره کرد.

گردشگران و توریست هایی که قصد بازدید از رومربرگ را دارند، می توانند با یک تیر چند نشان زده و از جاذبه های اطراف این میدان نیز بازدید داشته باشند.

قلب شهر فرانکفورت در این میدان می زند و سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی از این میدان بازدید داشته و شما می توانید اسم آن را در لیست بسیاری از تورهای گردشگری فرانکفورت نیز مشاهده کنید. اگر قصد دارید تا در سفرتان به این شهر از میدان مذکور بازدید داشته باشید می توانید با به همراه داشتن دوربین حرفه ای بسیار مدرن خود، شگفت انگیز ترین و زیباترین تصاویر را از میدان و مناظر موجود در اطراف آن به ثبت برسانید.

رومربرگ فرانکفورت از قدیمی ترین دیدنی های فرانکفورت | سایت ویزا

موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ از زیباترین دیدنی های فرانکفورت

از دیگر مهمترین دیدنی های فرانکفورت می توان به موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ اشاره کرد که این موزه در حال حاضر یکی از مدرن ترین و زیباترین موزه های تاریخ طبیعی در کل اروپا می باشد که در عین حال دومین موزه بزرگ کشور آلمان بوده و آثار بسیار با ارزشی را می توان در موزه مشاهده نمود.

گردشگران و توریست ها می توانند بزرگترین نمایشگاه دایناسورها را در این موزه تماشا کرده و شاهد مجسمه های بسیار غول پیکر از این موجودات باشند. امروزه از شهرهای مختلف اروپایی، برای بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان تورهای بازدید از موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ برگزار می شود.

راهنمای صوتی این موزه یکی از مهمترین و بهترین خدماتی می باشد که گردشگران می توانند از آن بهره مند شده و اطلاعات بسیار جالبی را در این خصوص به دست بیاورند. موزه مذکور در میان مردم فرانکفورت نیز از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است به طوری که بسیاری از آنها در روزهای آخر هفته به همراه خانواده خود، از این موزه بازدید کرده و نهایت هیجان و لذت ممکن را به دست می آورند.

موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ از زیباترین دیدنی های فرانکفورت | سایت ویزا

موزه هنر مدرن فرانکفورت یکی از دیدنی های فرانکفورت

یکی از باشکوه ترین و دوست داشتنی ترین دیدنی های فرانکفورت، موزه هنر مدرن این شهر می باشد که بسیاری از گردشگران و توریست ها بازدید از این مکان را در اولویت های سفری خود قرار می دهند.

این موزه یکی از مهمترین و مشهورترین گالری های هنر مدرن در اروپا نیز بوده و در سال 1991 در یکی از باشکوه ترین و شناخته ترین ساختمان های این شهر تاسیس و افتتاح شد.

این موزه توانسته است مجموعه ای بسیار عظیم و بی نظیری از آثار هنری را در دل خود جای دهد که مجموع این آثار در حدود 5 هزار بوده و شما می توانید آثار بیش از 450 هنرمندان مشهور جهان را به راحتی در این موزه مورد بازدید قرار دهید.

لازم به ذکر است که جمع آوری این آثار کار بسیار سخت و دشواری بوده است که این فرایند جمع آوری از سال 1960 شروع شد و زمان زیادی را برای تهیه و آماده کردن این آثار صرف شده است. همچنین بخشی از این موزه به آثار هنرمندان ناشناس اختصاص داده شده است که هیچ نام و نشانی از خالق این آثار معلوم نمی باشد و بسیاری از افراد با تجربه در زمینه بر این باورند که این آثار می تواند به هنرمندان آسیایی و اروپایی متعلق باشد.

موزه هنر مدرن فرانکفورت یکی از دیدنی های فرانکفورت | سایت ویزا

خانه اپرا فرانکفورت یکی دیگر از دیدنی های فرانکفورت

از دیگر بی نظیرترین و مشهورترین دیدنی های فرانکفورت می توان به خانه اپرا اشاره کرد که این خانه در سال 1880 ساخته شده است. گردشگران به محض ورود به این خانه می توانند یکی از بهترین سبک های معماری رنسانس را در این ساختمان تماشا کنند.

خانه اپرا در مرکز شهر فرانکفورت واقع شده است و بسیاری از گردشگران آن را قلب این شهر می نامند. در طول سالیان سال به خصوص در طول جنگ های جهانی، خانه مذکور دچار آسیب ها و تخریب های زیادی شده بود که همین امر سبب شد تا خانه اپرا در سال 1981 از نو مورد بازسازی واقع شود و به شکل کنونی خود در بیاید.

این خانه یکی از مشهورترین و مهمترین مکان های برگزاری کنسرت های مختلف می باشد و سالانه میلیون ها گردشگر و توریست از این خانه و کنسرت های برگزار شده در آن نهایت لذت را می برند. شما نیز می توانید بازدید از این خانه را در لیست دیدنی های فرانکفورت خود قرار دهید و از نزدیک شاهد یکی از جنبه های فرهنگی مردم فرانکفورت باشید.

خانه اپرا فرانکفورت یکی دیگر از دیدنی های فرانکفورت | سایت ویزا

خانه گوته از دیدنی های فرانکفورت

گوته یکی از بزرگترین نویسندگان آلمانی و جهان می باشد که اهل فرانکفورت بوده و امروزه منزل مسکونی او به یکی از مهمترین و دیدنی ترین موزه های این شهر تبدیل شده است. گوته در سال 1749 در این خانه به دنیا آمد و دوران کودکی و جوانی خود را در آن سپری کرد. خانه گوته از اتاق های بسیار متعددی تشکیل شده است که این امر سبب شد تغییر کاربری منزل به موزه بسیار راحت تر باشد.

مردم این کشور برای احترام گذاشتن به گوته و یاد نام وی، بسیاری از مراکز خرید خود را گوته نامیدند. هم چنین سالانه گالری های هنری بسیاری تحت عنوان گوته برگزار می شود که شما نیز می توانید در این فعالیت ها شرکت داشته باشید. بازدید از خانه گوته در اولویت های بازدیدی بسیاری از گردشگران اهل هنر و ادب می باشد و این خانه به عنهوان یکی از مهم ترین دیدنی های فرانکفورت در بسیاری از روزهای سال مملو از گردشگر و مسافر می باشد.

خانه گوته از دیدنی های فرانکفورت | سایت ویزا

باغ پالم فرانکفورت

باغ پالم از دیگر دیدنی های فرانکفورت می باشد که به عنوان بزرگترین باغ های گیاهشناسی در کشور آلمان نیز شناخته شده است و علاوه بر گردشگران، امروزه بسیاری از محققان گیاه شناسی نیز بازدید از این باغ را در اولویت های خود قرار می دهند.

این باغ سالانه میزبانی برگزاری بسیاری از مراسم را به عهده دارد و از این طریق توانسته است توجه بسیاری از هنرمندان را از سراسر جهان به سوی خود جذب کند. بازدید از نمایشگاه گیاه شناسی در فضای باز، از مهمترین مزیت ها و نقاط قوت در این باغ به شمار می آید و امروزه بسیاری از گردشگران بازدید از باغ پالم را در اولویت های خود قرار می دهند.

باغ پالم فرانکفورت | سایت ویزا

کلیسای جامع سنت بارتولومیو فرانکفورت

از دیگر مشهورترین دیدنی های فرانکفورت می توان به کلیسای جامع سنت بارتولومیو اشاره کرد. این کلیسا با داشتن طراحی بیرونی قرمز رنگ خود، یکی از بهترین سبک های معماری گوتیک به شما می آید و با داشتن ارتفاعی به بلندی 95 متری خود از فواصل دور نیز قابل رویت می باشد.

لازم به ذکر است که این کلیسا یکی از کلیساهای امپراطوری بوده است و کمتر کلیسایی را در کشور آلمان می توانید پیدا کنید که به این سبک و شکل ساخته شده باشد.

از مهمترین و با ارزش ترین آثاری که در این کلیسای می توان مشاهده کرد، مجسمه سنت بارتولومیو می باشد که گردشگران می توانند به محض ورود به این کلیسا از آن بازدید داشته باشند. اگر شما نیز قصد دارید تا از تاریخی ترین و قدیمی ترین آثار و جاذبه های دیدنی فرانکفورت بازدید داشته باشید حتما این کلیسا را در اولویت خود قرار دهید.

کلیسای جامع سنت بارتولومیو فرانکفورت | سایت ویزا

برج اشنهایمر فرانکفورت

برج اشنهایمر فرانکفورت که در قرن 14 ساخته و بنا شده است یکی از مهمترین دیدنی های فرانکفورت بوده که با داشتن ارتفاع 47 متری خود یکی از متفاوت ترین و باشکوه ترین جاذبه های گردشگری فرانکفورت محسوب می شود. این برج باقیمانده بسیار بی نظیری از دیواره های قلعه این شهر می باشد.

امروزه امکانات رفاهی بسیار زیادی را در این برج می توان مشاهده کرد و از مهمترین جاذبه ی اطراف این برج می توان به ساختمان بورس اوراق بهادار این شهر اشاره کرد که گردشگران بعد از بازدید از برج مذکور علاقه مندی زیادی را برای رفتن به این ساختمان از خود نشان می دهند. شما نیز می توانید بازدید از این برج را در اولویت های سفری خود قرار داده و یکی از بهترین لحظات را در این مکان سپری کنید.

برج اشنهایمر فرانکفورت | سایت ویزا

باغ وحش فرانکفورت دیدنی های فرانکفورت

باغ وحش زلگشرگارتن یکی از بی نظیرترین دیدنی های فرانکفورت می باشد که فعالیت خود را از سال 1858 شروع کرده است و با داشتن تنوع بسیار بالایی از گونه های جانوری توانسته است توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به سوی خود جذب کند.

از مهمترین جانوران این باغ وحش می توان به انواع گوریل ها، اسب های دریایی، مارها، ببرها، ماهی ها و شیرها اشاره کرد. این باغ وحش با داشتن حدود 4500 موجود زنده خود یکی از بزرگ ترین باغ وحش های آلمان نیز به شمار می آید و گردشگران و توریست های بسیار زیادی بازدید از این باغ را در اولویت های خود قرار می دهند.


سوالات متداول دیدنی های فرانکفورت

یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین دیدنی های فرانکفورت چیست؟

یکی از بی نظیر ترین دیدنی های فرانکفورت چیست؟

یکی از مهم ترین دیدنی های فرانکفورت کجاست؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

آلمان یکی از کشورهای اروپایی است که به دلیل داشتن اقتصاد قدرتمند و شرایط شغلی مناسب، افراد زیادی جهت اخذ...

دیدنی های بوخوم: بوخوم یکی از شهر های ایالت نوردراین-وستفالن می باشد که به عنوان یک شهر علمی و فرهنگی در...

هتل های دوسلدورف یکی از گزینه هایی که لازم است قبل از هر سفر به آن توجه نمایید. رزرو هتل...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر