دیدنی های برلین، را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. از کلیسا ها گرفته تا جنگل های سرسبز ...

دیدنی های برلین و آشنایی با مهمترین آنها

۲ آذر ۱۳۹۸

دیدنی های برلین، را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. از کلیسا ها گرفته تا جنگل های سرسبز …

دیدنی های برلین را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. از کلیسا ها گرفته تا جنگل های سرسبز برلین ارزش دیدن خواهند داشت و در ادامه به بررسی برخی از مهمترین دیدنی های برلین پرداخته ایم:

دیدنی های برلین و آشنایی با مهمترین آنها | سایت ویزا

دیدنی های برلین

برلین پایتخت آلمان و یکی از مهمترین شهر های این کشور است و به همین دلیل جاذبه های بسیاری در این شهر وجود دارند که هر گردشگری را بهت زده خواهد کرد. هر ساله گردشگران بسیاری با روش های مختلف از شهر برلین دیدن می نمایند و یکی از بهترین روش های سفر به برلین را می توان شرکت کردن در تور برلین دانست چرا که سفر به همراه تور مزیت های بسیاری خواهد داشت و می توانید بهترین لحظات را در این سفر پشت سر بگذارید.

دیدنی های برلین را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که در حالت کلی این جاذبه ها در دو نوع تفریحی و تاریخی دسته بندی می شوند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. در سفر به همراه تور برنامه سفر تنظیم خواهد شد و به همین دلیل می توانید با تمامی اعمال سفر آشنا شوید اما در صورتی که تمایل به سفر شخصی داشته باشید باید با برخی از مهمترین جاذبه های این شهر آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین جاذبه ها را هدف قرار داده و از سفر خود لذت ببرید.

دروازه براندنبورگ از دیدنی های برلین

یکی از مهمترین دیدنی های برلین را می توان دروازه بزرگ براندنبورگ دانست که این دروازه به عنوان نمادی از برلین می باشد و بازدید از آن برای تمامی گردشگران این شهر توصیه می شود. این دروازه به عنوان اصلی ترین جاذبه برلین نیز شناخته می شود و بدون بازدید از آن نمی توانید یک سفر کامل به برلین داشته باشید. این دروازه در سال 1791 ساخته شده و 26 متر ارتفاع دارد. این دروازه تنها نمای یک دروازه معمولی را ندارد و در بخش میانی آن می توانید مجسمه هایی زیبا از اسب و یک ارابه را مشاهده نمایید که به زیبایی هرچه تمام تر آن افزوده است.

این دروازه در منطقه پاریسر پلاتس میته برلین قرار گرفته و دسترسی به آن ساده خواهد بود. در زمان احداث این دروازه به عنوان اولین سازه نئوکلاسیک در برلین شناخته شد. این دروازه تشکیل شده از 6 ستون می باشد و 5 معبر برای حرکت کردن زیر دروازه وجود دارد. توجه داشته باشید که بازدید از این دروازه هیچگونه هزینه ای نداشته و توصیه می کنیم که شب را برای بازدید از آن انتخاب کنید چرا که نورپردازی زیبا دروازه آن را شکیل تر جلوه خواهد داد.

دروازه براندنبورگ از دیدنی های برلین | سایت ویزا

یادبود دیوار برلین و چک پوینت چارلی از دیدنی های برلین

یکی دیگر از بهترین دیدنی های برلین را می توان دیوار برلین دانست که این دیوار در سال 1961 ساخته شد و دلیل آن به زمانی برمی گردد که آلمان شرقی به منظور جلوگیری از ورود پناهندگان با دیواری این قسمت را از شرق به غرب متصل کرد. امروزه بازدید از این دیوار برای کلیه گردشگران امکان پذیر بوده و می توانید از بخش های مختلف آن دیدن نمایید. گذرگاه چک پوینت چارلی اصلی ترین نقطه بین برلین شرقی و غربی می باشد که این بخش صحنه هایی از تاریخ و آثار دنبال کنندگان حقوق بشر را برایتان تداعی خواهد کرد.

یادبود دیوار برلین و چک پوینت چارلی از دیدنی های برلین | سایت ویزا

جنگل گرون والد از دیدنی های برلین

یکی دیگر از بهترین دیدنی های برلین را می توان جنگل گرون والد دانست که این منطقه را می توان به عنوان یکی از زیباترین مناطق برلین به شمار آورد که گشت و گذار در آن می تواند شما را به اوج طراوت و شادابی برساند. این جنگل تشکیل شده از انواع درختان وحشی نظیر: راش، بلوط، کاج، اقاقیا، توس و همچنین درختان صنوبر می باشد که فضای این جنگل را به بهترین شکل ممکن سرسبز کرده اند.

در این جنگل انواع پرندگان، خوک ها و گوزن ها زندگی می کنند و پناه مناسبی برای این حیوانات می باشد. در امتداد هاول شاهد دریاچه هایی هستیم که حیوانات جنگل از آنها آب خورده و در آنها به آب تنی می پردازند و به همین دلیل تمامی امکانات زندگی برای حیوانات در این جنگل فراهم خواهد بود.

دلیل اینکه جنگل گرون والد میان دیدنی های برلین قرار گرفته را می توان وجود تپه مصنوعی تا فلسبرگ دانست که این تپه ارتفاع 80 متری داشته و در بخش بالایی تپه ویرانه های برج گرون والد قابل مشاهده است. بازدید از این منطقه علاوه بر حس ماجراجویی می تواند حس آرامش خاصی نیز داشته باشد و به همین دلیل توصیه می کنیم که بازدید از آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

جنگل گرون والد از دیدنی های برلین | سایت ویزا

گروسر تیر گارتن از دیدنی های برلین

یکی دیگر از مهمترین دیدنی های برلین را می توان گروسر تیر گارتن دانست که معنی نام آن ( باغ حیوانات) می باشد و این منطقه به عنوان یکی از بهترین مناطق شهر برلین شناخته می شود. خاندان سلطنتی در این منطقه مشغول به شکار حیوانات می شدند و از جمله این حیوانات می توان به خوک وحشی، گوزن و همچنین دیگر حیوانات اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که این حیوانات در پارک گروسر تیر گارتن نگهداری می شدند و به عنوان قربانی برای صاحب منصبان دولتی فرستاده می شدند تا از شکار کردن آنها لذت ببرند.

در سال 1700 بود که این منطقه به یک پارک تبدیل شد و از این رو بسیاری از مردم برلین و گردشگران در آن به پیک نیک کردن و گذراندن اوقات خوش مشغول شدند. در سال 1700 پارک گروسر تیر گارتن به سبک فرانسوی ساخته شده بود اما به دلایل مختلفی این پارک تزئینات دیگری پیدا کرد و سبک آن به انگلیسی تغییر یافت. ستون پیروزی واقع در این پارک را می توان یکی از جاذبه های آن دانست که نمایی بسیار شکیل و دلربا دارد.

گروسر تیر گارتن از دیدنی های برلین | سایت ویزا

جزیره موزه از دیدنی های برلین

یکی دیگر از دیدنی های برلین را می توان جزیره موزه این شهر دانست. جزیره موزه اجتماعی از موزه های برلین می باشد و به همین دلیل با رفتن به این جزیره گویی به چندین سال قبل برگشته اید و می توانید با نحوه زندگی قدیمیان برلین آشنا شوید. موزه هایی که در این جزیره قرار گرفته اند به عنوان قدیمی ترین و اصلی ترین موزه های برلین شناخته می شوند و بی شک بازدید از آنها برای افرادی که به تاریخ اهمیت زیادی قائل هستند توصیه می شود.

از جمله مهمترین دیدنی های برلین که در قالب موزه در این جزیره قرار گرفته اند می توان به موزه BODE اشاره کرد که در سال 1904 ساخته شده و عتیقه جات و آثار تاریخی برلین در این موزه نگهداری می شود که هر یک از اجناس آن ارزش بسیار بالایی خواهند داشت. نئوس موزه یکی دیگر از موزه های جزیره موزه برلین می باشد که انواع آثار هنری و تاریخی در آن نگهداری می شود. جزیره موزه برلین از سال 1830 میزبان خیل عظیمی از گردشگران بوده است و از این سال موزه هایی در این جزیره ساخته شده اند که امروزه آن را به یکی از شلوغ ترین مناطق شهر تبدیل کرده است.

جزیره موزه از دیدنی های برلین | سایت ویزا

خیابان انتردن لیندن از دیدنی های برلین

یکی دیگر از دیدنی های برلین که بازدید از آن را نباید از دست بدهید خیابان انتردن لیندن می باشد که این خیابان به عنوان اصلی ترین و معروف ترین خیابان برلین شناخته می شود و معنی لغوی آن ( خیابانی زیر درختان لیمو) می باشد. این خیابان را می توان از جمله شلوغ ترین نقاط برلین دانست و علاوه بر گردشگران، مردم شهر برلین نیز به گشت و گذار در آن علاقه خاصی دارند و به همین دلیل مراکز خرید و تفریحی متعددی در این خیابان فعالیت می نمایند.

این خیابان حدود 1400 متر می باشد و در سال 1573 بود که راه اصلی خیابان برای خاندان سلطنتی ساخته شد و البته در آن زمان خیابان انتردن لیندن یک مسیر خاکی بوده که برای حرکت اسب ها از آن استفاده شده بود. خاندان سلطنتی با ارابه های اسب از این خیابان به TIERGARTEN برای شکار می رفتند و دروازه براندنبورگ به وسیله این خیابان به LUSTGARTEN وصل می شود.

خیابان انتردن لیندن از دیدنی های برلین | سایت ویزا

کاخ شارلوتنبورگ از دیدنی های برلین

یکی دیگر از بهترین دیدنی های برلین را می توان کاخ شارلوتنبورگ دانست که این کاخ به عنوان یکی از اصلی ترین دیدنی های برلین به شمار می رود و بازدید از آن به تمامی گردشگران برلین توصیه می شود. در تور برلین بی شک بازدید از کاخ شارلوتنبورگ یکی از الزامات خواهد بود. این کاخ متعلق به قرن 17 ام بوده و به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین ملک های پروسی شهر برلین شناخته می شود.

اصلی ترین ویژگی این کاخ را می توان داشتن گنبدی بزرگ دانست که ارتفاع آن به 50 متر می رسد و علاوه بر آن معماری کاخ به گونه ای ساده اما دلرباست که بازدید از آن را لذت بخش تر می کند. این کاخ مورد بازسازی های متعددی قرار گرفته و به همین دلیل امروزه می توانید آن را دقیقا در شکل اول خود مشاهده کنید. باغ بزرگ پرتقال را می توان یکی از دارایی های این کاخ دانست که گشت و گذار در آن می تواند شما را شاداب تر سازد. در داخل این کاخ سالن های مهمانی متعددی وجود دارند که می توانید به سهولت از آنها دیدن نمایید.

کاخ شارلوتنبورگ از دیدنی های برلین | سایت ویزا

رایشتاگ از دیدنی های برلین

رایشتاگ یکی دیگر از دیدنی های برلین می باشد که این بنا به منظور اثبات پایتختی برلین و محل تصمیمات دولتی ساخته شد.

در سال 1871 بود که برلین به صورت رسمی به پایتختی کشور آلمان درآمد و در سال 1884 رایشتاگ جهت استقرار دولت بنیان گذاری شد اما در سال 1933 بود که در منطقه این بنا یک آتش سوزی عظیم راه افتاد که سبب شد بسیاری از بخش های رایشتاگ نیز نابود شود و به همین دلیل مسئولین اقدام به بازسازی آن نمودند و در سال 1970 بود که تمامی بخش های رایشتاگ به صورت کامل مورد بازسازی قرار گرفت و امروزه بنای آن را می توانید در شکل اولیه خود مشاهده کنید.

رایشتاگ از دیدنی های برلین | سایت ویزا

کلیسای جامع برلین از دیدنی های برلین

برلین را می توان به عنوان مهد کلیسا ها به شمار آورد چرا که کلیسا های بسیاری را می توانید در این شهر هدف قرار دهید و به همین دلیل بسیاری از دیدنی های برلین را می توان به کلیسا ها نسبت داد. بی شک کلیسای جامع برلین یکی از مهمترین دیدنی های برلین می باشد و در رابطه با این کلیسا باید گفت: کلیسای جامع برلین به عنوان یکی از اصلی ترین جاذبه های این شهر به شمار می رود و این کلیسا گنبدی به ارتفاع 75 متر دارد که از بسیاری نقاط شهر قابل مشاهده خواهد بود و ناقوس آن در سال 1532 تعبیه شده و در کل برلین از شهرت بسیاری برخوردار می باشد.


سوالات متداول دیدنی های برلین

یکی از مهم ترین دیدنی های برلین چیست؟

یکی از بهترین دیدنی های برلین چیست؟

یکی دیگر از دیدنی های برلین کجاست؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

بی شک یکی از بهترین و پرفروش ترین بلیط هایی که در ایران وجود دارد بلیط هامبورگ است، سالانه مسافران...

کشور آلمان یکی از بزرگترین کشور اقتصادی بوده که در غرب قاره اروپا واقع شده است و دارای مناظر طبیعی...

با خرید بلیط برلین به پایتخت کشور آلمان که شهری تاریخی بوده و گردشگران خارجی زیادی دارد، سفر خواهید کرد....

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر