تور دوسلدورف، با استفاده از تور دوسلدورف هزینه های سفرتان را کاهش دهید. تا شما در زمان انتخاب تور این شهر دچار سردرگمی نشوید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

چگونه می توانیم با تور دوسلدورف به آلمان سفر کنیم؟

۱۸ تیر ۱۳۹۷

تور دوسلدورف، با استفاده از تور دوسلدورف هزینه های سفرتان را کاهش دهید. تا شما در زمان انتخاب تور این شهر دچار سردرگمی نشوید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

با تور دوسلدورف کدام دیدنی ها را ببینیم؟

مرکز هنر و مد آلمان، شهر دوسلدورف با موزه ها و گالری های فراوان ، هر ساله توریست های گوناگونی را به خود جذب می کند.این شهر بیشترین تعداد دانشگاه و همچنین بزرگ ترین جشنواره ساحلی را در کشور آلمان به خود اختصاص داده است.به معرفی جاذبه های گردشگری دوسلدورف آلمان می پردازیم. با استفاده از تور دوسلدورف هزینه های سفرتان را کاهش دهید. تا شما در زمان انتخاب تور این شهر دچار سردرگمی نشوید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

چگونه می توانیم با تور دوسلدورف به آلمان سفر کنیم؟ | سایت ویزا

تور دوسلدورف شهر کافه ها

در جای جای شهر دوسلدورف پر است از کافه ها و بارهای گوناگون به طوری که مردم شهر باور دارند که اگر تمام میز و صندلی های کافه های دوسلدورف را کنار هم بگذاریم بزرگ ترین بار جهان خواهد شد. شاید به راستی چنین باشد و این ادعا دور از انتظار نیست. جهت صرفه جویی در هزینه های سفر میتوانید تور دوسلدورف را انتخاب نمایید.

این شهر در مرکز ایالت نورداین-وستفالن واقع شده است و در واقع نام دوسلدورف از رود کوچکی به نام دوسل که به رودخانه راین می ریزد گرفته شده است.علاوه برپیشرفت روز افزون این شهر، بافت قدیمی و آثار فرهنگی آلمان در بسیاری از مناطق همچنان حفظ شده اند.در کنار رود راین مناظر جذابی از درخت های در یک ردیف کاشته شده و نوازندگان خیابانی را مشاهده می کنید.

تور دوسلدورف شهر کافه ها | سایت ویزا

تور دوسلدورف و بازدید از کینزالی

کینزالی یا به زبان محلی “کو” شیک ترین و جذاب ترین خیابان دوسلدورف است.از نظر مراکز تجاری لوکس و رستوران ها و کافه های متعددش سعی دارد که با خیابان مونتاین پاریس رقابت کند. دو ردیف درختان بلند و زیبا در دو طرف خط آبی که در وسط خیابان قرار دارد، این محل را بسیار چشم نواز کرده است. منطقه کینزالی از شمال به فواره “تریتون” و در جنوب به “هاف گارتن” می رسد.

تور دوسلدورف و بازدید از کینزالی | سایت ویزا

تور دوسلدورف و بازدید از کاخ باروکی

اگر در سفر به دوسلدورف از کاخ باروکی دیدن نکنید؛ باید بگویم که سفر شما ناتمام است.این کاخ در منطقه “اشلاس بنرت” در سال های ۱۷۵۶ تا ۱۷۷۳ ساخته شده است.این محدوده شامل کاخ بسیار مجلل و اشرافی و باغ ها و پارک های بزرگ و حیرت انگیزی است.کاخ دارای سه موزه است که موزه اصلی “کوپس دی لوگس” در ساختمان مرکزی کاخ واقع شده است. این قصر مجلل در واقع برای “کارل تئودور” ساخته شده بود.

تور دوسلدورف و بازدید از کاخ باروکی | سایت ویزا

تور دوسلدورف و بازدید از کایزس ورت

اگر به بناهای تاریخی و فرهنگ مردم علاقه مند هستید؛ در سفر به دوسلدورف محله کایزس ورت را فراموش نکنید. محله ای با بافت تاریخی و دارای بناهایی که از گذشته آلمان خبر می دهند. گویی این منطقه مارا به قرن ۱۳ می برد. کلیسای “سنت سوت برتوس” از بناهایی است که قلب تاریخ آلمان را برای ما می گشاید. علاوه بر آن دژ “بارباروسا”، قدیمی ترین دژ امپراطوری فردریک اول در این محدوده قرار دارد. اگرچه بخش عمده این دژ رو به ویرانی است اما به عنوان یک بنای تاریخی هنوز هم قابل بازدید است. اگر قصد سفر به دوسلدورف را دارید توصیه میشود از تور دوسلدورف بهره ببرید.

تور دوسلدورف و بازدید از کایزس ورت | سایت ویزا

تور دوسلدورف و بازدید از موزه ی کونست پلست

در سفر به دوسلدورف حتما از موزه “کونست پلست” دیدن خواهید کرد. این موزه دارای آثار گوناگون هنری از قرن سوم قبل از میلاد است که تا به امروز نیز باقی مانده اند. آثار هنرمندان برجسته ای مانند “دالی” “واهول” و “کاراواجینو” که از نقاشان نامی آلمان هستند ،نقطه قوت این موزه به شمار می رود.اگر به سبک اکسپرسیونیسم علاقه مند هستید، بازدید از این موزه را فراموش نکنید.

تور دوسلدورف و بازدید از موزه ی کونست پلست | سایت ویزا

تور دوسلدورف و بازدید از محله قدیمی

محله قدیمی دوسلدورف، بافت قدیمی خود را به خوبی حفظ کرده است در سفر به این شهر بی شک محله قدیمی یکی از مقاصد شما خواهد بود. در نقطه مرکزی این محله تالار مجللی را خواهید دید. مجسمه ” جان ویلیام دوم” سوار بر اسب ، از سال ۱۷۱۱ میلادی در مرکز محله هنوز پابرجا است.

تنها بخش بازمانده ازقلعه قدیمی برج قلعه بر روی سواحل راین است.این برج اکنون یه یک موزه تماشایی تبدیل شده است.موزه ای که تاریخ کشتی سازی و تجارت آلمان را به تصویر می کشد.پس از بازدید از محله قدیمی، حتما از محلی که در همسایگی آن قرار دارد دیدن خواهید کرد.سالن کنسرت “تون هاله” ،از سال ۱۹۲۶ پابرجا است. در آن زمان ،به عنوان مرکز ارکستر شهر مورد استفاده قرار می گرفت.سقف گنبدی شکل سالن یادآور معماری سنتی آلمان است.

تور دوسلدورف و بازدید از محله قدیمی | سایت ویزا

تور دوسلدورف و بازدید از هوف گارتن

پارک وسیع و با شکوهی در سال ۱۷۷۰ در محل مرکزی شهر دوسلدورف ساخته شده است.این پارک از مناطق “محله ی قدیمی” و “کونیگسلی” تا سواحل رودخانه راین را می پوشاند.نما و منظره پارک به قدری منظم و با شکوه است که از تماشا و عکس گرفتن در آن خسته نمی شوید.

چمن زارهای وسیع و درختان انبوه، دریاچه و نهرهای زیادی در این محدوده در انتظار مسافران است.موزه تئاتر شهر در ساختمان قدیمی “هوفگارتنرهاوس” قرار دارد.این ساختمان منزل مسکونی معمار بزرگ پارک بوده است و تاکنون به خوبی نگهداری شده است. تور دوسلدورف درمیان مابقی تور آلمان از جذابیت خاصی برخوردار است.

همچنین در این باغ، کلبه شکاری وجود دارد که از سال ۱۷۶۳ همچنان پابرجا است. این کلبه زمانی تحت اشغال ناپلئون بوده است و اکنون یادآور هنر و معماری قرن ۱۸ است.به جز این ها مجسمه های فراوان و زیبایی از بزرگان آلمان را در این پارک مشاهده خواهید کرد.

تور دوسلدورف و بازدید از هوف گارتن | سایت ویزا

تور دوسلدورف و بازدید از ساختمان های گری

شاید عجیب ترین و جسورانه ترین سبک معماری را در سفر به دوسلدورف مشاهده کنید. ساختمان هایی که به اشکالی متفاوت طراحی شده اند بخش مدن شهر را تشکیل می دهند.ساختمان های اداری شهر که اغلب توسط فرانک گری طراحی شده اند از جمله این مکان ها هستند.

این ساختمان ها که در سه بخش کاملا مجزا در سال ۱۹۹۸ ساخته شده اند؛ گویی جاذبه زمین را به سخره گرفته اند. با دیدن آن ها تصور می کنید در حال لرزش منجمد شده اند. در همان حوالی شگفتی دیگری در معماری را مشاهده می کنید.برج راین با ارتفاع ۲۴۰ متر در سال ۱۹۸۱ ساخته شد. این برج منظره بسیار زیبایی از شهر را به نمایش می گذارد و دارای رستوران گردان و بزرگ ترین ساعت دیجیتالی جهان است.

تور دوسلدورف و بازدید از ساختمان های گری | سایت ویزا

تور دوسلدورف و تفرجگاه ساحلی

ساحل شگفت انگیز دوسلدورف از مکان هایی است که همه توریست های آلمان تجربه خواهند کرد. این ساحل مدرن در سال ۱۹۹۷ ساخته شده است و خیلی زود به اندازه مکان های تاریخی شهر محبوبیت یافت.خط پیاده روی طولانی ،رایحه مدیترانه ای کافه و رستوران های گالری ها و مغازه ها از عوامل محبوبیت این مکان به شمار می روند.در سمت دیگر پیاده رو، رودخانه راین، با شکوه هرچه تمام تر خودنمایی می کند. بودن در این مکان فرصت خوبی است که مسیر یک و نیم کیلومتری پوشیده شده از درختان را، دوچرخه سواری کنید.

شهر دوسلدورف علاوه بر مکان های زیبایی که ذکر شد؛ جاذبه های فوق العاده دیگری نیز دارد. مانند : موزه های آکواز لوبک ، فروم ان. آر. دبلیو، گوته، کونست هاله، کونست زامونگ ، وستفالن، اشتاد، هستینس و ساختمان های راین تورم، کلوریوم، کاخ و پارک بنراس، خانه ی ویلهلم مارکس، اشتال هوف، اشتوم هوس، کلیسای گرسی هایم باسیلیکا، کلیسای سنت سویت برتوسی، برج دی.آر.وی ، اراگ ترم و مکان های جذابی مانند:کونیگز آله، آلت اشتاد ،دوسلدورف هافن ، کارنوال، بوت مثه و سایر دیدنی های دوسلدورف که باعث می شود تور دوسلدورف را خاص تر و جالب تر نماید.

 بنابر این بازدید از تمام جاذبه های شهر دوسلدورف در چند روز محدود امکان پذیر نیست. اگر به دنبال لذت بردن از زیبایی های شهر هستید سفر یک هفته ای را برای خود تدارک ببینید.

موقعیت جغرافیایی دوسلدورف

در جمهوری فدرال آلمان در قاره اروپا، شهر زیبای دوسلدورف قرار دارد.کشور آلمان با کشورهای دانمارک، لهستان، اتریش،سوئیس ،فرانسه، بلژیک، لوکزامبورک و هلند همسایه است.باید بگوییم که کشور آلمان ترکیبی است از دشت و جنگل و کوه و ساحل و تعدادی جزیره.

 آب و هوای آلمان معتدل اقیانوس اطلس و قاره ای است.باد های غالب بر آلمان از سمت غرب می وزند.این کشور به ۵ ناحیه بزرگ تقسیم می شود.سرزمین های پست در شمال و رشته کوه های میانه، دامنه های کم ارتفاع کوه های میانه در جنوب غربی،دامنه های کوه های آلپ و کوه هایذ آلپ در باواریا.پس از جنگ آلمان به دو بخش شرقی و غربی تقسیم شد که پس از برداشتن دیوار برلین، به بخش شرقی ایالت های تازه و به بخش غربی ایالت های قدیمی می گویند. جهت اخذ ویزای توریستی آلمان باید وقت سفارت آلمان را رزرو نمایید.

شهر دوسلدورف با مساحت ۲۱۷ کیلومتر مربع در غرب آلمان و در نزدیکی شهر کلن واقع شده است.دوسلدورف یکی از زیبا ترین و پاکیزه ترین شهرهای کشور آلمان است.جالب است بدانید که این شهر سومین مرکز تجاری اروپا بعد از لندن و پاریس در فرانسه و مرکز صنعت و مد و تبلیغات است.این شهر به عنوان یکی از مراکز هنرهای زیبای جهان نیز مطرح است.


سوالات متداول تور دوسلدورف

یکی از دیدنی های تاریخی دوسلدورف که هنگام رفتن به این شهر با تور دوسلدورف پیشنهاد می‌دهید، کجاست؟

به افرادی که با تور دوسلدورف به این شهر قصد دارند سفر کنند، کدام جاذبه محبوب این شهر را پیشنهاد می‌دهید؟

در تور دوسلدورف بازدید از کدام جاذبه این شهر را نباید از دست داد؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

برلین بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر کشور آلمان و غول اقتصادی اروپاست. برلین همچنین پایتخت این کشور پر آوازه...

دیدنی های برلین را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر...

وقت سفارت آلمان یکی از مهمترین و اصلی ترین مراحل مورد نیاز برای صدور و اخذ ویزای آلمان می باشد...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر