ویزای توریستی فرانسه

برای دریافت ویزای توریستی فرانسه باید واجد چه شرایطی باشیم؟

۳۰ خرداد ۱۳۹۷

ویزای توریستی فرانسه

ویزای توریستی فرانسه یکی از ویزاهای عرضه شده توسط سفارت کشور فرانسه می باشد که افراد زیادی خواستار دریافت آن هستند. با دریافت ویزای توریستی فرانسه هر کس می تواند به صورت تکی و خانوادگی اقدام به سفر به کشور فرانسه نموده و از جاذبه های گردشگری مختلف آن بهره ببرد. کشور فرانسه از بزرگترین کشورهای اتحادیه اروپا است که به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری منحصر به فرد سالانه میزبان گردشگران مختلف از سراسر دنیا می باشد.

معرفی اجمالی کشور فرانسه

فرانسه با مرکزیت پاریس یکی از کشورهای واقع شده در اروپای غربی است که از نظر وسعت در رده سوم بزرگترین کشورهای اروپا قرار دارد. فرانسه دارای سواحل زیبا در دریای اطلس و مدیترانه می باشد که جزء جاذبه های گردشگری این کشور است. همان طور که می دانید کشور فرانسه یکی از اعضاء اصلی سازمان ملل متحد و نیز عضو ثابت شورای امنیت سازمان ملل می باشد که دارای حق وتو است. جمعیت کشور فرانسه حدود ۶۷ میلیون نفر می باشد که در سراسر کشور پراکنده هستند. زبان مردم این کشور فرانسوی است که شاخه ای از زبان هند و اروپایی می باشد. کشور فرانسه از نظر تاریخی و فرهنگی دارای قدمت بالا است و جاذبه های فرهنگی و تاریخی بسیاری در مناطق مختلف آن وجود دارد که سبب جلب نظر توریست ها از سراسر دنیا شده است. از این رو افراد زیادی با دریافت ویزای توریستی فرانسه به این کشور سفر می کنند.

ویزای توریستی فرانسه
ویزای توریستی فرانسه

آب و هوای کشور فرانسه

از عوامل مؤثر در تعیین آب و هوای فرانسه، مجاورت آن با دریای مدیترانه و اطلس می باشد که سبب ایجاد جوی معتدل می گردد. در مناطقی که در مجاورت اقیانوس قرار دارد معمولاً هوا بارانی است. ولی به شکل کلی در کشور فرانسه آب و هوای زمستان در حد معتدل و در تابستان گرم می باشد. بهترین زمان اقدام به اخذ ویزای توریستی فرانسه و سفر توریستی به این کشور، فصل بهار و زمستان خواهد بود که مدنظر متقاضیان سفر به فرانسه قرار دارد. جهت اخذ ویزای فرانسه باید وقت سفارت فرانسه را از طریق آژانس های مسافرتی رزرو نمایید.

جاذبه های دیدنی و تفریحی، علت دریافت ویزای توریستی فرانسه

کشور فرانسه یکی از مناطق موفق در جذب گردشگر و توریست در اروپا می باشد که سالانه حجم قابل توجهی از افراد با گرفتن ویزای توریستی فرانسه به این کشور سفر می کنند. کشور فرانسه دارای مناطق گردشگری متعدد و در عین حال منحصربه فرد است که در شهرهای مختلف آن مستقر می باشد. با اطلاع از مناطق توریستی و گردشگری فرانسه می توان اقدام به دریافت ویزای توریستی فرانسه نمود و از جاذبه های گردشگری این کشور لذت برد. در زیر به برخی از جاذبه های گردشگری کشور فرانسه اشاره می شود که از شهرت و محبوبیت بیشتری برخوردار است. برای دریافت ویزای فرانسه نیاز است بصورت حضوری به سفارت فرانسه مراجعه کرده و از قبل وقت سفارت فرانسه را رزرو نمایید.

برج ایفل، نماد فرانسه و شهر پاریس

یکی از جاذبه های گردشگری کشور فرانسه برج ایفل پاریس می باشد که در بین توریست ها به عنوان نماد کشور فرانسه و شهر پاریس محسوب می گردد. بسیاری از افرادی که به دنبال ویزای توریستی فرانسه هستند یکی از اهدافشان دیدن برج ایفل می باشد. نورپرداری برج ایفل در شب از جاذبه های این مکان توریستی است که سبب بازدید از این برج در طول شب می گردد. ۳۲۵ متر بلندی برج ایفل است و امکان بازدید از این سازه فلزی عظیم تا ابتدای طبقه دوم برای همه امکان پذیر است.

ویزای توریستی فرانسه
ویزای توریستی فرانسه

جاذبه های ساحلی منحصر به فرد فرانسه

در قسمت جنوب و جنوب شرقی فرانسه ساحل زیبا و منحصر به فرد ریویرا قرار دارد که مقصد بسیاری از تورهای گردشگری است. در بخشی از ساحل این منطقه امکان قایق سواری برای گردشگران و توریست ها فراهم می باشد. از دیگر مناطق ساحلی فرانسه می توان به جزیره کرس در دریای مدیترانه اشاره نمود که از آب و هوایی معتدل برخوردار است. از جاذبه های گردشگری جزیره کرس ساحل دریا و چشم انداز کوهستانی آن می باشد که نظر هر گردشگر را یه خود جلب می کند. در هر حال یکی از دلایل اقدام به دریافت ویزای توریستی فرانسه دیدن ساحل های زیبا و منحصر به فرد این کشور می باشد. برای اخذ ویزای توریستی فرانسه باید وقت سفارت فرانسه را رزرو نمایید و بطور حضوری برای مصاحبه به سفارت بروید.

رشته کوه های آلپ

رشته کوه های آلپ با قله های مرتفع و چشم انداز زیبا از جمله مقاصد گردشگری متقاضیان ویزای توریستی فرانسه می باشد. کوهنوردان حرفه ای از جمله کسانی هستند که در قالب دریافت ویزای توریستی فرانسه به این کشور سفر نموده و اقدام به صعود به قله های آلپ می نمایند. قله های رشته کوه آلپ در بیشتر مواقع سال پوشیده از برف بوده و از این رو کوهنوردان باید با تجهیزات ایمنی کامل و به صورت تیمی اقدام به صعود نمایند.

ویزای توریستی فرانسه
ویزای توریستی فرانسه

مراکز خرید و بازارهای فعال در فرانسه

سر زدن به مراکز خرید و بازار یکی از اهداف متقاضیان ویزای توریستی فرانسه می باشد که از این طریق می توانند به بهترین کالاها دست پیدا کنند. در کشور فرانسه چندین مرکز خرید و بازار منحصر به فرد وجود دارد که از آن جمله می توان به خیابان ریوولی پاریس اشاره نمود. در این خیابان تعداد زیادی از مغازه های عرضه کننده سوغاتی های توریستی مستقر می باشند که بهترین خدمات را به گردشگران ارائه می نمایند. خیابان شانزلیزه نیز از خیابان های مشهور شهر پاریس محسوب می شود که افراد متعدد حتی بدون قصد خرید از آن دیدن می کنند.

ویزای توریستی فرانسه
ویزای توریستی فرانسه

نحوه گرفتن ویزای توریستی فرانسه

اخذ ویزای توریستی فرانسه مستلزم انجام مراحل مختلفی است که از درخواست فرم روادید آغاز می شود. فرم تقاضای صدور روادید را می توان از طریق وب سایت سفارت فرانسه انجام دارد و با تکمیل فرم مورد نظر، اقدام به درخواست وقت مصاحبه نمود. با گرفتن وقت سفارت فرانسه و زمان مصاحبه باید با کسب اطلاع از مدارک مورد نیاز و جمع آوری آن ها به سفارت فرانسه مراجعه کرد.

ویزای توریستی فرانسه
ویزای توریستی فرانسه

مدارک لازم برای گرفتن ویزای توریستی فرانسه

از جمله مدارکی که زمان مصاحبه باید جهت اخذ ویزای توریستی فرانسه به این سفارت خانه ارائه داد، فرم تکمیل شده روادید به زبان انگلیسی یا فرانسوی می باشد که باید با کمک افراد متخصص انجام گیرد. از دیگر اسناد مورد نیاز برای ویزای فرانسه می توان به دو قطعه عکس استاندارد و اصل گذرنامه اشاره نمود که حداقل ۳ ماه اعتبار داشته باشد. بیمه نامه بین المللی معتبر، اصل شناسنامه و کپی صفحات کامل آن از دیگر مدارک لازم می باشد.

همچنین ارائه مدرکی دال بر داشتن استطاعت مالی نیز باید جهت گرفتن ویزای توریستی فرانسه ارائه گردد که با توجه به شغل کارمندی، مشاغل آزاد، بازنشستگی و … سنجیده می شود. زمان صدور ویزای توریستی فرانسه از دو تا شش هفته می باشد که مستلزم پرداخت هزینه های معین است. هزینه ویزای توریستی فرانسه بسته به رده های سنی متنوع می باشد که به همراه ۲۵ یورو برای بررسی مدارک هر نفر اخذ می گردد. در حال حاضر انجام مراحل فوق را می توان با کمک مؤسسات معتبر در فضای مجازی و با هزینه مناسب پیگیری نمود.

مسیرهای هوایی، بهترین راه برای سفر توریستی به فرانسه

با گرفتن ویزای توریستی فرانسه از مسیرهای مختلفی می توان به این کشور سفر نمود که از بهترین آن ها مسیرهای هوایی است. پروازهای تهران به فرانسه به صورت مستقیم و غیر مستقیم و در طول هفته می باشد که فروش بلیط های آن از طریق شرکت های معتبر هواپیمایی صورت می گیرد. در حال حاضر عمده پروازهای ایران به فرانسه از طریق تهران انجام می گیرد که به صورت یک طرفه و رفت و برگشت می باشد. پروازهای تهران به فرانسه عمدتاً از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی و سه روز در طول هفته انجام می گیرد.

از دیگر مسیرهای پروازی رفت و برگشت به فرانسه به شکل مستقیم و غیر مستقیم از اصفهان، شیراز، خرم آباد، ارومیه، مشهد، تبریز و اهواز می باشد. پروازهای مذکور از سراسر کشور به فرانسه با نرخ مناسب و در روزهای مختلف هفته انجام می گیرد. در حال حاضر برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما و خرید آن، زمان و ساعات پرواز و همچنین امکانات ارائه شده می توان از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام کرد.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

وقت سفارت فرانسه: کشور فرانسه جزو آن دسته کشورهایی است که جهت ورود به خاک آن نیاز به اخذ ویزای...

کشور فرانسه یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی و جهانی می باشد که با داشتن جاذبه های تاریخی...

هتل های فرانسه یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در اروپا، فرانسه است. هتل های فرانسه با خدمات و امکانات زیادی...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر