ویزای تحصیلی لتونی

ویزای تحصیلی دانمارک | مدارک لازم – مزایای دریافت

۲۲ مرداد ۱۳۹۷

ویزای تحصیلی دانمارک

داشتن تحصیلات دانشگاهی در بهترین و معتبرترین دانشگاه خواسته هر دانشجویی است. با دریافت ویزای تحصیلی دانمارک در بهترین دانشگاه های اروپایی تحصیل کنید.

دانمارک را بهتر بشناسیم

این کشور یکی از کشور های اروپایی توسعه یافته در جنوب منطقه اسکاندیناوی می باشد. پایتخت آن شهر زیبای کپنهاگ است و دانمارک با کشور هایی همچون آلمان و سوئد مرز مشترک دارد. مناظر طبیعی بکر و زیبا، جاذبه های گردشگری فراوان، امکانات رفاهی مدرن و پیشرفته و فرصت های اقتصادی و تحصیلی بسیار از جمله دلایلی است که سالانه میلیون ها گردشگر و مسافر به این کشور وارد می شوند.

کشور دانمارک با فراهم آوردن بهترین امکانات در صدر کشور های شاد، توسعه یافته و مرفه قرار دارد. دانمارک عضو سازمان ملل و پیمان ناتو بوده و سطح بالای امنیت در این کشور آن را به یکی از بهترین کشور های جهان برای زندگی تبدیل نموده است. از مهم ترین استان ها و شهر های این کشور که دارای جاذبه های گردشگری، امتیاز دانشگاهی و اقتصادی می باشند مواردی همچون کپنهاگ، نوردیولند، هوودستادن، شیلند، میدیولند، شهر راسکیله، شهر آرهوس، شهر راندرس، شهر سوندبورگ و شهر آلبورگ می باشند

ویزای تحصیلی دانمارک
ویزای تحصیلی دانمارک

چرا به دانمارک سفر کنیم

دلایل بسیاری برای سفر به دانمارک و دریافت ویزای دانمارک وجود دارد. هر کدام از این دلایل می تواند به یکی از مهم ترین دلایل سفر به دانمارک محسوب گردند. مهم ترین دلایل سفر به دانمارک موارد زیر می باشد:

  • گردشگری: جاذبه های طبیعی فراوان اعم از بناهای تاریخی، موزه، کاخ و مناظر طبیعی دلایل دریافت ویزای گردشگری دانمارک می باشند. از جمله جاذبه های گردشگری دانمارک مواردی همچون شهر کپنهاگ، باغ تیوولی، موزه ملی دانمارک، نیهاون، کاخ امالین برگ، موزه باز، گالری ملی دانمارک، برج دایره ای، قلعه اگسکوف، کاخ کریستین بورگ، جزیره های فارو، باغ های ژاپنی، موزه اسکاگن، موزه هانس کریستین اندرسن، پل اورسوند، سواحل زیبا، کتیبه سنگی، جشنواره های موسیقی اشاره نمود.
  • تحصیل: وجود دانشگاه های معتبر و بزرگی که با بهترین استاندارد های جهانی به تدریس می پردازند یکی از دلایل سفر دانشجویان به دانمارک بوده و سالانه افراد بسیاری نسبت به ویزای تحصیلی دانمارک اقدام می نمایند
  • تجارت: روابط بین المللی عالی با سایر کشور ها، رفاه و حمایت دولت، مالیات اندک، فرصت های تجاری و اقتصادی بسیار و سفر آسان به کشور های اروپایی این کشور را به یک کشور مطلوب برای تجارت تبدیل نموده است
  • زندگی: آب و هوای معتدل، امنیت، تحصیل رایگان و رفاه عالی کشور دانمارک را به یک کشور بی نظیر برای مهاجرت و زندگی تبدیل نموده است.
ویزای تحصیلی دانمارک
ویزای تحصیلی دانمارک

تحصیل در دانشگاه های دانمارک

تحصیل در دانشگاه های معتبر و فوق پیشرفته دانمارک از جمله دلایلی است که سالانه افراد بسیاری را ترغیب به دریافت ویزای تحصیلی دانمارک می نماید. تحصیل ابتدایی تا مقاطع متوسطه در دانمارک رایگان بوده و دانشگاه های این کشور در زمره برترین و معتبر ترین دانشگاه های اروپایی قرار دارند. تحصیل در مقاطع کارشناسی در رشته های گوناگون به مدت ۴ سال و به زبان دانمارکی امکان پذیر است، تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیاز به امتحان ورودی ندارد و دانشجویان طبق سوابق تحصیلی مجاز به تحصیل می باشند، تدریس به زبان انگلیسی انجام می گردد. تحصیل در دوره دکترا مشمول دریافت بورسیه و امتیازات به خصوص از سوی وزارت آموزش و پرورش دانمارک می باشد، تدریس دروس به زبان انگلیسی می باشد. با دریافت ویزای تحصیلی دانمارک می توانید در برترین دانشگاه های اروپایی تحصیل کرده و مدارک معتبری را کسب کنید.

ویزای تحصیلی دانمارک
ویزای تحصیلی دانمارک

دانشگاه های معتبر دانمارک

با دریافت ویزای تحصیلی دانمارک می توانید در معتبر ترین دانشگاه های این کشور تحصیل کرده و کمترین هزینه را برای تحصیلات خود بپردازید. از جمله مهم ترین دانشگاه های این کشور که با دریافت ویزای دانمارک امکان تحصیل در آنها امکان پذیر است موارد زیر می باشد:

-دانشگاه آلبورگ: از جمله برترین دانشگاه های کشور دانمارک که به ارائه رشته های علوم پزشکی، انسانی و علوم اجتماعی و مهندسی می پردازد. این دانشگاه در شهر آلبورگ قرار دارد.

-دانشگاه کپنهاگ: دانشگاه معتبر پایتخت که در سال ۱۴۷۹ تاسیس گشته و هم رده دانشگاه های آکسفورد و کمبریج قرار دارد. تمامی رشته های تحصیلی معتبر در این دانشگاه تدریس می شوند. دانشگاه کپنهاگ در میان ۵۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارد.

-دانشگاه آرهوس: واقع در شهر آرهوس، بزرگترین دانشگاه دانمارک که در بیش از ۶۰ رشته مختلف دانشجو می پذیرد و در رتبه ۱۱۷ برترین دانشگاه های جهان قرار دارد.

-دانشگاه مهندسی دانمارک: واقع در شهر اودنسه، از برترین دانشگاه های معتبر در جنوب کشور دانمارک می باشد.

-دانشگاه فنی کپنهاگ: از قدیمی ترین و معتبر ترین دانشگاه های کشور دانمارک که در پایتخت قرار دارد. این دانشگاه در رتبه ۴۷ دانشگاه های برتر جهان قرار دارد و در زمره برترین دانشگاه پلی تکنیک در اروپا می باشد.

-کالج تجارت و بازرگانی: از معتبر ترین مدارس تجارت جهان که تمامی رشته های مربوط به بازرگانی، تجارت و کسب و کار در آن تدریس می گردد.

ویزای تحصیلی دانمارک
ویزای تحصیلی دانمارک

چگونه ویزای تحصیلی دانمارک بگیریم

با دریافت ویزای تحصیلی دانمارک می توانید در برترین و معتبر ترین دانشگاه های جهان تحصیل کرده و علاوه بر مدرک معتبر دانشگاهی در تمام جهان امکان یافتن شغل داشته باشید. برای دریافت ویزای تحصیلی دانمارک قبل از هر چیز باید از دانشگاه های دانمارک تاییدیه پذیرش بگیرید و سپس نسبت به دریافت ویزا اقدام نمایید. برای اخذ ویزای تحصیلی دانمارک باید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو وقت سفارت دانمارک نمایید و به شما توصیه میگردد اینکار را به مشاورین باتجربه بسپارید. به همراه داشتن مدارک لازم در تاریخ و زمان تعیین شده به سفارت دانمارک مراجعه کرده و اموری همچون مصاحبه، انگشت نگاری و پرداخت هزینه ویزای دانمارک را به انجام برسانید. به طور معمول سفارت دانمارک مدارک شما را در طی ۳ هفته کاری بررسی می کند و پاسخ رد یا پذیرش درخواست ویزای تحصیلی دانمارک شما را به ایمیل شخصیتان ارسال می کند.

مدارک لازم برای دریافت ویزای دانمارک

برای دریافت ویزای دانمارک باید مدارک مشخص تحصیلی و هویتی را به سفارت ارائه دهید. از مهم ترین مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی دانمارک موارد زیر می باشد:

-پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار و ۲ برگه سفید

-شناسنامه و کارت ملی

-گواهی تمکن مالی

-فرم درخواست ویزای شینگن دانمارک

-تاییدیه پذیرش از سوی دانشگاه دانمارک

-بیمه مسافرتی

-رزرو بلیط و هتل

-مدارک تحصیلی

-۲ قطعه عکس

ممکن است سفارت در طول بررسی مدارک از شما درخواست ارائه مدارک بیشتری را نیز داشته باشد.

نکات مهم در مورد ویزای تحصیلی دانمارک

ارائه مدارک و گذراندن مراحل ویزای تحصیلی دانمارک به معنای دریافت صد در صدی آن نمی باشد. از جمله نکات مهم در هنگام اخذ ویزای تحصیلی دانمارک موارد زیر می باشد.

-تمامی مدارک به زبان انگلیسی یا دانمارکی ترجمه شوند.

-هزینه ویزا به یورو و نقدی در سفارت دریافت می شود.

-در تاریخ و ساعت مشخص شده شخصا در سفارت باشید.

-در هنگام مصاحبه پاسخ های صادقانه بدهید و از گفتن حرف های مبهم بپرهیزید.

-هرگونه نقص در پرونده درخواست ویزای شما را باطل می کند.

ویزای تحصیلی دانمارک
ویزای تحصیلی دانمارک

مزایای دریافت ویزای تحصیلی دانمارک

با دریافت ویزای تحصیلی دانمارک می توانید به برترین دانشگاه های اروپا رفته و طبق استاندارد های روز جهان تحصیل کنید. دانشگاه های دانمارک در لیست برترین دانشگاه های جهان قرار دارند که شما می توانید با اخذ ویزای تحصیلی دانمارک از مزایای بی شمار آن استفاده نمایید. از جمله مهم ترین مزیت های دریافت ویزای تحصیلی دانمارک موارد زیر می باشد:

-می توانید به زبان انگلیسی درس بخوانید.

-رفت و آمد آسان به کشور های اروپایی داشته باشید.

-هزینه تحصیلتان کمتر است

-از مزایای بورسیه در دوره دکترا بهره بگیرید.

-درصد یافتن شغل با مدرک دانشگاه های دانمارک بالا تر می باشد.

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

بلیط دانمارک آیا می‌دانید با تهیه بلیط دانمارک می‌توانید از کشوری دیدن کنید که در تمامی نظرسنجی‌ها مردمانش راضی‌ترین مردمان...

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی درباره دانمارک بپردازیم اگر به دنبال این هستید که درباره دانمارک...

اقامت دانمارک اقامت دانمارک از پرطرفدارترین اقامت ها برای کشورهای اروپایی می باشد. شما برای به دست آوردن اقامت این...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر