ویزای تحصیلی فنلاند

ویزای تحصیلی استونی | شرایط دریافت – مدارک مورد نیاز – دعوت نامه تحصیلی

۱۱ مرداد ۱۳۹۷

ویزای تحصیلی استونی، کشور استونی با داشتن دانشگاه های معتبر با سطح علمی و فناوری بالا، رؤیای بسیاری از دانشجویان علاقمند به درس و تحصیل را برآورده کرده است.

راهنمای کامل ویزای تحصیلی استونی

کشور استونی با داشتن دانشگاه های معتبر با سطح علمی و فناوری بالا، رؤیای بسیاری از دانشجویان علاقمند به درس و تحصیل را برآورده کرده است. بنابراین این روزها شاهد شمار روز افزون دانشجویان ایرانی هستیم که سعی در اخذ ویزای تحصیلی استونی دارند.

شرایط زندگی ارزان در استونی، باعث شده است این کشور به عنوان یک کشور عالی برای تحصیل و پیشبرد اهداف تحصیلی دانشجویان باشد. سطح علمی دانشگاه های کشور استونی بسیار بالا بوده و امکان انتخاب رشته های مختلف برای ادامه تحصیل، بسیار مورد پسند دانشجویان قرار گرفته است.

ویزای تحصیلی استونی | شرایط دریافت - مدارک مورد نیاز - دعوت نامه تحصیلی | سایت ویزا

کشور استونی

کشور استونی یکی از کشورهای کم جمعیت اروپا می باشد که در بخش شمالی اروپا قرار گرفته است. این کشور با وجود اینکه کوچک می باشد، جزء کشورهای تمام دیجیتال دنیا به شمار می رود. استونی با داشتن سطح تحصیلی و آموزشی بالا، فرهنگ غنی، پایین بودن هزینه های زندگی، سطح امنیتی عالی و همچنین برخورداری از فناوری پیشرفته، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

کشورهایی نظیر لتونی، خلیج فنلاند و روسیه در همسایگی کشور استونی قرار گرفته اند. واحد پول این کشور یورو می باشد و زبان رسمی آنجا استونیایی است. اما نیازی نیست نگران باشید، تمامی مردم آنجا به یک زبان دوم تسلط دارند که در سال های اخیر و در بین جوانان، زبان دوم، زبان انگلیسی می باشد. جهت اخذ ویزای استونی باید وقت سفارت استونی را رزرو از طریق آژانس های مسافرتی رزرو نمایید.

انواع ویزا برای سفر به استونی

استونی یکی از کشورهاییست که سالانه افراد زیادی به آن سفر می کنند. این افراد برای سفر به این کشور، با توجه به هدف خود به نوع خاصی از ویزا نیاز دارند. برای مثال دانشجویانی که قصد تحصیل در کشور استونی را دارند، باید به فکر دریافت ویزای تحصیلی استونی باشند.

ویزای تجاری، ویزای نمایشگاهی، ویزای توریستی، ویزای کاری و ویزای تحصیلی استونی، ویزاهایی هستند که افراد برای سفر به این کشور آن را دریافت می کنند. دریافت هر یک از این ویزاها، شرایط خاص خود را دارد که با توجه به آن ها، می توان قدم در خاک کشور استونی گذاشت. جهت اخذ ویزای استونی نیازمند رزرو وقت سفارت استونی از طریق آژانس های مسافرتی هستید.

تحصیل در استونی

کشور استونی با داشتن دانشگاه های معتبر و شناخته شده، تبدیل به یکی از کشورهایی شده که مورد توجه دانشجویانی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند قرار گرفته است.

دانشجویان می توانند در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و همچنین دکترا در این کشور به تحصیل بپردازند و در کنار تحصیل خود، کار پاره وقت نیز داشته باشند.

امکان تحصیل رایگان در رشته هایی از قبیل صنایع، کامپیوتر، مهندسی و غیره در مقاطع تحصیلی مختلف، ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است. به طور کلی دانشجویانی که می خواهند در کشور استونی تحصیل کنند، می توانند از بورس های تحصیلی استونی استفاده کنند.

لازم به ذکر است تحصیل در بسیاری از رشته ها در کشور استونی به صورت رایگان انجام می شود. تدریس در دانشگاه های این کشور غالباً به زبان انگلیسی است و این امر باعث راحتی کار دانشجویان شده است.

بنابراین شرایط تحصیلی رایگان، کیفیت بالای تحصیل و همچنین کم بودن هزینه های زندگی نسبت به سایر کشورهای اروپایی، باعث شده است بسیاری از دانشجویان به دنبال دریافت ویزای تحصیلی استونی باشند.

تحصیل در استونی | سایت ویزا

ویزای تحصیلی استونی

راه های مختلفی برای مهاجرت به کشور استونی وجود دارد که پرطرفدارترین و ارزان ترین آن، از طریق ویزای تحصیلی استونی می باشد. ویزای تحصیلی استونی این امکان را فراهم می کند تا شما در یکی از بهترین دانشگاه های معتبر این کشور به تحصیل بپردازید. ویزای تحصیلی استونی مزایای بسیاری برای دانشجویان دارد که مهم ترین آن امکان تحصیل رایگان در بعضی از رشته ها می باشد.

شرایط دریافت ویزای تحصیلی استونی

برای اینکه بتوانید ویزای تحصیلی استونی را دریافت کنید، باید دارای شرایطی باشید تا این ویزا به شما تعلق گیرد. اولین و مهم ترین شرط برای اخذ ویزای تحصیلی استونی، پذیرش از یکی از دانشگاه های کشور استونی می باشد. در صورتی که شما پذیرش دانشگاه استونی را داشته باشید، می توانید برای اخذ ویزای تحصیلی استونی اقدام کنید. شرط دوم برخورداری از تمکن مالی برای زندگی در کشور استونی است.

شما باید بتوانید به سفارت استونی (Embassy Of Estonia) ثابت کنید که از پس هزینه های زندگی و تحصیل خود در کشور استونی بر خواهید آمد. تسلط داشتن به زبان انگلیسی یکی دیگر از شرایطی است که باعث می شود شما بدون مشکلی در کلاس های درس حضور داشته باشید. باید جهت اخذ ویزای استونی مدارک خود را تکمیل نمایید و جهت مشاوره با آزانس های مسافرتی معتبر در ارتباط باشید.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی استونی

اگر قصد ادامه تحصیل در هر یک از مقاطع تحصیلی در کشور استونی را دارید، در ابتدا باید مدارک مورد نظر برای دریافت ویزای تحصیلی استونی را تکمیل کنید. این مدارک به شما کمک می کنند تا ویزای تحصیلی استونی خود را در اسرع وقت بگیرید.

برای اینکه بتوانید ویزای تحصیلی استونی خود را دریافت کنید به اصل و کپی مدارک شناسایی خود به همراه ترجمه رسمی آن ها نیاز دارید. در کنار این موارد به دو قطعه عکس با پشت زمینه سفید و همچنین پاسپورتی با حداقل اعتبار ۶ ماه هستید. فراموش نکنید کپی از تمامی صفحات پاسپورت الزامی است.

یکی دیگر از مدارک مورد نیاز تأییدیه بانکی، مبنی بر برخورداری از تمکن مالی می باشد. در صورتی که در ایران مشغول به کار هستید، بهتر است گواهی اشتغال به کار خود را نیز ارائه دهید. در کنار تمام موارد گفته شده، شما باید مدرکی که نشان دهنده پذیرفته شدن شما در یکی از دانشگاه های کشور استونی است را نیز همراه خود داشته باشید.

دعوتنامه تحصیلی برای اخذ ویزای تحصیلی استونی

در صورتی که قصد تحصیل در کشور استونی را دارید، دعوتنامه تحصیلی می تواند روند انجام کارهای شما را سرعت بخشد. برای دریافت دعوتنامه تحصیلی، باید از دانشگاهی که در آن پذیرش گرفته اید بخواهید برای شما دعوتنامه بفرستد.

پس از پذیرش در دانشگاه مورد نظر، کارهای دریافت دعوتنامه تحصیلی انجام خواهد گرفت. این دعوتنامه تحصیلی به شما کمک می کند تا بتوانید ویزای تحصیلی استونی خود را راحت تر اخذ کنید. نیاز است جهت اخذ ویزای استونی ، وقت سفارت استونی را از طریق آژانس های مسافرتی رزرو نمایید.

نکاتی که برای اخذ ویزای تحصیلی استونی نباید فراموش کرد

یکی از نکات مهم برای دریافت ویزای تحصیلی استونی این است که پاسپورت شما باید حداقل دارای سه صفحه خالی باشد تا کارهای ویزای شما انجام شود.

خود شخص متقاضی ویزای تحصیلی استونی، باید در طی روند اخذ ویزای استونی حتماً حضور داشته باشد. دقت کنید که فرم درخواست ویزای تحصیلی استونی را بدون هیچ ایرادی تکمیل کنید؛ چرا که هر گونه مغایرت باعث مشکلاتی در روند اخذ ویزای تحصیلی استونی شما می شود.

باید محل اقامت خود را در کشور استونی مشخص کنید. در صورتی که متأهل هستید و قصد ادامه تحصیل در کشور استونی را دارید، باید گواهی ازدواج خود را نیز همراه داشته باشید. یکی از دیگر نکات ضروری داشتن مدرک آیلتس با نمره قابل قبول می باشد. نمره قبولی مدرک آیلتس شما برای هر مقطع تحصیلی متفاوت می باشد.

نکاتی که برای اخذ ویزای تحصیلی استونی نباید فراموش کرد | سایت ویزا

باید فردی یا افرادی باشند که دارای وضعیت مالی مورد قبولی باشند و بتوانند شما را در کشور استونی ساپورت کنند. این ها مواردی هستند که با در نظر گرفتن آن ها، کارهای اخذ ویزای تحصیلی استونی شما آسان تر خواهد شد.


سوالات متداول ویزای تحصیلی استونی

دو شرط مهم برای أخذ ویزای تحصیلی استونی چیست؟

چه چیزی می‌تواند روند أخذ ویزای تحصیلی استونی را تسریع کند؟

مهم‌ترین مزایای أخذ ویزای تحصیلی استونی چیست؟

نویسنده: امین بابازاده

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه اخذ ویزا و یا دریافت اقامت می توانید سوالات خود را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما جواب خواهند داد.

سوال جدید

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

راهنمای کامل بلیط استونی کشورهای اروپایی را می توان به عنوان مقصد اصلی گردشگران دانست. به عنوان مثال استونی یکی...

راهنمای کامل ویزای توریستی استونی سفر به کشور استونی یکی از موارد پرطرفدار در ایران می باشد. برای سفر به...

درباره استونی کشور استونی یکی از کشورهای قاره اروپا و از جمله زیباترین و دیدنی ترین مناطق در این قاره...

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

آژانس مسافرتی سفری دیگر