ویزای نمایشگاهی لتونی

ویزای نمایشگاهی لتونی | مدارک لازم – انواع – نحوه اخذ

۲۳ مرداد ۱۳۹۷

ویزای نمایشگاهی لتونی

کشور لتونی به عنوان بیست و سومین کشور بزرگ اروپایی هر ساله نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های بسیاری را برگذار می‌کند و از این طریق میزبان گردشگران و افراد بسیاری می‌باشد. برای شرکت در این نمایشگاه‌ها شما به ویزای نمایشگاهی لتونی نیاز دارید و برای اخذ این ویزای لتونی موارد بسیار زیادی هست که همواره باید به آن توجه داشته باشید تا بتوانید این ویزا را دریافت کنید و به لتونی سفر کاری و حتی گردشگری داشته باشید ما در این مطلب قصد داریم هر آنچه را که لازم دارید در رابطه با اخذ ویزای نمایشگاهی لتونی به شما بگوییم تا در راه دریافت این ویزا با مشکل مواجه نشوید و بتوانید به آسانی این ویزا را اخذ کنید. پس اگر شما هم قصد تهیه ویزای نمایشگاهی لتونی را دارید با ما همراه باشید.

کشور لتونی کجاست؟

کشور لتونی یکی از کشورهای اروپایی است که در همسایگی کشورهای لهستان و روسیه بود و تاریخ مشترکی با این دو کشور دارد کشور لتونی دارای آب و هوای چهار فصل بوده و میزان جرم و جنایت در این کشور بسیار کم است. مردم در لتونی از شرایط اقتصادی خوبی برخوردارند و شما در لتونی کمتر فردی را می‌بینید که نتواند مایحتاج خانواده‌اش را تأمین کند. پس در لتونی اقتصاد پیشرفته است و این یکی از دلایلی است که لتونی سالانه پذیرای تعداد بسیار زیادی از مسافرین و تجار و بازرگانان می‌باشد و نمایشگاه‌های حرفه‌ای بسیاری را برگذار می‌کند که در ادامه ما همه چیز را در رابطه با نمایشگاه‌های کشور لتونی و نحوه دریافت ویزای لتونی به شما خواهیم گفت پس برای دریافت ویزای نمایشگاهی لتونی همراه ما باشید.

ویزای نمایشگاهی لتونی
ویزای نمایشگاهی لتونی

انواع ویزا و اخذ ویزای نمایشگاهی لتونی

با توجه به این که کشور لتونی یکی از کشورهای اروپایی است و در سال ۲۰۰۵ به معاهده‌ی شنگن پیوسته است شما می‌توانید با اخذ ویزای شنگن برای شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی لتونی به این کشور سفر کنید. البته یک راه حل دیگر برای سفر به لتونی برای شرکت در نمایشگاه‌های این کشور، دریافت انواع دیگر ویزا می‌باشد که در بحث ویزای شنگن به صورت کامل آن‌ها را توضیح داده‌ایم و در ادامه یک مرور کلی بر انواع ویزای لیتوانی خواهیم داشت که عبارتند از:

  • ویزای هنری
  • ویزای پزشکی
  • ویزای دیداری
  • ویزای تجاری
  • ویزای ورزشی
  • ویزای کنفرانس ها

اما اگر قصد شما شرکت در نمایشگاه‌ها می‌باشد ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به اخذ ویزای نمایشگاهی اقدام کنید تا صداقت را رعایت کرده و به مشکلی در رابطه با ورورد و اقامت موقت در این کشور نداشته باشید.

اخذ و دریافت ویزای نمایشگاهی لتونی

برای شرکت در نمایشگاه‌هایی که در کشور لتونی برگذار می‌شود شما باید نسبت به اخذ ویزای نمایشگاهی لتونی اقدام کرده و پس از دریافت این نوع از ویزای لیتوانی شما صلاحیت شرکت در این نمایشگاه‌ها را دارید و یکی از الزامات برای شرکت در این نمایشگاه‌ها داشتن دعوت نامه از سوی شرکت‌های خارجی در لتونی است. در ایران سفارت لتونی وجود ندارد و برای دریافت ویزای نمایشگاهی لتونی باید به کشورهای همسایه مراجعه کنید.

ویزای نمایشگاهی لتونی
ویزای نمایشگاهی لتونی

مدارک لازم برای اخذ و دریافت ویزای نمایشگاهی لتونی

برای این که بتوانید در نمایشگاه‌های لتونی شرکت کنید نیاز به دریافت ویزای شنگن با کاربری نمایشگاهی دارید برای این کار باید مدارکی که در ادامه به شما می گوییم به سفارت لتونی ارائه دهید تا برای شما وقت مصاحبه صادر شود فقط دقت کنید که لتونی در ایران سفارت ندارد و شما برای مصاحبه باید به یکی از کشورهای همسایه مانند امارات و یا ترکیه مراجعه کنید تا پس از مصاحبه و بررسی درخواست شما نسبت به صدور ویزای نمایشگاه لتونی برای شما اقدام شود. مدارک مورد نیاز شما برای دریافت ویزای نمایشگاهی لتونی که حتماً باید به زبان انگلیسی و صحیح ترجمه شده باشد عبارتند از:

  • سه نسخه از فرم درخواست ویزای لتونی که در کمال صداقت آن را تکمیل کرده‌اید
  • دو قطعه عکس با زمینه روشن که در ۶ ماه اخیر گرفته شده
  • بیمه نامه سفر و کپی آن که برای پیشامدهای ناگوار پزشکی در سفر شما پیش بینی شده است
  • ارائه مربوط به تجارت و کسب و کار شما مانند کارت بازرگانی
  • ارائه مدارکی که تمکن مالی شما و توانایی شما در پرداخت هزینه زمان اقامتتان را اثبات کند
  • گذرنامه‌ای که حداقل ۳ ماه از تاریخ آن باقی مانده باشد به همراه کپی از صفحات ۲ و ۳
  • شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی آن‌ها به زبان انگلیسی
  • مبلغ چهل و یک هزار تومان را باید به صورت کاغذی و اسکناس پرداخت کنید و نمی‌توانید کارت بکشید و یا سکه بدهید این هزینه را در جهت صدور ویزای نمایشگاهی لتونی پرداخت می‌کنید

مدارک اختصاصی برای کسب ویزای نمایشگاه‌ های لتونی

مدارکی که در بالا گفته شد نمونه‌هایی هستند که برای دریافت ویزای لیتوانی عادی باید بپردازید اما مدارک دیگری نیز هستند که برای صدور ویزای نمایشگاهی لتونی باید به سفارت ارائه دهید که عبارتند از:

  • تأییدیه بلیط هواپیما به مقصد لتونی
  • تأییدیه هتل در لتونی
  • تأییدیه کارت نمایشگاه که نشان دهد آن را پرداخت کرده‌اید
  • دعوت نامه و یک معرفی نامه از طرف شرکت‌هایی که در نمایشگاه هستند خطاب به سفارت لتونی
  • مدارک شغلی که اثبات کند نمایشگاه مناسب شماست و با موضوع نمایشگاه مرتبط باشد
ویزای نمایشگاهی لتونی
ویزای نمایشگاهی لتونی

نمایشگاه‌ های کشور لتونی

همان طور که در ابتدای مطلب به شما گفته شد کشور لتونی یکی از پیشرفته‌ ترین‌ها است و اقتصاد پیشرفته و گسترده‌ای هم دارد و به همین دلیل است که نمایشگاه‌های بسیاری را با شهرت جهانی برگذار می‌کند و افراد حقیقی و حقوقی در این نمایشگاه ها شرکت می‌کنند و محصولات خود را معرفی می‌کنند و یا از محصولاتی که در نمایشگاه حاضرند تهیه می‌کنند و نسبت به خرید آن‌ها اقدام می‌کنند. نمایشگاه‌هایی که در سطح جهانی در کشور لتونی برگزار می‌شوند موضوع بعدی بحث ما هستند که شما برای شرکت در آن‌ها باید نسبت به گرفتن ویزای نمایشگاهی لتونی اقدام کنید

ویزای نمایشگاهی لتونی
ویزای نمایشگاهی لتونی

نمایشگاه‌ های صنعتی در اخذ ویزای نمایشگاهی لتونی

یکی از نمایشگاه‌های لتونی که همواره از بازدید کنندگان و شرکت کنندگان بسیاری برخوردار بوده نمایشگاه‌های صنعتی لتونی هستند که شما برای شرکت در این نمایشگاه‌ها چه به عنوان خریدار و بازدیدکننده و چه به عنوان صاحب غرفه باید ویزای نمایشگاهی لتونی را تهیه کنید. این نمایشگاه‌ها در زمینه چوب و مصنوعات چوبی و پلاستیکی حرف زیادی برای گفتن دارند همچنین در قسمت لجستیک و حمل و نقل این کشور بسیار پیشرفته است و نمایشگاه‌های بسیاری را برگذار می‌کند که این نمایشگاه‌ها از کیفیت بالایی برخوردارند.

نمایشگاه‌ های فرهنگی و هنری با اخذ ویزای نمایشگاهی لتونی

شما با اخذ ویزای نمایشگاهی لتونی شانس بازدید از نمایشگاه‌هایی را که مربوط به هنر و فرهنگ مردم این کشور می‌باشد را پیدا خواهید کرد و می‌توانید از این نمایشگاه‌ها که در زمینه‌هایی مانند موسیقی و رقص‌های محلی و فولکور برگذار می‌شوند دیدن کنید.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

بلیط لتونی لتونی یکی از کشورهای واقع در شمال اروپا است و قبل از سفر به این کشور باید بلیط...

تور لاتویا اگر به دنبال منطقه ای بکر و دست نخورده در دل کوه ها، در کنار رودخانه ها و...

ویزای لاتویا لاتویا از کشورهایی است که عضو اتحادیه اروپا و از کشورهای اروپایی است، پس با وجود این موضوع...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر